Imperium

Behemoth`s Lair

Frakcja: Sylvan

Permalink

W Heroes VII ujrzymy łącznie sześć frakcji: Przystań, Akademię, Nekropolię, Twierdzę, Sylvan oraz Lochy.

Ten temat służy do dyskusji na temat Sylvanu i wszystkiego co z tym miastem związane.

Jak dobrze wiemy, ta leśna frakcja była przedmiotem głosowania fanów. Sylvan pokonał wyraźnie Fortecę, a tym samym znalazł się w grze.

Nie mamy jak na razie zbyt wielu informacji:

EKRAN MIASTA:

Na ten moment znamy jego dwie cechy:

- Ogólny układ: Drzewna wyspa.
- Oświetlenie: Księżycowa harmonia.

http://i.imgur.com/9VXzmtU.pnghttp://i.imgur.com/XMvY4uC.png

JEDNOSTKI:

Zestaw wybrany przez fanów w głosowaniu - Furia Sylanny (wariant ofensywny)

Trzon:

Łowczy - Mistrz łowczych
Driada - Dębowa Driada
Duszek - Chochlik

Elita:

Tancerz ostrzy
Druid - Starszy Druid
Księżycowa Łania - Słoneczny Jeleń

Czempioni:

Zielony smok - Szmaragdowy smok
Ent - Starożytny Ent

Z odrzuconymi zestawami jednostek oraz kilkoma concept artami można zapoznać się w naszym dziale Heroes VII

MUZYKA:

Motyw przewodni Sylvanu to utwór The Elven Coronation

***

Jak się zapatrujecie na tę frakcję?

Co sądzicie o jednostkach? Jak wam się podoba motyw muzyczny? :)

Permalink

Może być ciekawie.

To, co podsyca u mnie nadzieję, to "księżycowa harmonia".

Mam nadzieję, że są świadomi tego, że wyjdą nocne elfy. A coś a'la nocne elfy mamy już w Lochach. Dlatego liczę, że coś ruszy w jednym albo drugim zamku i nie dadzą nam powtórki z H5.

Bo oprócz tego księżycowego klimatu, cała reszta jest żywcem wzięta z H5 i tylko wsadzono w to księżycową łanię niczym wisienkę na torcie.

Mam szczerą nadzieję, że dzięki księżycowi elfy zyskają nieco inną retorykę i faktycznie nas czymś pozytywne zaskoczą. Niech to dobrze zagra wespół z ich ofensywną strategią i uczyni z nich coś, czego jeszcze nie widzieliśmy. Widzę tutaj takich dzikich zwolenników natury, która nie jest ani dobra, ani zła. Zero kwiatuszków we włosach, tylko zimne, zwierzęce spojrzenia.

I niech im obetną te obleśne kikuty co je elfy miały zamiast uszu :)
Idzie taki elf na zwiad, przemyka lasem, a uszami o wszystko zawadza, szeleści i się wplątuje. Bez sensu zupełnie. Z takimi uszami to się nawet wychylić spomiędzy krzaków nie da rady.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.02.2015, Ostatnio modyfikował: Bubeusz

Permalink

Sylvan będzie prawdopodobnie kolejną frakcją po twierdzy, którą twórcy nam blliżej zaprezentują.

Nie spodziewałbym się jednak jakichś ważniejszych informacji (ekran miasta, jednostki) wcześniej niż za 1,5 miesiąca.

Przyznam, że z tą frakcją wiążę spore nadzieje.

_

  • Jestem sympatykiem leśnych klimatów. Drzewna wyspa raczej dobrze sprawdziła się w nielubianej przeze mnie części piątej, zatem i tutaj powinno być w porządku.
  • _

  • Sylvan nocą? Czemu nie? Myślę, że rozgwieżdżone niebo świetnie współgra z lasem i ciepłym blaskiem latarni. Tylko żeby grafik nie płakał podczas projektowania!
  • _

  • W stosunku do line-upu byłem z początku sceptyczny. Mierziło mnie, że wszyscy głosują na Furię bo "wariant ofensywny". Teraz nie mam o to większych pretensji choć mogło być lepiej. Na pierwszym poziomie mamy bowiem teraz aż dwie jednostki rusałkopodobne. Zamiast jednej węże byłyby jak znalazł. Podobał mi się koncept Korzennego węża, ale zwykłe też by przeszły. W King's Bounty: Legend sprawdziły się doskonale. Za Smoka bez skrzydeł i jelenia szanuję po stokroć.
  • _

