Imperium

Behemoth`s Lair

Dlaczego twórcy modów nie rozumieją Altany?

Permalink

Altana to lokacja z Heroes II, w której stary emerytowany rycerz dzieli się z nami swoim doświadczeniem. Gdy obiekt ten debiutował w modyfikacji HotA, z jakiegoś powodu jej twórcy zrobili z niego lokację ekskluzywną dla Wyżyn, czyli terenu Wrót Żywiołów. Co to ma wspólnego z emerytowanym rycerzem? Absolutnie nic, ewidentnie po prostu wymodelowali obiekt z dwójki i wrzucili go bezmyślnie do swojego nowego terenu. Ale sprawa na tym się nie kończy. Ostatnio widziałem najnowszy zwiastun modyfikacji SW, w nim ekran Czarodziejki, a na nim... Altana! (https://media.moddb.com/images/articles/1/310/309650/auto/cUPc68A.png). Przecież to jakiś koszmar, w tym wypadku jeszcze większy, bo to przecież Heroes 2. Co rycerzowi do czarodziejek? Znowu nic. Widać, że twórcy tego moda zainspirowali się błędem Hoty, i dzięki temu Altana została dwukrotnie źle zinterpretowana.

Niby głupi temat, ale musiałem gdzieś to z siebie wyrzucić.

Permalink

Nie ma czegoś takiego jak jedyna słuszna interpretacja obiektu.
Emerytowany żołnierz może emeryturę spędzać równie dobrze będąc na uzdrowisku. A te najczęściej są pośród niewysokich wzgórz i altanki z podobną grafiką często są stawiane w okolicach źródeł mineralnych. Więc żołnierz emeryt może tak przesiadywać i za drobną opłatą przekazywać część swojego doświadczenia poprzez opowieści.

W modzie Succesion Wars dali do zamku Czarodziejki zapewne dlatego, że misterny styl architektoniczny dobrze rezonuje z wyrafinowanym stylem miasta. Osobiście aż tak bym nie skupiał uwagi na tym nieszczęsnym emerycie.


Permalink

Jednak dość się różni. Zgoda powinni ten dach zmienić żeby już całkowicie odróżnić. Nie powinno się klonować tego samego. Altany przecież zastępują słupki z doświadczeniem H3 i to wystarczy.