Niezły temat, muszę przyznać. A co do mojej wypowiedzi:
SYLVAN:
jednorożec, srebrny jednorożec i biały jednorożec na władcę lasu i przyzywacz drzew
INFERNO:
imp, chowaniec, szkodnik na płomień i żywiołak ognia
Bethezen
imperium: "Najładniejsza Rusałka" /
Ja tam głosuję na driadę z H5. Temat był założony z myślą o wyglądzie a nie umiejętnościach dużego zasięgu na polu bitwy. Podczas podziału fanów w trakcie wydania Heroes IV zostałem na poziomie III, piątka wymiata a nikt nie przekona mnie do czwórki. Ta część jest jak brudny...
imperium: "Duży krok w rozwoju" /
Możliwe, że to pomysł banalny, ale co byście powiedzieli gdyby ilość możliwych jednostek w zamkach nie ograniczano na 7 lecz 10 rodzajom po 3 przemiany? Poza tym możliwe są zmiany w serii więc jakie jednostki powinny pozasiedlać wszystkie zamki?
imperium: "Duży krok w rozwoju" /
Tak jak to wcześniej wspomniałem jest to pomysł banalny. Wiem, że macie racje, ale kto wie co się będzie jeszcze w grze zmieni? Może w tym momencie są tworzone nowe projekty do gry. Wszystko w rękach programistów.
A tak na marginesie, gra jest ulepszana z każdą częścią. Może...
imperium: "Największa bitwa, bohater, ilość..." /
Ja poszedłem na całość! Takiego kamikaze chyba nikt nie widział! Niektórzy będą uważali, że kłamię, ale to ich sprawa:
-200 arcydiabłów
-185 archaniołów
-po 150 smoków (szmaragdowe, czarne i widmowe)
Uzbieranie takiej armii trochę trwało, zniszczyłem paru graczy, ale...
imperium: "Heroes 5 - zmiany jednostek" /
Gorgonę można wstawić w miejsce Wojownika, Rębacza i Podżegacza w mieście Twierdza z ToE.
imperium: "Duży krok w rozwoju" /
Mówiąc ulepszenie miałem na myśli modyfikację gry. Weźmy na przykład wersje gry, które tworzyło 3DO, I, II i III część jest spoko ale IV? Bohater biega po mapie bez ani jednego pachołka a jednostki bez bohatera. To chyba nie o to chodzi w całej serii. Co do jednostek to mogę...
imperium: "Duży krok w rozwoju" /
Wybacz Mosqua, ale według mnie odważny bohater to głupi bohater. Przypuśćmy, że idzie sobie taki przez środek terytorium wroga. Jeżeli nie ma min. 20 lv to koniec. Tak samo z jednostkami. Bohater (sama jego obecność) podnosi atrybuty swoim podopiecznym. Ale twój pomysł z buntami jest...
imperium: "Duży krok w rozwoju" /
Dzięki, z chęcią wpadnę. Sorry, ale chyba się trochę zagalopowałem. Grałem w Heroes IV od razu gdy weszła na półki w sklepach. Niestety bardzo się rozczarowałem i od tamtego momentu nie gram w tę część. Dlatego może z tym 20 lv przesadziłem. Proszę o wyrozumiałość.
imperium: "Największa bitwa, bohater, ilość..." /
Możliwe, ale ja Saito wole władać na mapie. Im silniejsza armia tym lepiej. Co do zbierania, jest możliwe uzbieranie armii, wystarczy być cierpliwym :D, poza tym sama mi się podwinęła (chodzę po mapie z armią inferno i po parunastu tygodniach zachodzę do innych miast i proszę bardzo)....
imperium: "Największa bitwa, bohater, ilość..." /
Teraz aktualnie nie gram w H5 więc nie pamiętam dokładnie jak to była mapka.
Mając na myśli kilkunastu tygodniach chodziło mi raczej nie o 40, ale o +500(sporo tego było).
Dokładnie to grałem na 7 graczy w trybie "hot seat" i miałem po dwa miasta Inferno i Przystani i po 1 Loch,...
imperium: "Największa bitwa, bohater, ilość..." /
No przecie o tym wspomniałem:
[quote=Bethezen]Morale faktycznie jest udręką takiej armii, ale mogą to zmienić artefakty, czary lub umiejętności bohatera (dowodzenie, szczęście, atak i obrona). [/quote]
imperium: "Największa bitwa, bohater, ilość..." /
Tyle, że każdy ma swój własny styl gry. Pewnie uważasz, że to jest beznadziejna taktyka, ale to MOJA taktyka. Sorki, nic tu nie zmienisz.