Imperium

Behemoth`s Lair

Rinaldus Drybone

Czy w Might and Magic IV i V są podobne do III w kwestii zagadek? Gram w trójkę i jak zobaczyłem jakie tam są trudne zagadki do rozwiązania i to konieczne do ukończenia gry to mi się odechciewa.
Postanowiłem być dzielny... Potem z głupa zaglądnąłem do pierwszej piramidy, którą już wcześniej odwiedziłem, ale wycofałem się, bo nie dawałem sobie rady z Iron Wizardami, którzy teraz byli dla mnie łatwym celem. No, i zauważyłem, że w tych piramidach, to faktycznie kryją...
Tak, nawet udało mi się odblokować tę fontannę, lecz niestety problem starości moich postaci jest już chyba nieodwracalny, bo fontanna ta usuwa tylko efekty magicznego postarzenia, a moja drużna tak się załatwiła, że te 170 lat i więcej to był ich naturalny wiek (załatwiła się...
Według mnie najlepszy jest zamek Czarnoksiężników. Dwie latające jednostki, które łatwo można zdobyć, z czego jedna to gargulec - bardzo szybka jednostka, która jest nastawiona defensywnie - wprost idealna do blokowania jednostek strzelających (zwłaszcza przy zdobywanie kopalni i...
<[Fergard:1. Odporność na oślepienie tak naprawdę niczego nie daje. Wystarczy tych biednych troglodytów spowolnić, a potem wystrzelać jak kaczki.]>Ja sobie bardzo cenię troglodytów za ich liczebność i obrażenia 1-3. Ma się ich zawsze na początku hordę lub watahę (z dwóch...
Zagadka: Nazwę jakiego stwora ze świata Might & Magic wpisuję w przeglądarkę, aby dostać się na to forum? (Nie chodzi o Behemota).
Świadomie napisałem ją w tym wątku, aczkolwiek odpowiedź nie jest jakoś strasznie śmieszna. :)
<[Fergard:No ale właśnie, to samo można zrobić z każdą inna liczną jednostką pierwszego poziomu w sumie...]>Patrząc na początkowe ilości stworzeń u bohatera, to najliczniejsze są gremliny i troglodyci po 30-40 na oddział a goblinów jest tylko 15-25 wyżej są od nich szkielety, bo...
<[Mateusz: Przypominam, że w zależności od jednostki, którą zaatakujemy takowymi troglodytami obrażenia będą się trochę rozjeżdżać to w jedną to drugą stronę.]>Tak, dlatego użyłem słowa około. Jeśli chodzi o resztę to jak najbardziej, ale nie chciałem wychodzić z takim...
Przeszedłem King's Bounty (to stare) HoMM (tylko rycerzami chyba) HoMM II (tylko ciemną stroną mocy, bo jasną w ostatniej misji coś mi nie poszło i nie chciało mi się powtarzać) MM III MM IV MM VI MM VII (tylko jasną stroną mocy, bo mam opory przed byciem złym) Nie...
- Brak mieszanych oddziałów neutralnych. Było w King's Bounty, więc nastąpiło uwstecznienie Heroesów pod tym względem. Aczkolwiek nie przeszkadza mi to szczególnie. - Chciałbym potężnego czaru ofensywnego z magii ognia na 1 jednostkę, np. spalenie jak w M&M, i w ogóle, żeby czary...
<[Ryusenji:Po za tym zamiast osłabiać te czary raczej wzmocniłbym inne(głównie te zadające obrażenia i hipnozę, bo na dobrą sprawę są one bezużyteczne w późniejszej grze).]>A jak się odnosisz do argumentu o rozstrzyganiu walki w ciągu kilku tur? Jak bardzo należałoby zwiększyć...
Przeszedłem drugą cześć, dodatek do niej Shadow Magic. Obecnie gram w jedynkę. AoW: SM z nieoficjalnym patchem 1.4. jest moją obecnie ulubioną strategią turową osadzoną w świecie fantasy. Przez pewien czas miałem "pretensje" do Heroesa, że nie jest takie jak AoW, zarzucałem mu brak...
Po tym co wyczytałem z dyskusji, to powinno Ci się spodobać, bo gra jest właśnie nastawiona na multiplayer. Jest bardzo dobrze zbalansowana mimo tego, że w AoW: SM jest 15 ras i to zróżnicowanych. W ogóle, jak nie masz zamiaru przechodzić po kolei każdej części, to najlepiej zacząć...
<[Pikodragon: Myślę też, że do upadku sagi przyczyniło się również zmienienie wszystkich głównych bohaterów na magów, i rzucanie czarów na dystans (magiczne pociski pojawiające się znikąd nie są takie fajne, jak te lecące od strony maga). ]>W jaki sposób się to przyczyniło do...
<[Mosqua: Upadek serii to raczej chyba znaczyło to, że zaprzestano rozszerzenia fandomu na inne warstwy oraz samej serii. W końcu ile znasz stron w języku np. polskim, gdzie tematem przewodnim jest AoW? Mody do AoW nie generują takich emocji jak np. do Herosa. ]>Myślę, że seria jest...
Trochę nie bardzo podoba mi się styl graficzny zapowiadanej III części jest dosyć kiczowaty. Nie lubię tych dzisiejszych trendów. Ale wprowadzają też ciekawe rozwiązania do mechaniki gry i jeśli gra będzie grywalna to wybaczę te różne "niedoskonałości". Szkoda, że początkowo...