Imperium

Behemoth`s Lair

Państwa Axeothu

Permalink

Aranorn
Jedno z pierwszych państw powstałych na wygnaniu. Aranorn znajduje się w Wielkim Lesie na południowym wschodzie Lodwaru. Jest kontynuatorem AvLee, założone przez dawną Radę Starszych, rządzone przez Leśne Elfy.

Geografia:
Graniczy z : Blacksword, Devonshire, Wielkie Arkany, Złote Morze
Stolica: Aranorn Keep

Historia:
Założenie: AC 516-523
Założyciel: Rada Starszych
Obecny władca: Elwin i Shaera

Kultura i polityka:
Rasa dominująca: Leśne Elfy
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Złote Morze

Arbor’al
Królestwo na zachodzie Rysh. Państwo stworzone przez autochtonicznych Leśnych Elfów. Zaciekli wrogowie postępu i destrukcji. Największy wróg królestwa Channon.

Rasa dominująca: Leśne Elfy
Obecny władca: Erutan Revol
Stolica: Feal

Ar’Rikdun
Niegdyś wielkie państwo Elfów. Aktualnie zjednoczone klany elfów żyjących w podziemiach całego Axeothu. Według proroctwa A'Rikduns wyprowadzi ich z podziemia.

Rasa dominująca: Podziemne Elfy
Obecny władca: Regent Thalia a'deneb
Stolica: Brak

Beldonia
Kiedyś Beldonia wchodziła w skład Imperium Ursaniańskiego, największego w historii Axeothu. Stanowiła ona jedną trzecią całości mocarstwa. Teraz jest zlepkiem różnych plemion. Jej zwyczaje i organizacja zachowały się wśród autochtonów przez wieki.

Geografia:
Graniczy z: Channon, Framon
Stolica: Zmienna

Historia:
Rok założenia: 13 AC
Założyciel: Jevar the Bastard
Aktualny władca: Tamur Leng

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Chedian

Blacksword
Górami Blacksword rządzili trzej bracia, aż do przybycia herosa Dogwoggle. Wycofując się przed Ar’Rikdun zwrócili się o pomoc Minotaurów pod wodzą Darkstorm, po klęsce Pryden a'menkar.

Dominująca rasa: Ludzie, Minotaury, Podziemne Elfy
Aktualny władca: Darkstorm
Stolica: Brak

Channon
Podobnie jak Beldonia, Channon stanowiła jedną trzecią część Imperium Ursańskiego – najbliżej morza Verhoffin. Największy bastion kultu Życia na Rysh. Napadnięty z pięciu stron, ostatecznie padł pod ciosami Mysterio z Qassar.

Geografia:
Graniczy z: Arbor'al, Beldonia, Korresan, Qassar, Suldussar
Stolica: Rylos

Historia:
Rok założenia: Nieznany
Założyciel: Nieznany
Aktualny władca: Chandra

Kultura i polityka
Rasa dominująca: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Arbor'al, Beldonia, Korresan, Qassar

Chedian
Powstało przez zjednoczenie sześciu plemion, pod hegemonią Dia Clan. Opanowane następnie przez Beldonię. W roku 521 AC oswobodzeni przez czwórkę herosów.

Geografia:
Graniczy z: Framon
Stolica: Nieokreślona

Historia:
Rok założenia: 521 AC
Założyciel: Bohaterowie z Chedian; Jarl Chedian
Aktualny władca: Jarl Chedian

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Orkowie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Bedonia

Darashann
Państwo, gdzie kult Życia i Śmierci splotły się w jedno. Rozciągało się na całej długości Gór Dragon's Backbone. Kult zniszczony przez Alita Eventide.

Dominująca rasa: Ludzie, Nieumarli, Gobliny
Aktualna władza: Nieznana
Stolica: Ręka Śmierci

Etendar
Pierwsze królestwo, zamieszkane przez wszystkie rodzaj Elfów. Podczas Wielkiego Kataklizmu doszczętnie zniszczona została stolica a reszta królestwa była spustoszona. Reaktywowano królestwo w 532 AC. przez Lorda Harke i Thalia a'deneb.

