Imperium

Behemoth`s Lair

Turniej offline - Heroes III

Permalink

Witam wszystkich! :)

Mam dla was dobrą wiadomość: Już niebawem rusza Turniej Offline - Heroes III

Do rozegrania będzie w sumie 5 map

Nie prowadzę zapisów ponieważ idea turnieju zakłada możliwość dołączenia w dowolnym momencie.

Warto spróbować swoich sił, tym bardziej, że zagranie jednej mapy nie zobowiązuje nas do rozgrywania kolejnych.

Na najlepszych zawodników czekają nagrody!

Do wzięcia udziału jest oczywiście wymagane konto na naszym wortalu. Jeśli go jeszcze nie posiadasz - zarejestruj się

Jak to ogólnie przebiega?

To bardzo proste.

Jako organizator, publikuję w tym temacie save początkowy z mapy. Umieszczasz go w folderze Games i możesz bez przeszkód przystąpić do gry.

Celem jest ukończenie misji w jak najlepszym (to znaczy najkrótszym) czasie. Mowa oczywiście o ilości tur, nie o real-time.

Gdy już to zrobisz, wysyłasz save końcowy (np. sprzed ostatniej bitwy lub zajęcia miasta) na adres: turniejoffline@gmail.com

Save od gracza przyjmuję raz. Dlatego sugeruję przemyśleć rozgrywkę i wysłać kiedy będziemy pewni wyniku.

W ustalonym terminie robię podsumowanie, przyznaję punkty oraz publikuję kolejną mapę.

Punkty przyznawane są według schematu:
[miejsce/ ilość punktów]

1 - 100
2 - 85
3 - 70
4 - 60
5 - 50
6 - 42
7 - 35
8 - 30
9 - 25
10 - 21
11 - 18
12 - 16
13 - 14
14 - 12
15 i dalej - 10

Regulamin:

1. Korzystamy z Heroes III w wersji polskiej (Złota Edycja) lub angielskiej (Complete)
2. Jeśli posiadasz Złotą edycję należy ją skorygować za pomocą patcha autorstwa Hellburna. Poprawia on takie niedopatrzenia polskiej wersji (Złota Edycja) jak choćby błędne obrażenia reptilionów i cerberów. Patch można pobrać TUTAJ (instalujemy w folderze z grą)
3. Można korzystać z HD moda. Wprowadza on szereg usprawnień pomocnych w turnieju takich jak zapraszanie wybranych bohaterów do tawerny. Aktualny instalator można pobrać TUTAJ (instalujemy w folderze z grą)
4. Wraz z publikacją mapy określany jest czas przeznaczony na oddanie save'ów
5. W przypadku remisu są przyznawane miejsca ex aequo
6. Nie dzielimy się publicznie swoimi wynikami w czasie przeznaczonym na grę
7. Przed właściwą rozgrywką można użyć kodów, na przykład na odkrycie całej mapy, po to by obrać skuteczną strategię. Później należy ponownie wczytać grę, tak by finalny save nie zawierał śladów użycia kodów.
8. Nie można tworzyć ghost hero (bohaterów bez armii)
9. Zwycięzcą turnieju zostaje gracz z największą ilością punktów na koniec
10. We wszystkich kwestiach decydujący głos posiada organizator

W razie pytań i wątpliwości można pisać w tym temacie lub wysłać do mnie Prywatną Wiadomość.
Jestem także dostępny pod numerem Gadu Gadu: 105738.

Zabawę zaczynamy 12 grudnia!

Pozdrawiam! :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.02.2018, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Cześć wszystkim!

Rozpoczęliśmy zmagania w Turnieju Offline - Heroes III

Pierwsza mapa jest już dostępna: POBIERZ

Save wrzucamy do folderu Games i uruchamiamy za pomocą opcji Wczytaj grę

Przypominam, że waszym celem jest ukończyć ją w jak najmniejszej liczbie wirtualnych dni (tur).

Save finałowy (sprzed ostatniej walki lub z ostatniej tury) należy przesłać na adres mailowy: turniejoffline@gmail.com

Przewidziany termin na tę mapę: 20 grudnia (sobota), godzina 23:59
Następnego dnia publikuję wyniki oraz kolejną mapę.

