Imperium

Behemoth`s Lair

Mody do Heroes V

Czy korzystasz z MOD-ów do gry Heroes of Might and Magic V?

  • Tak
  • Nie
Permalink

Dobra, wymienię wszystkie mi znane mody do Heroes V :

Serce Ashanu - Mod autorstwa naszych kolegów z forum Serce Ashanu. Dodaje nowe jednostki, kampanię i wiele innych nowości.
Refuge - Dodaje nową rasę - Krzyżowców. Oprócz nowych bohaterów, mod daje również nową, unikalną zdolność rasową.
Cytadela - Kolejny mod autorstwa kolegów z serce ashanu. Podmienia twierdzę na znaną nam cytadelę z Heroes III, niekompatybilne z Refuge.
Conflux - Podmienia akademię na miasto żywiołaków, kolejny mod naszego rodaka. Kompatybilne z Cytadelą/Refuge.
New Creature Frameworks - Pozwala na dodawanie jednostek do Heroes V.
Konwerter Map z HIII do HV - Konwerter wynaleziony na dalekim wschodzie. Pozwala na konwertowanie map z Heroes III na format Heroes V. Niestety, konwerter jest po języku chińskim :(.
TOE AI Patch - Niedokońca mod, ale usprawnia znacznie AI komputera.
Xazardous skill wheel - Skill wheel będzie teraz widoczny nie tylko na pulpicie, ale także w grze :). Jak sobie przypomnę resztę modów to dam znać :)...

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 23.09.2012, Ostatnio modyfikował: Jay

Permalink

Miło by było jakbyś podlinkował te mody, Jay.


Permalink

Hayven poprosił, abym podlinkował mody, więc proszę, oto linki :

Serce Ashanu

Refuge Town

Wiedźmy i Demony, aka cytadela z Heroes III

Conflux mod

New Creatures Framework, niestety ale po Francusku

Legends of the Ancients - coś ala powrót do czasów Heroes IV

Xazardous Skill Wheel

Plemiona Wschodu - Patch poprawiający Inteligencję komputera ^^'

To tyle. Jak znajdę więcej modów do dam znać ^^. Pozdrawiam

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.09.2012, Ostatnio modyfikował: Jay

Permalink

Chciałabym się zapytać czy można i jak ustawić czar "teleportacja" by działał też na wrogów?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.10.2012, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Trzeba w pliku data.pak\GameMechanics\Spell\Combat_Spells\LightMagic\Teleport.xdb zmienić wiersz

<Target>TARGET_FRIEND</Target>

na

<Target>TARGET_NEUTRAL</Target>

A oto efekt: klik!

EDIT:

Mam dość ciekawy mod muzyczny, który dodaje każdemu bohaterowi jego własny temat muzyczny. Dodaje on również 19 nowych tematów do pól bitwy. Wszystkie (no, prawie) pochodzą z Heroes I-IV, te z Heroes I-III są z płyty Heroes I-IV Complete, te z Heroes IV zostały wyodrębnione za pomocą ResEdit2. 3 melodie pochodzą z H5.

Trochę czasu (ze 2 tygodnie) zajął upload wszystkich plików, ale teraz już można je pobrać:
NewMusic1
NewMusic2
NewMusic3
NewMusic4

Plik z rozszerzeniem .pak należy wpakować do folderu data w folderze z grą, a folder MusicMOD do folderu music - również w folderze z grą.

Modyfikacja powinna działać zarówno w podstawce jak i Kuźni Przeznaczenia jak i w Dzikich Hordach.

Zapraszam do pobierania i komentowania :) Angielską wersję pliku ReadMe pomógł mi tworzyć Irhak, ale po jego sprawdzeniu jeszcze trochę napisałem i może być kilka błędów... ale nie zwracajcie, proszę, na to uwagi ;)

Proszę pobierać, komentować i zgłaszać propozycje :D


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 8.12.2012, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

Witam,
poszukuje modu dzięki któremu można by było wybierać statystykę po otrzymaniu nowego lvl, nie przepadam za magią, a lubię grać fortecą, jednak tamtejsi bohaterowie są faszerowani siła czarów. Nie znalazłem także kodu dzięki któremu mógłbym chociaż "odbić" sobie siłę czarów na rzecz ataku lub obrony.

Permalink

Wątpię, żeby było to możliwe. To prawie na pewno nie jest możliwe, a jeśli już, to ewentualnie możesz zmienić szansę na otrzymywanie statystyk przy awansie. Wejdź w pliki gry i zmodyfikuj odpowiedni plik w RefTables. Powinno działać.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 12.03.2013, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

Witam.

