Imperium

Behemoth`s Lair

Pvp porady

Permalink

Cześć wszystkim.

Poszukuje jakiś wskazówek odnośnie gry pvp. Mam zamiar zagrać z moim bratem i prawdopodobnie polecimy jakimś klasykiem Crakc Hack (on) vs Tazar (ja). W związku z tym czy są tu jacyś dobrzy gracze Fortress?

Gramy bez żadnych template, mapa wygenerowana losowa na SoD (wiem, że tak się nie gra, ale ostatnio raczej niedzielni z nas gracze). Mapa XL bez podziemi i bez wody.

Umawiamy się, że dyplomacja zbanowana (skill dla noobów :P).

Moje umiejętności (a przynajmniej idealny Tazar wg mnie) wyglądałyby następująco:
- Płatnerstwo (oczywistość),
- Atak (kolejna oczywistości i jeden z top skilli),
- Logistyka,
- Magia ziemi (tarcza, stone skin, town portal, slow, etc. najlepsza magia w grze, biorę w każdej grze),
- Magia wody (przedkładam ją nad Magie powietrze, imo więcej daje Fortress, niż zapychanie slota na jedno haste),
- Mądrość,
- Taktyka (kolejny top skill),
- I tu sam nie wiem, lubię Balistykę, bo podbijanie zamku za pomocą Fortress to krzyż pański, ale tak sobie myślę, może teleport + trzęsienie ziemi wystarczy? Z drugiej strony czy te dwa spelle nie sprawią, że osłabię swoją armię bo zamiast rzucić jakieś buffy na swoje wojska, to będę musiał przedzierać się do środka zamku, przez co sporo stracę. Dodam, że nie sądzę, żeby zamknął się w zamku, raczej walczymy "na zewnątrz", ale z nim nigdy nie wiadomo :P. Ktoś poleca jakiś 8smy skill?

Jego umiejętności będą wyglądały podobnie, tylko jestem przekonany, że weźmie Magię powietrza zamiast wody. Reszta raczej taka sama, może coś zamiast taktyki wciśnie.

Kiedy zacznie się walka, ja ruszam się pierwszy, i właśnie co wtedy? Od razu jakiś czar rzucać? Slow się nie opłaca bo on i tak na 99% użyje haste. Czekać na jego czar, a potem skontrować? Czy bardziej opłaca się rzucać po kolei: shield, stone skin (prayer pierwsze jak coś, jeśli będę miał dostępne), weakness, bless. Jak Wy byście rozegrali taką walkę? Mapa XL, więc zakładam, że nie będzie problemu z dostępem do interesujących nas czarów.

To mój pierwszy post tu na forum, witam więc wszystkich! :)

PS. Jeśli ktoś chciałby podzielić się swoją wiedzą jakby to rozegrał kolei Crack Hackiem przeciwko mnie to śmiało :)

Permalink

Witaj!
Sam mam małe doświatczenie na mp ale myślę ,że pomogę .
Nwm czy Tazar będzie dobrym wyborem (chodzi o umiejętności już na 3lvl możesz mieć go zepsutego)
Jeśli tak się stanie to polecam Wystana (tylko grajcie na patchu Hellburna) nie będę wyjaśniał co on zmieniał bo mi posty najpierw przez lag netu się dwa wysłały potem skasowały :(
Jako 8 skill polecam:
dowodzenie-morale mogą być przydatne
łucznictwo
znajd drogi
Na fb najlepiej będzie tobie się zabunkrować bless,slow(kolejność dowolna zależy od sytuacji ale raczej slow),
Wiwki ,lizki i ważki do środka lizek strzela,ważka i wiwerna czeka i na koniec wylatuje na początku kolejnej tury zaś wlatuje.
Ale polecam pc2 bo ten patch aktualizuje gold ed do finalnej wersji.
Dobrze by było mieć 2 bohatera szczura z expertem powietrza wtedy dzięki aurze artefaktów zyskał byś wizję.
On raczej będzie standardowo leciał na roki i behy.
Tylko masz przewage w tym że on ma papierowe jednostki jak wjedzie w kogoś wilkami to może je stracić.
Mam nadzieje ,że pomogłem.
Życzę powodzenia!

Permalink

Jeżeli to będzie długa gra, to on ma przewagę w dystansie, Ty masz przewagę w szybkości. W takim wypadku jesteś zmuszony do parcia do przodu. Opcje są dwie:

1) Jako 8 skill bierzesz powietrze. Czekasz aż coś rzuci i wtedy robisz kombinację haste/slow i w drugiej turze robisz tyle obrażeń ile się da. Jeżeli będzie mądry i rzuci tarczę, to polecałbym dispel/haste. Jeżeli potem rzuci haste, to ustaw ważki/wiwerny tak, aby nie zginęły (by mieć najszybszą jednostkę w kolejnej turze i spowolnić go ponownie).

