Imperium

Behemoth`s Lair

Artefakty w HVI

Permalink

Jakie chcielibyście zobaczyć artefakty w HVI? Ja podam je w zestawach, a resztę na końcu.

Zestaw dla Rycerza/Kleryka:

Pancerz Elratha- dodaje 3 do ataku i obrony bohatera, uodparnia na czar „ Klątwa Piekieł”

W skład artefaktu wchodzą:
1. Anielskie Ostrze- dodaje 3 do ataku bohatera
2. Zbroja Płytowa- dodaje 3 do obr. bohatera ale zwiększa koszt rzucania czarów o 2
3. Tarcza Czempiona- dodaje 2 do atk. i obr. awatara
4. Korona Najwyższego Archanioła- dodaje 1 do atrybutów bohatera i daje czar Słowo Światła

Zestaw dla Łowcy/Druida

Dziedzictwo Lasu- czary natury kosztują 50% mniej many, zdolność mściciel zawsze zadziała

W skład artefaktu wchodzą:
1. Łuk z rogu jednorożca- niweluje kary za zasięg u sojuszniczych jednostek
2. Kaptur Łowiecki- zwieksza zdolności łucznicze o 15%
3. Kostur Druidzki- wszystkie czary magii natury bedą rzucane na poziome „ ekspert”
4. Buty z gałązek dębowych- zwiększa ruch bohatera o 15%

Zestaw dla Maga/Alchemika

Prastara Księga- daje wszystkie czary, zwiększa moc i wiedzę bohatera o 4

W skład artefaktu wchodzą:
1. Bezdenna Fiolka- daje 5 many co dwa dni
2. Kula Jasnowidzenia- zwiększa promień widzenia o 2
3. Turban Magów- daje 2 do wiedzy bohatera
4. Różdżka czarodzieji- daje 2 do mocy bohatera

Zestaw dla Czarnoksiężnika/Dozorcy

Moc Ciemności- daje wszystkie czary magii mroku, zwiększa atak o 4

W skład artefaktu wchodzą:
1. Laska Czarnoksiężnika- daje 3 do ataku i mocy bohatera
2. Topór Minotaura- daje 6 do ataku bohatera
3. Kaptur Zabójców- daje czar „Niewidzialność”
4. Korpus Mroku- daje odporność na czary poziomu 1-2

Zestaw dla Lorda Demonów/ Chaoty

Zbroja Czartów- uodparnia na zaklęcie Słowo Światła
W skład artefaktu wchodzą:
1. Katusze Ludzi- daje 6 do ataku bohatera, gdy walczy z ludźmi
2. Wór Złodziei- daje 50 sztuk złota po każdej bitwie
3. Masywna Zbroja- daje 3 do ataku bohatera i zwiększa inicjatywę jednostek o 1
4. Miecz Chochlików- Daje 1 do ataku herosa

Zestaw dla Nekromanty/ Rycerza Śmierci

Relikwie Sandro- daje wszystkie czary magii śmierci i 2 mocy do ich rzucania

W skład artefaktu wchodzą:
1. Peleryna Sandro- daje 3 do mocy bohatera i zmniejsza szybkość wrogów o 1
2. Kostur Sandro- daje czar trucizna i 20 many
3. Korona Sandro- daje zdolność Magia Śmierci na poziomie ekspert
4. Kula Sandro- zwieksza zasięg widzenia o 3

O artefaktach innych bohaterów i o artefaktach neutralnych opowiem później :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.11.2008, Ostatnio modyfikował: Vinrael

Permalink

Vinrael

Zestaw dla Rycerza/Kleryka:

W skład artefaktu wchodzą:
1. Anielskie Ostrze
4. Korona Najwyższego Archanioła

Nie za dużo tych "aniołów"?

Vinrael

Prastara Księga

1. Bezdenna Fiolka
2. Kula Jasnowidzenia
3. Turban Magów
4. Różdżka czarodzieji

Sposób na stworzenie książki - wrzucić "do gara" fiolkę, kulę, turban i różdżkę, zamieszać i wyjąć papier.
Trochę więcej realizmu w doborze składników zestawów.
I czarodziei/czarodziejów

Vinrael

Zestaw dla Lorda Demonów/ Chaoty
2. Wór Złodzieji

złodziei

Vinrael

Relikwie Sandro

1. Peleryna Sandro
2. Kostur Sandro
3. Korona Sandro
4. Kula Sandro

Przedmioty Sandra - imiona się odmienia.