Po pierwsze, Jay, nie Serce Ashanu, a Serce Ashan - tyczy się to zarówno strony, jak i moda.

Po drugie, na prośbę pewnego Hayvena, ogłaszam wszem i wobec, że "koledzy z Serca Ashan" ukończyli już dwie części nowego projektu pt. "Księga Czarodzieja". Na pewno słyszeliście o Dark Messiah MOD - jest to modyfikacja, a zarazem jedna, wielka mapa... Tak, zgadliście. Księga Czarodzieja oprowadza nas po Ashan (i nie tylko!). Uruchamiana przez osobny launcher, opowiada historię Dainwina, który został opuszczony przez swego mistrza i tuła się po świecie, próbując go znaleźć... Pomaga mu tytułowa Księga, pozostawiona młodemu magowi jako wskazówka.

Druga część jest, jak się domyślacie, kontynuacją pierwszej... Ale nie będę spoilerował, zdradzę tylko, że podtytuł brzmi "Pamiętniki mordercy".

Wszelkie informacje znajdziecie na forum SA: www.serce.heroes.vot.pl/forum, a także na stronie Księgi: www.ksiega-czarodzieja.pl.

Copyright by Menelag, oczywiście. ;)

Permalink

Robię Tworzę Mam taki pomysł, żeby stworzyć modyfikację, która przypomni nam klimaty z Heroes 2, takie HoMM 2 w 3D. Póki co, mam modele prawie wszystkich jednostek z Zamku:

http://i.imgur.com/B2aPUM9.pnghttp://i.imgur.com/GR7dQyx.pnghttp://i.imgur.com/sX3cwez.png

A tutaj na zachętę mała próbka kartografii:

http://i.imgur.com/cFmTLuo.jpg

Czy chcecie takiej modyfikacji? A może uważacie ją za coś całkowicie zbędnego? A może nie podobają Wam się wyniki mojej pracy i radzicie mi dać sobie spokój? Ja sam nie obiecuję, że coś z tego wyjdzie, a jeśli tak, to zajmie to kilka lat, także szanse na premierę grywalnej wersji są dość nikłe ;)

Proszę, a wręcz domagam się komentarzy! Bo dla moddera nie ma nic gorszego niż zastój w tematach i brak wsparcia z niczyjej strony. Nawet komentarze na "nie" są pożądane, a przynajmniej jako konstruktywna krytyka. Ba, nawet i zwykła krytyka pomaga, bo przynajmniej daje poczucie, że komuś się przynajmniej chciało pisać i że ktoś się interesuje sprawą :D

PS. Dagonie, mam nadzieję, że tym razem nie naruszyłem regulaminu? Jeśli tak to przepraszam, ale mało komu chce się klikać w obrazki i otwierać je w kilku różnych kartach, albo uruchamiać wadliwy podgląd na forum.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 4.06.2014, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

Pomysł dobry :) jak większość modyfikacji :D
Czy poza bohaterami planujesz przenieść coś jeszcze z H2 do H5 ?

Permalink

H2 wraca do modderskiej mody!
Hayvenie, przyznam się że sam myślałem nad czymś takim. Jestem pewien, że nie tylko ja chciałbym zobaczyć stare dobre frakcje w nowej odsłonie:) Planujesz jakieś większe modyfikacje gameplaya gry? I jak masz zamiar poradzić sobie z liczbą poziomów jednostek?

EDIT: No i czemu do stworzenia miecznika nie użyłeś modelu krzyżowca?:P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.06.2014, Ostatnio modyfikował: Rok

Permalink

Jeśli się uda, to planuję zmienić elementy otoczenia, wygląd miast, interfejs, muzykę i dodać mapy. Ale to tylko jeśli się uda zrobić moda od początku do końca ;)

Rok

EDIT: No i czemu do stworzenia miecznika nie użyłeś modelu krzyżowca?:P

Bo nie lubię oczywistości :P Ale może jeszcze pomyślę i nad Krzyżowcem, z paroma zmianami ;P


Permalink

Hayven

Bo nie lubię oczywistości :P

You have a point, sir:)
Nie chodzi o upieranie się stricte przy mieczniku, ale ogry w zamku rycerza to bardzo zły pomysł. Natomiast łowca i łucznik bardzo przypadli mi do gustu (no, może za wyjątkiem tego ananasa na głowie).

