Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

Galadin

Jestem totalnie załamany. Oglądam screeny, trailer - płacz, bieda z nędzą. Powtórka z rozgrywki, marnej rozgrywki. Uproszczony cukierkowaty klon Heroes V, trailer z rycerzykiem w błyszczącej jak nie powiem co po bitwie zbroi, ech...

A już się bałem, że tylko mnie się to niezbyt podoba i że tylko ja marudzę i krytykuje. Ale nie to żebym był od razu załamany. Trailer wcale nie jest zły, mnie nadal najbardziej boli to, że zmienili tę nieszczęsną nazwę :(

Tristan

moim zdaniem to właśnie Kings Bounty jest dość cukierkowaty :-)

Jest jest, nawet bardziej niż Heroes V, ale to chyba było celowe posunięcie twórców.

Tristan

Poczekajmy do środy - moim zdaniem to są screeny zrobione z wersji alfa, raczej nie możliwe aby HVI była tak podobna graficznie do HV.

Nie wiem czy gotowe Heroes VI przykuje moją uwagę ale... Obyś miał rację.

A tak nawiasem mówiąc zastanawiałem się, dlaczego na screenach są wyeksponowane akurat te dwie frakcje: Heaven i Nekropolis... Może jednak tym razem głównymi wrogami będą nekromanci?

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 16.08.2010, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Tak Tristanie, KB jest cukierkowe. Liczyłem na to, że skoro Nival nie robi nowych Heroesów to ta gra będzie całkowitym zwrotem i pójdzie w innym kierunku. Na razie widzę że dostanę marnego i uproszczonego klona. Jestem załamany, wszystko psują - Heroesów, Disciples, szczęście że nikt się za zniszczenie serii Age of Wonders jeszcze nie zabrał.

Permalink

Tristan

Hmmmm moim zdaniem to właśnie Kings Bounty jest dość cukierkowaty :-)
Poczekajmy do środy - moim zdaniem to są screeny zrobione z wersji alfa, raczej nie możliwe aby HVI była tak podobna graficznie do HV.

Tak tylko ta cukierkowość jest do zniesienia, brak jej tego pompatyzmu z H5 i dobrze.


Permalink

Co do King’s Bounty to może to nie ziastun H6 tylko King’s Bounty: Nowe Światy ;)

Permalink

Tak sobie oglądam trailer z nowego heroes i stwierdzam, że jego końcówka jest niemal identyczna z intrem do Dark Messiah. Ta sama kolorystyka, czeluść, z której wychodzą demony i jakaś postać trzymająca coś niebieskiego w rękach( w DM to jest Czerep zagłady o ile dobrze pamiętam ;P). Przypadek?
http://www.youtube.com/watch?v=UPojP8kmt2o - Tutaj intro z DM
http://www.heroworld.net/news.php?id=957 - A Tutaj trailer z Heroes, porównajcie sami.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 17.08.2010, Ostatnio modyfikował: Kordan

Permalink

Ech LEVY, nie udawaj, nie widzisz że wszystko wskazuje na H6 a nie nowy dodatek do H5 albo KB. Po drugie nowa wojna w Ashanie nie w tym świecie z KB. Po trzecie są Archanioły i wszystko standardowe jak na H5.


Permalink

HD robi różnicę! xD
Naprawdę ładnie to wygląda. Można dostrzec kilka szczegółów, które wcześniej mi umknęły.

Co do samej treści przedstawionej w scence. Na 99% jestem pewien kim jest ginący bohater jak i nekromantka zaklinająca jego duszę w kryształ. Wnioskuje zatem, że h6 będzie niejako prequelem do Heroes5. Niezrozumiały jednak pozostaje dla mnie fragment w którym Archanioł przynosi wspomnianą duszę do domeny demonów...
Chyba trzeba będzie się wziąć za Kampanię h5 jeszcze raz aby przypomnieć sobie to i owo :)


Permalink

No proszę, wracam z Konwentu a tu takie zamieszanie w świecie Heroes ;P. Na YouTube umieściłem trailer w wersji HD. Mam nadzieję, że go nie usuną :P.


