Pikodragon puścił Agona, Bartezzika i Krzysiowicha. Ostatni z nich obserwował wyczyny Kanako. Zgubił go w ciemnościach, ale zlokalizował hałas szamotaniny. Wyciągnął nóż myśliwski i pobiegł w ciemność za demonem. Pozostali zdziwili się jego zachowaniem, gdyż nie powinien się...
Architectus
imperium: "Saga Diablo" /
Wczoraj kulturalnie oglądałem sobie wieczorem film przygodowy i podczas każdej reklamy, która odbywała się co niecałą godzinę, widziałem sceny filmowe promujące trzecią część Diablo. Uśmiech politowania pojawił się na mojej twarzy, gdy podczas ostatniej reklamy także pojawiły...
osada: "III Konqrs zajawkowy" /
1. Cię obroni...
2. daje nura w Krzaki...
3. głosi wyższość musztardy nad keczupem...
4. lęka się duchów z Krypty Map...
5. nie boi się burzy, czasami...
6. nieumyślnie podtrzymuje Ognisko...
7. obiecuje pomóc w tworzeniu Jaskini...
8. obiecuje pomóc w zapełnieniu pergaminów...
Melodia fortepianiu zamilkła. Przemieniony marynarz rzucił się z nogami na Bartezzika. Ten sięgnął po swój miecz i zablokował cios szponów. Napierał całym swoim ciężarem ciała, ale nie dało rady ich przeciąć.
- Szlag! – napiął się rycerz.
- Wghrraaa! – stwór też nie...
imperium: "Konwent 2012 - Gry wszelakiej maści" /
Na wieść o TAKIM larpie aż mam ochotę wykrzyczeć znaną frazę z polskiej wersji językowej gry ‘Stronghold’: „Zgłaszam się do służby przy oleju!” Jako gracz lub potwór. ;) Przychylam się do tego przedsięwzięcia rękami, łapami oraz... strunami głosowymi. Z radością...
osada: "Relaks w lesie przy oberży" /
Między drzewami, od strony północnej, dało się słyszeć trzask łamanych gałęzi i głośne dyszenie. Bychu sięgnął po swoją kosę i był gotowy odeprzeć niespodziewany atak. Na polankę, gdzie zebrali się Mag, Hodowca i Złodziej Czasu wybiegła jedna, ogromna postać, mierząca...
osada: "Przyb(ó)dówka Gildii Magów" /
Czubki sosen posadzonych wzdłuż kamienistej drogi prowadzącej do Przyb(ó)dówki szeleściły po kolei, jeden za drugim. Jednak nie było to spowodowane wiatrem, ktoś przeskakiwał z drzewa na drzewo. Jakaś kobieta, niczym wiewiórka zeskoczyła z gracją na stopy i dłonie z ostatniego...
osada: "Relaks w lesie przy oberży" /
Gnoll na przywitanie ukłonił się przed furbolgiem, po czym uścisnął dłoń Silveresowi i Bychowi. Rozejrzał się wokół, a także zastrzygł uszami. Zobaczywszy medalion na piersi niedźwiedzio-człeka przybrał strapioną minę.
- Nauczycielu, już wiem, co cię sprowadza do Osady. Tak...
osada: "Przyb(ó)dówka Gildii Magów" /
- Mag ziemi, powietrza, ognia, ducha, taaak? Czyli jesteś od wszystkiego, a zarazem od niczego! Phi... - nie dokończyła, gdyż nadbiegły trzy biogolemy. Przypominały mieszankę włochatych, czarnych niedźwiedzi z dwunożnymi wilkami, a do tego paskudne języki wystawały im z paszcz....
osada: "Gildia Alchemików" /
Słońce jeszcze było wysoko na niebie, gdy grupka osób zatrzymała się przed wejściem do Gildii. Miano już się decydować na akcję ratowniczą, ale Hayven zjawił się nadspodziewanie szybko z biogolemami u boku i wyjaśnieniami jak obłaskawił stwory.
- Nie podoba mi się to. Na...
osada: "Gildia Alchemików" /
Podróżni wreszcie mogli się rozluźnić po przebytych niedawno trudach. Rozsiedli się wygodnie na podłodze, czekając na wyniki eksperymentów. Alchemicy badali kamień różnymi metodami, raz po raz zmieniając metodę. Tylko Lilianie nie dawały spokoju stojące pod ścianą giganty....
osada: "Gildia Alchemików" /
Hayven badał kamień i podtrzymywał osłonę Przyb(ó)dówki. Bychu wraz ze swoim golemowym towarzyszem gnał w stronę małej dolinki leżącej o rzut kamienia od traktu prowadzącego do Oberży. Gonił go rozwścieczony alchemik z dwoma biogolemami za sobą. Hodowca uchylał się od...
osada: "Konwentowe wspominki" /
IX Konwent 13-19 K. Behemota (zwanego Behemlunem) XIII A.C.C. - podsumowanie dla chętnych, ale wahających się co do przyjazdu za rok
Obydwie formy dojazdu, jakimi są pociągi i samochody, sprzyjają wcześniejszej intergracji oraz zapewniają piękne widoki za szybą - szczególnie w...
osada: "Gildia Alchemików" /
Nowo przybyła, Selina, nie doczekawszy się odpowiedzi, pobiegła za dwoma mężczyznami. Podczas całej podróży zachowywała bezpieczną odległość, by nikogo nie odstraszyć. Gdy obserwowani dotarli na pobliskie wzgórze, handlarka skryła się za szeroką sosną.
Duchy magów ukryte...
osada: "Projekt O_O" /
[color=orange]**__Projekt "Ożywiania Oberży"__**[/color]
Definicja i rola Składzika na zapleczu
- Składzik to przewodnik dla osób dbających o Oberżę. Zbiera materię porozrzucaną po wszystkich postach.
Miejsce na dyskusję, plany, pomysły, podawanie czasu, w którym nas nie...
osada: "Domostwa" /
Opisy osadniczych domostw
Domostwo Architectusa - po wejściu do Osady przez główną bramę kieruj się w prawo, wdłuż muru. Na wysokości Ogniska wypatruj drewnianej chaty. Ma słoiki z konfiturami i leczniczymi maziami.
//Materiały na opis: Domostwo w Osadzie
Ze słomy, gliny i...
osada: "Lokacje" /
Miejsce na wygląd odwiedzanych lokacji w oberżanych tematach, przez Jaskiniowców.
Kotlina położona o rzut kamienia w dół od muru Osady, przy Oberży.
Pradawne świątynie furbolskich szamanów.
osada: "Bohaterowie niezależni" /
Lista non-player characters'ów.
Liliana - siwowłosa wilkołaczka, ma sześć stóp wzrostu, dumna, z zewnątrz oziębła i trzymająca dystans
Skamieniały Pień - furbolg, mający pomarańczowe futro, ze wzrostem sięgającym ośmiu stóp.
osada: "Przymierza, unie, więzi" /
Opisy grup występujących w Oberży.
Klan Skamieniałych - wioska furbolgów. Większość z nich ćwiczy sztuki walki. Skamieniały Pień zajął się formą Architectusa i przyjął go do Klanu.
Wataha Księżycowego Futra - wojownicy zaprawieni w boju, większość z nich należy do...
osada: "Gildia Alchemików" /
Irydia podłożyła koc pod głowę swojego brata. Zebrani wahali się, co czynić, wtem nagle ktoś pięć razy głośno zapukał do drzwi.
- Oho, w samą porę. Ja pójdę - zgłosił się Skamieniały Pień, chwytając Lilianę za ramię - chodźmy, moja droga. Bywajcie - oboje udali się do...