Imperium

Behemoth`s Lair

Propozycja stworzenia nowej części Heroes III

Permalink

Witajcie, niedawno dowiedziałem się z braćmi, że odgrzewa się stare Heroes III i Ubisoft nie zamierza zrobić nic w kierunku podjęcia pracy nad jedną z najbardziej grywalnych gier W ANDALUZJI, z tymi mitologicznymi stworami, kolorystyką... (no sami rozumiecie;) ) - to wszystko co tworzyło niepowtarzalny klimat.
Podjęliśmy więc decyzje o stworzeniu gry 3D, która będzie odpowiadać graczom i nie będzie tak bardzo odbiegać od początkowego zamysłu jak to się stało w kolejnych częściach tej gry.
Chcielibyśmy najpierw wiedzieć, czy bylibyście zainteresowani takim pomysłem i na ile chcielibyście nowy system rozgrywki, a na ile tradycyjny, czy dodać HotA, WoG itp.?
Ogólne pomysły na razie przedstawiają się następująco:
- możliwość przybliżania/oddalania kółkiem myszy tak by móc zaglądać wręcz do okien budynków, jak w wielu grach np. settlers 7, Civilisation IV
- Miasta nie mają już "ograniczonej" liczby budynków - to raczej teren na którym buduje się potrzebne struktury (jak się chce wybudować 10 stajni centaurów, to byłoby to możliwe)
- mapy oczywiście są 3D (teren może wydłużyć marsz) i mogą być naprawdę duże
i pomysły które bardziej odbiegają od koncepcji i też chcielibyśmy usłyszeć o nich waszą opinię:
- robotnicy - możliwość budowania dróg dla szybszej komunikacji
- osadnicy - możliwość wybudowania miasta (o ile teren na to pozwala)
- system bitwy (tutaj mamy wiele koncepcji): jedną jednostkę przedstawia grupa zwierząt (figurę przedstawiającą wojska danego typu); bitwy mogą być albo szybkie, albo czasu rzeczywistego jak w Total War
- system rozgrywki online (tego jest też sporo): bitwy, misje lub kampanie można przechodzić w kilka osób; dodatkowe wyzwania/zadania np. u Stratega pokonanie jakiejś armii (też można zaprosić znajomego); generujący się w nieskończoność świat online; gildie
- możliwość rozgrywki na systemach android (naturalnie z okrojoną grafiką, ale możemy to zrobić, żeby zaoszczędzić miejsce na telefonie potrzebne by było połączenie z internetem)

- oraz najważniejsze: wszystkie wasze pomysły - jak ta gra powinna wyglądać, żeby była qltowa?

Czekamy na wasze komentarze, propozycje.
kontakt do przewodniczącego naszej grupy Flakroup© fatidian1@gmail.com

Przeniosłem temat w odpowiednie miejsce - Hellburn

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 10.12.2014, Ostatnio modyfikował: Zydnar

Permalink

Przyznam, że zdecydowanie bardziej zależałoby mi na dokończeniu tych fanowskich projektów, które już są:
- VCMI - bo najlepiej rokuje; brakuje im paru estetycznych grafik, tak żeby to wyglądało lepiej niż WoG; mają też ciągle sporo kodu do napisania
- WoG, ERA - są martwe
- fanowskie miasta do WoG/ERA i do VCMI: dwie wersje Forge (rosyjska i polska), Oasis, Bastion egipski, Grove, Vori i Kronverk i jakieś mniej znane projekty: Azyl, Preserve, Przepaść (Abyss), Krater i wiele, wiele innych
- Fanowskie rekonstrukcje Might and Magic: Tribute, World of Xeen II, MM The New Order (aka MM Remake), fanowskie MMX i tak dalej.

Próby zrobienia własnego odpowiednika HoMM były - podejmował je m.in. Mad Hatter na forum Kwasowej Groty.