Dominująca rasa: Elfy Leśne, Podziemne i Wędrowne
Aktualny władca: król Elwin, królowa Shaera, Regent Thalia a'deneb
Stolica: At'rann

Framon
Zachodni sąsiad kr. Chedian. Kraj jest areną walk tubylczych Franish z najeźdźcami Thronish. Ziemie przy Chedian są słabo zaludnione. Są one przedmiotem sporu pomiędzy Framon i Chedian.

Dominująca rasa: Ludzie
Aktualny władca: Iona Arran
Stolica: Arranir

Wielkie Arkana
Państwo czarodziei z Kolonii. Wielkie Arkany leżą na wschodzie Lodwaru. Najważniejsze jest prawo, pokój i dyplomacja. W polityce próbują wyciągać narody z konfliktów. Do niedawna była zaprzyjaźniona z Nekross i Palaedra. Obecnie jest największym państwem Axeothu.

Geografia
Graniczy z: Aranorn, Nekross, Palaedra, Wheel
Stolica: Arkania

Historia:
Rok założenia: 526 AC
Założona przez: Emilia Nighthaven
Aktualny władca: Emilia Nighthaven

Kultura i polityka
Dominująca rasa: Ludzie, Dżiny, Krasnoludy
Oficjalni sojusznicy: Palaedra
Oficjalni wrogowie: Plemienne Ziemi

Korresan
Stare państwo, powstałe po przybyciu Kreegan pod wodzą Maximillian Devlos. Został on zabity przez licha Baron Von Tarkin.

Geografia:
Graniczy z: Channon, Nyb, Qassar
Stolica: Trakash

Historia:
Rok założenia: Nieznany
Założyciel: Maximillian Devlos
Aktualny władca: Baron Von Tarkin

Kultura i polityka:
Rasa dominująca: Nieumarli
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Channon, Qassar

Mendossus
Leży na północno-zachodnich wybrzeżach Lodwaru i jest często obiektem ataków najeźdźców z Chedian. Znane jest z najlepszych strzelców na całym Axeothie.

Geografia:
Graniczy z: Plemienne ziemie
Stolica: Farndale

Historia:
Rok założenia: Nieznany
Założyciel: Nieznany
Obecny władca: Nieznany

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Chedian

Merlion
Leży na południowozachodnim wybrzeży Lodwaru. Jest państwem magii i mistycyzmu. Długo było bronione przez założyciela, maga cienia Suldrina. Zostało napadnięte i zniszczone przez czarownika Krozussa, który zabrał naszyjnik równowagi do walki z Hexisem.

Nekross
Założone i rządzone przez Gauldoth pół-martwego. Ulokowane pod wulkanicznymi górami Lodwaru, na północnym wschodzie. Po wojnie domowej zostało przejęte przez Kreegan w roku 535 AC.

Geografia:
Graniczy z: Wielkie Arkany, Palaedra, Wheel
Stolica: Nekorrum

Historia:
Rok założenia: 526 AC
Założyciel: Gauldoth pół-martwy
Aktualny władca: Malustar Kreegan

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie, Kreegani, Nieumarli
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Brak

Nowa Bracada
Krótkotrwały twór polityczny stworzony przez Gavina Magnusa II Nieśmiertelnego. Zniszczony przez królowe Wielkich Arkan Emilię Nighthaven i podwładnego Dżina Magnusa Solmyra.

Główne rasy: Czerwone Krasnoludy, Dżiny, Niziołki
Założyciel: Gavin Magnus II Nieśmiertelny
Aktualny władca: Brak

Orillos
Bogate w siarkę państwo, leżące na wyspie bezpośrednio na południe od Rysh. Domena dynastii Maticus.

Dominująca rasa: Ludzie, Meduzy
Aktualny władca: Spazz Maticus
Stolica: Nieznana

Palaedra
Założona przez uciekinierów z Erathii z Kolonii. Ulokowane na wschodnim półwyspie Lodwaru. Po krwawej wojnie domowej został zjednoczony, gdy Lysander Gryphonheart pokonał oszusta, Sir Worton.

Geografia:
Graniczy z: Wielkie Arkany, Nekross, Wheel
Stolica: Paledon

Historia:
Rok założenia: 516 AC
Założone: Lord Lysander
Aktualny władca: Lord Lysander

Kultura i polityka:
Rasa dominująca: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Wielkie Arkana
Oficjalni wrogowie:Brak

Qassar
Królestwo magii, leżące na Rdzawej Pustyni na południowym Rysh. Rządzone przez Wiecznego Mysterio Wspaniałego. Brało udział w inwazji na Channon.

