Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Grove

Permalink

Witamy!

Bez owijania w bawełnę - nadszedł czas, aby udostępnić wszystkim nasze wysiłki.
Od 8 maja 2009 roku, realizowany jest projekt odtworzenia miasta Grove. Pamiętacie projekt wskrzeszenia The Forge? To właśnie coś takiego...
Przywróciliśmy do życia miasto na bazie konceptu K1nga i jego zespołu. Mam nadzieję, że będzie szczęśliwy, iż miasto nad którym pracował, w końcu ujrzało światło dzienne. Prezentujemy pierwsze nowe miasto do Heroes of Might & Magic III stworzone przez fanów!
Strona miasta znajduje się TUTAJ. Na stronie znajdziecie dział download, z którego można pobrać mod podmieniający Cytadelę na Grove. Wraz do wydaniem WoGa 3.59 i możliwością dodania miasta, spróbujemy dodać Grove do gry jako kolejne miasto. Przed instalacją polecamy przeczytać instrukcję i zalecenia na stronie.

Uwaga! Jest to wersja BETA miasta, może zawierać niedociągnięcia i małe błędy. Brakuje biografii i specjalizacji bohaterów.
Od zainstalowania wszystkie mapy TRZEBA WoGifikować - inaczej miasto będzie działało błędnie!

Screen I
Screen II
Screen III
Screen IV

Pozdrawiamy...

New Grove Team

Liczba modyfikacji: 8, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Kawał dobrej roboty, chyba mam powód by wrócić do WoGa...

Będę mógł sprawdzić, w jakim to stopniu miasto przypomina Nocne Elfy. Na razie zobaczyłem jeno łowcę demonów, strażnika gaju, satyra (wtf?! Satyry, demoniczne kozły po stornie swoich największych wrogów?), jakieś dziwne pająko-elfy przypominające dridery z D&D czy dziwnego Kwarcowego Smoka. A wszystkim tym dowodzi bohater o twarzy żywo wyciętej z "in-game portait" należącego do Maiev/Strażniczki. Słodkie. Wygląd miasta na mapie przygody też dość nie klimatyczny - kamienny zamek, w którego murach rośnie dosć mroczna puszcza? Hmm...

Jeszcze jedno - miasto istnieje też w wersji PL, jak mniemam?
Pozdrawiam


Permalink

Cóż, odtwarzaliśmy miasto Grove z Heroes Community, staraliśmy się bazować na nim. Poza tym są różne wizje satyra - jako demona, jako leśnego stwora...
Tak, miasto istnieje w wersji polskiej i angielskiej również. :)
Niedługo rozbudujemy stronę i tam pojawi się więcej informacji.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Oh, nic Wam nie zarzucam, Wy tylko (a raczej AŻ) zrobiliście remake. Mówię tylko, że do gromadki Nocnych Elfów ni jak nie pasują Satyry, które są w uniwersum Warcrafta nocnymi Elfami (głównie) zarażonymi demoniczną klątwą. Zresztą, tutaj jest wszystko opisane.

Osobiście uważam, że na siódmy poziom można byłoby dać Górskiego Olbrzyma i jakieś jego ulepszenie niż Kwarcowego Smoka...Tak samo zamiast pająków użyć hipogryfów. Widziałem modele tych stworów na screenach.

Ale to przecież tylko moje spostrzeżenia...To w końcu też Heroes, nie Warcraft. Z drugiej strony, theme to theme...Naah.

Pozdrawiam


Permalink

Hellscream

Osobiście uważam, że na siódmy poziom można byłoby dać Górskiego Olbrzyma i jakieś jego ulepszenie niż Kwarcowego Smoka...Tak samo zamiast pająków użyć hipogryfów. Widziałem modele tych stworów na screenach.

O nie, my jesteśmy przeciwnikami ripów z WoWa w Grove. ;)
Nasze jednostki albo są rysowane ręcznie albo sklejone, albo z gier MM.

Hellscream

Ale to przecież tylko moje spostrzeżenia...To w końcu też Heroes, nie Warcraft. Z drugiej strony, theme to theme...Naah.