Permalink

Zgadzam się z Tarnoobem. Jest masa projektów, które zaostrzają apetyt, a potem zostają nagle porzucone/niedokończone. Twój projekt jest jak najbardziej interesujący ale bardziej by mi przypominał mod do Civilisation niż nową wersję Heroes.


Permalink

Inne zespoły nie zawsze programowały zawodowo. Dokończone będzie, i nie musi to wcale zająć wiele czasu. Jako przykład można wziąć pewnego programistę, który w tydzień odtworzył minecraft na właśnie tym silniku graficznym, który my używamy. Jest tam cała masa gotowych modeli w bazie: trole, zombie, wiwrena, smoki itd. Niektóre są płatne i nie mamy jeszcze kosztorysu projektu, bo nie wiemy jeszcze czego oczekujecie. Już domyślam się że te pomysły z cywilizacji będą krytykowane, choć z systemu operacji kamerą chyba nie zrezygnujemy.

Po drugie HotA team właśnie teraz wziął się za podobny projekt i dzisiaj do nich napisaliśmy z propozycją współpracy. http://forum.df2.ru/index.php?s=f0f929d3ad8d11529647cc20cc9d9de6&act=announce&f=90&id=19 Sam ich zespół nie liczy wiele osób, dlatego znowu proszą o pomoc społeczności. Zobaczymy jak się to rozwinie, bo nie mają jeszcze fabuły.

Permalink

Ten temat jest żebyście właśnie zamieszczali uwagi i propozycje, więc nie będzie koniecznie wyglądał tak jak był opisywany w pierwszym poście.

Permalink

Oni mieli kupę miast i grafik....skończyło się na jednym, ale stosunkowo mało ciekawym Cove;P Skoro tacy ludzie nie potrafią zrobić pożytek ze swojej pracy i umiejętności, to co liczyć na innych?? Poza tym twój pomysł - jest raczej czysto fantasy w świecie fantasty;) Sam należałem do zespołu który chciał dodać dwa miasta...skończyło się, bo wszyscy przerzucali się pomysłami, a robić nie było komu:P Sam stworzyłem 2 pełne jednostki i 2 częściowe, tło do zamku....reszta tylko wybrzydzała, krytykowała itp.... Osoba odpowiedzialna za skrypty znikła, szef projektu również, tłumacz sobie odpuścił. Także na kilkanaście osób, robiły coś tylko dwie lub trzy....


Permalink

Haav Gyr

Sam należałem do zespołu który chciał dodać dwa miasta...skończyło się, bo wszyscy przerzucali się pomysłami, a robić nie było komu

Proszę nie porównywać grafiki 2d do 3d po 2d wymaga wbrew pozorom więcej roboty - jak masz model 3d to ciągniesz zwierzaczka za łapkę, za łepek i zaznaczasz jako kolejną klatkę. W 2d niektóre animacje wymagają tworzenia obrazka od 0. Po drugie już mówiłem - mnóstwo stworzeń jest gotowych, ewentualnie do obróbki w tym klimacie i będzie gites. Poza tym w zespołach mimo całego zapału fanów zawsze pojawia się pytanie: Co ja z tego będę miał? A u nas to pytanie nie padnie, bo doskonale wiemy co i mniej więcej ile będziemy mieli z tego (nie gra nie będzie płatna są inne sposoby na zarobienie na takich projektach).

Permalink

Zydnar - piszesz w miarę po polsku, więc zrobię wyjątek i nie zignoruję Cię jak tuzinów innych osób, które przychodzą na fora z pomysłami i obietnicami złotych gór.

A więc tak: fani Heroes of Might & Magic, ze szczególnym uwzględnieniem Heroes 3, przyzwyczajeni są do sytuacji, w których na fora przychodzą tuziny innych osób z pomysłami i obietnicami złotych gór. Ja pomysły mam w głębokim poważaniu. Widziałem już naprawdę wszystko, w tym wiele grup amatorów i pół-profesjonalistów, którzy przekonywali i zapewniali, że oni na pewno, na 100% skończą swoją grę. I potem wszystko się rozpływało i nie wychodziło nic.