Geografia:
Graniczy z: CHannon, Korresan
Stolica: Nieznana

Historia:
Rok założenia: Nieznany
Założyciel: Mysterio Wspaniały
Aktualny władca: Wieczny Mysterio Wspaniały

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Channon, Korresan

Pirackie królestwo
Względnie odizolowany i bezpieczny, ulokowany na wyspach Złotego Morza, dąży do jego całkowitej kontroli. Tworzą je uciekinierzy z dawnej Regny i Nighonu.

Dominująca rasa: Ludzie, Minotary, Meduzy, Orkowie, Gremliny
Obecny władca: księżna Tawni Balfour
Stolica: Rumport

Dziki Północ
Nie wiadomo czy to jest oficjalna nazwa. Zjednoczone wyspy pod wodzą Bolingara. Leży ono na północ od Rysh i jest całkowicie niezależne politycznie. Brali udział w inwazji na Channon.

Dominujące rasy: Ludzie, Trolle, Orkowie, Gezzampt
Aktualny władca: Król Bolingar
Stolica: Nieznana

Whell
Państwo powstałe pomiędzy Wielkimi Arkanami, Nekrossem i Palaedrą. Zamieszkałe przez uciekinierów z Kolonii. Zarządzane przez dwie wrogie sobie siostry.

Główna rasa: Ludzie
Aktualny władca: Brak
Stolica: Brak

Plemienne ziemie
Plemienne ziemie są rozległe, zajmują całą południową pustynię aż do Mendossus. Powstałe poprzez uciekinierów z Kolonii i Krewlod.

Geografia:
Graniczy z: Darashann, Mendossus
Stolica: Nieznana

Historia:
Rok założenia: 517 AC
Założyciel: Waerjak
Aktualny władca: Waerjak

Kultura polityka:
Dominująca rasa: Ludzie, Centaury
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Wielkie Arkana

Uludin
Miasto-państwo położone na południowo-zachodnim wybrzeżu Lodwaru. Napadnięty i okupowany przez Hexisa podczas próby podboju Devonshire. Potem zostało wyzwolone. Pomimo porażki i wojny pozostaje najbardziej zaludnionym miastem Axeothu.

Dominująca rasa: Nieznana
Aktualny władca: Nieznany
Stolica: Uludin

Ursaniańskie Imperium
Największe państwo w historii Axeoth. Powstało w sercu Rysh i rozrosło na cały kontynent. Rządzone przez Hubrisa i jego następców miasło się dobrze. Po wielkim kataklizmie i inwazji Jevar Bastard państwo padło. Kontynuatorami są Beldonia i Channon.

Dominująca rasa: Ludzie
Aktualny władca: Brak
Stolica: Stara Ursana (historyczna)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.07.2010, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Permalink

Mosqua

Aranorn
Jedno z pierwszych państw powstałych na wygnaniu. Aranorn znajduje się w Wielkim Lesie na południowym wschodzie Lodwaru. Jest kontynuatorem AvLee, założone przez dawną Radę Starszych, rządzone przez Leśne Elfy.

Geografia:
Graniczy z : Blacksword, Devonshire, Wielkie Arkany, Złote Morze
Stolica: Aranorn Keep

Historia:
Założenie: AC 516-523
Założyciel: Rada Starszych
Obecny władca: Elwin i Shaera

Kultura i polityka:
Rasa dominująca: Leśne Elfy
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Złote Morze

Dokładna lokalizacja jest nieznana. Nie wiadomo z kim graniczy to państwo, a tym bardziej nigdzie w grze nie byli wspomnieni piraci ze Złotego morza.

Mosqua

Ar’Rikdun
Niegdyś wielkie państwo Elfów. Aktualnie zjednoczone klany elfów żyjących w podziemiach całego Axeothu. Według proroctwa A'Rikduns wyprowadzi ich z podziemia.

Rasa dominująca: Podziemne Elfy
Obecny władca: Regent Thalia a'deneb
Stolica: Brak

Nigdzie w oficjalnych tekstach nie wspomniano o tym państwie. Elfy na Axocie są w rozproszeniu. Reszta to wymysły na potrzeby kampanii LotA.

