Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Grove

Permalink

Jeśli tylko możecie, znajdźcie kogoś kto dobrze zna angielski, żeby się zajął tłumaczeniem treści, od newsów trafiających na główną zaczynając. Ten projekt jest zbyt wartościowy, żeby witać ludzi odwiedzających stronę łamaną angielszczyzną...


Permalink

Z przykrością informuję, że strony po prostu nie da się przeglądać pod Operą 10.10.


Permalink

Z drżeniem rąk i wypiekami na twarzy pobierałem i instalowałem ten nowy zamek. Nie żałuję! Z okna zamku aż nie chce się wychodzić ;) Niesamowity powiew świeżości w h3. Nachodzi mnie chęć poznawania możliwości jednostek oraz zagrania zamkiem ale obecnie Heroes IV ogarnęły mnie bez wytchnienia. Myślę, że dobrym pomysłem byłoby stworzenie jakiejś kampanii, dzięki której poznamy jakąś historię oraz dla początkujących będzie ona nauką gry tym zamkiem. Jak emocje i zachwyt opadną (i oczywiście skończę kampanie h4) to pogram trochę żeby ocenić dogłębniej. A tak podsumowując to SUPER.


Permalink

Hi!
Mam pytanko
A mianowicie - czy da się tego moda jakoś odinstalować?
Samo miasto jest fajne, ale np. wykonanie satyra i fauna jak i księżycowego łowcy (księżycowy zabójca super) jest bez-na-dziej-ne! W porównaniu z jednostkami z cytadeli to to miasto jest :p

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.02.2010, Ostatnio modyfikował: Artov

Permalink

Mod da się odinstalować, jeżeli zrobiłeś wcześniej kopię folderu z grą. Jeżeli nie - reinstalacja gry. :P
Tak, miasto w porównaniu z Cytadelą i innymi oryginalnymi miastami nie wypada zbyt dobrze, ale fani to fani, NWC to NWC.

Permalink

Tak mi się jakoś przypomniało o waszym mieście. Minęło już nieco czasu i jestem ciekawy, jak idą prace? Albo nawet, czy w ogóle idą?


Permalink

Tak, idą. Co prawda część teamu przestała się specjalnie interesować projektem, kiedy wypuściliśmy betę, więc prace "nieco" zwolniły.

Ogółem, jest... Nadspodziewanie dobrze. Nie wiem, czy mogę powiedzieć (Dragonar, jakby co, zabij mnie za to), ale w porównaniu z betą, następna wersja będzie się sporo różnić.
Czym dokładnie, już nie powiem.

W sumie Dragonar chciał w ostatnim czasie dać znak, że projekt dalej żyje i jakoś idzie do przodu.

Nie wiem, kiedy będzie aktualizacja. Ostatnio doszło do pewnego rodzaju przełomu (nie, nie wiemy jak dodać Grove jako oddzielne miasto), ale o tym też chyba nie powinienem mówić.

Mam nadzieję, że przed... Tfu! Nie, żadnych terminów. Mamy teraz w planach zrobić to porządnie, najsolidniej jak się da i z tego powodu:
"Będzie, kiedy będzie".

Trith, członek New Grove Team

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.05.2010, Ostatnio modyfikował: Trith

Permalink

Nie no, oczywiście nikt was nie pogania. Wolę poczekać nawet parę miesięcy dłużej, jeżeli ma być to lepiej wykonane. Może Dragonar powie coś więcej? :D


Permalink

Trith

Mam nadzieję, że przed... Tfu! Nie, żadnych terminów. Mamy teraz w planach zrobić to porządnie, najsolidniej jak się da i z tego powodu:
"Będzie, kiedy będzie".

Deja vu? Duke Nukem Forever :P?


Permalink

Taro

Może Dragonar powie coś więcej? :D

Postanowiliśmy nie mówić nic na temat kolejnej wersji, nie udzielać żadnych informacji.
Jedyne co mogę powiedzieć to - jest dobrze i nie ma się o co martwić. :)

Przed premierą - dopiero gdy zaczniemy testowanie umiejętności i statystyk jednostek, aby kolejna wersja była zbalansowana - udostępnimy prawdopodobnie jakiś filmik.

Podsumowując - zapewniam, że odtworzenie Gaju nie jest jednym z tych projektów, które wypuszczają betę, a następnie umierają, tzw. "śmiercią naturalną".

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 4.05.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Bywalcy chatu Kwasowej Groty widzą, że praca wrze. Spokojnie...


