Nie żebym tu chwalił jaskiniowego Vinraela, ale ten z gry jest całkiem, całkiem. Rutger to mój drugi typ.
Sanctum
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
Gdyby nie to, że komputer ma już pare lat to może nic by mnie nie denerwowało, a tak lubię wprawdzie czasem posiedzieć przed komputerem - ale nie czekając aż coś mi się załaduje, minie kolejka etc.
imperium: "Wymagania" /
U mnie gra działa dobrze, ale na malutkich detalach :( Ale jest to dobry pretekst, by zainwestować w coś nowego ;)
imperium: "Ulubieni bohaterowie" /
Mieli być ulubieni to są ulubieni ;) Ewentualnie zarzucę jeszcze Raelaga (mojego "kampanijnego" ulubieńca).
imperium: "Wybieramy najlepszy zamek z Heroes 1" /
Prywatnie powiedziałbym, że Czarodziejka, ale tutaj to chyba tylko Czarnoksiężnik :)
imperium: "[WoG] Ulubiona jednostka 8 poziomu" /
<[Invictus: Uważasz, że to plus? Bo według mnie powracanie na miejsce przez tego smoka jest ogromną wadą - uniemożliwia wszakże zablokowanie na dłuższą metę strzelców.]>
Zależy jak prowadzisz bitwę. Warto jednak też zwrócić uwagę na sytuację, gdy to komputer (lub po porostu...
imperium: "Wybieramy najlepszy zamek Heroes 2" /
A ja powiem podobnie jak w H1 - Czarnoksiężnik (za całokształt oczywiście ;) )
imperium: "[WoG] Ulubiona jednostka 8 poziomu" /
<[Invictus: Smok i tak ma prędkość większą od 90% innych stworzeń, więc opcja czekaj daje te same efekty.]>
Chyba, że ktoś się pobawi magią (i zastosuje chociażby przyspieszenie na jakąś jednostkę z wyższym współczynnikiem prędkości :) )
Zacznę od pogratulowania Twórcom nowego numeru, co niniejszym czynię. Co zaś do samego nr 30 to zdecydowanie cieszy duża liczba recenzji i w ogóle ciekawa tematyka. By jednak nie popadać w zbytnie uwielbienie, życzę by kolejny numer wyszedł jednak nieco szybciej niż ten i był jeszcze...
imperium: "[WoG] Ulubiona jednostka 8 poziomu" /
:o Ale czy do tego jaki skrypcik potrzeba? Czy we wszystkich wersjach WoG? I czy w ogóle chodzi o TEGO smoka? ;)
imperium: "Najbardziej efektywny zamek na randomkę" /
Na malutkie mapki (S,M) polecam Stronghold, na nieco większe Dungeon i Necropolis (i jest zabawa ;) )
imperium: "[WoG] Ulubiona jednostka 8 poziomu" /
<[Invictus: Pamiętam, że była taka opcja wogifikacji (bue, bardzo nie lubię tego słowa), która umożliwiała strzelcom atak wręcz zamiast strzału. Czy dawał ona również takie możliwości?]>
Z tego co pamiętam to nie dawała ona takich możliwości, no chyba że to jakiś nowy...
imperium: "Za co je lubicie" /
Takich gier jak H1 czy H2 już nie robią... To przecież one stworzyły klimat serii, który towarzyszył (i chyba towarzyszy :) ) jej przez cały czas (no może z drobnymi przerwami ;) )
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Jeżeli wyjdzie to liczę na więcej niż w H5 miast i może ciekawszą fabułę. Główną jednak prośbą jest: zmniejszcie wymagania!!! ;)
imperium: "Stronghold " /
Stroghold to dla mnie doskonała strategia czasu rzeczywistego. Szczególnie podoba mi się pomysł organizacji oblężenia/inwazji na czyjąś "twierdzę" bez konieczności rozbudowy całego miasta. Na pochwałę zasługuję przyzwoita (jak na czas kiedy gra powstała) grafika i dosyć przyjemne...
imperium: "Spis mieszkańców Jaskini" /
Ojejku! Nie byłem aktywny na forum przez dłuższy czas, ale chyba zacznę, bo jescze mnie skasują, czy takie tam ;) (Pomysł z kasowaniem kont zdecydowanie, moim zdaniem, nie trafiony)
imperium: "Stronghold " /
<[Vinrael: Szczególna uwagą poświęcam sułtanom i ich jednostkom, a szczególnie konnymi kusznikami, którymi zawsze rozwalam wroga. ]>
Sułtanom? Konnymi kusznikami? To chyba nie ta gra, zdaje mi się ;)
osada: "Toasty" /
Tak na koniec dnia (i przy początku nocy) życzenia wszystkiego najlepszego składam Kordanowi :)
osada: "Jak tam wasze oceny?" /
Tak żeby temat nie umarł śmiercią naturalną:
tak to ONA, to ONA na horyzoncie. Coraz bliżej S E S J A.
Jak tam przygotowania? Czy były już jakieś kolokwia? ;)
osada: "Avatary" /
A ja zpraszam na mały konkurs. Moja podobizna to obraz, dzieło wielkiego mistrza malarstwa. Czy ktoś wie o kogo chodzi?
[i] Konkurs zakończony - nikt nie wiedział, a ja zmieniłem swojego avatara - poprzedni był dziełem Hansa Memlinga. [/i]