Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] The Succession Wars Mod

Mod-konwersja Heroes 3 na Heroes 2 jest:

  • Ciekawostką, niczym innym... Bez entuzjazmu.
  • Dobrze zapowiadającą się modyfikacją! Ktoś zręcznie połączył klimat części 2 i grywalność części 3!
  • Niewypałem. Połączenie części 2 i 3 nie jest dobrym pomysłem.
  • Niewiadomą - wszystko zależy od tego, w jakim kierunku rozwinie się owy mod.
Permalink

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to zapowiada się niezły konkurent dla wog'a

Permalink

Przecież to jest modyfikacja na bazie WoG'a...
Melindar, witaj na JB :). Nie wiedziałem, że jesteś Polakiem do czasu kiedy zobaczyłem Twoje posty na Kwasowej :).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.12.2011, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Sprawdziłem. No cóż, myślę, że trochę zbyt szybko się zdecydowali udostępnić publicznie projekt, jest on w fazie, że tak powiem, rozbabranej, zwłaszcza, jeśli chodzi o estetykę i spójność interfejsu, wczytywanie i balans gry. Myślicie, że posiadanie osobnego WoGa coś zmieni? :) Podobno miał być niezbędny?

Tym niemniej efekt i grywalność oceniam bardzo wysoko. O to właśnie chodziło! Przepiękna sprawa. Mówię to jako osoba, która wychowała się na H2 i dużo wyżej ceni niepowtarzalny klimat od extra realistycznej grafiki i efektów specjalnych. Na pewno dzięki temu modowi wrócę na jakiś czas do Herosków.


Permalink

Witam :0 Konto mam zablokowane ( Melindar ) wiec musialem zrobic nowe :P Oto jest instrukcja aby wszystko bylo na prawidlowym miejscu.

http://imageshack.us/g/69/beztytuuiye.png/

Klikamy mniej więcej tam gdzie znajduje się kursor na screenie 1.( nie widac ze pisze wog options ale trzbe klikac tam w paru miejscach a sie znajdzie ;) ) Wejdzie nam to w Opcje Wog. Tam wybieramy tą dyskietkę oznaczoną czerwonym kółkiem. Wybieramy z listy oznaczone czerwonym kółkiem ustawienia i potwierdzamy. Wychodzimy z opcji i możemy grać :) Nie zmieniamy żadnych ustawień w panelu bocznym bo pomiesza nam to w modzie.

teraz pracuje nad Inferno ktore jest w pelni nie skonczone. Oto sa pomysly najednostki:
http://melindar.deviantart.com/#/d4l2huf

A tutaj nowe, nie dokonczone tlo: http://melindar.deviantart.com/#/d4kgqw5

Zycze milego grania :)

Permalink

Jednostki z Inferno mają styl z H6 i H5. W sumie czemu nie? A szkic miasta? Niezły, tylko ta rzeka w lewej części mi się nie podoba. Jakoś tak zbyt kontrastuje się z resztą.


Permalink

Bardzo ładnie, tylko brakuje mi miasta podziemnego. Może Inferno dla odmiany znajdowałoby się pod ziemią? W końcu łacińskie słowo "inferno" oznaczające "piekło", pochodzi od "inferior", co znaczy "dolny". Oczywiście każdy ma swój gust, to tylko taka sugestia.

Permalink

Stworz mapę i znajdź ja w najnowszej wersji bety modu! Kazda mapa może mieć dowolna liczbę graczy a także podziemie lub portale. :D Najlepsze mapy będą udostępnione do gry!

W tym czasie jak ja i autor zajmujemy się innymi aspektami moda, chcielibyśmy aby ktokolwiek pomógł nam w robieniu map a także innych spraw jeżeli możliwe. Wolno to wszystko idzie a wiec poszukujemy kogoś do pomocy. Proszę wysłać maila ( Kivo1991@wp.pl ) lub po prostu odpisać jako komentarz, jeżeli jesteś zainteresowany. Robienie animacji do jednostek, budynków na mapę, budynki w zamku, poprawianie wyglądu jednostek by się bardzo przydało! Dziękujemy! :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.01.2012, Ostatnio modyfikował: Kivo

Permalink

Jak zainstalować ten mod do H2? po prostu rozpakować w katalogu H2?