I jeszcze mała prośba ode mnie. W treści maila zamieszczajcie swój jaskiniowy nick. To znacznie ułatwi mi życie.

Życzę wszystkim powodzenia!

Pozdrawiam :)

Permalink

Zrobiłem porządek z turniejowym tematem.

Aktualna lista graczy, którzy ukończyli mapę:

Morglin
Goly
Eider
Maestro Grande
Bychu
Pentus
Bonyth
Qwiker
Hayven
Zyrafka
Chaosek
New Horizon
Ravciozo
Taro
Lucaswacus
Medyk man
Warzyw
Connor
Triavis
Mietkers
Sniki
Daeone
Glog
Kabura
White wolf
Cez
McGregor
Kvothe
Deramon
Knight Brody
Razer
Dejah
Bencuro
Recall
Staja
Eikichi
Gixxer
Begrezen
Over
Hellburn
Lolfsztorm
Friendly boy
Starkiller
Krum
Bukoooo
Architectus
Civilian
Garrevath
Szadek
Thorgrimmm
Uhm
Nadenty
Aklantes
Qlczas
Najcyt
Poppers
Golomor
Flash Gordon
Wawrzyniec
Kingsajz
Kammer
Mrblablak
Mrkane
Lyokoheros
Wojrad

To oznacza, że zagrało już ponad 60 osób.

Przypominam, że termin przesyłania zapisów to 20.12.2014 (sobota, godzina 23:59)

W niedziele zostaną opublikowane wyniki oraz przyznane punkty. Tego samego dnia pojawi się kolejna mapa Turnieju offline - Heroes III

Liczba modyfikacji: 6, Ostatnio modyfikowany: 21.12.2014, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Cześć! :)

Moi drodzy, minął czas przeznaczony na pierwszą mapę Turnieju offline - Heroes III

Wyzwanie podjęło aż 65 graczy!

WYNIKI:

1. Cez - 2 dni - 100 pkt.
1. Razer - 2 dni - 100 pkt.
1. Szadek - 2 dni - 100 pkt.
1. Warzyw - 2 dni - 100 pkt.

2. Maestro Grande - 3 dni - 85 pkt.
2. Bonyth - 3 dni - 85 pkt.
2. Hayven - 3 dni - 85 pkt.
2. Taro - 3 dni - 85 pkt.
2. McGregor - 3 dni - 85 pkt.
2. Recall - 3 dni - 85 pkt.
2. Gixxer - 3 dni - 85 pkt.
2. Civilian - 3 dni - 85 pkt.
2. Wawrzyniec - 3 dni - 85 pkt.
2. Wojrad - 3 dni - 85 pkt.

3. Kabura - 4 dni - 70 pkt.
3. Staja - 4 dni - 70 pkt.
3. Architectus - 4 dni - 70 pkt.
3. Dejah - 4 dni - 70 pkt.
3. Flash Gordon - 4 dni - 70 pkt.

4. Bychu - 5 dni - 60 pkt.
4. Najcyt - 5 dni - 60 pkt.

5. Pentus - 6 dni - 50 pkt.
5. White Wolf - 6 dni - 50 pkt.
5. Qwiker - 6 dni - 50 pkt.
5. Golomor - 6 dni - 50 pkt.

6. Krum - 7 dni - 42 pkt.
6. Zyrafka - 7 dni - 42 pkt.
6. Eider - 7 dni - 42 pkt.
6. Qlczas - 7 dni - 42 pkt.
6. Poppers - 7 dni - 42 pkt.

7. Kvothe - 8 dni - 35 pkt.
7. New Horizon - 8 dni - 35 pkt.
7. Lolfsztorm - 8 dni - 35 pkt.
7. Mrkane - 8 dni - 35 pkt.
7. Mrblablak - 8 dni - 35 pkt.

