Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

Żaden player nie chce mi odtworzyć tego pliku. :(


Permalink

A w moim przypadku ten plik ściąga się z prędkością 300 BITÓW/s - 3 dni - tragedia.
Szkoda, chciałbym sobie zobaczyć ten filmik. byłby ktoś w stanie go przerobić na jakiś "życiowy" format i wrzucić na jakiś lepszy upload?


Permalink

Ekhm, wmv jest odtwarzane przez Windows Media Player i na bank przez VLC (bo odtwarzałem właśnie w tym drugim). Plus dziwne, że serwer tak chodzi, jakby chciał a nie mógł.

Zaraz spróbuję to zuploadować na mediafire, ale rewolucji się nie spodziewajcie - nic tam praktycznie nie ma nowego.


Permalink

Hmm.. Ściągnąłem jeszcze raz i odtworzyło się bez problemu.

Gra jest piękna. O wiele bardziej "dojrzała" niż 5... Za to gameplay jest fatalny. To ślimacze tempo jest dobijające.

Łał. 1002 post?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.11.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

@Dagon
Ściągnij bezpośrednio przeglądarką, nie żadnymi programami akceleracyjnymi. Pod przeglądarką ściąga się z normalną szybkością.

Co do samego filmiku:

- Ekran bohatera wygląda mmowato, szkoda też, że nie pokazano drzewka umiejętności, ale najwidoczniej w demie tego nie było.
- Niektóre artefakty zwiększają swój poziom i moc (ten kostur Ashy), inne najwidoczniej przeznaczone są tylko dla specjalnych klas bohaterów (artefakt Pierwotnego Szału w plecaku).
- "Księga czarów" wygląda... właściwie w ogóle nie wygląda. Sześć czarów (plus 1 z artefaktu najwidoczniej, gdyż Ruchome Piaski mają ładunek 1/1) dla bohatera 30 poziomu... mam nadzieję, że jest to spowodowane wersją alfa. Z drugiej strony, skoro Klątwa Piekieł (czar 5 poziomu w HV) była dostępna dla gracza...
- Walka o tak, jak najbardziej jest widowiskowa... ale przez to jest dłuższa niż tura komputera w HV. :P
- Każda z (zaprezentowanych) jednostek ma teraz specjalną zdolność aktywowaną w bitwie, jak też inne, pasywne (podatność na magię światła dla umarlaków). Wygląda nieźle, zobaczymy jak to sprawuje się w praktyce.
- Anioł Stróż, czyli umiejętność rasowa Przystani, toż to to samo, co sprawiało zaklęcie Sanktuarium z HIV - "nic nam nie zrobisz, dopóki nie zaatakujemy". Ciekawe czy uodparnia ono też na Armagedon (o ile ten czar nadal pozostał w HVI)? A przy okazji, nekromancja miała działać też po walce, a tu nic takiego nie widać... czyżby znów przez wersję alfa?
- Mam nadzieję, że ostatecznie interfejs gracza będzie wyglądał inaczej.

PS
Zdolności stworów:
- All undead are vulnerable to light magic
- Skeleton have 10% resistance against physical ranged attack (Hollow Bones), ability called Webbing Spears (something about creating 3x3 zone to slow movement, the zone disappear immediately but the debuff last for 2/3 turns), Emotionless (no morale), Undead (immune to poison spell, water spell, not sure what is the third spell), Allegiance to Asha (undead units can't be controlled by the enemy)
- Ghoul have Dead Flesh (more resistant to physical damage), Rage against the living (+30% damage and +1 movement when attacking living targets), and of course emotionless, undead, AtA
- Ghost have Incorporeal (move through obstacles, physical damage reduce by 35% I think), Death Seal (In addition to taking shadow damage, the target is flagged with 50% resurrection healing efficiency debuff for 3 turns), seems to be able to heal/resurrect friendly undead too
- Lich has no range penalty, can seemingly drain life - the lich drains energy from enemy he destroyed automatically and then can transfer it to his allies (activated)
- Vampire have Vampiric Embrace (drain +10% damage), Out of Time (when the vampire choose to defend, the new attack targeting it will automatically fail), teleports

Czary: Decay, Weakness, Quicksand, Despair, Curse of the Netherworld, Slow, Purge


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.11.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Mógłby ktoś wrzucić ten film na jakiś normalny host, bo u mnie transfer jest masakryczny? Ma się ściągać 6 godzin i jeszcze przerywa co 10 minut. Odtwarzanie bezpośrednio w przeglądarce nic nie daje.