Wiesz... Nikt z naszego New Grove Teamu nie grał w Warcrafta. :P
Muzyka to utwór z MM7.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Dragonar

Hellscream

Osobiście uważam, że na siódmy poziom można byłoby dać Górskiego Olbrzyma i jakieś jego ulepszenie niż Kwarcowego Smoka...Tak samo zamiast pająków użyć hipogryfów. Widziałem modele tych stworów na screenach.

O nie, my jesteśmy przeciwnikami ripów z WoWa w Grove. ;)
Nasze jednostki albo są rysowane ręcznie albo sklejone, albo z gier MM.

Albo są one ulepszonym stworem 2 poziomu...

Poza tym, to jest M&M świat techniki i lepszej techniki i magii, tutaj nie ma normalnych zasad z elfami, satyrami itp. :P


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Mitabrin

Permalink

Tak, to wyjątek.
To była jedyna jednostka z WoWa dobrze wyglądająca. :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Z czystej ciekawości:
Czy jest tu jakaś latająca jednostka :P? I jakie są umiejętności specjalne? Cały zamek wydaje się baardzo słaby w porównaniu z innymi.


Permalink

Dlaczego Quartz Fortress jest nieulepszona? Czy to oznacza, że Quartz Dragon też jest tym nieulepszonym? A ogólnie wydaje mi się, że miasto ma fajny klimat. Taki mroczno baśniowy. Zaraz instalnę WoG'a , żeby zobaczyć to cacko.


Permalink

Hellburn

Z czystej ciekawości:
Czy jest tu jakaś latająca jednostka :P? I jakie są umiejętności specjalne? Cały zamek wydaje się baardzo słaby w porównaniu z innymi.

To tylko pozory, wierz mi, że czasem kiedy grałem znaczy oczywiście testowałem wersję alfa, to wydawało mi się, że jest nawet troszeczkę za silne. Jest jedna latająca jednostka, która? Sam zobacz. :3

Umiejętności specjalne zobaczysz na naszej stronie, kiedy w końcu ją rozbudujemy, powiem tylko, że jednostka drugiego poziomu... A sam zobacz. :P


Permalink

Mitabrin

Sam zobacz. :3

Niestety nie jestem wielkim fanem WoGa, nie mam go zainstalowanego, wolę grać na zwykłym SoD. Mimo to, jeżeli miasto będzie kiedyś dostępne dla zwykłego H3 (lub VCMI) to z chęcią zobaczę co tam wymodziliście :) (mini recenzja Acida potrafi zaciekawić).


Permalink

Heh, chyba mam nowe ulubione miasto :D Może nie jest szczególnie silne, ale ma klimat i parę użytecznych rzeczy. Podoba mi się zwłaszcza 5 i 6 poziom, bo jednostki rozpraszają magię.

Ogólnie jest to typ miasta słabego, ale taniego. Główne zasoby to mniej więcej po równo: drewno, kamień i kryształy. W sumie przydałoby się dodać niektórym jednostkom więcej umiejętności, bo Satyry to się nie mają czym popisać... Ciekawe są też te jednostki z edytora, czyli Prastary Ent, Pająk i Szafirowy Smok. Gdyby pojawiła się możliwość drugiego ulepszenia Ametystowego Smoka, to Szafirowy byłby najsilniejszy na 7 poziomie.

Mam nadzieję, że dalsze prace będą owocne i bohaterowie będą mieli premie urozmaicające rozgrywkę. Szacunek dla twórców!


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Oglądam screeny i jestem pod wrażeniem. Miasto dobrze utrzymuje klimat Mrocznych Elfów, chociaż faktycznie ci Satyrzy bardziej mi pasują do nacji natury niż Mrocznych Elfów. Ja bym tutaj dał np. Bandytę albo Skrytobójcę. Jeśli prace zostaną ukończone i wyjdzie nowa wersja WoG'a, to będzie razem aż 11 nacji.


Permalink

ARGH! To są NOCNE, nie MROCZNE elfy!