Mosqua

Beldonia
Kiedyś Beldonia wchodziła w skład Imperium Ursaniańskiego, największego w historii Axeothu. Stanowiła ona jedną trzecią całości mocarstwa. Teraz jest zlepkiem różnych plemion. Jej zwyczaje i organizacja zachowały się wśród autochtonów przez wieki.

Geografia:
Graniczy z: Channon, Framon
Stolica: Zmienna

Historia:
Rok założenia: 13 AC
Założyciel: Jevar the Bastard
Aktualny władca: Tamur Leng

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Chedian

Jevar Bękard jak już.
Channon jest po drugiej stronie globu, wiec trudno by graniczył z Beldonią.
I po tym całym zamieszaniu z Pismem Przeznaczania, Beldończycy są w miarę normalnych stosunkach z sześcioma klanami Chedianu

Mosqua

Blacksword
Górami Blacksword rządzili trzej bracia, aż do przybycia herosa Dogwoggle. Wycofując się przed Ar’Rikdun zwrócili się o pomoc Minotaurów pod wodzą Darkstorm, po klęsce Pryden a'menkar.

Dominująca rasa: Ludzie, Minotaury, Podziemne Elfy
Aktualny władca: Darkstorm
Stolica: Brak

Dogwoggle'a, Darkstorma
Informacje o klanie Ar'Rikdur i samym Darkstomie są przedstawione na potrzeby kampanii LotA - nieoficjalne.

Mosqua

Channon
Podobnie jak Beldonia, Channon stanowiła jedną trzecią część Imperium Ursańskiego – najbliżej morza Verhoffin. Największy bastion kultu Życia na Rysh. Napadnięty z pięciu stron, ostatecznie padł pod ciosami Mysterio z Qassar.

Geografia:
Graniczy z: Arbor'al, Beldonia, Korresan, Qassar, Suldussar
Stolica: Rylos

Historia:
Rok założenia: Nieznany
Założyciel: Nieznany
Aktualny władca: Chandra

Kultura i polityka
Rasa dominująca: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Arbor'al, Beldonia, Korresan, Qassar

Morza Verhoffina
Channon i Chedian są po dwóch rożnych stronach planety, wiec trudno by graniczyły. Tak więc wszelkie informacje o Imperium Ursańskim są błędne. Nie wiadomo też, kto zwyciężył w Wichrach Wojny, więc informacja o Mysteriu jest błędna.

Mosqua

Chedian
Powstało przez zjednoczenie sześciu plemion, pod hegemonią Dia Clan. Opanowane następnie przez Beldonię. W roku 521 AC oswobodzeni przez czwórkę herosów.

Geografia:
Graniczy z: Framon
Stolica: Nieokreślona

Historia:
Rok założenia: 521 AC
Założyciel: Bohaterowie z Chedian; Jarl Chedian
Aktualny władca: Jarl Chedian

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Orkowie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Bedonia

Klan Dia (pół-orki), Bohaterowie Chedianu, Jarl Chedianu
I Chedian nigdy nie był zjednoczony (do czasów po zakończeniu MMIX), ani podbity przez Beldończyków.
Stolica to Thronheim - miejsce spotkania sześciu klanów.
Pół-orki a nie orki.
Założyciel jest błędnie podany, bo każde z miast sześciu klanów miało innego założyciela, a sam Chedian był jeszcze wcześniej prowincją Imperium Ursańskiego.
Wrogów po wydarzeniach z MMIX nie ma.

Mosqua

Etendar
Pierwsze królestwo, zamieszkane przez wszystkie rodzaj Elfów. Podczas Wielkiego Kataklizmu doszczętnie zniszczona została stolica a reszta królestwa była spustoszona. Reaktywowano królestwo w 532 AC. przez Lorda Harke i Thalia a'deneb.

Dominująca rasa: Elfy Leśne, Podziemne i Wędrowne
Aktualny władca: król Elwin, królowa Shaera, Regent Thalia a'deneb
Stolica: At'rann

Lorda Harke'a i Thalię a'deneb
Nie było takiego królestwa, a informacje z Loty są nieoficjalne.

