Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes IV] Nowe miasta

Permalink

Blyy, coś, że tak powiem Ci się pomieszało. Praktycznie nie ma jednostek, których ulepszenia bym w jakikolwiek sposób umiał uzasadnić. Obawiam się, że po prostu wziąłeś wszystkie dostępne nazwy jednostek z danych miast i je ze sobą wymieszałeś, a tak się nie robi. Plan Twoich miast to niestety kompletny nie wypał. Ważne jednak, że cokolwiek próbujesz robić, to już dobry znak i to się ceni ;)

Permalink

Blyy

A o to moje propozycje na nowe miasta.

1) CHAOS
(...)
2) ŁAD
(...)
3) ŚMIERĆ
(...)
4) ŻYCIE
(..)
5) DEMONY
(..)
6) NIEBIAŃSKOŚĆ
(...)
7) NATURA
(...)
8) MOC
(...)

Ponadto dodałem każdemu miastu zamiast do cztero-poziomowych jednostek, stworzyłem aż do sześciu poziomów, w ten sposób zapełniając wszystkie miejsca z których nasza drużyna może się składać, wszystkie rekrutując w mieście.

Nie cytuję całej wypowiedzi, bo to się mija z celem.
Przecież armia jest całkowicie zapełniona przy czteropoziomowym systemie. przypominam, że z 1 levelu do drużyny łapią się dwie jednostki. Daje to nam miejsce na jeszcze jednego Hieronima. Ja zawsze gram dwoma klientami, że tak się nieładnie wyrażę. (No chyba, że gram rezerwatem, to mam tylko jednego z wiadomego powodu. Ten powód żre mięso i strzela kolcami. :) ) No, ale dobra, ja tylko mówię.

Blyy

Co wy o mojej liście sądzicie i pomysłach?

Mógłbyś stworzyć coś takiego, jak zręb statystyk, napisać, ile każda jednostka w przybliżeniu ma punktów życia, jakie ma zdolności, czy coś takiego. Ciekawi mnie, czy nowe stronnictwa będą mieć oddzielne, własne szkoły magii, czy też będą korzystać z magii sił sojuszniczych. No i jak będzie wyglądać ta słynna tarcza, jakie kolory będą mieć poszczególne stronnictwa.

Wiem, że mógłbym sam to wymyślić, ale jestem ciekaw jak to by wyszło autorowi.

Kłaniam się. Słodkich, cukierkowych wrażeń.


Permalink

@Jaszczurzy Golem, Sanctum: OMG to nie są ulepszenia. Spójrzcie na nazwę działu, w którym jesteście a potem zastanówcie się, czy w H4 były ulepszenia, czy może jednak tam wybierało się na jednym poziomie z pomiędzy dwóch jednostek.


Permalink

@Ptakubo: Ciekawa teoria, zważywszy pod uwagę 6 poziomów oraz niektóre "alboalbo":

1. Ogr - Goblin. A ten goblin to ma 3 metry wzrostu?

2. Ogrzy mag - Dziki zębacz. Obie jednostki są w H4, ale Ogrzy jest z 3 poziomu, a zębacz - Z czwartego.

Hellburnie: Czyżbym nie zauważył tego zdania pod moim postem? Mój błąd.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.02.2009, Ostatnio modyfikował: Fergard

Permalink

Ptakuba

@Jaszczurzy Golem, Sanctum: OMG to nie są ulepszenia. Spójrzcie na nazwę działu, w którym jesteście a potem zastanówcie się, czy w H4 były ulepszenia, czy może jednak tam wybierało się na jednym poziomie z pomiędzy dwóch jednostek.

Tak oczywiście, w H4 nie ma ulepszeń, taki lapsus słowny ;) Ale można przyjąć, że wszystkim chodziło właśnie o ten model wyboru. Bo jeżeli nawet Blyy chodziło o ulepszenia- nie mają one sensu, a jeżeli chodzi o możliwość wybory między stworzeniami, to choć czasami można się dopatrywać w nich pomysłu to jednak zasadniczo sprawa wygląda podobnie, czego najlepszym przykładem jest zamek Śmierć (szczególnie od jednostek 4. poziomu).