I, choć szanuję wszystkich, jak jeszcze raz ktoś zacznie gadać o WoWie, kiedy ja opiewam prawdziwego Warcrafta, to przysięgam, zacznę rwać i szarpać na kawałki. Ulepszona jednostka drugiego poziomu - łowca demonów - nie pochodzi z WoWa, tylko z Warcrafta III. Śmiem też twierdzić, że wszystkie jednostki z początkowych koncepcji wyglądały dobrze, tylko nie pasowały w jakiś sposób do Heroesa. Z kolei te smoki czy pająki nie pasują do Nocnych Elfów z Azerothu...Impas, moi drodzy, impas!


Permalink

Miasto super! 10 lat po ukazaniu się Wrót Żywiołów wreszcie mamy nowe miasto do Herosa! Dzisiaj będę grał partię z bratem tym miastem więc na razie wstrzymuje się z jakimiś szczegółowymi opiniami. Mam tylko nadzieję że już wkrótce projekt wyjdzie ze stadium BETY i "Gaj" zawita do nas jako pełnoprawne miasto a nie zamiennik cytadeli:)
Powodzenia w robocie i wesołych świąt dla twórców :P

Permalink

Z innej beczki: wrzuciłem newsa oraz pliki na serwer JB: beta PL i beta EN, więc możecie wrzucić to jako mirrory.

Pozdrawiam


Permalink

Dziękuję wszystkim za pozytywne opinie. :)
MiB - dziękuję Ci za umieszczenie newsa na stronie głównej. Linki do moda na serwerze JB zostaną dodane jako 3 mirror. Poza tym taka mała uwaga - miasto nazywa się "Grove", nie Groove. ;)
Jeśli ktoś chce wiedzieć co będzie w następnej wersji zapraszam TUTAJ. Nie pisałem tego jeszcze raz, gdyż byłoby to zupełnie bez sensu...

Co do balansu - miasto wydaje się słabe, ale tylko wydaje. W praktyce jest nawet zbyt silne. Sami zobaczcie co robią druidzi z armią wroga...

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Super sprawa!!!
... a przynajmniej oceniając po obrazkach bo podobnie jak Hell, nie przepadam za WoGiem. Naprawdę nie spodziewałem się, że jakikolwiek taki projekt ma szansę bytu przed pojawieniem się VCMI - a tu taka miła niespodzianka! Gratulacje zespole Grove!


Permalink

Taro

Ciekawe są też te jednostki z edytora, czyli Prastary Ent, Pająk i Szafirowy Smok. Gdyby pojawiła się możliwość drugiego ulepszenia Ametystowego Smoka, to Szafirowy byłby najsilniejszy na 7 poziomie.

Akurat szafirek to jednostka 8 poziomu, a pająk i ent to jednostki przywoływane (chociaż ich siedliska też można czasem na mapie znaleźć.).

Hellscream

Z kolei te smoki czy pająki nie pasują do Nocnych Elfów z Azerothu...Impas, moi drodzy, impas!

Tylko to jest Antagarich a nie Azeroth (Axeoth? :P).

Volkolak

Oglądam screeny i jestem pod wrażeniem. Miasto dobrze utrzymuje klimat Mrocznych Elfów, chociaż faktycznie ci Satyrzy bardziej mi pasują do nacji natury niż Mrocznych Elfów. Ja bym tutaj dał np. Bandytę albo Skrytobójcę. Jeśli prace zostaną ukończone i wyjdzie nowa wersja WoG'a, to będzie razem aż 11 nacji.

Cóż, wg. kilku naszych pomysłów na fabułę Grove ma nie być miastem elfów złych a (uchyla lekko fabułę) elfów okaleczonych. Leczy czym, dlaczego i w jaki sposób na razie nie zdradzę. :3


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2009, Ostatnio modyfikował: Mitabrin

Permalink

Elfów okaleczonych? Co Ty mówisz? To będą elfy zamienione w nocne przez magiczną siłę, a nie przez jakąś mutację. ;P