Mosqua

Framon
Zachodni sąsiad kr. Chedian. Kraj jest areną walk tubylczych Franish z najeźdźcami Thronish. Ziemie przy Chedian są słabo zaludnione. Są one przedmiotem sporu pomiędzy Framon i Chedian.

Dominująca rasa: Ludzie
Aktualny władca: Iona Arran
Stolica: Arranir

Framonowie a nie Framish, Thronheimczycy (czy jak tam ci mieszkańcy Thronheimu się zwą) a nie Thronish.
Framon jest miastem-państwem i najświetniejszą pozostałością po Imperium Ursańskim. Rządzi nim nieznana z imienia królowa, a nie Iona czy Arran.
Najprawdopodobniej mieliśmy je odwiedzić w MMX (wraz z Nikolaiem Ironfistem).

Mosqua

Wielkie Arkana
Państwo czarodziei z Kolonii. Wielkie Arkany leżą na wschodzie Lodwaru. Najważniejsze jest prawo, pokój i dyplomacja. W polityce próbują wyciągać narody z konfliktów. Do niedawna była zaprzyjaźniona z Nekross i Palaedra. Obecnie jest największym państwem Axeothu.

Geografia
Graniczy z: Aranorn, Nekross, Palaedra, Wheel
Stolica: Arkania

Historia:
Rok założenia: 526 AC
Założona przez: Emilia Nighthaven
Aktualny władca: Emilia Nighthaven

Kultura i polityka
Dominująca rasa: Ludzie, Dżiny, Krasnoludy
Oficjalni sojusznicy: Palaedra
Oficjalni wrogowie: Plemienne Ziemi

Nie ma czegoś takiego jak Kolonia.
Z Nekross i Palaedrą, Koło nie Wheel, Plemienne Ziemie chyba.

Mosqua

Korresan
Stare państwo, powstałe po przybyciu Kreegan pod wodzą Maximillian Devlos. Został on zabity przez licha Baron Von Tarkin.

Geografia:
Graniczy z: Channon, Nyb, Qassar
Stolica: Trakash

Historia:
Rok założenia: Nieznany
Założyciel: Maximillian Devlos
Aktualny władca: Baron Von Tarkin

Kultura i polityka:
Rasa dominująca: Nieumarli
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Channon, Qassar

Maximilliana Devlosa
Info o Kreeganach nie wiadomo skąd.

Mosqua

Mendossus
Leży na północno-zachodnich wybrzeżach Lodwaru i jest często obiektem ataków najeźdźców z Chedian. Znane jest z najlepszych strzelców na całym Axeothie.

Geografia:
Graniczy z: Plemienne ziemie
Stolica: Farndale

Historia:
Rok założenia: Nieznany
Założyciel: Nieznany
Obecny władca: Nieznany

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Chedian

z Chedianu, Axeocie
Leży po drugiej stronie globu, niz Lodwar, wiec nie graniczy z Plemiennymi Ziemiami.

Mosqua

Nekross
Założone i rządzone przez Gauldoth pół-martwego. Ulokowane pod wulkanicznymi górami Lodwaru, na północnym wschodzie. Po wojnie domowej zostało przejęte przez Kreegan w roku 535 AC.

Geografia:
Graniczy z: Wielkie Arkany, Palaedra, Wheel
Stolica: Nekorrum

Historia:
Rok założenia: 526 AC
Założyciel: Gauldoth pół-martwy
Aktualny władca: Malustar Kreegan

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie, Kreegani, Nieumarli
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Brak

Nie zostało przejęte i nadal rządzi nim Pół-martwy.

Mosqua

Nowa Bracada
Krótkotrwały twór polityczny stworzony przez Gavina Magnusa II Nieśmiertelnego. Zniszczony przez królowe Wielkich Arkan Emilię Nighthaven i podwładnego Dżina Magnusa Solmyra.

Główne rasy: Czerwone Krasnoludy, Dżiny, Niziołki
Założyciel: Gavin Magnus II Nieśmiertelny
Aktualny władca: Brak

Królowe? Czyli Emilię i kogo jeszcze? I ten Magnus Solmyr był podwładnym którego dżina?

Mosqua

Palaedra
Założona przez uciekinierów z Erathii z Kolonii. Ulokowane na wschodnim półwyspie Lodwaru. Po krwawej wojnie domowej został zjednoczony, gdy Lysander Gryphonheart pokonał oszusta, Sir Worton.

