[ort]Chcialbym zadac pytanie odnosnie dwoch kampanii:
- po wlaczeniu kampanii "Samarytanin" pojawia sie film a potem mapa przygody. Pokazuje mi sie poczatkowa informacja i wywala mnie z gry
- po uruchomieniu "Czasu przygody" ciagle wlaczaja sie i powtarzaja zdarzenia poczatkowe i nie moge ich...
Ratinis
imperium: "Ulubione jednostki z Heroes III" /
Zawsze najbardziej [ort]lubilem[/ort] jednostki neutralne, [ort]ktorych[/ort] nie da [ort]sie kupic[/ort] w zamku - to nadaje im [ort]duzo[/ort] [ort]tajemniczosci[/ort] i [ort]mozna[/ort] [ort]wymyslac[/ort] dla nich zamki lub [ort]bohaterow[/ort] ze specjalizacjami. Moim faworytem jest tu...
imperium: "Nasze mapy" /
[ort]Wzialem sobie wasze uwagi do serca i:
- http://przeklej.net/file_details/105927.html - tu jest poprawiona wersja kampanii "Kres Lojalnosci"; w misji pierwszej wrogi bohater nie nadejdzie z kilkudziesiecioma aniolami, a na tereny niebieskiego da sie przejsc; ponadto bohaterowie sa...
imperium: "Najlepszy czarny charakter w grach" /
Azar Javed był zwyczajnym bossem przestępczym, który pasjonował się pieniędzmi, narkotykami i korzystaniem z "towaru" ( :( ) stręczycieli. On jednak również jest ciekawą postacią - na początku nie wiemy, kim on jest - Triss Merigold nie umie go [ort]zidentyfikowac[/ort] (w dzienniku...
imperium: "Ulubiona szkoła magii w Heroes IV" /
Dla mnie najlepsza jest magia ładu, ale moja opinia jest całkowicie subiektywna. Grając w dwie pierwsze misje kampanii "Ceny Pokoju" kosiłem wszystkich zaklęciem "Lodowy pocisk", a jak wrogów było mało, to z oszczędności many rzucałem magiczną pięść. Portal przenoszący do miasta...
imperium: "Interfejs w Heroes IV" /
Interfejs w grach Heroes zawsze był bez skazy, zawsze można [ort]urzyć[/ort] prawego przycisku myszki (PPM), żeby się dowiedzieć, do czego coś służy. Niezmiernie urokliwą funkcją interfejsu jest ekran ekwipunku bohatera - w środku można czasem zobaczyć inne wyobrażenie herosa, niż...
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Nie rozumiem, dlaczego H4 jest tak obrzucane błotem. Pod wieloma względami jest lepsze nawet od trójki:
- najważniejsza: bohaterowie! W poprzednich częściach bohater w bitwie tylko zaklęcia rzucał, a tu można go [ort]rozwinąc[/ort] i [ort]wyszkolic[/ort] na maszynkę do zabijania....
imperium: "Portal stworów" /
Hayven - to by było niesprawiedliwe, gdyby każde miasto taki portal posiadało. [ort]Zwróc[/ort] uwagę, że Akademia nie ma żadnej neutralnej jednostki. Przystań natomiast mogłaby [ort]rekrutowac[/ort] jedynie chłopów, a Twierdza miałaby chyba ciut za dobrze z potworami morskimi i...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Powiem tak - od pojawienia się Heroes 6 żadna gra z cyklu mnie rozczarowała. Jak zobaczyłem Heroes 5 na półce sklepowej, wziąłem ją razem z dodatkiem Kuźnia Przeznaczenia. Gdy zacząłem w nią grac... było [color=#CC0000][cenzura][/color].
Na fabułę zwróciłem uwagę dopiero...
imperium: "Najmniej pożyteczna umiejętność" /
No, może niekoniecznie - jeśli da się [ort]kontrolowac[/ort] namiot, to można 100 HP [ort]dac[/ort] jakimś jednostkom z 7. poziomu - utrata chociażby jednego z nich to bolesny cios dla armii.
imperium: "Porady: Przystań" /
Ooo, Przystań to bardzo fajne miasto!
Warto [ort]rozwijac[/ort] [ort]zdolnośc[/ort] Kontratak u rycerza, dzięki któremu będziemy mogli chłopów [ort]zmieniac[/ort] w... kawalerzystów! Bohater koniecznie musi [ort]posiadac[/ort] [ort]zdolnośc[/ort] Eksperckie Szkolenie...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
Co mi się nie spodobało w H5?
- kiedyś misja "Uchodźcy" kampanii "Łowca", gdzie trzeba było bronic garnizonów. No to broniłem, broniłem, broniłem... po sześciu miesiącach czasu Ashanowego nic się nie działo, gra utknęła w martwym punkcie...
- w Kuźni Przeznaczenia nie można...