  • Muzyka po kilkukrotnym przesłuchaniu sprawia pozytywne wrażenie chociaż wciąż drażnią mnie partie operowe.
  • A jak wasze oczekiwania? Jak według was wypadnie Ekran miasta i Jednostki? Myślicie, że Sylvan, podobnie jak Bastion w H3, będzie "prosty w obsłudze" i doskonały na małych mapach? :)

    Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 4.04.2015, Ostatnio modyfikował: Mateusz

    Permalink

    Nie ukrywam - negatywnie jestem nastawiony na fakt wyboru frakcji do gry, przez to muszę liczyć na pojawienie się brodaczy w jakimś dodatku. Boli to ale cóż poradzę.

    Sam Sylvan prezentuje się znakomicie. Muzyka bardzo przypomina mi tą z H5 i bardzo dobrze.
    Niezbyt pasują mi elfy jako stworzenia nocy ( od tego mamy lochy ), zawsze kojarzyłem je jako dzieci poranka a nie zmierzchu. Dam im jednak szansę - rusałki i duszki leśne dają świetny klimat i mam nadzieję, że będą wystarczającą równowagą dla "ofensywnego" nastawienia frakcji, które jakoś z trudem przyjąłem.

    Cóż czekam na więcej, zapowiada się na pewno na plus. ;)


    Permalink

    Zaczęło się ujawnianie detali związanych z Sylvanem.

    PART 1

    Tutaj możecie zapoznać się z jednostkami pierwszego poziomu czyli tzw. trzonem: Łowcy, Driady i Duszki.

    Na tym filmiku możemy dopatrzeć się natomiast Smoków, Tancerzy oraz Jeleniołani :)

    Co sądzicie o stronie wizualnej i jakie macie przewidywania w stosunku do gameplaya w wykonaniu leśnej gromadki?

    Permalink

    Część z nich prezentuje się całkiem całkiem - szczególnie smok i jeleń przypadły mi do gustu, oczywiście zastrzeżenia też są - szczególnie driada mnie zawiodła.


    Permalink

    Pytanie, pewnie bez odpowiedzi, czemu wybrano taką frakcję?! Niepojęte!


    Permalink

    Tu nie chodzi o krasnale:P chodzi o to, że ludzie narzekali na "gejowskiego" jednorożca a dostali w zamian jelenia! Przynajmniej jednorożec był już legendą, prawdziwą jednostką fantasy.


    Permalink

    @Mateusz: "Taką", nie "tę" frakcję.
    @Haav Gyr: Trzy główne powody, jakie niedzielni fani przedstawiali to:
    - Ofensywny Sylwan jest fajny. Tylko był mały szkopuł... Z dwoma tankami na ostatnim poziomie, ten wariant był ofensywny tylko z nazwy. Prędzej byłoby można tym mianem określi Równowagę, która oferowała Feniksy.
    - Feniksy spaliłyby cały las. Jakby chociaż trochę znali mitologię Ashanu to wiedzieliby, że te ptaki są księżycowe, a nie ogniste.
    - Tancerz Ostrzy miał badassowy szkic. Co z tego, że to był fanowski artwork, którego nie zamierzali użyć w grze i nawet się z tym nie ukrywali?


    Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.06.2015, Ostatnio modyfikował: Nicolai

    Permalink

    Jak w polityce po wyborach, wyszło jak zawsze;P


    Permalink

    Haav Gyr

    Tu nie chodzi o krasnale:P chodzi o to, że ludzie narzekali na "gejowskiego" jednorożca a dostali w zamian jelenia! Przynajmniej jednorożec był już legendą, prawdziwą jednostką fantasy.

    Daj spokój. "Prawdziwa jednostka fantasy" brzmi komicznie. Tak jakby fantasy było sztywnym kanonem, którego trzeba się trzymać. Skąd u tylu osób tęsknota za nudą i oklepaniem?

    Jednorożce zawsze były jednostką raczej nijaką. Białe, z rogiem, mogły oślepić przeciwnika. Konwencja ta sama przez pięć części serii. Mało?

    Ja się bardzo cieszę z obecności Łani tudzież Jeleni. Wyglądają całkiem sympatycznie i stanowią miłą odmianę. Brakuje mi jedynie Korzennych węży.

