Imperium

Behemoth`s Lair

Obiekty na wodzie

Permalink

Zauważyłem na mapach "Alteris" i Alteris 2" z H2: Desecrated land, że ustawione były tam potwory i zasoby na wodzie. Na innej mapie z tego dodatku był nawet namiot klucznika. Kiedy ja próbowałem ustawiac potwory, zasoby, obiekty i inne lądowe rzeczy na wodzie, to wyskakiwał komunikat na dolnym czarnym pasku, że się nie da. Istnieje jakiś sposób, żeby umieszczac obiekty na wodzie?


Permalink

Ustaw je na trawie, a potem zmień trawę na wodę. Proste?

Permalink

Nie jestem pewien, czy to zadziała - np. jak zrobię teren gołej ziemi, ustawię na nim zamek, a potem zachce mi się wstawic śnieg i zacznę zaśnieżac pola, to ten zamek znika. Krótko mówiąc - jak próbuję zmieniac teren, to wymazuje mi się wszystko, co na wcześniejszm terenie się znajduje - obiekty, miasta, stwory, itp.


Permalink

Ratinis

Nie jestem pewien, czy to zadziała - np. jak zrobię teren gołej ziemi, ustawię na nim zamek, a potem zachce mi się wstawic śnieg i zacznę zaśnieżac pola, to ten zamek znika. Krótko mówiąc - jak próbuję zmieniac teren, to wymazuje mi się wszystko, co na wcześniejszm terenie się znajduje - obiekty, miasta, stwory, itp.

I masz świętą rację. Hayven, jeśli nie masz pewności to sprawdź informacje, które podajesz. Bo napisałeś to tak, jakbyś nie od dziś z tego korzystał. Tym bardziej, że to fałszywa informacja. Taki sposób nie działa. Przy zmianie terenu kasuje się wszystko na dotychczasowym.

Ratinis: Podlinkuj mapę, na której jest takie zjawisko.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.06.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Sprawdziłem w edytorze i w zasadzie Hayven ma rację: wystarczy ustawić stertę złota na trawie, a potem zamalować cały teren dookoła tego złota wodą :) Nie sprawdzałem jednak czy i jak takie złoto działa w grze.

Permalink

Warzyw

Sprawdziłem w edytorze i w zasadzie Hayven ma rację: wystarczy ustawić stertę złota na trawie, a potem zamalować cały teren dookoła tego złota wodą :) Nie sprawdzałem jednak czy i jak takie złoto działa w grze.

Sprytne milordzie. Przepraszam, w takim razie nie miałem racji, chociaż trzeba przyznać, że Hayven nie specjalnie to sprecyzował :)

Permalink

Mateuszu, w zasadzie masz rację, w edytorze H5 taki myk działa, wydawało mi się, że w H2 również ;) Dlatego, faktycznie, podana przeze mnie informacja była w zasadzie błędna ;)

Permalink

Mapa Alteris oraz Alteris 2 sa dostepne w pliku ( z tego co pamietam) Journals w pliku Maps. Jezeli ich nie znajdziecie, to jeszcze dzis wam przesle na przeklej.net.