2) Zamiast gnolli bierzesz strzelców z jakiegoś innego miasta o ile jest ich dużo i na ósmy slot wstawiasz łucznictwo.

No i standard - najpierw jednostki, potem kapitol (ale trzeba mieć w tym trochę wprawy).


Permalink

Dzięki za Wasze porady Panowie. Zapomniałem dopisać w pierwszym poście. Jak byście rozbudowali zamek? Najpierw ważki? Ulepszenie jaszczurek? A może w wywerny pierwszego dnia pójść? Jaka kolejność budowania? Wiem, że zależy od mapy, ale zakładam, że zdobędę potrzebne surowce, Fortress jest tani w rozbudowie.

PS. Pokazuje mi, że jest 10 postów w tym temacie, ja widzę tylko 4, Lwikerga, Taro i dwa moje. To normalne tutaj?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.10.2017, Ostatnio modyfikował: Emre

Permalink

Ja dwa razy dodałem i skasowałem przez lag neta więc to może przez to.
Ja bym mimo wszystko w lizki potem wiwerny szedł tylko musisz pamiętać ,że jeśli masz te 15 drewna do nie wal w wiwki zbuduj ważki i z mapy drewna zdobądź troche bo najlepiej 7 dnia na SoD mieć:gnole, lizki,ważki,wiwki zamek i tu bazyle gorgony ale nie zawsze sie da choć na ramdom myślę zę się wyrobisz.
Bo na hocie masz 1 dnia rozbudowe do lizków więc łatwiej się czyści mapę.
2 tygodnia w kapitol ,jeśli kasa będzie to w hydry a i jeszcze up lizki.Ale pamiętaj by wiwern nie ulepszać odrazu bo jak bank oczyścisz to pujdą w błoto ja czasami zbaczam 2 bohaterem,przekazuje jakąś jednostke i jak już wyczyszczę bank daje mu wiwerny by ulepszył.
I jeszcze to co wcześniej mówiłem rozważnie walcz i kożystaj z konserwatorium gryfów i rojowisk ważek.

Permalink

Hm, dawno w H3 nie grałem, ale pamiętam, że tam raczej ciężko było ustawić sobie idealnie wszystkie umiejętności bohatera - zazwyczaj i tak jakiś chochlik się wkradł więc ten jeden zapasowy skill zostawiłbym właśnie pod taką ewentualność.

Ale ja nie o tym chciałem.
Grając przeciwko Twierdzy, starałbym się wykorzystać fakt, że ta rasa ma mocno utrudniony dostęp do jednostek 4go i 6go poziomu(zakładam, że gracie na wyższym poziomie trudności). Oczywiście kwestia jak się posypią zasoby na mapie - wszak to XL, ale w tym upatrywałbym największej przewagi. Tj. we w miarę szybkim ataku na przeciwnika, póki będzie odczuwał braki we wspomnianych jednostkach. Kwestia jak to się sprawdzi na XL...

Ot, takie przemyślenia starego gracza, aż się dziwnie czuję znów pisząc o hirołsach :D


Permalink

Jeżeli jest dużo wolnej przestrzeni, to budujesz ważki i dajesz po jednej zwiadowcom (duży ruch, gdy tylko ważka jest w armii to bagna nie spowalniają). Jeżeli na drodze aby przejść stoi jakiś neutral, to jaszczury. A idealny build order to:

1. Ważki/ jaszczury.
2. Ważki/ jaszczury.
3. Wiwerny.
4. Bazyliszki.
5. Hydry.
6. Cytadela.
7. Zamek.

W ten sposób tracisz tylko gorgony w pierwszym przyroście. Jeżeli mapa ma mało zasobów, to olewasz hydry i bierzesz gorgony. Na 160% idzie to zrobić.


Permalink

Dziękuje Panowie za Wasze porady, na pewno się przydadzą ;). Swoją drogą myślałem, że Stronghold > Fortress, a z tego co tu opisaliście to nie jest tak źle i to raczej Barbarzyńca musi się nagimnastykować żeby wygrać z Władcą Bestii. Ciekawe, nie powiem. Jak Wy widzicie Fortress w zestawieniu z innymi zamkami?

Permalink

Wdg mnie wszystkie zamki są równe jedyna różnica pomiędzy ich siłą to umiejętności grającego.
Ale wdg mnie cytka jest jednym z silniejszych .
Ale np takie inferno jeśli się umie wskrzeszać demony staje się najlepsze.
Ja najbardziej Lubię cytkę i loch a nie umiem grać fortecą(na hocie umiem a na SoD nie)