Permalink

Videletz

Nie cytuję całej wypowiedzi, bo to się mija z celem.
Przecież armia jest całkowicie zapełniona przy czteropoziomowym systemie. przypominam, że z 1 levelu do drużyny łapią się dwie jednostki. Daje to nam miejsce na jeszcze jednego Hieronima. Ja zawsze gram dwoma klientami, że tak się nieładnie wyrażę. (No chyba, że gram rezerwatem, to mam tylko jednego z wiadomego powodu. Ten powód żre mięso i strzela kolcami. :) ) No, ale dobra, ja tylko mówię.

W H4 jest siedem miejsc, z czego patrząc na dwie jednostki z pierwszego poziomu jakie możemy mieć, wyjdzie nam razem z bohaterem dopiero sześć jednostek. A ja proponowałem do szóstego poziomu jednostki, by z pierwszego wziąć tylko jedną jednostkę, tą najlepszą, a reszte z wyższych i to zapewni nam maksymalne zapełnienie miejsc jednostkami.

Videletz

Mógłbyś stworzyć coś takiego, jak zręb statystyk, napisać, ile każda jednostka w przybliżeniu ma punktów życia, jakie ma zdolności, czy coś takiego. Ciekawi mnie, czy nowe stronnictwa będą mieć oddzielne, własne szkoły magii, czy też będą korzystać z magii sił sojuszniczych. No i jak będzie wyglądać ta słynna tarcza, jakie kolory będą mieć poszczególne stronnictwa.

Wiem, że mógłbym sam to wymyślić, ale jestem ciekaw jak to by wyszło autorowi.

Zrobię to jutro, albo pojutrze z tymi jednostkami. To bardzo czasochłonne tak do każdego wymyślać, ale spróbuje.
A co do czarów, z pewnością każdy mógłby mieć swoje czary. Przecież nie raz też się nakładają na siebie podobne czary, czy to koci refleks czy uderzenie węża(chyba tak się nazywało) czy lodowy pocisk, czy ognisty. Podobnie można tutaj zastosować, zmieniając troszkę koncepcję. A można i wiele nowych wprowadzić jak choćby czar lub i umiejętność dla nowych jednostek, jak:
- dodatkowy ruch,
- gdy rzucimy czar na daną wrogą jednostkę. Gdy któraś z naszych jednostek ją zaatakuje i owszem zabierze jej punkty życia. Połowa z tych obrażeń idzie na rzucającego czar w postaci punktów życia. Mam nadzieje że rozumiecie, inni bije, a od ofiary jednostka która rzuciła na tą jednostke czar, dostaje dodatkowo życie.
- jest czar gdzie jednostka ma pierwsze uderzenie wyprzedzając wrogą. Odwróćmy to, to ofiara na którą się rzuci czar, zawsze będzie druga zadawać cios, niezależnie od tego kto ją bije. Nie uderzy na równi, ani pierwszy.
- nie wiem czy jest czar, dodatkowy strzał z dystansu. Czyli postać strzelająca strzela dwa razy.

Wiele jest możliwości wymyślenia czarów, na pewno nie zabrakło by pomysłów.

Jaszczurzy Golem

1. Ogr - Goblin. A ten goblin to ma 3 metry wzrostu?

Czytałeś Biblię? Dawid i Goliat. Poza tym goblin może być jednostką strzelającą z procy czy z czegoś, jak i dobrze walczącą, przy czym każde trafienie wrogiej jednostki wywołuje zatrucie. A zwykły ogr, tylko do walki wręcz. Poza tym nie upieram się przy takim rozmieszczeniu jednostek, można goblina przerzucić niżej, mnie to nie przeszkadza.

Jaszczurzy Golem

2. Ogrzy mag - Dziki zębacz. Obie jednostki są w H4, ale Ogrzy jest z 3 poziomu, a zębacz - Z czwartego.

To co za problem to zmienić? Gdyby wprowadzono miasta takie jak ja zaproponowałem oraz dodatkowe poziomy to wymagana byłaby usunięcia z niektórych miast danych jednostek, a inne osłabiając lub wzmacniając.

Sanctum

Tak oczywiście, w H4 nie ma ulepszeń, taki lapsus słowny ;) Ale można przyjąć, że wszystkim chodziło właśnie o ten model wyboru. Bo jeżeli nawet Blyy chodziło o ulepszenia- nie mają one sensu, a jeżeli chodzi o możliwość wybory między stworzeniami, to choć czasami można się dopatrywać w nich pomysłu to jednak zasadniczo sprawa wygląda podobnie, czego najlepszym przykładem jest zamek Śmierć (szczególnie od jednostek 4. poziomu).