Tak sobie pomyślałem, że skoro H2 ma swój specyficzny, trudny do naśladowania styl - takie głosy pojawiły się też na heroescommunity - można spróbować obejść ten problem w najprostszy sposób, skacząc w żywopłot:

http://i.imgur.com/dTdEFqf.jpg

Przerobienie jednostek i elementów otoczenia w (miarę możliwości) gustowną pikselozę może być ciekawym eksperymentem. Co o tym sądzicie? xD

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.06.2014, Ostatnio modyfikował: Rok

Permalink

"Chyba sobie kpisz, mój panie" :D

Mam już pomysł na nową wersję Zbrojnego, więc poczekaj spokojnie :)
A co do starej wersji to przypatrz się jeszcze raz oryginałowi - Zbrojny w H2 był napakowanym mięśniakiem, co starałem się oddać w starym modelu ;)


Permalink

Zbrojny nie wyglądałby tak źle, gdyby nie miał orkowego pyska:P
Model chłopa jest naprawdę dobry. Jak zrobiłeś sierp? No i - w temacie kartografii - czekam na broken alliance w H5!

Permalink

Wiem, że "orkowy pysk" jest kiepski, ale innego nie udało mi się dokleić :D Kiedy skończę Paladynów, zrobię nowy model dla Zbrojnych.

Ten sierp to broń pewnego stwora z oryginalnego Heroes 5 ;P

A co do map, to myślałem najpierw o jakiejś S-ce, tak na rozgrzewkę :P


Permalink

Informuję uprzejmie, że już mam model Paladyna, a "orkowym pyskiem" zajmę się w następnej wersji... bo dzisiaj właśnie przedstawiam Wam pierwszą, pokazową wersję modyfikacji! Zawiera ona wszystkie jednostki z zamku Rycerza (6 poziomów - ale tylko modele :P), a także mały bonus - prezentację wstępnych prac nad ekranem ekwipunku.

Polecam zagrać na jakiejś dowolnej mapce, rycerz na rycerza, bo gra będzie w przeciwnym wypadku mocno niezbalansowana.

Żeby nie przeciągać, tutaj podaję link ;) Plik wrzućcie do folderu UserMODs, a jeśli chcecie podejrzeć efekty w Edytorze Map, wypakujcie go 7-zipem do folderu "data".

Cóż, miłej zabawy! :) Liczę na komentarze (również te nieprzychylne) i mam nadzieję na jak najwięcej pobrań, żebym wiedział, że nie robię moda dla nikogo ;P


Permalink

Ściągnąłem, pograłem parę chwil. Jestem mile zaskoczony krzyżowcem - wybrałeś dobry model, materiał ładnie się skrzy na zbroi. Największą frajdę sprawia bieganie po mapie z nim samym:D Ogólnie z doborem modeli nie jest tak źle, jak się spodziewałem. Kilka kwestii:
- Włócznia pikiniera jest za mało masywna,
- Kolorystyka łuczników i łowców jakoś nie trzyma się kupy (spróbuj nie kolorować łuków),
- Przydałoby się ujednolicić rozmiary jednostek. Myślałem o wszystkich małych/wszystkich dużych. Dysproporcja rozmiarów z H5 zdecydowanie nie pasuje do stylu dwójki,
- Ulepszony pikinier rusza się później od nieulepszonego zbrojnego.
Na plus zasługuje też model chłopa i, o dziwo, zbrojnego. Moja skromna wiedza na temat moddingu mówi mi, że może być problem ze zmianą twarzy osiłka, ale może coś wyczarujesz:) Czekam więc na kolejną wersję.

Permalink

Rok

Włócznia pikiniera jest za mało masywna

Ahh, już Lord_Khorne z Tawerny mi to zgłosił. Będzie trudno to zmienić, ale myślę, że da się.

Rok

Kolorystyka łuczników i łowców jakoś nie trzyma się kupy (spróbuj nie kolorować łuków)

??? Nie rozumiem :D Co jest nie tak z łukami? A może mógłbyś przedstawić swoją propozycję? :)

Rok

Przydałoby się ujednolicić rozmiary jednostek. Myślałem o wszystkich małych/wszystkich dużych. Dysproporcja rozmiarów z H5 zdecydowanie nie pasuje do stylu dwójki

A nie zgodzę się. W H2 też niektóre jednostki zajmowały jeden, a niektóre dwa heksy. Na polu bitwy będzie za mało miejsca dla samych dużych jednostek, a gdyby miały być same małe, to wyobraź sobie takiego konnego w rozmiarze 1 na 1 :D

Rok

Ulepszony pikinier rusza się później od nieulepszonego zbrojnego

Hm, dziwne. Chyba jakieś przeoczenie. Wygląda na to, że powinno być wręcz przeciwnie :D Zaraz spróbuję coś pokombinować.