Permalink

ja tego miasta na swoim komputerze nie instalowałem, bo jak u kumpla grałem to mi się odechciało ze względu a ilość błędów.
Mam nadzieje że wersja ostateczna będzie lepsza :)


Permalink

Ilość błędów? Jak na wersję beta to i tak było ich dosyć mało. :P
Wszystkie zauważone błędy zostały poprawione. :)

Permalink

Temat nei zamknięty więc nic sie nie stanie jak napisze posta ? ;)

Pytanie, czy prace stanęły ?
Czy jak ? bo minęły 4 miesiące i żadnej nowej wiadomości nie uzyskaliśmy

Permalink

Prace raczej nie stanęły. Jak na razie jesteśmy na etapie kłócenia się na temat balansu, sprawami technicznymi i innymi takimi rzeczami, które są jakoś mniej ciekawe niż nowe grafiki. A tych ostatnich będzie w następnej wersji niezbyt wiele, gdyż w tej wersji nad, którą pracujemy, skupiamy się na naprawieniu błędów technicznych, jak wszyscy wiedzą(?). Jednak mam jedną małą grafikę na osłodę do zaprezentowania:
Ulepszenie Nocnego Łowcy, który będzie zastępował grafikę nie pasującą stylem do reszty (wersja z bety to chyba grafika wyciągnięta z WarCrafta, czy z czego tam... Ja osobiście nie wiem.)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.09.2010, Ostatnio modyfikował: Trith

Permalink

ooo :D myślałem że zostanę zjechany przez jakiegoś moda albo coś a tu proszę szybka odpowiedź i to z z maleńką wisienką na torcie :>

Bardzo dziękuje za odpowiedź i czekamy dalej na kolejną wersję zamku, ja tam na super grafiki nie czekam a raczej na z balansowanie, sprawy techniczne i ewentualne dodanie zamku osobno zamiast zamiany cytadeli (mam nadzieje ze ekipa z VCMI da rade przebić limit 255 jednostek )

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2010, Ostatnio modyfikował: Valor

Permalink

Jako że bardzo rzadko ujawniamy jakiekolwiek informacje na temat najnowszej wersji miasta, postanowiliśmy nieco uchylić rąbka tajemnicy. Przedstawiamy krótki blok informacyjny dotyczący projektu:

> Data wyjścia kolejnej wersji nie jest jeszcze określona, lecz na pewno pojawi się ona w roku 2010.
> Obecnie przygotowujemy się do testów nowego balansu, który został opracowany - oficjalnymi testerami zostają: Dru, Kreator Irhak oraz jedna osoba wyłoniona w konkursie.
> Błędy i niedociągnięcia w najnowszej wersji będą maksymalnie ograniczone, nie będzie żadnych braków.
> Wiele nowości, np. nowe specjalizacje bohaterów, nowe właściwości budynków specjalnych.
> Zmieniono część grafik na lepszą.
> Nowy układ budynków.
> Od pewnego czasu jednostki tworzone są w 3D. Pełny zestaw tych jednostek nie pojawi się w najbliższej wersji, lecz dopiero w następnych.
> Miasto nadal podmienia Cytadelę, aż do uzyskania technicznej możliwości dodania miasta.
> Nasz zespół zdecydował się zorganizować mały konkurs. Osoba o najlepszych kwalifikacjach, która odpowie najbardziej przekonująco na poniższe pytania zostanie testerem najnowszej wersji miasta:

1. Dlaczego chciałbyś zostać testerem?
2. Jakie jest Twoje doświadczenie z WoGiem?
3. Co możesz zaoferować poza testowaniem?

Odpowiedzi proszę przysyłać na adres: kondzio09-10@wp.pl
Jako temat wiadomości proszę wpisywać: "Konkurs".
Przypominamy, że tester będzie miał obowiązek donoszenia o każdym zauważonym błędzie oraz podawania własnych propozycji odnośnie zbalansowania Gaju.
Konkurs kończy się 1 października 2010 roku. Wszelkie e-maile przysyłane po tym dniu nie będą brane pod uwagę.

> Kilka screenów:

Screen I
Screen II
Screen III
Screen IV

New Grove Team

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 20.09.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Bardzo dobrze że zmienicie układ budynków, bo ten był kropka w kropkę wzięty z cytadeli :P

Ogólnie życzę powodzenia:)
Dziwię się tylko że nie możecie podmienić miasta :D
Myślę że kto jak kto, ale Dragomar ma odpowiednie narzędzie do tego ;)

Permalink

Patrząc po screenach zapowiada się bardzo interesująco :-)


Permalink

Sheogorath

Dziwię się tylko że nie możecie podmienić miasta :D

Przecież miasto jest podmienione za cytadele , chyba że chodzi ci o coś innego .
Czekam z niecierpliwością :>