Myślę, że można wprowadzić ulepszenia i to nawet lepsze niż w HIII czy HV. Zamiast takich ulepszeń, zmieniających ich nazwy i nieco wygląd przy czym zmieniają się staty, wprowadzić inne rozwiązanie. Mnie by nużyło to, ze widzę nazwę Gremlin dowódca dla przykładu, wolę po prostu nazwę Gremlin. To samo Tytan.

Zamiast grzebać w takich rzeczach, można wprowadzić inne rozwiązanie. Gdy wybudujemy odpowiedni budynek w danym rodzaju miast, niech będzie Ład. To ulepszeniami będzie choćby:
- mamy statystyki danego stworzenia. Punkty życia, many, liczbę strzał, minimalne i maksymalne obrażenia, obrona czy atak i wiele innych. Można by te statystyki zmieniać. Weźmy dla przykładu tytana, chce mu poprawić staty. Klikam na ten budynek a następnie jednostkę którą chce polepszyć i klikam choćby na punkty życia. I przy jednym kliknięciu zwiększam jego punkty życia o +20. I będzie miał to na stałe do końca naszej gry. I każdego tytana jakiego z rekrutujemy, czy to w naszym mieście, czy innym mieście które podbiliśmy, czy to w gdzieś w budynku przyzywającym te istoty, czy to przed bitwą z przeciwnika na drodze dyplomacji jeden będzie chciał do nas przejść, będzie każdy miał +20 życia. I można by tak ingerować w staty, załóżmy, że przy stworzeniach 6 poziomu można to zrobić sześć razy, po trzy razy na daną statystykę np. życie i każdy z trzech tych razy będzie mu dodawał +20, a inne trzy razy rozdysponuje inaczej. Każde poprawianie statystyk kosztowałoby dosyć drogo, ale opłaca się bo zapewnia stały bonus. I w ten sposób nie trzeba zmieniać nazw jednostek, a jeszcze to zwiększy różnorodność stworzeń. Gdy choćby my będziemy mieć tytana który ma +60 punktów życia, a przeciwnik zwiększył mu minimalne obrażenia. W ten sposób każda walka będzie inna i wymagała innych taktyk. Chciałbym to zobaczyć w HVI.

Nebirios

Co ma Arachne wspólnego z Chaosem?

To samo mógłbym się zastanowić co robi meduza. Obie w mitologii zostały pokrzywdzone przez los, przez bogów i były wydalone ze społeczeństwa. Przecież miasto Chaosu to jest Azyl?

Nebirios

Co to za nazwa?

Zastanów się nad rolą danej jednostki w mieście. Nie pisz pustych nazw typu: Mefit- Rokszas.

Rokszas wziąłem z H5 i jest to również postać mitologiczna. A mefit, czy on musi reprezentować zło? Może spokojnie zastąpić dżina który zaliczałby się do istot wyższych sfer. Mógłby też czarować, czy to lodowym pociskiem czy ognistym czy jeszcze innym, bo są różne rodzaje.

Nebirios

I co ma wspólnego Ghul z Demonami? On zawsze się zalicza do Nieumarłych.

Zawsze? Czyli gdzie i od kiedy są zaliczane do nieumarłych? Ghule są uważane za demony które pożerają ludzkie zwłoki oraz zbezczeszczały groby. W islamie zaliczane są do kategorii dżinów które zbuntowały się Bogu. Jeśli chodzi o zaliczanie ich do nieumarłych, to chyba, ze utożsamiasz ich z wampirami. Popularne jest utożsamianie ghula z nieumarłym w dzisiejszej literaturze i niektórych grach komputerowych.

Nebirios

Choć stosując google mogłeś natrafić na wiele dziwnych rzeczy. I po co te chińskie nazwy? Zawsze w googlach możesz coś znaleźć jednak niektóre rzeczy są dziwne.

Co jest dziwne? Awatar z wierzeń hinduskich? Walkiria z wierzeń wikingów? Mojra czy giganci z wierzeń greków? Czy może biblijni giganci którzy narodzili się ze związków ludzkich kobiet i aniołów, których następnie Bóg zgładził zsyłając potop ratując tylko rodzinę Noego? Polecam księgę Henocha odnośne tych istot.

