Imperium

Behemoth`s Lair

Heroes 7: BETA

Permalink

W tym temacie możemy podzielić się wrażeniami dotyczącymi MMH7 w wersji Beta.

Kto już grał? Co możecie zaliczyć na plus i minus? Jakie zmiany są jeszcze potrzebne? Czy wersja Beta zdradza nam jakieś nowinki w rodzaju jednostek neutralnych? :)

Permalink

Hej Jaskiniowcy!

Ja niestety nie miałem czasu więc nawet za betę się nie zabierałem, jednak poczytałbym jakiekolwiek informacje. Ktokolwiek gra w ogóle??? :) czy zainteresowanie weteranów jest zerowe? ;)


Permalink

Witajcie,

pomimo wahania skusiłem się jednak skorzystać z promocji i kupiłem H7 za te 49 zł. Chociaż komputer mam za słaby i musiałem zejść z ustawieniami na najniższy możliwy w grze poziom a procka i grafikę potraktować softem do overclockingu to muszę powiedzieć, że pierwsze wrażenia mega pozytywne. Gra jest niedopracowana na tym etapie ale wciągało mnie na kilka długich godzin. Spodziewam się, że finalny produkt będzie perełką w koronie serii M&M.

To słów kilka o wrażeniach. Nie będę się rozpisywał o statystykach, balansach itp.

Żałuję tylko, że aby cieszyć się full detalami gry musiałbym na rozbudowę kompa wydać minimum 1200 zeta, a tego na pewno nie zrobię. Ale jak ktoś ma to szczęście i posiada wypasioną maszynę to pewnie wrażenia będą jeszcze bogatsze.


Permalink

Zakupiłem, ściągnąłem betę, pograłem 30 minut na razie tylko, ale com doświadczył, tym mogę się podzielić.

Przede wszystkim, produkt absolutnie nie podpada pod betę. Beta to produkt prawie gotowy, w który się gra, żeby wyłapać wszystkie niedoróbki przed premierą. Wersja, do której mamy dostęp, to alfa - brakuje wielu elementów, a bug siedzi na bugu. W niektórych turach coś się zacinało, i żeby przejść do następnej tury, musiałem wejść do zamku, poklikać, i dopiero mogłem kliknąć zakończyć ruch. Podobnie przy awansie bohatera, kiedy ruszałem myszką, wszystko zaczynało migotać.

Wbrew temu, co Mosqit napisał, gra aż tak zasobożerna jak na rok 2015 nie jest. W Wiedźmina (od razu porównuję z górną półką) mogę sobie pograć góra na średnich detalach w 35FPS, gdzie, z powodu dynamiki skoki do 30FPS są widoczne; H7Beta odpaliłem od razu w fullHD na maksymalnych detalach (tylko tekstury zostawiłem na razie na średnich), efektem czego było stabilne 38FPS (zupełnie niewidoczne). Na polu bitwy przy tej konfiguracji - 48-50FPS. Desktop kupiony ponad rok temu w średniej cenie (i5-4440, 3.2GHz, nVidia GT660). Ale grafika nie powala. Absolutnie nie powiedziałbym o niej, że jest brzydka, jak na strategię w zupełności satysfakcjonująca, ale takie H6 swojego czasu zrobiła na mnie większe wrażenie.

Tyle o wydajności.

Sama rozgrywka wydała mi się przyjemna, Herosowa, rozwój bohatera spodobał mi się zdecydowanie bardziej niż H6 (prosty skillwheel, ale dzięki temu od razu wszystko widać) mimo braku losowości. Bardzo! spodobała mi się opcja przyspieszenia rozgrywki (suwak procentowy odpowiadający za szybkość animacji, dosyć prędko ustawiłem go bardzo wysoko), można też wybrać prawdopodobieństwo coolcam (zbliżenie na efektowny atak jednostki, ustawiłem na zero).

Szczegóły z rozgrywki - może w weekend, kiedy będę mógł spokojnie przysiąść. :)

Ogólnie jestem bardzo optymistycznie nastawiony, szczególnie po krótkiej przygodzie z szóstką i moją niechęcią do piątki.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.06.2015, Ostatnio modyfikował: Crazy

Permalink

Ok, szukajcie a znajdziecie... Betę w internecie ;)

Także pograłem chwilę Haven. Dłużej pograłem Akademią (w końcu powrót mojej ulubionej frakcji!).

Jako fan "V"tki - jestem bardzo zadowolony. Usunięto to co w VI denerwowało. Dodano fajne drzewko rozwoju (można wybrać tryb czy chcemy mieć losowo 4ry umiejętności do wyboru przy lvl. up czy dowolny wybór). Dodano kilka budynków (głównie zwiększających przyrost jednostki tygodniowy) gdzie musimy wybrać między jedną z dwóch opcji. Tak samo w jednym zamku tylko jednego krita lvl. 7 możemy wybudować siedlisko.

Do tego wybór specjalizacji szkoły magii, na pierwszy rzut oka ciekawe czary. Naprawdę fajny design jednostek - no i nie tak jak w VItce - że każdym zamkiem grało się tak samo... Zapowiada się świetnie! Jeszcze tylko, żeby fabuła była ciekawa - to będziemy w domu.

No i ta muzyka... https://www.youtube.com/watch?v=J_5UrVFcZ8M


Permalink

Ehm. Po pierwsze, Crazy ma rację, to nie jest beta - alfa, może. I to dosyć wczesna. Brakuje animacji, brakuje zamków, bohaterów, tutorialu, balansu jednostek... No, wszystkiego. Można rozegrać szybką rozgrywkę, ale szczerze mówiąc jest to tak okrojone, że nie miałem chęci.

Dobrze, że rzeczywiście chyba produkt jest bliższy do HoMM5 (i 3) niż 6, więc to na plus. Tyle, że grafika mi się stanowczo bardziej podobała w 5.