Permalink

Film

Siedzi na mediafire, więc nie ma żadnego czekania i idzie w miarę znośnie.


Permalink

Już ściągam film, faktycznie wolno się ściąga u mnie leci 36kb/s. Jak tylko się ściągnie to zeedytuje post i opiszę co sądzę o filmiku.

Edit: Filmik strasznie powolny i ślamazarny :-D To co jest pokazane w 17 minut mogli by dać w 4:-)
- Wampir powinien zmienić chyba nazwę na Wiedźmin. Masakrycznie atakuje tym swoim mieczem :-)
- ekran 2D w miastach animowany i wygląda całkiem ok. Szkoda że nie pokazali ekranu budowli
- długie opisy jednostek i postaci - dobrze wróży dla fabuły
- ciekawy układ artefaktów dla bohatera, bohatera widać w 3D, mam nadzieję że w pełnej wersji będzie zmieniał się jego wygląd w zależności od noszonych artefaktów.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.11.2010, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink

Ten filmik to istny usypiacz. Nie chciało mi się go nawet obejrzeć do końca i to wzbudza we mnie obawy. Pamiętam co się działo jak zapowiadano trójkę czy czwórkę - człowiek sam szukał informacji mając spojrzenie psychopaty. A teraz? Nieciekawie...


Permalink

http://h6.acidcave.net/news/10110605.jpg

WOW!!!


Permalink

A u mnie poszło szybciutko, zdążyłem złożyć dwa krzesła i już miałem ładnie ściągnięty ;)
Nie ma się co dziwić, że filmik ciągnie się i ciągnie. Mimo, że nie było głosu, można się domyśleć po ruchach kursora, że ktoś włożył nie mały trud w prezentację gry.

To na co najbardziej zwróciłem uwagę:
- Każda jednostka ma od groma umiejętności! Próbowałem cokolwiek odczytać, ale przy tej jakości moje wysiłki spełzły na niczym :/ Za to doceniam, że umiejętności znów powróciły jako ikony- brawa za powrót doskonałego pomysłu z czwórki!
- Zauważyłem, że podczas walki napełniał się taki okrągły pasek. Czyżby im dłużej i więcej obrażeń zadamy to wrasta poziom umiejętności specjalnej? (coś jak szał krwi?)
- Jednostki mają ogromne statystyki! 30 HP dla szkieletu? Czekamy na statystyki czempionów.
- Obrona jest teraz w procentach! Zarówno magiczna i fizyczna.
- Szkielety rzucają dwa razy
- Jak dobrze zauważyłem, ulepszenie kusznika prowadzi ostrzał trafiając nie tylko cel ale i jednostki za nim. (niczym magowie z HoMM5)
- Ghule w ciągu rundy dochodzą do przeciwnika! Teraz już na pewno wiemy, że nie są to tylko inaczej nazwane zombie.
- Bardzo ładne i płynne animacje jednostek.
- Ciekawy pomysł na okno bohatera i jednostek, ale muszą jeszcze nad tym popracować. Lisz czy wampir wyglądają tam koszmarnie!
- Nad ekwipunkiem bohatera znajduje się czarno-biały pasek z symbolem Ying-Yang. Czyli naprawdę będzie określony charakter bohatera! Od razu przychodzi mi do głowy, możność wyborów i dylematy moralne. Jeżeli moje przypuszczenia się sprawdzą... Będzie to jak dla mnie rewolucja!
- Nie wiem jak wy, ale ja zachwyciłem się wizerunkiem portalu. Te smoki wyglądają naprawdę wspaniale! Przychodzą mi na myśl kulturę Południowo Amerykańską (na ile pozwala mi wiedza i oko ignoranta). Może będę jeszcze odszczekiwał i dostaniemy zupełnie inną rasę niż orientalne nagi...

Jedyne co mnie razi w tym filmiku, to atak wampirów. Aż ryknąłem śmiechem jak ujrzałem ten atak z wyskoku. Mam nadzieje, że to zmienią bo zamiast grać będę się pokładał na klawiaturze :P

Powiem, że się nakręciłem :)
Szóstka rysuje mi się w coraz to lepszych barwach. Zaczynam powoli niecierpliwić się co do premiery czy pierwszej zdatnej do grania bety.