Co prawda z wziąłem część stworzeń z H3 i H5 jak Sukkub czy Rokszas, ale są to również istoty wcale nie wymyślone przez twórców gry, tylko z różnych wierzeń wzięte. Spojrzałem w jakich "sferach" w grze się pojawiają i choćby Sukkuba można bez problemu przydzielić do demonów.

Co spojrzałem w serii Heroes to utożsamia się rusałki z nimfami robiąc z nich ulepszenia tylko, a przecież to dwie zupełnie inne istoty. Podobnie gigant i tytan to nie to samo, czy gigant i olbrzym to też nie to samo. Więc ja rozdzieliłem te jednostki patrząc z punktu mitologii, wierzeń czy religioznawstwa czym się bardzo interesuje i mnie jako tako takie połączenia drażnią. Podobnie uśmiech pojawia się na buzi gdy widzę postać upadłego anioła niemal we wszystkich grach, kopyta, brzydki, rogi itp. A upadły anioł wygląda zupełnie tak samo jak niebiański. Te same białe skrzydła itp. Ale nie spodziewam się, że w grze zobaczę odwzorowanie zgodnie z tym jak jest skąd wywodzą się te istoty. Rogi, ogon czy kopyta to wymysł późniejszego kościoła w celu straszenia ludzi przed piekłem.

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 13.02.2009, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Jaszczurzy Golem

a) Ork - Troll? Gdzie tu sens - To dwa inne potwory.

No i co z tego, że inne? A czempion a anioł to to samo?

Jaszczurzy Golem

b) Minotaur - Kappa. Ręce opadają. Minotaur to dwumetrowy wojownik z toporem. Kappa to żółwio-podobne coś pływające w Japońskich Wodach i pożerające dzieci.

Zależy jakie miałaby właściwości dana istota, ale przecież powiedziałem, że nie trzymam się tego schematu jaki dałem i zmiany są mile widziane. Można go przerzucić nawet na pierwszy poziom. Poza tym może mi powiesz, że cyklop jest podobnej wielkości co ogrzy mag? Czy tytan i smoczy golem również? Wszystko zależy od umiejętności.

Jaszczurzy Golem

c) Drow - Bazyliszek. Cytując bodajże Konquera: Ręcopad. Skąd taka przemiana?

Drow strzelający lub czarujący z pewnością byłby groźny. Chociaż oczywiście można go przenieść nawet na pierwszy poziom jako walcząca jednostka. Jak kto woli

Jaszczurzy Golem

c) d) Mag - Złoty Golem. Nie skomentuję tego...

Bo sie nie ma czego przyczepić

e) A takich przypadków "kreatywności" znajdziemy jeszcze kilkanaście(dziesiąt?).
Ty niezbyt wykazujesz się kreatywnością bo... 2. Niektóre ulepszenia zamieniają istotę w jednostkę potencjalnie gorszą, np: Kusznik - chłop czy Ogr - goblin.
3. Ech... Kreatywność, ale w granicach zdrowego rozsądku. Mam być szczery? W porównaniu z tym Owadopolis Vinraela wygląda przyjaźnie.
jest to temat o nowych miastach. A by zaistnieć mogły nowe miasta, przynajmniej takie jak ja zaproponowałem to wymagane są cięcia już w obecnych miastach. Czyli niektóre jednostki przenieść z dawnego miasta, przenieść do innego. Przy czym nawet może sensowna magia zaistnieć. A to by dodać dodatkowe poziomy to miło by było.

Permalink

Blyy

Myślę, że można wprowadzić ulepszenia i to nawet lepsze niż w HIII czy HV. Zamiast takich ulepszeń, zmieniających ich nazwy i nieco wygląd przy czym zmieniają się staty, wprowadzić inne rozwiązanie. (...) To ulepszeniami będzie choćby:
- mamy statystyki danego stworzenia. (...) Można by te statystyki zmieniać. Weźmy dla przykładu tytana, chce mu poprawić staty. (...) I przy jednym kliknięciu zwiększam jego punkty życia o +20. I będzie miał to na stałe do końca naszej gry. I każdego tytana jakiego z rekrutujemy(...) będzie każdy miał +20 życia.

Obawiam się, że ten pomysł jest jeszcze mniej realny do realizacji niż poprzednie miasta. Możliwość takiego ulepszania statystyk jednostek, zastosowana już w WoG, jednak nie w aż tak daleko idącym sensie jak u Ciebie, doprowadziłabay do stworzenia jednostek niepokonanych i koniec końców ograniczyłaby grę do ciągłego ulepszania statystyk potworów. A chyba nie o to chodzi...