8. Over - 9 dni - 30 pkt.
8. Goly - 9 dni - 30 pkt.
8. Uhm - 9 dni - 30 pkt.
8. Lyokoheros - 9 dni - 30 pkt.

9. Morglin - 10 dni - 25 pkt.
9. Bukooo - 10 dni - 25 pkt.

10. Hellburn - 12 dni - 21 pkt.
11. Ravciozo - 13 dni - 18 pkt.
11. Starkiller - 13 dni - 18 pkt.

12. Triavis - 14 dni - 16 pkt.
13. Eikichi - 15 dni - 14 pkt.
14. Begrezen - 16 dni - 12 pkt.
15. Garrevath - 17 dni - 10 pkt.
15. Lucaswacus - 17 dni - 10 pkt.
15. Glog - 17 dni - 10 pkt.
15. Kingsajz - 17 dni - 10 pkt.

16. Deramon - 18 dni - 10 pkt.
16. Friendy boy - 18 dni - 10 pkt.

17. Connor - 20 dni - 10 pkt.
18. Daeone - 22 dni - 10 pkt.
19. Aklantes - 24 dni - 10 pkt.
20. Thorgrimmm - 25 dni - 10 pkt.
21. Kammer - 26 dni - 10 pkt.
22. Mietkers - 32 dni - 10 pkt.
23. Knight Brody - 33 dni - 10 pkt.
24. Sniki - 34 dni - 10 pkt.
25. Medyk Man - 36 dni - 10 pkt.
25. Chaosek - 36 dni - 10 pkt.

26. Bencuro - 40 dni - 10 pkt.
27. Nadenty - 54 dni - 10 pkt.

Dziękuję wszystkim za poświęcony czas i gratuluję świetnych rezultatów!

Zgodnie z tradycją, udostępniam finałowe save'y graczy, którzy osiągnęli najlepszy czas: POBIERZ

W ramach bonusu publikuję także pakiet save'ów Ceza oraz Warzywa wraz z opisami przejścia mapy w formacie .pdf
Cez - Mapa 1: POBIERZ
Warzyw - Mapa 1: POBIERZ

To na razie tyle w kwestii podsumowania pierwszego etapu Turnieju. A jak wasze wrażenia?

UWAGA!

DRUGA MAPA JEST JUŻ DOSTĘPNA: POBIERZ

Jak pewnie zauważaliście mapa jest tym razem bardziej złożona. Z pewnością także nieco bardziej wymagająca niż poprzednia. Jednak wierzę, że się nie poddacie i z niecierpliwością czekam na wasze rezultaty!

Termin oddania drugiej mapy: 2 stycznia 2015

I jeszcze jedna ważna informacja:

Wśród osób, które znajdą się poza podium, a ukończą wszystkie mapy zostanie wylosowana nagroda!

Pozdrawiam

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 22.12.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Jak widać zrobiłem 6 dni, ale spokojnie było do zrobienia 4, więc myślałem, że najlepsi zrobią 3 dni, ale dwa dni to masakra.

Gratuluje świetnych wyników, mam nadzieję że frekwencja bardzo się nie pogorszy.

Dodam tylko, że Wawrzyniec startuje z handicapem:

2. Wawrzyniec - 3 dni - 10 pkt. :o

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.12.2014, Ostatnio modyfikował: PenTus

Permalink

W pierwszej kolejności gratuluję wszystkim swoich zdobyczy punktowych i oby tak dalej!

W drugiej kolejności jednak napiszę to, co będzie drażniło nie jednego. Bardzo wielu z nas było wychowanych na klasycznych Heroesach i coś takiego jak zapraszanie heroesów do tawerny jest dla nas pewnego rodzaju cheatem, bo nie było tego w oryginalnych Heroesach stworzonych przez 3DO. Następnie przeczytałem (a następnie sprawdziłem), że po zdymisjonowaniu heroesa bez punktów ruchu i ponownym jego wykupie odzyska on 100% punktów ruchu (znów odmiennie w porównaniu do oryginału).

Rozumiem oczywiście, że zawsze ciężko jest wybrać, między turniejem typu casual, a competetive. Zapraszanie hero do tawerny zmniejsza współczynnik szczęścia, jest to więc bardziej sprawiedliwe, jednakże nie dla tych, którzy nigdy nie mieli z tym do czynienia (dylemat!). Nie rozumiem jedynie tylko zmiany, dlaczego hero bez punktów ruchu po dymisji i wykupieniu ma mieć z powrotem 100% punktów ruchu.

