Imperium

Behemoth`s Lair

Nasze pomysły na kody

Permalink

Jak wiemy w grach z serii HoMM możemy wpisać różnego rodzaju kody, a ich znaczenie czasem nie jest przypadkowe. Np. w dodatku Armagedon's Blade kody opierały się na motywach z gwiezdnych wojen. Jakie kody wy byście wymyślili do dowolnej części i na czym by się one opierały?

Moje propozycje do h3:

nwcDrizzt - bohater ma nieskończony ruch.

nwcZaknefein - w wolnych miejscach pojawia się 20 krzyżowców.

nwcArtemis - bohater dostaje umiejętność zwiadu, logistyki, znajdowania drogi i skuteczności ataku.

nwcBruenor - bohater dostaje 20 obrony.

nwcZinKarla - w wolnych miejscach pojawia się 20 zombie.

nwcRizzen - jesteś nic nie warty i otrzymujesz o połowę mniej złota każdego dnia.

nwcWulfgar - bohater dostaje 20 do ataku.

nwcBelwar - atak i obrona bohatera spada do 0.

nwcMcGristle - bohater dostaje Topór Centaura.

nwcCrenshinibon - bohater dostaje 20 mocy.

Taki przykład opierania nazw kodów o pewną serię książek. A wy? Jakie macie pomysły?


Permalink

Do samej gry kody nie są potrzebne. Raczej ją psują. Są natomiast wyjątki. Gdy jest kampania i coś się psuje. Nie można skończyć scenariusza. Ja tak miałem w HIV. Wszystko moje i nic. Może jakiś bandyta się schował a warunek był pokonać wrogów. I co? Szukać? Nie wiadomo czego. Stąd wpisałem kod. Czyli kod na zakończenie jest potrzebny. Dobry jest nieskończony ruch. Można obejrzeć mapę. W HIV przydał by się na odsłonięcie mgły. Bo nigdy nie widzimy całej mapy.
Nie wiem po co kod ,,przegrywasza scenariusz". Chyba żeby obejrzeć gilotynę.
W ogóle chyba w czwórce kodów najwięcej.
Ciekawy kod z HIII:
nwcphisherprice - jaśniejsze kolory
Niestety niezbyt ładne...
Jeden z najśmieśniejszych z HIV
nwcDoYouSmellBrownies - dostajesz 20 rusałek
Komu by się chciało klepać tyle liter dla rusałek. Kody powinny być krótkie.

Permalink

Spis kodów z dzisiejszego posiedzenia przy Ognisku. Autorstwa Mateusza, Tabrisa, Taro i mua:

nwcMateusz - bohater dostaje w wolne miejsca tryliard aniołów i gra się crashuje;
nwcTaro - automatycznie przegrywasz;
nwcTabris - jest grubo;
nwcCrazy - heroes wyłącza się na 24h;
nwcBychu - przegrywasz, idź grać w fifę;
nwcSilveres - drewno opiera się na parytecie złota (żydowska ekonomia);
nwcHellburn - nic się nie dzieje, gra boi się zareagować;
nwcBzium - ekran odwraca się, dalsza rozgrywka toczy się do góry nogami;
nwcKammer - dostajesz unikatową jednostkę, Ignis, która cię broni bo sam nie umiesz;
nwcKonwent - wszyscy gracze są w sojuszu;
nwcAgon - dostajesz bandytę;
nwcTermopile - spawnuje ognisko;
nwcGhulk - -1 do morale w promieniu 50 metrów od komputera;
nwcMosqua - zmienia bohatera w ghost hero;


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 20.09.2015, Ostatnio modyfikował: Silveres

Permalink

nwcGuinea - zmienia kolor gracza na starocerkiewnosłowiański
nwcMoandor - otrzymujesz 20 rododendronów
nwckociołek - otrzymujesz herbatkę
nwcTullusion - zmienia całą mapę w góry i robi im screena
nwcWojrad - wygrywasz, o ile klikniesz wystarczająco mocno
nwcLaysander - otrzymujesz dziabąga
nwcTarnoob - nikt nie rozumie co się dzieje
nwcHellburn - tracisz szmaragd
nwcAerilien - podmienia grafiki na nowe, ładniejsze
nwcField - dodaje 15 nowych frakcji, z których żadna nie działa


Permalink

Silv, chyba cię wtedy nie było więc nadmienię, że nwcTaro ostatecznie miało dać ujemne szczęście na stałe. Aż do reinstalacji gry.


Permalink

A nwcKammer miało dawać Grodo wpisującemu.

Ale chyba bardziej wolę tę Waszą wersję.

nwcKammer


Permalink

Moja mała propozycja: nwcTabris - bohater otrzymuje Motek Mruczącej Mocy.


Permalink

nwcWilczek - Dostajesz dwa hektolitry kiszonego barszczu plus mapę do wszystkich skrytek z alkoholem na świecie.