Permalink

Blyy

W H4 jest siedem miejsc, z czego patrząc na dwie jednostki z pierwszego poziomu jakie możemy mieć, wyjdzie nam razem z bohaterem dopiero sześć jednostek.

Blyy, nie słuchasz mnie, przecież mówię, że do tych sześciu jednostek dokoptowuję sobie jeszcze jednego bohatera. Cytuję:

Videletz

Daje to miejsce na jeszcze jednego Hieronima. Ja zawsze gram dwoma klientami, że tak się nieładnie wyrażę.

Taki system jest dość dobry. No, może klienci trochę wolniej awansują, ale szczególnie mi to nie przeszkadza. I tak, jak mówię, tylko w rezerwacie miejsce z definicji gorszego herosa zajmuje roślinka z portalu. Czy ktoś jeszcze ma taki model głównej armii?

Ponadto muszę powiedzieć, że w kwestii alternatywnego ulepszenia, cóż, muszę zgodzić się z Sanctumem. Przykład jest troszeczkę niedobry, wiemy wszak, że Ład, do którego należy, nawet po twojej reorganizacji tytan, może rywalizować za Śmiercią o miano najlepszej frakcji. No chyba, że wywrócisz wszystko do góry nogami, wtedy nie będę się czepiał.

Życzę słodkich, czwórkowych serduszek i hirołsów z marcepana. :)


Permalink

@Blyy: W H5 nie było jakiegoś Rokszasa [czy jak mu tam] tylko był Rakszasza Rani. A Arachne jest potworem? Nie a Arachne jest wiele? Nie. A czy Arachne była w H1-H5? Nie. A oto mój projekt miast:

1)Zamek:
1.Pikinier-Strażnik
2.Wojownik-Miecznik
3.Łucznik-Kusznik
4.Zbrojny-Krzyżowiec
5.Kleryk-Kapłan
6.Paladyn-Mistrz Zakonu
7.Konny-Czempion

2)Przystań:
1.Chłop-Włócznik
2.Topornik-Topornik Królewski
3.Knecht-Rycerz
4.Gryf-Gryf Królewski
5.Inkwizytor-Królewski Inkwizytor
6.Anioł-Archanioł
7.Złoty Smok-Smok Światła

Jak będę miał czas to napiszę więcej;).


Permalink

Nebirios

Jak będę miał czas to napiszę więcej;).

Może najpierw pograj w H4?


Permalink

Nebirios

A Arachne jest potworem? Nie a Arachne jest wiele? Nie.

To czy jest potworem to kwestia sporna. Drugi argument jest słaby - sam zobacz Pegaz był tylko jeden, Gorgona była jedna i Sfinks był jeden.

Nebirios

A czy Arachne była w H1-H5? Nie.

To akurat nie ma nic do rzeczy. Jeżeli klimatycznie pasuje (no może Arachne to akurat nie był zbyt dobry pomysł) to czemu nie miałoby go być? W każdej części gry pojawiały się jakieś innowacje, nieprawdaż? I jakoś chyba nikt nie narzekał, że twórcy H3 zrobili anioła, a przecież nie było go w H1 i H2.


Permalink

Nebirios

1)Zamek: (...)
6.Paladyn-Mistrz Zakonu
7.Konny-Czempion

2)Przystań: (...)
3.Knecht-Rycerz (...)
6.Anioł-Archanioł
7.Złoty Smok-Smok Światła

Powiem tyle: wydaje mi się, że nad większością jednostek i ich alternatyw za bardzo się nie zastanowiłeś, gdyż często są bliźniaczo podobne do tych z oryginalnych wersji serii. Te zaś, które wydają się być własną inwencją, są conajmniej dziwne. Chociażby te zacytowane wyżej. Wybór między konnym a czempionem, chyba oczywiste, że każdy wybierze czempiona, wybór między aniołem a archaniołem, każdy wybierze arachanioła itd. Czasem warto się jednak chwile zastanowić. :(

Permalink

Sanctum

Powiem tyle: wydaje mi się, że nad większością jednostek i ich alternatyw za bardzo się nie zastanowiłeś, gdyż często są bliźniaczo podobne do tych z oryginalnych wersji serii. Te zaś, które wydają się być własną inwencją, są conajmniej dziwne. Chociażby te zacytowane wyżej. Wybór między konnym a czempionem, chyba oczywiste, że każdy wybierze czempiona, wybór między aniołem a archaniołem, każdy wybierze arachanioła itd. Czasem warto się jednak chwile zastanowić. :(

Ależ Nebirios podał pary z H3, czyli wprowadził ulepszenie, toteż poradziłem mu by najpierw zagrał w H4, a potem pisał propozycje... W sumie to takie 'propozycje' moderatorzy powinni wycinać, coby nie zaśmiecać tematu.