Permalink

Zgadzam się z Tobą i w poprzedniej edycji również o to się kłóciłem, jednak skoro wszyscy korzystamy z takich samych zasad, to każdy wobec tych zasad jest równy.

Permalink

Tylko, że jak zabronimy hd moda, to i tak część ludzi będzie z niego korzystać. I nikt nie wykaże, że się korzystało. Więc zabranianie niestety nie ma sensu. Tak, też uważam, że hd mod trochę ułatwia rozgrywkę, no ale jesteśmy na niego skazani. Plus tego jest taki, że od czołówki można się czegoś nauczyć. I dzięki temu podkręcić swoje wyniki na przyszłość.

Hm, początkowo stwierdziłem, że droga przez portal jest za długa, niebezpieczna i szkoda na nią czasu. Ale rano zastanawiałem się czy aby bohater z logistyką jakoś tego nie uciągnął w dwa dni. Niestety było za późno :D Zrobiłbym to podobnie jak Cez, jedna armia przez portal i ktoś tam łodzią do Dace'a. Ale w życiu bym nie wpadł na pomysł, by zasuwać do gigantów po Księgę Magii Powietrza, tak jak to zrobił Warzyw.


Permalink

Muszę powiedzieć, że jestem wręcz oszołomiony frekwencją, a już w totalnej euforii jeżeli chodzi o wyniki! Prezentujecie bardzo wysoki poziom, co mnie niezmiernie cieszy :).

Jako casual - jestem ze swojego wyniku średnio zadowolony. Niezadowolony, bo myślę, że być może dałbym radę zrobić tę mapę w mniejszym czasie, ale przyznaję bez bicia - ta "ekonomiczna" część Heroes nigdy mi jakoś nie leżała :). I nie za bardzo ogarniam też to zapraszanie, dymisjonowanie bohaterów. :D Z drugiej strony - zadowolony, bo początkowo (po oglądnięciu całej mapy) sądziłem, że ukończenie zajmie mi o wiele dłużej (kilka tygodni?).

Ale taki turniej to doskonała okazja by podszlifować swoje umiejętności - na pierwszy rzut na pewno pójdzie odtworzenie gry zwycięzców tej rundy. Doświadczenie tego na własnej skórze może w przyszłości zaprocentować.


Permalink

"2 dni ! WTF?!" to była moja pierwsza myśl jak zobaczyłem te wyniki.

Choć mapę zacząłem ogarniać i robić wczoraj koło 20.30 i doszedłem do ośmiu dni, to dziś rano dla sportu stwierdziłem, że spróbuję jeszcze raz. Doszedłem do pięciu z myślą, że cztery byłyby możliwe do zrobienia. Ale dwa dni?! Nawet nie wiedziałem że w HD modzie tak działa zapraszanie bohaterów.

Gratulacje dla tych którzy wygrali pierwszy etap! :)

BTW: Pytanie do wszystkich. Do ilu dni doszliście bez zapraszania bohaterów kupując jedynie to co zaproponowała karczma ? :P

Permalink

W sumie to mnie dziwi, że poza czołówką tyle randomów ma tak dobre wyniki. Bo ja, Wojrad czy Hayven to wiadomo. Ale reszta? Z jakiego piekła się wzięliście?


Permalink

od kilku dni nie mogłem wejść do tego wątku by przesłać swojego savea - czy w związku z powyższym mogę zrobić to teraz skoro nagle, po upływie terminu w dziwny sposób wątek z konkursem ponownie działa?

zresztą -, np cez jak i pewnie inni co w 2-3 dni ukończyli mapę złamali punkt regulaminu:

8. Nie można tworzyć ghost hero (bohaterów bez armii)

-

Wulgaryzmy wypalone, nie przeklinamy na forum, nie piszemy postów jeden pod drugim. - Hellburn

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.12.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Taro, z żadnego piekła(co najwyżej z przedsionku :p )
Ja osobiście żałuję, że pospieszyłem się z wysłaniem wyniku, bo udało mi się zejść do 3(zwyczajnie nie pomyślałem o sprowokowaniu Dace'a do zaatakowania mnie).
Niemniej drugą mapkę będzie trudniej rozłożyć na łopatki ;)