Moim zdaniem projekt gry Heroes III w 3D jest absolutnie niemożliwy do zrealizowania bez budżetu rzędu milionów euro, albo kilkudziesięciu lat niezobowiązującej pracy "w wolnym czasie".
Abym ja (i podobnie myślący fani) zmienił swoje nastawienie potrzebowałbym czegoś więcej niż postu na forum i garści pomysłów - dowodów. Wszak piszesz, że jesteście zawodowcami. Czyli macie już na koncie jakąś grę 3D? Link może? Albo no nie wiem - jakiś zbiór osiągnięć? Nazwę firmy? Cokolwiek, co pozwoliłoby wziąć Was na poważnie, a nie jak kolejnego gimnazjalistę (a takich naprawdę było wielu), który sądzi, że zapoda zbiór pomysłów i od razu wszyscy się zapalą do projektu, uwierzą na słowo randomowemu człowiekowi z internetu i powstanie z tego najlepsza gra ever.

Osobiście chciałbym zobaczyć jakikolwiek działający prototyp - np. mapę z jednym bohaterem, wchodzącym do jednego zamku z jednym budynkiem. Oczywiście mowa o skończonych grafikach, a nie placeholderach. Wtedy uznałbym, że to ma chociaż minimalne szanse powstania.


Permalink

Acid Dragon

Moim zdaniem projekt gry Heroes III w 3D jest absolutnie niemożliwy do zrealizowania bez budżetu rzędu milionów euro, albo kilkudziesięciu lat niezobowiązującej pracy "w wolnym czasie".
Abym ja (i podobnie myślący fani) zmienił swoje nastawienie potrzebowałbym czegoś więcej niż postu na forum i garści pomysłów - dowodów. Wszak piszesz, że jesteście zawodowcami. Czyli macie już na koncie jakąś grę 3D? Link może? Albo no nie wiem - jakiś zbiór osiągnięć? Nazwę firmy? Cokolwiek, co pozwoliłoby wziąć Was na poważnie, a nie jak kolejnego gimnazjalistę (a takich naprawdę było wielu), który sądzi, że zapoda zbiór pomysłów i od razu wszyscy się zapalą do projektu, uwierzą na słowo randomowemu człowiekowi z internetu i powstanie z tego najlepsza gra ever.

Osobiście chciałbym zobaczyć jakikolwiek działający prototyp - np. mapę z jednym bohaterem, wchodzącym do jednego zamku z jednym budynkiem. Oczywiście mowa o skończonych grafikach, a nie placeholderach. Wtedy uznałbym, że to ma chociaż minimalne szanse powstania.

Jakie demo?!! Przecież mówię, że projektu jeszcze niema!

Po pierwsze przykładowo Heroes V nie kosztowały milionów euro, po drugie jesteśmy świeżo po warsztatach gier komputerowych i na androida, i nie szliśmy na nie po to żeby zmarnować kasę - a co jest z tym związane GRY przykładu nie mamy, wcześniej robiliśmy programy liczące, operujące na bazach danych oraz mamy na koncie program wygaszmierz zrobiony dla naukowców (astronomów) - projekt był zrobiony dla NASA we współpracy z Uniwersytetem Wrocławskim wydziałem Astronomii. Najczęściej pracowaliśmy na umowa/zlecenie, bo jest często bardziej dochodowa niż stała praca i w umowie zlecenie zawsze jest klauzula zachowania poufności - sorry ale za udostępnianie wewnętrznych danych firmy w tym np. BZ WBK dla którego też coś robiliśmy, idzie się za kratki.
Po drugie, chyba nie zdajesz sobie sprawy z wysokości zarobków programistów i webmasterów, którzy zarabiają więcej niż grafik i na razie czekamy odpowiedź od HotA - być może będzie odwrotnie i to my się przyłączymy do nich.