    Wracając do sedna. Twórcy ujawnili ekran Sylvanu:

    http://i.imgur.com/Pl7nKjZ.jpg

    Mi osobiście się... podoba. Od samego początku jestem ogromnym zwolennikiem ekranów 2D. Choć zapewne kłócą się stylem z trójwymiarową mapą przygody, to uważam, że lepszy taki kontrast aniżeli tragiczne (naprawdę tragiczne) ekrany miast z Heroes V i VI.

    Drzewna wyspa nasuwa różne skojarzenia. Na pewno sporo tu Rivendell z tolkienowskiego uniwersum, może trochę Cytadeli z Heroes III. Z jakiejś przyczyny pomyślałem również o obozie sekty z gry Gothic.

    Baśniowy klimat uważam za plus. Gdy Ubisoft sili się na powagę, efekty są opłakane.

    Jeszcze parę luźnych uwag:

    - Na forum Kwasowej Groty, Nicolai słusznie zauważył, że niektóre lokacje (Dream Forest, Sacred Grove) nie przypominają siedlisk czy innych interaktywnych obiektów choć mają swoje funkcje. Z drugiej strony mamy np. białe drzewo z lewej, albo chatę z prawej strony, które są jedynie elementem tła. Osobiście nie przeszkadza mi to aż tak bardzo. Parę budynków bez funkcji oddala efekt pustki przy nierozbudowanym mieście.

    - Bawią mnie żale o nielogiczności układu budynków, w rodzaju: schody do targowiska są niedokończone, do kuźni nie ma dojścia itp. Naprawdę współczuję osobom, które w Heroesach szukają żelaznej logiki. Żeby daleko nie szukać, w Heroes III by rekrutować Zielone smoki należy zbudować... wielką skałę. Wiecie, przychodzą budowniczowie z cegłami i budują.

    - Nie rozumiem też zarzutu jakoby ekran Sylvanu był koszmarnie nudny i nie zachęcał do oglądania. Zabawna sprawa, bo to pierwszy ekran, któremu poświęciłem sporo uwagi, oglądałem go na powiększeniu przyglądając się różnym detalom i sprawdzając funkcje lokacji. Najwyraźniej kwestia gustu.

    - Uświadomiłem sobie, że motyw przewodni miasta doskonale współgra z "księżycową harmonią".

    Jeszcze co do jednostek:

    Łowcy - w porządku, lekkie nawiązanie do Sharpshooterów z leśnej brygady Gelu.
    Driady - powtórka z HV czyli nudna, jasnozielona plama.
    Pixele - sympatyczne i kolorowe, znaczy się będzie można je odróżnić od zielonych plam.

    Druidki - po prostu w porządku, nie ma się czego czepiać, ale podobieństwo do HV aż boli.
    Łaniojelonki - mogło być gorzej, to mogły być jednorożce.
    Tancerze ostrzy - kisnę niemożebnie gdy ktoś płacze z powodu twarzy tancerza, na polu bitwy i tak będą plamą.

    Enty - trzy nogi szanuję, poza tym klasyczny Ent.
    Smoki - jednym słowem: szanuję.

    Pozdrawiam! :)

    Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 30.06.2015, Ostatnio modyfikował: Mateusz

    Permalink

    Nie rozumiem zachwytu (czy nawet rozlewania optymizmu) nad dwuwymiarowymi ekranami miast. W H2 mieliśmy grafiki dwuwymiarowe, ale tworzone w efektownej technice jakiejtam. W H3 i H4 miasta wyglądały naprawdę dobrze dzięki stworzonym wcześniej szczegółowym modelom. W H5 taki model mogliśmy podziwiać z bliska i z dowolnej strony. Natomiast w H6 i dalej... Ludzie, H1 też miało panoramy miast wykonane przez rysowników bez większego polotu, a już wtedy - przypominam - było krytykowane właśnie za słaby wygląd tychże. Czym tu się podniecać? Że karmią nas chłamem dla zaoszczędzenia pieniędzy? Kontynuator tej serii zasługuje na coś droższego lub chociaż bardziej oryginalnego niż rysunek gorszy od wielu przypadkowo znalezionych prac na deviantarcie. Wygląd miasta to dno, nie zasługuje na więcej niż 3,14/10.