Permalink

W większości przypadków masz rację, powinienem trochę popracować nad stylistką, ale mam dopiero 11 lat.

Scalenie:

Teraz dam dalej:

Zestaw dla Barbarzyńcy/ Szamana

Moc Wojowników- daje 6 do ataku herosa i zwiększa powodzenie zdolności szał krwi o 10%.

W skład artefaktu wchodzą:
1- Topór Nieskończonej Siły- daje 1 do obrażeń jednostek w armii herosa
2- Tarcza Największego Ogra- daje 4 do obrona bohatera
3- Hełm Orków- daje 50% odporność na magię związaną z umysłem
4- Pierścień Goblinów- daje złoto, w zależności od straconych jednostek podczas walki

Zestaw dla Wojownika Klanowego/ Maga Runicznego

Runa Potęgi- daje wszystkie czary magii runicznej bohaterowi i nie wymaga zasobów na ich użycie.

W skład artefaktu wchodzą:
1- Miecz Mrozu- zwiększa obrażenia od magii opartej na lodzie o 20%
2- Ognisty Pas- daje 20% na magię ognia
3- Korona Krasnoludzkich Władców- Daje odporność na oślepienie
4- Zbroja Strażników- daje 3 do obrona bohatera

Zestaw dla Władcy Zwierząt/ Wiedźmy

Toga Królów Bagien- daje 100% ruchu jeśli bohaterowie znajdują się na bagnach lub suchej ziemi.

W skład artefaktu wchodzą:
1- Buty Podróżnika- daje 15% do zdolności Znajdywanie Drogi
2- Korbacz Gnolli- daje 4 do ataku herosa
3- Łuk Reptillona- daje 15% do zdolności Łucznictwo
4- Oko Bazyliszka- daje 10% szansę że sojusznicze jednostki zamienią wroga w kamień

Zestaw dla Elementalisty

Korona Żywiołów- daje po 1 czarze związanym z jakimś żywiołem( woda, ogień, ziemia, powietrze)

W skład artefaktu wchodzą:

Miecz Ognia- daje 1 czar związany z ogniem i 2 do ataku herosa
Pierścień Wody- daje 1 czar związany z wodą i 1 2 do mocy bohatera
Turban Powietrza- daje 1 czar związany z powietrzem 2 do wiedzy bohatera
Tarcza Ziemi- daje 1 czar związany z ziemią i 2 do obrony bohatera.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 8.11.2008, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Avonu

Przedmioty Sandra - imiona się odmienia.

Z takimi imionami zakończonymi na literę o jest problem. Ogólnie jestem zwolennikiem odmieniania wszystkiego, ale w tym przypadku bardziej pasuje mi forma podstawowa, czyli Przedmioty Sandro. Poza tym, o ile dobrze pamiętam w H3 nie odmieniali jego imienia, ale mogę się mylić.


Permalink

Na razie tylko przedmioty dla rycerza , rycerza demonów i druida

Rycerz
Miecz światłości
- Złota tarcza
- Szata króla
- Klejnot światła
- Anielskie żelazo

Druid
Kostur natury
- Rubin natury
- Sztylet powietrza
- Serce Złotego Jednorożca
- Gałąź z drzewa życia

Rycerz demonów
Łuk chaosu
- Kołczan władcy
- Strzały chaosu
- Drewno zniszczenia
- Rubin ognia


Permalink

@Up
Dopisz jeszcze ich właściwości to będzie OK.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.11.2008, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

A nie warto stworzyć zestawu, z którego będą mogli korzystać 2-3 klasy bohaterów, tylko z małymi różnicami we właściwościach?


Permalink

A nie najlepiej przestać zasypywać forum masą „nic nie wnoszących” statystyk, nazw i szczegółów?

Przede wszystkim chciałbym, żeby każdy artefakt należał do jakiegoś zestawu. To urozmaiciłlo0by grę i mobilizowało do walki o każdy przedmiot – nawet o te najsłabsze.

Oczywiście w takiej sytuacji zachowanie balansu jest bardzo trudne. Dlatego IMHO najlepiej by było, gdyby każdy składak miał tyle samo elementów.