Permalink

@Blyy: Czyżbym nie zauważył, że chodzi ci o alboalbo? Cóż, mój błąd, wybacz.

Ale jednak nie zmienia to faktu, że niektóre wybory są... Za proste. Gdybym miał wybierać między bazyliszkiem a drowem, bądź minotaurem a kappą...

I jeszcze raz przepraszam za swoją pomyłkę.


Permalink

Pomysłów jest wiele ale czy ktokolwiek podejmie się ich zrealizowania...?


Permalink

H4 jest całkiem przyjemną grą. Jedyny problem to brak ulepszeń stworów i brak umiejętności typowych dla konkretnego bohatera.

Według wielu niewielka ilość miast w H4 to wada, a według mnie nie.
Po co więcej miast? W H4 w zależności od wyboru frakcji zależy jaką taktykę obieramy. Kluczowym elementem jest tu magia. W H3 mamy wiele miast lecz od wyboru miasta nie zależało w jaki sposób będziemy grać (no może w przypadku nekropolis trzeba było ożywiać trupy co było charakterystyczne dla tego miasta).

Magia w H4 jest oparta na systemie znanym z karcianki Magic the Gathering, czyli mamy 5 szkół magii:
-zadająca obrażenia (Chaos/w MtG czerwona mana)
-manipulacje i iluzje (Ład/w MtG niebieska mana)
-przywoływania (Natura/w MtG zielona mana)
-uzdrawianie i błogosławieństwa (Życie/w MtG biała mana)
-klątwy i natychmiastowe uśmiercanie (Śmierć/w MtG czarna mana)
No i jeszcze jest Moc czyli frakcja bez szkoły magii wg mnie najgorsza właśnie z tego powodu.

Bohaterowie biorą aktywny udział w walce bo gdyby siedzieli sobie na koniku i nie mogliby ginąć, to jedynym sensownym wyborem byłaby profesja magiczna, a tak to chociaż można ubić złośliwego maga, co wciąż tworzy iluzje ;P

Dodawanie miast nie ma sensu po prostu, chyba że komuś bardzo zależy na bardziej rozbudowanej fabule ale dodanie miasta zaburza harmonię w H4, a nadmiar miast, który by powstał by harmonia była zachowana nie dodałby niczego nowego do rozgrywki.
Ale jak kto woli...


Permalink

Osobiście chciałbym, aby zamki łamały stereotypy jakie wbiło w nas Homm III. Na przykład pokazanie ludzi jako przeciwieństwo tych z Erathii. Aha i dobrze by było gdyby nieumarli nie musieli dzielić zamku z demonami...

Permalink

Xyr

(...) Aha i dobrze by było gdyby nieumarli nie musieli dzielić zamku z demonami...

Jeśli dobrze pamiętam, to 3DO wyjaśniało to połączenie jako wątek fabularny "małżeństwo z przymusu". Miało to bodajże coś wspólnego ze znacznym osłabieniem tych frakcji po Rozliczeniu.

Panur

bym dodal loch

3/7 trójkowego Lochu masz w Azylu (Chaos, jeśli wolisz), tak więc wg mnie Loch w czwórce mija się z celem.
I mała rada - jako społeczność staramy się, by Jaskinia była miejscem, w którym panuje elokwencja i uporządkowanie, prosiłbym więc - tak na przyszłość - o używanie alta, shifta, interpunkcji... Odrobina myślenia nie zaszkodzi, bo - niestety - Twoja wypowiedź wnosi niewiele do dyskusji :)

A WRACAJĄC DO TEMATU: A Waszym zdaniem, jak do Heroes IV pasowałby odpowiednik nadchodzącego Sanktuarium nadchodzącej Świątyni :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.05.2011, Ostatnio modyfikował: Kameliasz