Rok

Na plus zasługuje też model chłopa i, o dziwo, zbrojnego. Moja skromna wiedza na temat moddingu mówi mi, że może być problem ze zmianą twarzy osiłka, ale może coś wyczarujesz:) Czekam więc na kolejną wersję.

Zmiany twarzy próbowałem - bez skutku. Ale mam już pomysł na nowy model i, jeśli się uda, to będzie on miał ze 4 różne animacje ataku :)
Mam nadzieję, że nie obrazicie się jak napiszę tutaj to samo, co w tawernie? Nie mam już siły na parafrazę tego, co już napisałem :D

Prezentuję screeny z postępami w tworzeniu moda i zamieszczam listę pytań, na które potrzebuję odpowiedzi - dotyczą one głównie mechaniki, choć nie tylko.

Oto nowe modele Zbrojnych i poprawieni Pikinierzy oraz Krzyżowcy:

http://i.imgur.com/zputuvW.png

...i Gobliny :)

http://i.imgur.com/JVhGEsI.jpg

A oto wspomniana lista rzeczy, co do których zachowania mam wątpliwości - i od razu podaję własną opinię (OK - zostawić/zrobić bardziej w stylu H5, nie - wyrzucić/zrobić dokładnie tak jak było w Heroes 2):

1. "Dymek" powstający kiedy bohater ma dużą armię - OK
2. Wirujące kółka pod stworami (nie) i bohaterami (OK)
3. Skillwheel - OK, ale zupełnie nowy :)
4. Zaklęcia - nie
5. Miasta - nie
6. Alternatywy - nie
7. Interfejs - taki jak w H2
8. Klasy - 6 klas bohaterów, barbarzyńca będzie rzucał normalnie zaklęcia (ale osłabiony dostęp do Mądrości), klasy mocy dostaną więcej umiejek do walki, a magiczne do magii. Będą premie za teren, jak w H5:

Rycerz - trawa
Barbarzyńca - goła ziemia/pustynia (jeszcze się zastanawiam jak to wszystko rozplanować :P), ale myślę, że da się zrobić żeby goła ziemia była zamiast krasnalskiego podziemia, pustynia zamiast lawy, lawa zamiast gołej ziemi a bagno zamiast podziemia - wystarczy podmiana tekstur
Nekroś - lava
Czarnoksiężnik - bagno
Czarodziejka - trawa
Czarodziej - spękana ziemia
Podobnie w przypadku premii dla jednostek.

9. Specjalizacje - nie
10. Biografie - tutaj sam nie wiem :P
11. Muzyka - taka jak w H2, ALE z paroma wyjątkami, do tego parę utworów z M&M
12. Miasta - następujący styl rozbudowy:

Rada Osady
| |
| |
R. M-sta Fort
| | | |
| | | Siedliska (z własnymi wymaganiami)
| | |
| | Cytadela --- Zamek - tylko dla Rycerza i Barbarzyńcy
| |
| Struktury miejskie (karczma, gildia magów itp.
|
Ratusz (jako Loch dla Czarnoksiężnika)

13. Bohaterowie - czy tylko zaklęcia, czy i walka, i zaklęcia (zależnie od tego zbuduję nowy skillwheel)
14. Artefakty - tylko te z H2
15. Zestawy artefaktów - nie
16. Okrzyki bojowe - nie, bo nie mają racji bytu
17. Menu główne - OK, ale przerobione na to z H2
18. Scenki dialogowe zamiast niektórych wiadomości
19. Ile slotów w armii - 5 (jak w H2) czy 7 (żeby zachęcić do mieszania jednostek z różnych zamków)?
20. Nekromancja - Mroczna Energia unlimited + tylko szkielety
21. Modele bohaterów - klasyczne z podziałem na płeć (nie chcę tutaj Dawn-Conchity :P), czy indywidualne?
22. Jaki sposób tworzenia ikon dla stworów? Od zera, wycięte ze screenów jednostek, przerobione ze starych?
23. Czy pisać opisy jednostek?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.07.2014, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

Po długiej przerwie mam dla Was dwie jednostki: orków (głowa pochodzi z Nalstaga autorstwa Psatkhy, rosyjskiego moddera i została użyta za jego pozwoleniem) i wilki :)

http://i.imgur.com/GYVFFaJ.pnghttp://i.imgur.com/uA7LZee.png

Informuję uprzejmie, że jeśli zabraknie komentarzy to i mi może zabraknąć ochoty do tworzenia modyfikacji ;P