Nie będziemy już odpowiadać na pytania, co możemy zrobić, a czego nie. Liczyłem na jakieś wsparcie, pomysły. Jak nie chcecie tej gry to zrobimy inną, bo wchodzimy do tej branży, tylko proszę o adekwatne do pierwszego postu odpowiedzi: Czy w ogóle chcecie taką grę? I co chcielibyście zachować?

Permalink

Wydaje mi się, że nie masz zielonego pojęcia ile kosztowało stworzenie Heroes V - zarówno pieniędzy, czasu, jak i pracy jak wielu ludzi.

I tak się składa, że tworzyć "programy liczące operujące na bazach danych" to sam uczę studentów.

W takim razie pozostaje mi życzyć powodzenia.


Permalink

Nie chcę takiej gry, nie chcę niszczenia legendy.

Osobiście uważam, że obsesja pod tytułem "3D" powinna być leczona farmakologicznie. 3D zrujnowało serię.

Pozdrawiam :)

Permalink

I całkowicie Cię rozumiem Mateusz. Już wystarczy, że Ubisoft z wersją HD dał ciała http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=89385. Sam uważam, że świętości ruszać się nie powinno i wolałbym zrobić kiepską grę bez historii, niż nawet świetną grę, która zawiedzie oczekiwania fanów. Nie ma nic gorszego niż shejtowane dzieło na start.

Permalink

Tak się składa, że to autor artykułu popisał się niewiedzą, bo to porównanie nie było porównaniem jednostek z pola bitwy tylko z mapy przygody. Nigdzie wpadki nie ma, tylko ludzie szukają sensacji.


Permalink

Dzięki za info Hellburn! A ogólnie polecasz HD, czy lepiej zostać przy Heroes HD+?

Permalink

Zydnar, tak dla jaj to napiszę. Jeśli jakimś cudem, zrobicie mod, dodatek, patch do Heroes IV, gdzie poprawicie SI na mapie, małe bugi i balans, to wierzcie mi, na takim Celestial Heavens masa zboczeńców by wykupiła to od was. W tym ja :D


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.12.2014, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

A to jest akurat dobry pomysł. Zrobić przynajmniej mod HD do Heroes IV. Naprawienie błędów i inne rzeczy też, ale wiem, że to już mniej prawdopodobne.
Ja osobiście używam HD+ bo poszerza on funkcjonalność gry (którą można dokładnie określić w pliku *.ini HDmoda).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.12.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Podpinanie się do skompilowanego kodu często jest trudniejsze niż zrobienie czegoś od 0.

A to jeszcze dla niektórych, którzy myślą, że produkcja gier naprawdę kosztuje miliony (http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_najlepiej_sprzedaj%C4%85cych_si%C4%99_gier_komputerowych_i_konsolowych Heroes V nawet tu nie ma na liście) jeśli by tak było to nawet by się to nie zwracało. Liczebność zespołów akurat jest różna: 20 Mohjang, 26 Firefly Studios itd. Robienie gier na poziomie Mario Super Bros zajmuje przy dzisiejszej technologii naprawdę niewiele czasu, a kiedyś zajęło niemal rok. Mimo ta gra bije wszystkie inne o głowę w rentowności.

Permalink

Zydnar

Podpinanie się do skompilowanego kodu często jest trudniejsze niż zrobienie czegoś od 0.

A to jeszcze dla niektórych, którzy myślą, że produkcja gier naprawdę kosztuje miliony (http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_najlepiej_sprzedaj%C4%85cych_si%C4%99_gier_komputerowych_i_konsolowych Heroes V nawet tu nie ma na liście) jeśli by tak było to nawet by się to nie zwracało. Liczebność zespołów akurat jest różna: 20 Mohjang, 26 Firefly Studios itd. Robienie gier na poziomie Mario Super Bros zajmuje przy dzisiejszej technologii naprawdę niewiele czasu, a kiedyś zajęło niemal rok. Mimo ta gra bije wszystkie inne o głowę w rentowności.