P.S. Gratuluję wszystkim tym, co wykręcili dwa dni. Ogromny szacun!
P.P.S. Reszta też się dobrze spisała ;)

Skipper, tworzenie ghost hero nic by nie pomogło. Weź sobie zagraj tak jak to Cez opisał i zobaczysz, że da radę zrobić w 2 dni, bez oszukiwania. Ja się w ogóle dziwię, że Cez walczył z wilkami, zamiast je zwyczajnie przyłączyć. Nie wiedziałem, że bez nich da radę przebić się przez te wszystkie stacki i jeszcze sprzątnąć dwa smoki (o tych gargulcach nie wspominając)

Apeluję o edytowanie postów, zamiast pisania jednego pod drugim :) - Hellburn

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.12.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Jak działa zapraszanie bohaterów do tawerny??
Przydałoby się wiedzieć, a nie potrafię znaleźć tego na internecie :(

Permalink

Glog

Jak działa zapraszanie bohaterów do tawerny??
Przydałoby się wiedzieć, a nie potrafię znaleźć tego na internecie :(

Zwyczajnie. W "invite a hero" wybierasz, którego bohatera chcesz zaprosić.

Permalink

przeciez stworzyl kilka ghost hero co jest NIEZGODNE Z REGULAMINEM!

Permalink

"- Istnieją trzy sposoby na kontrolowanie bohatera bez jakichkolwiek oddziałów:
1. Podczas walki z innym bohaterem, gdy gracz straci wszystkie oddziały, a na polu bitwy zostaną tylko przywołane przez niego żywiołaki, poddanie się za pieniądze (płacąc 0 sztuk złota...) skutkuje pojawieniem się poddanego herosa w tawernie.
2. Wykonanie zadania z Chatki Proroka - dostarczenie wymaganej liczby danego stworzenia podczas, gdy armia bohatera składa się wyłącznie z tego oddziału.
3. W sytuacji, gdy spotyka się dwóch bohaterów - jeden z nich ma tylko jeden oddział składający się z 1 jednostki, a drugi również dowodzi jednym oddziałem jakiegokolwiek rodzaju oraz o jakiejkolwiek liczebności - zaznaczenie jedno-jednostkowego oddziału oraz próba przeniesienia go w wolne miejsce do armii drugiego bohatera.
Jest to tzw. "ghost hero". Posiada on 1900 punktów ruchu (tak jakby najwolniejsza jednostka w armii miała 9 punktów szybkości) oraz znika przy jakiejkolwiek próbie ataku na wrogów. Tworzenie takich bohaterów jest traktowanie jako oszustwo."

Źródło

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.12.2014, Ostatnio modyfikował: Mrkane

Permalink

Glog

Jak działa zapraszanie bohaterów do tawerny??
Przydałoby się wiedzieć, a nie potrafię znaleźć tego na internecie :(

Jest to opcja dostępna w HDmodzie, gdyby jakimś cudem nie była dostępna należy ją włączyć w następujący sposób:
W opcjach uruchamiania HDmoda klikamy zakładkę Tweaks, odnajdujemy linię <UI.Tavern.InviteHero> i po znaku = wpisujemy cyfrę 1. Uruchamiamy grę.

Zapraszanie bohaterów działa w następujący sposób: W tawernie, pod 2 portretami dostępnych bohaterów mamy okienko wyboru dowolnego bohatera. Pojawi się on gdy wykupiony zostanie jeden z dwóch obecnie dostępnych herosów.

Odnośnie Ghost Hero - Stworzenie takiego jest niemożliwe, gdy ktoś korzysta z HDmoda, gdyż aplikacja ta naprawia ten błąd.

Pozdrawiam.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.12.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Hellburn

Odnośnie Ghost Hero - Stworzenie takiego jest niemożliwe, gdy ktoś korzysta z HDmoda, gdyż aplikacja ta naprawia ten błąd.

Pozdrawiam.

Na pewno? Korzystam z HD moda i jestem w stanie stworzyć ghost hero. Mam wyłączoną jakąś opcję, czy jak?
P.S. Bez ghost hero nie jesteśmy w stanie przejechać Wayfarer'a. Czy to ma oznaczać, że mapka ta jest niemożliwa do przejechania przy poprawnie działającym HD modzie?