    Co do jednostek. Podejrzewam że każda z nich po stoczeniu kilku satysfakcjonujących walk zdobędzie przychylność i przywiązanie gracza. Już teraz jest kilka pozycji które chciałbym oglądnąć w pełnej krasie i to jest pocieszające. Druidka, myśliwy, byk, duszki - na plus!

    Permalink

    Mateusz

    Daj spokój. "Prawdziwa jednostka fantasy" brzmi komicznie. Tak jakby fantasy było sztywnym kanonem, którego trzeba się trzymać. Skąd u tylu osób tęsknota za nudą i oklepaniem?

    Jednorożce zawsze były jednostką raczej nijaką. Białe, z rogiem, mogły oślepić przeciwnika. Konwencja ta sama przez pięć części serii. Mało?

    Hmmm zaraz zaraz, czyżby uczono mnie innej biologii w szkole? Bo jakoś nie przypominam sobie jednorożców, a jelenie jak najbardziej. To może zróbmy Sylvan taki: Kot, królik, bóbr, koń, byk i słoń?? Bo przecież elfy, enty, rusałki itp są oklepane!

    Mateusz

    Mi osobiście się... podoba. Od samego początku jestem ogromnym zwolennikiem ekranów 2D. Choć zapewne kłócą się stylem z trójwymiarową mapą przygody, to uważam, że lepszy taki kontrast aniżeli tragiczne (naprawdę tragiczne) ekrany miast z Heroes V i VI.

    W H6 jakoś ekranów może była tragiczna a w h5 durne obrotowe 3D...ale to nie powód chwalić te ekrany z h7, są po prostu nudne kolorystycznie, chaotyczne w architekturze. A Wystarczyłoby parę szczególów dodać, kilka ująć. Pobawić się w photoshopie aby uzyskać lepszy efekt! Sam pomysł niezły, ale niedopracowany jak Haven....zresztą z chęcią widziałby widok z wewnątrz miasta a nie widok horyzontalny na miasto z zewnątrz.

    Mateusz

    Bawią mnie żale o nielogiczności układu budynków, w rodzaju: schody do targowiska są niedokończone, do kuźni nie ma dojścia itp. Naprawdę współczuję osobom, które w Heroesach szukają żelaznej logiki. Żeby daleko nie szukać, w Heroes III by rekrutować Zielone smoki należy zbudować... wielką skałę. Wiecie, przychodzą budowniczowie z cegłami i budują.

    Jakby to mój szef powiedział: Panie Mateusz, toś się pan zagalopował. To Nie RTS!! Tu nie budujemy w dosłownym sensie siedlisk...jak chciałbyś budować harpiom gniazda!?? Po prostu je kupujemy a żelazną logiką posługując się Smoki żyją w jaskiniach a nie w budynkach:P

    Mateusz

    Driady - powtórka z HV czyli nudna, jasnozielona plama.
    Pixele - sympatyczne i kolorowe, znaczy się będzie można je odróżnić od zielonych plam.
    Druidki - po prostu w porządku, nie ma się czego czepiać, ale podobieństwo do HV aż boli.
    Łaniojelonki - mogło być gorzej, to mogły być jednorożce.

    Tfuu.....sympatyczne kolorowe alieny.
    Druidki które w końcu przypominają druidki.
    Driady - widać niewiele wiesz o driadach.

    Mogło być gorzej jasne, mogliśmy mieć np: Satyra, Pegaza, Elfiego rycerza, Gryfa, a nawet o zgrozo Feniksy! Ale niee mamy zarąbistego pokemona jelenia! :D


    Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.07.2015, Ostatnio modyfikował: Hellburn

    Permalink

    Haav

    Hmmm zaraz zaraz, czyżby uczono mnie innej biologii w szkole? Bo jakoś nie przypominam sobie jednorożców, a jelenie jak najbardziej. To może zróbmy Sylvan taki: Kot, królik, bóbr, koń, byk i słoń?? Bo przecież elfy, enty, rusałki itp są oklepane!

    Nie bardzo rozumiem sens tej wstawki o lekcjach biologii. No i popełniasz błąd, który mi się często zdarza - sprowadzasz coś od razu do skrajności. Pochwalę Jelenia, więc na pewno chciałbym mieć same znane nam zwierzęta w armii. Hłe, hłe...