Lekore

Ten filmik to istny usypiacz. Nie chciało mi się go nawet obejrzeć do końca i to wzbudza we mnie obawy. Pamiętam co się działo jak zapowiadano trójkę czy czwórkę - człowiek sam szukał informacji mając spojrzenie psychopaty. A teraz? Nieciekawie...

Wiesz, to zależy ;) Ja dla przykładu codziennie wpadam na FB, na AC czy do naszego Imperium, bo może coś ciekawego czy nowego się ukazało.
Myślę, że to raczej kwestia gustu i/lub nastawienia ;]

A co do matki Namtaru...Czy mi się zdaje, czy przypadkiem jej oblicze nie ozdabiało świątyń nekromantów w DMoMM?
Powiem, że wygląda dość...paskudnie! Znaczy rozumiem, że to był zmierzony efekt artysty! :P Podoba mi się pomysł specjalnych artefaktów które dostaniemy po pokonaniu bossa. Walka z nim nie tylko będzie opłacalna dla samych PD.
Tak się zastanawiając. Czy pajęcze damy z Necropolis to córki owej inkarnacji Ashy? Ciekawa koncepcja nawet.

PS: Podziemia wydają się strasznie jasne! Jeżeli to tylko kwestia jakości zdjęć to w porządku, prezentują się nieźle ;)


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 7.11.2010, Ostatnio modyfikował: Morghan Grin

Permalink

Morghan Grin

- Próbowałem cokolwiek odczytać, ale przy tej jakości moje wysiłki spełzły na niczym :/
- Zauważyłem, że podczas walki napełniał się taki okrągły pasek.
- Ghule w ciągu rundy dochodzą do przeciwnika!

Nie jest tak źle z tą jakością - choć do HD trochę brakuje ;)
Da się miedzy innymi odczytać że Ghul atakując żywe jednostki dostaje bonus +30% do ataku i +2 punkty ruchu - co tłumaczy że podbiegł dalej niż wskazywał na to zasięg.

Co do okrągłego paska to może jego zapełnienie jest wymagane do użycia zdolności specjalnej herosa (tu nekromancji). On tam się kilkukrotnie zapełnia, być może chodzi o ilość możliwych użyć albo moc danej umiejętności.

Permalink

Nie wiem czemu się jeszcze nie pochwaliliśmy, ale nasz sojusznik AC uruchomił ostatnio własną stronę o HoMM6 (napisane specjalnie :P).
Muszę przyznać, że strona jest b.ładna i czytelna. Mają tam chyba wszystkie informacje jakie do tej pory uzyskaliśmy i są ładnie zebrane do kupy ;)

http://www.h6.acidcave.net/

@Kafi

Po Twoim poście obejrzałem uważniej jeszcze raz i rzeczywiście. Da się rozczytać na temat zdolność Ghula ;)
Co do tego paska to już pojawiły się o tym informacje. Potwierdzili Twoje (nasze?) przypuszczenia ;)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.11.2010, Ostatnio modyfikował: Morghan Grin

Permalink

Morghan Grin

Nie wiem czemu się jeszcze nie pochwaliliśmy...

Bo byłem zajęty.

Pozdrawiam


Permalink

Ja tylko na sucho że się tak wyrażę.
Moim zdaniem pomysł z Boginią Pajęczą jest o tyle dobry że wyjaśnia gdzie się Nekromancji mogli w Ashanie ukrywać w czasach kiedy mieli być całkiem wytępieni.
W końcu kto by wlazł by do sieci tuneli zamieszkanych przez olbrzymie pająki i ich sieci.

Po za tym Pająk jako symbol śmierci może się o tyle zgadzać o ile każdy pająk jest drapieżnikiem , więc każdy aby żyć musi zabijać. Trochę jak Nekromanta.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.11.2010, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Będą Dark Elfy? Bo coś tak troszeczkę mi się te obrazki gazeciane się z nimi kojarzą:P.


Permalink

Lipa z tym Play'em! Kupiłem dziś pomiędzy wykładami. Nie ma tam praktycznie nic czego byśmy nie wiedzieli :/


Permalink

Daj skan to się zobaczy:D. Czyli już CDA więcej napisało?


Permalink

Jak wrócę z zajęć to coś podrzucę ;)
Napisali więcej od CDA, ale pamiętajmy, że pomiędzy artykułami jest trochę różnicy czasowej. W każdym razie, mnie nie zaskoczyli niczym ;P
Chyba, że można za to wsiąść art całej (prawie) rodzinki Gryfów.