Nie chciałbym też, żeby artefakty nie robiły nic więcej niż „zwiększa x o 1" albo ewentualnie „daje odporność na y”. Oczekuję od autorów zaskakującej pomysłowości, na miarę tej, którą daje się zauważyć u skrypciarzy ERM.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15. września, Ostatnio modyfikował: Tarnoob

Permalink

Topór Centaura albo Tarcza Ogra też nie są artefaktami...
Po prostu w Heroes wszystko co może ubrać lub trzymać bohater nazwane zostało artefaktem. A że niektóre można nazwać "przedmiotami klasy D"...cóż...


Permalink

Caar Xoffek

A nie warto stworzyć zestawu, z którego będą mogli korzystać 2-3 klasy bohaterów, tylko z małymi różnicami we właściwościach?

Jeśli podoba ci się taki pomysł( nie zaprzeczam), to napisz nam jakie to byłyby artefakty.


Permalink

Vinrael

Caar Xoffek: A nie warto stworzyć zestawu, z którego będą mogli korzystać 2-3 klasy bohaterów, tylko z małymi różnicami we właściwościach?

Jeśli podoba ci się taki pomysł( nie zaprzeczam), to napisz nam jakie to byłyby artefakty.

Nie wiem, czy komukolwiek z was TO się spodoba, ale trudno :D

Zestaw: Nefrytowa Zemsta (0)
- Bastion Umysłu (hełm) (1)
- Doskonała Wiara (tarcza) (2)
- Język Smoka (miecz) (3)
- Oko piekła (pierścień) (4)
- Oblicze Wroga (amulet) (5)
- Dar od Boga (zbroja) (6)
- Pełzaki (buty) (7)

(0) / Zestawu mogą uzywać wszystkie klasy bohaterów; jeśli nie ma miecza, wtedy z zestawu mogą korzystać jedynie bohaterowie o umiejętnościach niemagicznych /

(1) - 100% odporności na zaklęcia umysłu dla bohatera i jego armii
- dodatkowe (0pkt. many) zaklęcie: /Magiczne Zwierciadło/
- 10% do many
- kontratak przeciwko istotom z kręgu piekła i śmierci

(2) - 50% odporności na ataki magiczne i fizyczne
- 75% odporności na klątwy dla bohatera i jego armii

(3) / Mając ten miecz, bohaterowie o profesjach magicznych, mogą
skorzystać z reszty zestawu/
- dodatkowy atak
- dodatkowe obrażenia od ognia (5-15%) można zadać istotom
z kręgu śmierci i piekła
/ bohaterowie magiczni / 30 do władanie mieczem

(4) - rzucanie losowych czarów ofensywnych na armię wroga
- 5% dodatkowych stworzeń w głównym mieście wroga

(5) - działa identycznie jak zaklęcie /Kajdany wojny/
- 15% dodatkowego doświadczenia

(6) - 33% odporności na zaklęcia ze sfery śmierci i piekła
- bohater przeprowadza dodatkowy atak przeciwko istotom ze sfery śmierci i piekła
- dodatkowe (0pkt. many) zaklęcie: /Święta inwokacja/
- 25% do many
- dyplomacja, działająca na istoty o poziomach 1-3 (także na te udoskonalone)

(7) - 4 do siły
- 2 do ruchu
- kara za ruch po trudnym terenie zmniejszona o 33%


Permalink

Niestety przyznam, że liczba artefaktów byłaby bardzo mała, a wtedy Heroes VI straciłoby taką rozrywkę jaką jest zdobywanie artefaktów.


Permalink

Oto garść wymyślonych przeze mnie artefaktów:

Różdżka Pierwszego Arcymaga
Wszyscy Magowie i Arcymagowie w armii dostają czar "Błyskawica",a bohater dodatkowe 10 punktów many.

Włos z Grzywy Jednorożca
+1 szczęście,dla jednorożców dodatkowo +1 morale

Zardzewiała Podkowa
-1 szczęście dla wroga

Płaszcz Nekromanty
Po bitwie zamiast szkieletów ożywiane są inne,wybrane przez nas jednostki(ich liczba to liczba punktów życia wskrzeszonych szkieletów podzielonych przez liczbę punktów życie jednej wybranej jednostki,czyli np. zamiast 30 szkieletów wskrzesimy 4 wampiry)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.01.2009, Ostatnio modyfikował: Gem

Permalink

Ja myślę że w nadchodzącym HoMM VI powinny być stare artefakty (z poprzednich części), oczywiście mogą mieć pozmieniane atrybuty. Przykład - Płaszcz błyszczącego kryształu oprócz +1 krzyształ dziennie może dodawać raz na tydzień 700 sztuk złota. W HoMM IV były też artefakty z poprzedniej części.