    Haav

    W H6 jakoś ekranów może była tragiczna a w h5 durne obrotowe 3D...ale to nie powód chwalić te ekrany z h7, są po prostu nudne kolorystycznie, chaotyczne w architekturze. A Wystarczyłoby parę szczególów dodać, kilka ująć. Pobawić się w photoshopie aby uzyskać lepszy efekt! Sam pomysł niezły, ale niedopracowany jak Haven....zresztą z chęcią widziałby widok z wewnątrz miasta a nie widok horyzontalny na miasto z zewnątrz.

    Jest progres, więc doceniam. Poza tym ja naprawdę uważam, że te ekrany są w porządku. Jedynie Nekropolis mi średnio leży.

    Na razie pewnie nie jest łatwo się połapać co i gdzie, ale myślę, że jedna gra danym miastem wystarczy by sobie wszystko przyswoić.

    Haav

    Jakby to mój szef powiedział: Panie Mateusz, toś się pan zagalopował. To Nie RTS!! Tu nie budujemy w dosłownym sensie siedlisk...jak chciałbyś budować harpią gniazda!?? Po prostu je kupujemy a żelazną logiką posługując się Smoki żyją w jaskiniach a nie w budynkach:P

    A co ja niby napisałem? O tym mówię - w Heroesach nie ma sensu szukać logiki w budowaniu czy kupowaniu wszelkiej maści lokacji. Z tego powodu dopatrywanie się braku dojścia do kuźni jest bezsensowne

    Haav

    Tfuu.....sympatyczne kolorowe alieny.
    Druidki które w końcu przypominają druidki.
    Driady - widać niewiele wiesz o driadach.

    1) O NIE ONE SOM KOLOROWEEEE - daj spokój, czy hejtujesz Conflux z H3 bo jednostki są różnokolorowe albo ulepszonych Troglodytów bo są nieco pstrokaci?
    2) Druidki jak Druidki, trochę to dziwi bo w końcu Ubi.
    3) Aha xD

    Haav

    Mogło być gorzej jasne, mogliśmy mieć np: Satyra, Pegaza, Elfiego rycerza, Gryfa, a nawet o zgrozo Feniksy! Ale niee mamy zajebistego pokemona jelenia! :D

    Satyr może byłby fajną alternatywą dla Driad lub Duszków z trzonu. Sam głosowałem za Szmaragdowymi rycerzami, a pegazy byłyby całkiem fajnym ukłonem w stronę Heroes 3 (co nie zmienia faktu, że Jelenie są ok)

    Pozdrawiam! :)

    Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 6.07.2015, Ostatnio modyfikował: Mateusz

    Permalink

    Mateusz

    Nie bardzo rozumiem sens tej wstawki o lekcjach biologii. No i popełniasz błąd, który mi się często zdarza - sprowadzasz coś od razu do skrajności. Pochwalę Jelenia, więc na pewno chciałbym mieć same znane nam zwierzęta w armii. Hłe, hłe...

    Może dosadniej myślałem, że zrozumiesz przykład. Chodzi o to że każdy może w ten sposób rozumować jak ty, a Ubi dostarczy ci ZOO, zamiast jednostek fantasy. Skoro słucha głosów fanów?:P A Skrajność ma ci uzmysłowić błąd w podejściu do sprawy, jest na tyle dużo potworów z legend, mitów i baśni że naprawdę nie potrzeba wilków, jeleni czy pająków, aby mieć świeży i dobrze wyglądający zestaw jednostek.

    Mateusz

    Jest progres, więc doceniam. Poza tym ja naprawdę uważam, że te ekrany są w porządku. Jedynie Nekropolis mi średnio leży.

    Na razie pewnie nie jest łatwo się połapać co i gdzie, ale myślę, że jedna gra danym miastem wystarczy by sobie wszystko przyswoić.

    Gdyby nie to, że interia robi remont swojego serwisu stron, to wrzuciłbym szybką przeróbkę graficzną zamku elfów, a gdyby miał czas to mógłby na szybko postarać się więcej niż tylko zabawę kolorami.

    Mateusz

    A co ja niby napisałem? O tym mówię - w Heroesach nie ma sensu szukać logiki w budowaniu czy kupowaniu wszelkiej maści lokacji. Z tego powodu dopatrywanie się braku dojścia do kuźni jest bezsensowne.