Permalink

Ehhh... Powiem tak:
Jeżeli H6 (w przeciwieństwie do "piątki") będzie ogólnie szybsze (w walce i na mapie przygód) i postawi się duży nacisk na fabułę i ogólny klimat, to spróbuję się przekonać. Dam sobie spokój z faktem, że rzecz dzieje się w Ashan, zrezygnowano z dawną fabułą i gra ma cukierkową grafikę. Zresztą widać, że i tak zrobiono postęp i mapa przygód nie jest tak monotonna i bez detali jak w H5. Ale jeżeli dostaniemy jedynie ładniejsze H5, to ja sobie w trójkę, albo w jedynkę popykam. I nie będę już nic mówił :D


Permalink

Hellburn

Na YouTube umieściłem trailer w wersji HD. Mam nadzieję, że go nie usuną :P.

Już go usunęli :-P


Permalink

Nie prawda :). Zablokowali go... pewnie zostanie odblokowany zaraz po Gamesconie.


Permalink

Myślę, że jutro bądź w czwartek film zostanie odblokowany, bo i tak UBI nie ma już co ukryć. Powiem wam, że bardzo podoba mi się sposób, w jaki odkrywamy najnowszą cześć HOMM. Pamiętam jeszcze, gdy czekałem na piątą część, to tylko arty jakieś wychodziły nic więcej (no jeszcze była alfa na torrencie:P). Teraz to mamy praktycznie podane wszystko na tacy. Wiemy, że istnieje trailer, który zapowiada premierę na rok 2011, mamy obrazki, dzięki którym wiemy, jak mniej więcej będzie wyglądała gra. Obserwuję też wiadomość z gram.pl i komentarze pod nią. Wszyscy narzekają, że w grze będą 4 surowce, a nikt nawet się nie ucieszył, że zobaczył screenshoty jeszcze przed hamescom. IMHO w grze na pewno nie będzie 4 surowców, tylko np. tych surowców, których nie posiadamy, to nam się nie wyświetlają. Cztery surowce byłoby wielkim nieporozumieniem. Nie wyobrażam sobie np. rekrutacje diabłów za kryształy i złoto. Tak samo, jeżeli chodzi o czarne smoki. No zobaczymy, pożyjemy. Pewnie wszystkie nasze wątpliwości zostaną rozwiane w przeciągu tygodnia.

Permalink

Ach ten Soft: Ubi ;) Przecież już cała społeczność fanów wie o co się rozchodzi i wszystko widziała, nie wiem po co to blokowanie materiałów i tajemnica.
Co do surowców, to także nie wierze, że będą tylko 4. Ale bardziej od tego zastanawiają mnie frakcje, czy zamki będą te same do w piątce, tylko armie ulegną modyfikacjom, czy będą jakieś nowe miasta (Cytadela lub Sanktuarium może?) i czy jakiekolwiek nowe patenty będą w grze od razu, czy znowu zaplanują sobie najlepsze rzeczy na dodatki.

Permalink

A na moje oko to może być(ale nie musi) bardzo zmyślna gra marketingowa. Wycieki kontrolowane i tym podobne sprawy zawsze robiły spory szum w kręgach najbardziej zainteresowanych danym tematem. To takie samo-nakręcające się koło reklamy, gdzie zamiast płacić za migający banner, firma może dostać gratis newsa na pierwszej stronie.


Permalink

Mnie akurat fabuła H6 malowniczo zwisa, tak samo jak zwisała mi fabuła H5 i fabuła H3, ważne jest żeby była to dobra turówka.
Grafika jest ewidentnie mniej cukierkowa, może i faktycznie jednostki wielgachne hełmy mają, ale poza tym dziwnym liszem/upiorem z jakimiś futurystycznymi grabiami w łapie to wszystkie wyglądają raczej fajnie.
Zamek zaprezentowany na screenie wygląda jak budowle awiaków z Etherlords 2 połączone w całość.
W 4 zasoby też nie wierzę.
Filmik jest ładny, ale jednocześnie kapkę sztampowy, ile razy w intrze mogą być anioły i demony? :[ (niekoniecznie mowa o serii heroes)
Nieszczęsny pasek inicjatywy jak widać został, ale o ile będzie pokazywał miejsce po wait'cie i po każdym czarze który miesza inicjatywą, to go zdzierżę.
Natomiast zauważyłem to, o czym Cod mówił na konwencie - nieważne, że nowa gra, screeny, filmik, możliwość rozruszania portalu, ważne że można na Ubi ponarzekać i powytykać co się nie podoba. Mam wrażenie, że nie będzie komu pomagać przy serwisie o tej grze gdy będzie powstawał, bo wszyscy będą zajęci narzekaniem :P