Permalink

Nie potrzeba ani homm2 ani homm3 aniWog. po prostu zainstaluj i wypakuj do dowolnego folderu ;)

Jak zainstalujesz zacznij gre i uzyj tej instukcji.

http://imageshack.us/g/69/beztytuuiye.png/

Klikamy mniej więcej tam gdzie znajduje się kursor na screenie 1.( nie widac ze pisze wog options ale trzbe klikac tam w paru miejscach a sie znajdzie ;) ) Wejdzie nam to w Opcje Wog. Tam wybieramy tą dyskietkę oznaczoną czerwonym kółkiem. Wybieramy z listy oznaczone czerwonym kółkiem ustawienia i potwierdzamy. Wychodzimy z opcji i możemy grać :) Nie zmieniamy żadnych ustawień w panelu bocznym bo pomiesza nam to w mod

Permalink

Wygląda naprawdę ciekawie :-) Rozumiem że instalacja polega na rozpakowaniu 4 ściągniętych plików i wrzuceniu tego do 1 katalogu? czy coś jeszcze trzeba zrobić?
Rozumiem że na razie dostępne są tylko te opcje woga które widac na podesłanej instrukcji? wszystkich dostępnych które są w H3 WoG nie ma? a jeśli są to jak je uruchomić skoro nie można korzystać z menu po lewej stronie?

Permalink

Najlepiej zrobić tak jak instrukcja pokazuje bo inaczej wszystko będzie w złym miejscu. Tak, jedynie trzeba wypakować wszystko do jednego folderu ;) Zmieni opcje tak jak pokazuje na instrukcji ( i pamiętaj ze wog options nie widać ale trzeba próbować i klikać na około tak jak pokazuje na screenie ) . :)

Permalink

Dzięki! już coś ustawiałem, ale ciągle nie mogę się dokopać do innych opcji np jednostki 7 dnia połowe tańsze albo dłuższy ruch bohaterów itp

Permalink

Trochę pograłem w jedną z pojedynczych map i naprawdę fajnie się gra choć niestety nie dokończyłem bo zawiesza sie przy ataku na niektóre zamki :-((( Ale pomysł jest wg mnie super i mam nadzieję że będzie dopracowany :-)

Permalink

Oto co się zmieniło i nad czym pracujemy. ( Po wydaniu pre-bety )

- Fortresss, ma już parę skończonych budynków: Kuźnia,Town Hall,Targ, siedlisko Wazek/ Gnolli/ Gorgonow/ Jaszczurów. ( Gildia Magów jest prawie ukończona )

- Fortress townscreen jest nie ukończony, Inferna jest.

- Poprawiony Balans jednostek.

- Parę nowych intefejsow ( zmienione na homm2 styl, z tych co były z homm3: na przykład garnizon )

- Parę zmienionych budynków z homm3 styl na homm2: Swan lake, Cartographer itp.

- Poprawiony wygląd ulepszonego Crossbowmana.

- Zamek Fortress na mapie w Homm2 stylu, inferna jest w trakcie.

- Nowa jednostka neutralna(?)Roślina Mięsożerna.

- Poprawione małe ikonki jednostek.

- Breeder is inne jednostki Inferna i Fortress są nieukończone.

- Budynki Inferna nie są nieukończone ponieważ zaczynamy od Fortress.

Ta lista jest co pamiętam na razie, wiec paru rzeczy moglem nie wymienić.

Permalink

jakiś czas temu zainstalowałem sobie trzecia czesc sagi,choc bylem wielkim fanem dwojki to oczywiscie nie moglem nie ulec fascynacji bardziej rozbudowanej wersji 3,jedyne co mnie powstrzymywało przed oddaniem sie zupelnie 3 czesci byla jej dramatyczna grafika w porownaniu do 2,gdzie wszytsko było ładne i przejrzyste:)tak sobie pomyslalem,a moze sa jakies mody do 2?wynalazlem ostatnio projekt iron,ktos ma kody zrodlowe do 2 i chce ja przerobic,ale poszperalem dalej i znalazłem Ciebie,oniemiałem,to co zrobiłeś jest genialne,chetnie popracuje nad jakas mapa w wolnym czasie:)jak ida postepy nad usprawnieniem?pozdrawiam:)

Permalink

Jak tam posuwają się pracę? są kolejne ulepszenia? gdzie można ściągnąć najnowszą wersję dodatku? Pozdrawiam

Permalink

To najpiękniejsza rzecz, jaką w życiu widziałem! Fajnie by było, jakby pierwszą częśc skonwertowano na H3! Albo i nawet H4!