    No właśnie napisałeś coś zupełnie innego;) dziwisz się ludziom narzekającym na dziwne budowle zupełnie nie przypominające naturalne siedliska i w zasadzie "hejtujesz" H3 za górę z jaskiniami smoków. Być może chciałeś dać jakiś przykład, ale zupełnie z nim nie trafiłeś. Nie musi byc dojścia do legowiska smoka skoro to jaskinia w skale...ale jak dasz budynek? Musisz mieć dojście to logiczne, jakoś go trzeba było zbudować. Nie nie "hejtuj" logiki, bo to poważne przestępstwo przeciw inteligencji ludzkiej. :P

    Mateusz

    1) O NIE ONE SOM KOLOROWEEEE - daj spokój, czy hejtujesz Conflux z H3 bo jednostki są różnokolorowe albo ulepszonych Troglodytów bo są nieco pstrokaci?
    2) Druidki jak Druidki, trochę to dziwi bo w końcu Ubi.
    3) Aha xD

    Ok muszę znowu być dokładny....hejtuje wróżki nie dlatego, że są kolorowe! Tylko dlatego że są paskudne! Twarz jak kosmita z rosswell! Pamiętasz "podmiot" "przydawka" - co jest podmiotem w "kolorowych alienach"?
    Driady... otóż drogi kolego driady muszą być zielone, one muszą się ukrywać wśród liści, traw i krzewów... tak jak elfy mają długie uszy. Jakby były kolorowe nie byłyby driadami tylko choinką świąteczną:P Wbij sobie w google Driada - obrazy mimo wielu koncepcji twórców, niemal wszystkie driady mają jedną cechę wspólną, są zielone! Bo żyją w głębokiej symbiozie z roślinami.


    Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.07.2015, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

    Permalink

    O jeny, dobra, szybko:

    Haav

    Może dosadniej myślałem, że zrozumiesz przykład. Chodzi o to że każdy może w ten sposób rozumować jak ty, a Ubi dostarczy ci ZOO, zamiast jednostek fantasy. Skoro słucha głosów fanów?:P A Skrajność ma ci uzmysłowić błąd w podejściu do sprawy, jest na tyle dużo potworów z legend, mitów i baśni że naprawdę nie potrzeba wilków, jeleni czy pająków, aby mieć świeży i dobrze wyglądający zestaw jednostek.

    Jasne, że jest sporo potworów z legend, ale jeśli Ubi będzie siliło się na jakieś mniej rozpoznawalne kreatury to gra wyjdzie komicznie. Naprawdę, nie ma nic złego w skorzystaniu z Jeleni i nie pojmuję czepiania się tych sympatycznych stworzeń.

    Haav

    Gdyby nie to, że interia robi remont swojego serwisu stron, to wrzuciłbym szybką przeróbkę graficzną zamku elfów, a gdyby miał czas to mógłby na szybko postarać się więcej niż tylko zabawę kolorami.

    Po prostu jak będziesz miał to pokaż. Przypominam, że demokratycznie (tfu) zdecydowano o nocy w Sylvanie.

    Haav

    No właśnie napisałeś coś zupełnie innego;) dziwisz się ludziom narzekającym na dziwne budowle zupełnie nie przypominające naturalne siedliska i w zasadzie "hejtujesz" H3 za górę z jaskiniami smoków. Być może chciałeś dać jakiś przykład, ale zupełnie z nim nie trafiłeś. Nie musi byc dojścia do legowiska smoka skoro to jaskinia w skale...ale jak dasz budynek? Musisz mieć dojście to logiczne, jakoś go trzeba było zbudować. Nie nie "hejtuj" logiki, bo to poważne przestępstwo przeciw inteligencji ludzkiej. :P

    Da fak? :D

    Przecież piszę ciągle coś innego. Że śmieszy mnie usilne doszukiwanie się logiki w świecie fantasy, czepianie się jakichś totalnych bzdetów. Przykład ze smoczym urwiskiem miał za zadanie pokazanie, że przecież całe Heroes 3 też roi się od uproszczeń, pewnych założeń i braku żelaznej logiki. Co jest niejasne?

    Haav

    Ok muszę znowu być dokładny....hejtuje wróżki nie dlatego, że są kolorowe! Tylko dlatego że są paskudne! Twarz jak kosmita z rosswell! Pamiętasz "podmiot" "przydawka" - co jest podmiotem w "kolorowych alienach"?
    Driady... otóż drogi kolego driady muszą być zielone, one muszą się ukrywać wśród liści, traw i krzewów... tak jak elfy mają długie uszy. Jakby były kolorowe nie byłyby driadami tylko choinką świąteczną:P Wbij sobie w google Driada - obrazy mimo wielu koncepcji twórców, niemal wszystkie driady mają jedną cechę wspólną, są zielone! Bo żyją w głębokiej symbiozie z roślinami.