Geografia:
Graniczy z: Wielkie Arkany, Nekross, Wheel
Stolica: Paledon

Historia:
Rok założenia: 516 AC
Założone: Lord Lysander
Aktualny władca: Lord Lysander

Kultura i polityka:
Rasa dominująca: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Wielkie Arkana
Oficjalni wrogowie:Brak

Znów, nigdy nie było Kolonii. I znów Wheel. sir Wortona

Mosqua

Qassar
Królestwo magii, leżące na Rdzawej Pustyni na południowym Rysh. Rządzone przez Wiecznego Mysterio Wspaniałego. Brało udział w inwazji na Channon.

Geografia:
Graniczy z: CHannon, Korresan
Stolica: Nieznana

Historia:
Rok założenia: Nieznany
Założyciel: Mysterio Wspaniały
Aktualny władca: Wieczny Mysterio Wspaniały

Kultura i polityka:
Dominująca rasa: Ludzie
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Channon, Korresan

Qassar i Rysh są po dwóch stronach planety.

Mosqua

Dziki Północ
Nie wiadomo czy to jest oficjalna nazwa. Zjednoczone wyspy pod wodzą Bolingara. Leży ono na północ od Rysh i jest całkowicie niezależne politycznie. Brali udział w inwazji na Channon.

Dominujące rasy: Ludzie, Trolle, Orkowie, Gezzampt
Aktualny władca: Król Bolingar
Stolica: Nieznana

Rysh jest po drugiej stronie globu.

Mosqua

Whell
Państwo powstałe pomiędzy Wielkimi Arkanami, Nekrossem i Palaedrą. Zamieszkałe przez uciekinierów z Kolonii. Zarządzane przez dwie wrogie sobie siostry.

Główna rasa: Ludzie
Aktualny władca: Brak
Stolica: Brak

Koło
I znów jakaś Kolonia.

Mosqua

Plemienne ziemie
Plemienne ziemie są rozległe, zajmują całą południową pustynię aż do Mendossus. Powstałe poprzez uciekinierów z Kolonii i Krewlod.

Geografia:
Graniczy z: Darashann, Mendossus
Stolica: Nieznana

Historia:
Rok założenia: 517 AC
Założyciel: Waerjak
Aktualny władca: Waerjak

Kultura polityka:
Dominująca rasa: Ludzie, Centaury
Oficjalni sojusznicy: Brak
Oficjalni wrogowie: Wielkie Arkana

Mendossus jest po drugiej stronie globu.
I znów kolonia.

Mosqua

Ursaniańskie Imperium
Największe państwo w historii Axeoth. Powstało w sercu Rysh i rozrosło na cały kontynent. Rządzone przez Hubrisa i jego następców miasło się dobrze. Po wielkim kataklizmie i inwazji Jevar Bastard państwo padło. Kontynuatorami są Beldonia i Channon.

Dominująca rasa: Ludzie
Aktualny władca: Brak
Stolica: Stara Ursana (historyczna)

Imperium Ursańskie
miasło?
Jevara Bękarta - i ta historia inaczej brzmiała.
Channon jest po drugiej stronie globu.

Ogólnie to tekst pełen błędów, głównie poprzez wzięcie historii opowiedzianej w kamanii LotA jako prawdziwej, a nie jako "Co by było dalej z Axeothem?". Do tego odmiana nazw własnych kuleje, nie mówiąc już o braku polskich odpowiedników oryginalnych nazw, a występujących w HIV i MMIX.
Nevermind - zapomniałem, że nie masz polskiej wersji gry.

PS
Nie wiem jakim sposobem nie zauważyłem tego tematu wcześniej, ale mówi się trudno.


Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 31.01.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Avonu - a co z takim kontynentem jak Aalondor? I z pozostałymi, które mogą istnieć? :)


Permalink

To MIAŁ być kontynent Legend, ale że fabuła poszła do piachu, to i o tym kontynencie niewiele wiadomo poza tym, że leży setki mil na południe od Ryshu i mieszczą się tam Wrota Andurana ("Witamy, witamy! To gdzie państwo chcą się teraz udać i w który wiek?") i wielka, strzelista wieża, czekająca na Dzień Niebios.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 23.07.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu