Imperium

Behemoth`s Lair

Błędy w Heroes VI

Permalink

Po co zakładam taki temat?

1. Zastanawiam się czy inni mają takie problemy jak ja.
2. Nie wiem nawet, gdzie je zgłosić, a tu na pewno znajdzie się osoba, która zauważone przez nas błędy przekaże dalej. :)
3. Nawet jak bym wiedział, gdzie napisać to mój angielski jest na tyle słaby, że nie potrafiłbym wyskrobać coś co brzmiało by sensownie :p

Nie będę tu wpisywał tego co już wiem, ale za to ma coś naprawdę ciekawego!
Gdy nastał tydzień zarazy to populacja w miastach nie spadła do 0 tylko do około -50 000, a w następnych tygodniach liczba stworzeń w mieści zaczęła się pomału zbliżać do zera.

Oto screen
http://imageshack.us/photo/my-images/24/necrosl.jpg/


Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 11.01.2012, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink

Z tego co pamiętam to na zagranicznych forach już ktoś pisał o takim błędzie. Zresztą lista znalezionych bugów jest już gigantyczna. Niektóre z nich są naprawdę irytujące lub wręcz sprawiają, że dalsza gra nie ma zbytnio sensu.
Znikające bronie rodowe - i póki co jako rozwiązanie - potrzeba przechodzenia misji po raz kolejny.
Specjalny atak gryfa nie zadaje obrażeń, atak konnicy nie wzmacnia się wraz z szarżą - to po pierwszej misji podziękowałem dalej za kampanie Przystani.
W drugiej misji Twierdzy gra się wiesza przy komunikacie o podążaniu już drogą Łez - niespecjalnie chce mi się grać na nowo pierwszą misję więc podziękowałem i im.
Necro przeszedłem choć w jednej z misji musiałem cofać się bo quest się odpowiednio nie zaktualizował.
W kampanii Świątyni w drugiej misji nie dostałem miecza.
Jak na finalną grę, której premierę przesuwali już od marca to trochę sporo tej irytacji nam zafundowali ale jestem dobrej myśli i mam nadzieję kilka kolejnych patchy zbliży ją do ideału :]

Permalink

Kafi

W drugiej misji Twierdzy gra się wiesza przy komunikacie o podążaniu już drogą Łez -

Wystarczy nie awansować (wybierać) drogi łez/krwi w pierwszej misji, a ten awans przeprowadzić w drugiej misji - wtedy wszystko działa.

Permalink

Nie zmienia to zupełnie faktu, że jeśli przesuwa się premierę gry, by ją dopracować, a i tak jest masa błędów, to strach się bać co by było, gdyby nie przesunęli tej premiery. Kupiłem tę grę i gdy przeczytałem teraz jakie jeszcze są błędy, które rozwalają sens grania w nią, to stwierdzam, że sobie poczekam na kolejne patche i zacznę grać tak gdzieś za pół roku. Mam tylko nadzieję, że pieniędzy nie wydałem na darmo, a zbliża się kilka gier, które chcę mieć - jak King's Bounty z misjami wg pomysłu Mai Lidii Kossakowskiej, a zwłaszcza nowa część KB: Wojownicy Północy. Dlatego nie wiem czy znajdę czas na H6. Dobrze, że kupiłem za 84 zł w Carrefourze, a nie za 120 w Empiku

Permalink

Witam wszystkich,
mam problem ze spolszczeniem..
Otóż po instalacji (Gra oryginalna tylko z Rosji, nie jestem piratem czy coś) , zpatchowaniu i zainstalowaniu spolszczenia (Data.pl-PL.orc + zmiany w rejestrze) wciąż mam wersję rosyjską..
Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną ? Podobno piraty chodzą na tym spolszczeniu ładnie, więc dlatego oryginał nie chcę pójść ? Ubisoft Launcher etc wszystko po rosyjsku..
Czy ktoś jest w stanie mi z tym pomóc ? Dzięki wielkie i pozdrawiam wszystkich fanów HOMM'a ;)

EDIT:
Byłem akurat zagranicą na wymianie między narodowej z mojego liceum. Zabrali nas do centa handlowego i tam kupiłem w jakimś rosyjskim sklepie z grami..

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.10.2011, Ostatnio modyfikował: Alcadiass

Permalink

Kafi

Necro przeszedłem choć w jednej z misji musiałem cofać się bo quest się odpowiednio nie zaktualizował.:]

Pewnie chodzi Ci o zadanie z masowymi grobami. Odwiedziłeś 1 i Ci go nie zaliczyło. Niestety Miałem to samo.


Permalink

@Alcadiass
W razie czego zawsze możesz skorzystać z tej opcji:

Firma Ubisoft na okres 90 dni od daty zakupu gwarantuje
pierwotnemu nabywcy niniejszego oprogramowania, że płyta
kompaktowa lub kartridż dołączony do tego produktu będzie wolny
od wad i uchybień w jakości wykonania podczas normalnego
użytkowania. Najpierw należy zwrócić wadliwy produkt do punktu
zakupu wraz z załączonym dowodem zapłaty. [color=#CC0000]Jeśli z jakiegoś
powodu będzie to niemożliwe[/color]
(a nie upłynęło więcej niż 90 dni
od daty zakupu), wadliwe nośniki należy zwrócić do firmy Ubisoft,
załączając oryginalne opakowanie, paragon z widoczną datą zakupu
oraz opis usterki z podanym miejscem zakupu


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.10.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

@Dagon
Wiesz, nie za bardzo opłaca mi się jechać do Rosji (Jestem już w Polsce po to, żeby zwrócić grę...) Tym bardziej, że grę kupiłem w języku rosyjskim bo zostałem przekonany przez kumpla, że tam jest taniej a jak wrócę to ściągnę sobie spolszczenie, i faktycznie, było taniej tylko, że spolszczenie nie działa; Nie wiem dlaczego skoro podobno działa na piratach i RIP'ach to czemu nie działa na oryginale ?

Permalink

Hmm, w moim przypadku praktycznie nie da się grać w Heroesa 6, więc czekam na patche...

Komunikat w stylu "program przestał działać" wyskakuje średnio co 3-4 tury, najczęściej zdarza się to, przy budowaniu jakiegoś budynku, w czasie walki korzystając z um. specjalnej jednostki lub bohatera, albo w czasie ruchu NPC - gdy ten atakuje żywego gracza.
Często zdarza się tak, że autosave nawet nie pomaga, bo w następnej turze bot robi to samo i zwiecha jest w tym samym momencie. Czasami udaje się to "ominąć", robiąc ciut inny ruch przed botem - np. stając jedno pole bardziej w lewo, a bot już robi inny ruch i gra nadal działa.

Poza tym często zdarza mi się, że NPC w czasie swojej tury rusza się moimi bohaterami, podbija nimi jakąś lokację - i znowu zwiecha.

Czasami gra wpada w pętlę nieskończoną, i ruch NPC trwa w nieskonczoność - tj. CPU mieli i mieli, a pasek stanu ruchu np. gracza żółtego, stoi w miejscu. Nie wywala to błędu jako takiego, ale i tak jedynym wyjściem z sytuacji jest opcja - zamknij proces.

Ponadto istnieje masa błędów z niedziałającymi umiejętnościami, niewczytującymi się teksturami, dziurami w SI etc. etc.

Jak dla mnie premiara gry w jej obecnym stanie to była porażka. Póki co wracam do HoMM 5.

Permalink

Dla mnie to jest totalna kpina z klienta. Mają nas koncertowo gdzieś, zupełnie się z nami nie liczą. To jakiś żart, że pełna wersja działa gorzej od bety. Widząc coś takiego całkowicie popieram piratów - kradnijcie na potęgę. Niech twórcy widzą, że to nie żarty. Uczciwie kupiłem grę tylko po to, żeby źle działała. Kupiłem ją, żeby mieć dostęp do Confluxa. Nie wiem tylko po co, skoro i tak bronie nie działają tak jak należy. Każdy z nas powinien mieć prawo do oddania gry jako towaru niezgodnego z umową, gdyż umową powinna być sprzedaż pełnoprawnego produktu, pozbawionego wad. Twórcy specjalnie sprzedali nam produkt wybrakowany. Wiedzieli bardzo dobrze, że gra będzie źle działała. Mogę zrozumieć drobne błędy, ale nie błędy uniemożliwiające cieszenie się grą. Dla mnie to zwykłe oszustwo.

Permalink

Witam. Mam problem dotyczący uruchomienia gry w trybie offline.Gra uruchamia sie pieknie w trybie online ale kiedy próbuje ją odpalić bez połączenia internetowego wyskakuje komunikat iż gra powinna aby móc grać w trybie offline musisz przynajmniej raz zalogować się w trybie online. Zrobiłem to kilkakrotnie logowałem sie do confluxa ale bezpośrednio z linku gdyż logowanie z gry nie uruchamia się wcale. Co jest powodem i co robić . Proszę o pomoc

Permalink

@Riodrian: A spróbuj może uruchomić grę w trybie online i potem wyłączyć połączenie sieciowe. Być może to pomoże. Cóż taka jest cena tego wspaniałego utrudnienia udogodnienia.
Ze swojej strony podam błąd, który irytuje mnie od dłuższego czasu. Otóż zdolność frakcyjna Anioł Stróż nie działa poprawnie. Według skryptu powinna działać przez jedną turę, a ta wyłącza się kiedy chce. Jednostka pod jej wpływem traci ochronkę kiedy się broni, kiedy atakuje lub po prostu od tak. Nie wiem, może ja najnormalniej w świecie nie zauważam mijających tur. Kolejnym mankamentem jest to, że jeśli nałożymy tę jednostkę na cel ataku specjalnego Gryfa to ten pikując na nią zdejmuje z niej ochronkę. Jak dla mnie dziwne. Oni nie przewidzieli, że pikowanie może być przerwanie? A co jeśli cel zginie przed końcem tury? Z ciekawości będę musiał sprawdzić.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.11.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Też to zauważyłem. Czasem ochrona znika w tej samej turze, a czasem trwa dwie. Z tego co widzę, to jedna z najbardziej zabugowanych gier. Wspominany przeze mnie gdzieś na forum Sacred 2 też miał masę błędów, ale nie przypominam sobie, żeby źle działały jakieś umiejętności. Więcej problemów było z crashami gry.

Permalink

Witam Państwa, to mój pierwszy post na forum
Ja zacząłem na rozgrzewkę od scenariusza i mi też gra trochę wariuje:
- po skończeniu tury mój drugi bohater porusza się sam, dochodzi do jakiejś lokacji i gra się zawiesza (można to ominąć, po prostu wykorzystać nim wszystkie punkty ruchu ale nie zmienia to faktu że coś jest nie tak, poza tym jak schowam go w zamku to sam sobie wychodzi)
- kopalnie kryształów nie dostarczają zasobów pomimo że są w mojej strefie kontroli, a drewno i ruda w ilości 1 (a nie ma żadnego "tygodnia" wpływającego na zasoby)
- mam kapitol który dostarcza...2250 sztuk złota
- czar "rozpacz" obniża morale do - 60 (to akurat nie wiem czy jest błędem bo dopiero zapoznaje się z 6 ale wygląda to dość dziwnie)
- w zdobytych fortach nie możliwości budowania budynków (j.w. może tak po prostu jest ale tego na razie nie wiem)