    Ok, z Wróżkami to już kwestia kwestia gustu - mi się podobają. W sumie śmieszy mnie oburzenie gdy coś się nie wpisuje w twój sztywny kanon fantasy :D

    Co do Driad. Mówiąc "zielone plamy" nie czepiałem się koloru tylko zwracałem uwagę, że na polu bitwy one będą zielonymi plamami. Także nie potrzeba tu wykładu pod tytułem: czy driady mają chloroplasty?

    Pozdrawiam.

    Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.07.2015, Ostatnio modyfikował: Mateusz

    Permalink

    Mateusz

    Jasne, że jest sporo potworów z legend, ale jeśli Ubi będzie siliło się na jakieś mniej rozpoznawalne kreatury to gra wyjdzie komicznie. Naprawdę, nie ma nic złego w skorzystaniu z Jeleni i nie pojmuję czepiania się tych sympatycznych stworzeń.

    Ale czemu? Gdy może wykorzystać masę innych, mnie kontrowersyjnych? Odpowiem Ci, bo Ubi chciało na siłę mieć oryginalne jednostki, kosztem treściwych. To samo tyczy się Wyglądu miasta, zamiast stworzyć coś fajnego, odmiennego ale trzymającego poziom, stworzono oklepane drzewo...ale musiało być oryginalne to dale je w nocy i stworzyli turkusową plamę! Bo jeszcze takiego koloru nie było w zamku elfów....Uważam że to czyste lenistwo...

    Mateusz

    Da fak? :D

    Mateusz

    Przecież piszę ciągle coś innego. Że śmieszy mnie usilne doszukiwanie się logiki w świecie fantasy, czepianie się jakichś totalnych bzdetów. Przykład ze smoczym urwiskiem miał za zadanie pokazanie, że przecież całe Heroes 3 też roi się od uproszczeń, pewnych założeń i braku żelaznej logiki. Co jest niejasne?

    Sam sobie częściowe odpowiedziałeś. Poza tym jak powiedziałem nie lekceważ logiki, bo ona też w świecie fantasy obowiązuje....Poza tym kompletnie nie zrozumiałeś wyjaśnienie....Smok mieszkający w naturalniej grocie stworzonej przez naturę nie musi mieć drogi! To nie jest uproszczenie ani brak logiki... to czysta logika! Smok mieszkający w "domu na drzewie" nie potrzebuje drogi...ale ten domek sam sie nie wybudował! Musiały to zrobić elfy...a do tego trzeba drogi aby dostarczyć choćby materiały na budowę takiej struktury. Nadal nie pojmujesz, że fantasty to nie wymysły dzieci, tylko starannie przemyślana i czasami bardzo logiczna koncepcja świata?

    Mateusz

    Ok, z Wróżkami to już kwestia kwestia gustu - mi się podobają. W sumie śmieszy mnie oburzenie gdy coś się nie wpisuje w twój sztywny kanon fantasy :D

    No to co powiesz jakby smok nie miał nóg, miał kocią głowę a zamiast skrzydeł miał macki ośmiornicy?? Dla każdego fana fantasy byłaby to herezja! Ciebie to śmieszy? Zastanawiam się czy przypadkiem taki "smok" nie przypadłby ci do gustu... bo przecież kanony są śmieszne.....:P NC

    Mateusz

    Co do Driad. Mówiąc "zielone plamy" nie czepiałem się koloru tylko zwracałem uwagę, że na polu bitwy one będą zielonymi plamami. Także nie potrzeba tu wykładu pod tytułem: czy driady mają chloroplasty?

    Pozdrawiam.

    To nie wina więc driad tylko kiepskiej grafiki 3D... bo sprite 2D prezentowałby się znakomicie moim zdaniem.


    Permalink

    Ooooo! Koń z rogiem na czole. Mega kultowa i oryginalna jednostka.

    Jeleń świecący. Nuda, nic nowego.


    Permalink

    Pół byk, pół człowiek...wielka jaszczurka ze skrzydłami.... same mega legendy :P