Permalink

Hiro

Ja myślę że w nadchodzącym HoMM VI powinny być stare artefakty (z poprzednich części), oczywiście mogą mieć pozmieniane atrybuty.

Nie to moim zdaniem niedopuszczalne! Artefakty to jedna z podstawowych rzeczy na którą czekałem w każdej kolejnej serii spodziewając się czegoś nowego! Grając wiele godzin w jedną wersję to właśnie głównie z powodu powtarzania się przedmiotów, gra zaczyna człowieka nurzyć. Musi nastąpić jakaś zmiana. Jeżeli jednak by nie nastapiła to właściwosci też nie powinny byc zmieniane, gdyż później człowiek by sie mylał co do właściwości przedmiotu, myśląc, że coś daje +10% wytrzymałości, a tu psikus +500 złota.

Permalink

Jak dla mnie toby wystarczyło nie dużo artefaktów, w zamian za zdolność ich modernizacji w celu podniesienia korzyści z nich płynących. I jeszcze dobrze było żeby w każdym mieście do targu dołączony był sprzedawca artefaktów z możliwością zakupu od naszego bohatera tychże przedmiotów (bo jak mam po kilka słabych artefaktów i ciąglę tylko muszę przenosić je tak żeby te lepsze w sakwie było widać to normalnie odechciewa się grać). Powinny też być zastosowane znane z WoG Żywe Zwoje (tylko może z inną nazwą)
A co do super artefaktów to poza tymi składanymi (sposobem z H V ToE) przydałoby się parę samodzielnych dostępnych tylko w kampanii.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.01.2009, Ostatnio modyfikował: Vendral

Permalink

Sanctum

Jeżeli jednak by nie nastapiła to właściwosci też nie powinny byc zmieniane, gdyż później człowiek by sie mylał co do właściwości przedmiotu, myśląc, że coś daje +10% wytrzymałości, a tu psikus +500 złota.

Nie chodziło mi o całkowitą zmianę atrybutów artefaktów, tylko np. jeżeli artefakt dodaje +5 do obrony to będzie dodawał +3. A całkowita zmiana, jak Sanctum wspomniałeś, była by chyba trochę bezsensowna - jakaś tam zbroja, załóżmy że Zbroja Płytowa powinna dodawać + 10% wytrzymałości, ale psikus +500 złota ;-)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.01.2009, Ostatnio modyfikował: Hiro

Permalink

Hiro

Nie chodziło mi o całkowitą zmianę atrybutów artefaktów, tylko np. jeżeli artefakt dodaje +5 do obrony to będzie dodawał +3.

To by wprowadziło chyba jeszcze wieksze zamieszanie, niż całkowita zmaiana atrybutów. Zakładasz buty, rzucasz tylko okiem i patrzysz, że zwiększa liczbę punktów ruchu. Z poprzedniej wersji gry pamietasz, że zwiększa zasięg o 30%, a tu psikus - tak na prawdę 5%.

Co zaś do całkowitej zmainy atrybutów oczywiście nie może to być działanie pozbawione sensu np. hełm, który dodaje 30% do ruchu - to faktycznie byłoby śmieszne :)

Permalink

Sanctum

Zakładasz buty, rzucasz tylko okiem i patrzysz, że zwiększa liczbę punktów ruchu. Z poprzedniej wersji gry pamietasz, że zwiększa zasięg o 30%, a tu psikus - tak na prawdę 5%.

Jeżeli się Ciebie czepiam, Sanctum, to sorry, ale - chodziło (Chyba piszę to setny raz ;-)) mi o niewielką zmianę atrybutów - np. z +30 do +25, a jeśli chodzi o skarby, to przykładowo Bezdenny mieszek zamiast +1000 sztuk złota na dzień to daje +910 sztuk złota na dzień i raz na tydzień +1 wszystkich surowców...

Permalink

Tylko po co dokonywać takich zmian? Mogą się mylić z tymi znanymi z poprzednich części.
A poza tym dla mnie też nowe artefakty zawsze są rzeczą bardzo interesującą - nie mówię nie starym artefaktom w kolejnych wersjach, ale żeby nie były one większością.