Z tego co rozumiem przedstawiłeś ile gry owe zarobiły, w dodatku konsolowe.
Więc to się raczej nie umywa ile zostało wydane na nie, a te gry są w większości albo banalnie proste i wchodzące głęboko w pop kulturę albo "dla każdego" Bo kto nie grał w pokemony czy też GTA ?
Mario zacznijmy, nie jest grą strategiczną.

Przeraża mnie to że jest tyle pomysłów a gra aż tak ma trudne kody, co prawda nie znam się na tym ale wygląda to na jakąś "enigmę" .
Uważam że potrzeba dobrych programistów, pomysłów FANÓW trochę mamony i by było, ale zdecydowanie bez większego forum o tym co powinno się pojawić a co nie gra nie ma sensu zostać stworzona skoro mówimy o PRAWDZIWEJ kontynuacji H3.

Mam nadzieję że to ma sens.

Permalink

Ja mam pomysł że powinniście stworzyć Kampanie Rozliczenie gdzieby było miasto Haven (Niebo) które zostało by prowadzone przez Tarnuma po to żeby uniemożliwić zderzenia się Miecza Mrozu z Ostrzem Armagedonu.
Czyli takie alternatywne zakończenie Homm.
Miasto Niebiosa (Haven) wyglądało by jak miasto w chmurach.
Bohater jest na koniu pegaz i może latać jeśli ma tylko jednostki Haven w armii
Bohater Klasy Moc to Treser i jest od tresury latających bestii (zaczyna z taktyką).
Bohater Klasy Magia to Prorok i ma na początku zdolność Sokole oko i mądrość podstawową.
Dowódca Istota Kosmosu (Dżin Fioletowy z właściwościami odbijania zaklęć w ilości % zależnego od levelu)
Jednostki:
1. Wiła -> Południca (Rusałka z zmienioną nazwą i w innych kolorach)
2. Avianka -> Starsza Avianka (Harpia z zmienioną nazwą i w innych kolorach)
3. Hipogryf -> Niebiański Hipogryf (Gryf z zmienioną nazwą i w innych kolorach)
4. Pegaz-> Pegasi Jeździec (Pegaz w innych kolorach)
5. Sokół -> Simorg (Rok/Ptak Gromu w innych kolorach)
6. PaoKai-> Wielkie Paokai (Wiwerna która po uleprszeniu zamiast truć rzuca piorun jak Ptak Gromu)
7. Niebiański Smok-> Smok Antymagiczny (Przekolorowany na niebiesko Czerwony Smok i Czarny Smok po ulepszeniu który zamiast odporności na magię czary odbija)
8. Starożytny Smok (Przekolorowany Rdzawy Smok który czary odbija i ma dodatkowe obrażenia od kwasu)

Po za tym jeszcze można by zrobić do początku Rozliczenia wojnę w Erathi gdzie miasto Cathedral z WoG walczy z miastem Króla Gelu miastem Obóz (Settlement)
Te miasto wygląda tak
Bohater jeździ na koniu z wozem pełnym strzał
Bohater Klasy Moc Snajper (Bohater wyposażony w pistolet) zaczyna z łucznictwem na poziomie zaawansowanym
Bohater Klasy Magia to Telemanta Bohater ma na początku czar teleportacja
Dowódca Inżynier może podobnie jak cyklop niszczyć mury miasta (wygląda jak człowiek przy katapulcie)
Jednostki:
1. Famulus -> Sprytny Famulus (Przekolorowany Gremlin który strzela już od nieulepszonego poziomu)
2. Strzelec-> Kusznik (Strzelcy w innych kolorach - w kamszach zielonych)
3. Elf Milicjant-> Elf Gildian (Przekolorowany w kamaszach zielonych elf)
4. Mistrz czarów-> Mistrz Gildii (Przekolorowany Mag który prześwituje czyli ma zdolność powstrzymywania kontrataku dzięki niewidzialności)
5. Asasyn-> Asasyn Weteran (Mnich przekolorowany na biało, może dwa razy atakować w ataku bezpośrednim, po ulepszeniu ma tarczę z powietrza chroniącą przed strzałami)
6. Hekatonchejr-> Opancerzony Hekatonchejron (Przekolorowane Cyklopy które poza kamieniem również strzelają laserem co wygląda tak że ma zawsze prostą strzałę) w kampanii będą to buntownicy bohatera Yoga (dżina barbarzyńcy)
7. Olbrzymi Golem -> Golem Armagedonu (Przekolorowany Tytan na metaliczne barwy, może strzelać już nie ulepszony, a po ulepszeniu może jest odporny na czary magii ognia)
8. Adamantowy Golem (Odporny na całą magię)

