Zasady testu
*) Test ma za cel sprawdzenie, kto jest lepszy w walce indywidualnej. Nie mówi, co jest lepszą alternatywą bo to zależy od gracza i jego umiejętności.
*) Test obejmuje jednostki, które można normalnie rekrutować (miasto, siedliska)
*) Pojedynkują się armie złożone z 3 oddziałów, gdzie każdy oddział to tygodniowy przyrost
*) W przypadku istot z portalu przywołań traktuje się ich przyrost z siedliska
*) Walczy AI kontra AI - ustawiam obie armie na kontrolę gracza i w czasie bitwy włączam automatyczną grę
*) Prowadzone są trzy walki każdy z każdym. Wartość punktowa brana z tego, co się zdarzyło dwa razy
*) Za wygraną bez strat 3 pkt; straty <50% 2 pkt; straty >50% 1 pkt; przegrana 0; pat 0
*) Jeżeli w wróg zostanie pokonany przez jednostki przywołane a właściwi czaromiotacze umierają - jest to pat
*) Walka odbywa się na terenie trawiastym; wyjątkiem jest walka z piratami, którzy walczą na morzu
*) W przypadku, kiedy ilość punktów będzie taka sama pierwszeństwo zyskuje ten, co wygrywał częściej
Poziom 1
Berserk.........27
Pirat (morze)...22
giermek.........20
Troglodyta......14
Zombi...........13
Bandyta.........11
Pirat (ląd).....11
Szkielet........11
Chłop...........10
Kusznik.........10
Rusałka.........9
Chochlik........8
Centaur.........6
Krasnolud.......6
Ork.............5
Niziołek........5
wilk............3
Leperkaun.......1
Komentarze
Najważniejsze cechy giermków to było ogłuszenie oraz duży przyrost, który nieraz ich ratował.
Chłopi mnie zaskoczyli - okazali się silniejsi niż się to początkowo wydawało.
Wilki mimo wszystko okazały się niezwykle słabe. Zostały pobite przez Leperkaunów!
Centaurów i orków było za mało, by mogli więcej zdziałać.
Poziom 2
Złoty golem.....23
Biały tygrys....21
troll...........19
obserwator......18
meduza..........15
minotaur........13
harpia..........12
nomad...........12
gargulec........11
satyr...........9
elf.............9
duch............8
mag.............7
cerber..........5
balista.........5
Pikinier........1
Komentarze
Zwycięstwo Złotego golema było pewne i chyba nikogo nie dziwi.
Satyr miał pat z magiem i minotaurem zaś minotaur spatował z magiem...
Cerber i duch nie spełniły moich nadziei.
Pikinier wygrał tylko z Balistą. Wszystkie ich statystyki są słabe.
Poziom 3
Gobliński rycerz....35
Dżin................33
Wampir..............28
Cyklop..............27
Jadowity pomiot.....25
Zmora...............21
Ifryt...............18
Lodowy demon........18
Osetnica............17
Naga................16
Gryf................16
Jednorożec..........14
Żywiołak wody.......12
Krzyżowiec..........10
Ogrzy szaman........10
Żywiołak ognia......6
Mnich...............5
Żywiołak powietrza..4
Żywiołak ziemi......1
Komentarze
Żywiołaki okazały się bardzo słabe. Wielu wygrywało z nimi bez żadnych strat
Krzyżowiec i Mnich zadawali wielu ciężkie straty, lecz sami wygrać często nie potrafili
Ifryt spatował z cyklopem; jednorożec ze zmorą.
Osetnica i lodowy demon okazały się silniejsze niż się wydawało.
Poziom 4
Mroczny czempion........29
Czarny smok.............27
Dziki zębacz............26
Gargantuant.............23
Czarodziejski smok......22
Feniks..................19
Zła czarodziejka........17
Ptak gromu..............16
Anioł...................14
Kościsty smok...........12
Katapulta...............10
Hydra...................8
Behemot.................8
Diabeł..................7
Czempion................5
Tytan...................5
Modliszka...............5
Smoczy golem............4
Komentarze
Mroczny czempion zwyciężył dzięki temu, że mógł 3 razy sterroryzować wroga a jego szarża jest potężniejsza od szarży zwykłego czempiona.
Wskrzeszenie i zmartwychwstanie okazały się bardzo przydatne, chociaż nie ulokowało ich to na górze tabeli.
Diabeł spatował z Gargantuem oraz Behemotem...
Ponieważ Smoczy Golem nie miał żadnych magicznopochodnych zdolności nie miał szans wygrana z innymi a jego wielkie rozmiary ułatwiały pracę dla Smoka i Feniksa.
Tytan nie spełnił pokładanych w nim nadziei.
Ptak gromu okazał się bardziej użyteczny niż Behemot...
Czempion, chociaż ma niskie parametry, był w stanie wygrywać dość często.
~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_
~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_
Zapraszam do komentowania