Jak czytam Wasze komentarze to aż boję się odpalać kampanię.
pozdrawiam

Permalink

Nie masz co uruchamiać kampanii bo już w trzeciej misji kampanii Świątyni jest tyle bugów że nie mozna grac. Gra wiesza się prawie w co drugiej walce na początku misji i trzeba resetowac kompa bo nawet kombinacja :ctrl-alt-delete nie działa .Kompletnie nieudana produkcja/w sensie nie przygotowana technicznie do dystrybucji/Proponuje nie kupować dopuki pare pechy nie wydadzą.Na razie odkładam na półkę i wracam do Kings Bounty)

Permalink

Cychu

- po skończeniu tury mój drugi bohater porusza się sam, dochodzi do jakiejś lokacji i gra się zawiesza (można to ominąć, po prostu wykorzystać nim wszystkie punkty ruchu ale nie zmienia to faktu że coś jest nie tak, poza tym jak schowam go w zamku to sam sobie wychodzi)

Nie spotkałem się z czymś takim u siebie ani na forach.

Cychu

- kopalnie kryształów nie dostarczają zasobów pomimo że są w mojej strefie kontroli, a drewno i ruda w ilości 1 (a nie ma żadnego "tygodnia" wpływającego na zasoby)
- mam kapitol który dostarcza...2250 sztuk złota

Prawdopodobnie wcześniej występowały tygodnie zmniejszające zasoby i które nie przestały działać w raz z nowym tygodniem - dość znany i często spotykany bug

Cychu

- czar "rozpacz" obniża morale do - 60

To jest normalne. W h6 morale może być od -100 do +100. Każdy jeden punkcik na plus czy minus oznacza 1% szansy, że jednostka straci ruch (-) lub dostanie kolejną akcję (+).

Cychu

- w zdobytych fortach nie możliwości budowania budynków

W fotach się nic nie buduje. Służą jedynie do kontrolowania przyległych terenów oraz jako cel teleportu. Można je przekonwertować na swoja frakcją ale w obecnej wersji gry to nic nie daje.

Permalink

Kafi

W fotach się nic nie buduje. Służą jedynie do kontrolowania przyległych terenów oraz jako cel teleportu. Można je przekonwertować na swoja frakcją ale w obecnej wersji gry to nic nie daje.

Daje. Forty dostarczają 250 złota dziennie. Forty własnej frakcji 500 złota dziennie.


Permalink

Oooo. To dobrze wiedzieć. Jak ja sprawdzałem to nie było różnicy (może też jakiś bug?!) i tak już przez całą kampanię byłem przekonany, że nic nie dają. Dzięki za sprostowanie.. Jak widać człowiek uczy się całe życie :)

Permalink

Kafi,dzięki za wyjaśnienie kilku kwestii
ja znalazłem podobny przypadek na innym forum

"Nie dane mi było tego doczekać - w czasie kiedy ruchy wykonywał komp... ZACZĄŁ SIĘ RÓWNIEŻ RUSZAĆ MÓJ HERO!!! Szczękę miałem na podłodze. Wykonywał ruchy moją postacią i zawieszał grę.. Po 4 resetach dałem spokój. Z wielkim "nerwem" odpalę grę dziś wieczorem. Może zobaczę tam...Takich emocji to ja już dawno w herosach nie miałem. ;>"

tu:
http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,7918.195.html

Khelle

Poza tym często zdarza mi się, że NPC w czasie swojej tury rusza się moimi bohaterami, podbija nimi jakąś lokację - i znowu zwiecha.

widziałem to też tu

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.11.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Zauważyłem kolejne błędy. Otóż lot koszący Imperialnego Gryfa w ogóle nie zadaje obrażeń, a rzucenie na Cyklopy Nieba i Ziemi niejako oszukuje ich wrażliwość na ból. Jak wiemy czempioni Twierdzy otrzymują obrażenia z końcem tury, ale nie zawsze. Jeśli Majarza nałożą na nie swój czar to Cyklopy giną z każdym swoim ruchem.