Jeśli chodzi o siły Kilgora to na początku kampanii byłby wspierany przez siły Bastionu (Miasta egipskiego) pod dowództwem Faraona który byłby jak się okazało obudzonym strażnikiem Starożytnych który miałby na celu
odebrać Gelu miecz Armagedonu więc początkowo by wspierał Kilgora, a później również Miasto Romanian którym
przewodzi Gorynicz z kampanii WoG chcący oficjalnie przejąc Ostrze Armagedonu, a nie oficjalnie chcący zniszczyć świat. Przez co zawrze sojusz z Nieumarłymi (w tamtym mieście są wampiry).

Gelu byłby wspierany przez siły magów z Bracady, Avlee w tym czasie by atakowały Mroczne elfy które po zatruciu śniącego jeziora w Avlee zmienili mieszkańców Avlee w Mroczne elfy i inne istoty z miasta Zagajnik (Groove).
Dzieje się równocześnie z nową inwazją Kreatorów/Kreegan na Avlee. Avlee nagle pomagają po wyeliminowaniu przywódcy Piratów Regnańskich Morskie istoty które wychodzą na ląd zalewając falami demony.

Jeśli chodzi o Nighon to myślę że po powstaniu z Mutare smoka, budzi się Ojciec Smoków i z neutralnych
jednostek (jakieś tam smoki) tworzy armię która następnie zaatakuje wraz z Tarnumem Gelu w celu powstrzymania go przed zniszczeniem świata .

Mogę przedstawić fabułę kampanii Rozliczenie jak by kogoś interesowało.

Podsumowując
Podmieniono by 7 miast (Niebiosa za Tower, Obóz za Castle , Cathedral za Inferno, Bastion Egipski za Stronghold , Romanian za Necropolis, Groove za Dungeon, Przystań Morska za Fortress) i z starych pozostały by występujące w kampanii Avlee Bastion z odnowionymi kilkoma nowymi jednostkami.
Inferno byłby jako jednostki neutralne bez miasta i rozsiane po całej mapie (Kreeganie bez przywódcy rozpełzają po całym Avleee).

Powstała by prawie całkiem nowa gra.


Liczba modyfikacji: 9, Ostatnio modyfikowany: 20.03.2015, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Przemyślałem i po kampanii Rozliczenie moglibyście dodać Kampanie Odnowa czyli co się działo na
Antagarichu po Rozliczeniu. W tym dodatku dałbym miasta z projektów ludzi takie jak:
- Kronverk (miasto krasnoludów) - za Stronghold
- Obserwatorium (miasto elfów Vori) - za Tower
- Haloidy (stworzenia z Halo) - za Dungeon
- Ul (miasto Zergów z starcraft) - za Inferno
- Forge (zgodnie z planem niewykorzystanego miasta) - za Necropolis
I ponownie
- Przystań (miasto morskie z kilkoma innymi jednostkami) - Za Fortress
- Bastion Avlee (odnowiony i z kilkoma innymi jednostkami) - Orginalne
- Obóz (z nieco zmienionymi jednostkami, ale również wszystkie strzelają) - Za Castle