Permalink

Cztery surowce -> dla mnie bomba. Jak się gra na losowych mapach lub mapach gdzie jest dużo losowych kopalń, niemało jest sytuacji, że dostęp do kluczowego nam surowca jest zablokowany przez stworzenie, które zada nam niesamowicie wielkie straty. A jak doda się do tego grę na multi i wysoki poziom trudności to taki dostęp często jest kwestią życia i śmierci. Ja bym usunęła surowce jako element rekrutacyjny -> w końcu najmujemy armię a nie hodujemy. Surowce, po za budowaniem, powinny służyć wyłącznie do handlu, przy czym zasadę "rzadkość-cena" zastąpić na zasadę "popyt-podaż". W ogóle więcej elementów polityczno-gospodarczych grze by pomogły.

Dynamizacja gry byłaby, jeśliby A) wyłączyć całkowicie animacje ataków, chodu, czarów itp. B) w opcjach by były elementy dot. szybkości animacji C) dać równoczesną kontrę. Dwie pierwsze opcje naprawdę by się przydały, zwłaszcza na multi, trzecia przyspieszyłaby sieczkę. Pasek zawsze można ukryć, ale niech tym razem ten element będzie do odznaczenia|zaznaczenia w opcjach gry. A i inne ukryte elementy (np. komenda czekaj) niech będą lepiej widoczne.

O ile trailer Piątki wskazywał, że po fabule nie można wiele się spodziewać, to Szóstka daje mi pewne nadzieje. Szkoda tylko, że (na moje oko) osią działań będą sprawy anielsko-demoniczne. Mam już parę ciekawych pomysłów na dobrą fabułę w oparciu o podany filmik, jak mi się zechce to może dam na forum.

Cóż, czekam na dalsze nowiny.

Co do reklam, dawno nie widziałam neonów, plakatów czy innych na reklamę gry.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.08.2010, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Nebirios

Ech LEVY, nie udawaj, nie widzisz że wszystko wskazuje na H6 a nie nowy dodatek do H5 albo KB. Po drugie nowa wojna w Ashanie nie w tym świecie z KB. Po trzecie są Archanioły i wszystko standardowe jak na H5.

Dalej widzę H5 po przeróbce, takie zmiany nie powinny zasługiwać na nowy pełny numerek.
Ale ostatnimi czasy producenci/wydawcy idą na łatwiznę.

Permalink

Poniżej garść informacji o HOMM VI:

gram.pl

Zgodnie z oczekiwaniami, Ubisoft oficjalnie zapowiedział szóstą odsłonę popularnych Heroesów. Jednakże nie ukaże się ona pod nazwą Heroes of Might & Magic VI.
Wraz z zapowiedzią Might & Magic Heroes VI, ujawniono także pierwsze szczegóły. Mamy tutaj do czynienia ze strategią turową, w której zawarto także elementy cRPG. Zatem rozgrywka opiera się na wydobywaniu surowców, walce z przeciwnikami, jak również zdobywaniu doświadczenia. Autorzy zapowiedzieli, że poszczególne misje toczyć się będą na rozległych mapach.

Akcja tej części rozgrywać się będzie 400 lat przed wydarzeniami, które mieliśmy okazję poznać w "piątce". Historia przedstawia się następująco: Anioły mają zamiar dokończyć wojnę, lecz aby tego dokonać, nie obejdzie się bez spiskowania. Tymczasem z grobu wstaje Archanioł, generał, który został wysłany na tamten świat podczas wojny Dawnych Ras. Jego celem jest zniszczenie odwiecznych wrogów – postanawia on zorganizować fikcyjne przygotowania przed inwazją Demonów i właśnie w tym celu angażuje do tego mieszkańców Ashanu. Na drodze staną mu członkowie ludzkiej dynastii Griffin Dukes.

- Might & Magic to potężna marka z niesamowitą, 20-letnią historią – powiedziała Caroline Stevens, Dyrektor Marketingu Ubisoft EMEA. - Gracze będą mogli czerpać przyjemność z gry w Heroes jak nigdy wcześniej. Piekielnie kreatywny i utalentowany team z Black Hole dba o to, by zachowany został oryginalny duch Heroes, jednocześnie wzbogacając i ulepszając elementy RPG.

Permalink

Bo to alfa.