Imperium

Behemoth`s Lair

Turniej Wojowników

Permalink

Regulamin Pucharu Areny Heroes 3:

1. Gramy w wersji 3.2
2. Nie wolno używać programów zmieniających mapę.
3. Trzeba używać pliku crtraits (wyrównanie statystyk jednostek; plik należy wgrać do FOLDER_Z_HEROES_3/data). Nie wolno cranim, CrBanks ani HcTraits.
4. Sezon trwa 9 tygodni podczas których jest do rozegrania 9 map
5. Do ściągnięcia są sejwy startowe tych map- dla każdego ten sam zestaw.
6. Sejw po ostatniej wygranej walce (niekoniecznie po czwartej - za przesłanie save`u z wygranymi tylko jedną, dwoma czy trzema walkami również przyznane zostaną punkty!), należy wysyłać przez odpowiedni formularz (już niedługo zostanie takowy udostępniony)
7. Gracz zobowiązany jest do przygotowania save`ów pośrednich (po każdej walce), przechowywania ich do końca sezonu i udostępnienia na prośbę sędziego lub przedstawiciela administracji.
8. Raporty można składać do zakończenia sezonu, przy czym przyjmowanie raportów rozpoczyna się w 2 tygodnie po jego rozpoczęciu.
10. Każdą mapę można raportować wielokrotnie, ale warunkiem jest uzyskanie lepszego wyniku końcowego niż wcześniej zaraportowano.
12. Wygrywa ten który ma najwięcej pkt. za miejsca. W przypadku remisu decyduje ilość wygranych mapek w ogóle, później - data ostatniego raportu (czym bliżej początku sezonu, tym lepiej)
13. Zwycięzca oraz jedna z osób które oddały co najmniej 7 mapek otrzymają nagrody.
14. Sędzią jest Raj i do niego należy zgłaszać problemy. On także podejmuje decyzje w sprawach spornych.
15. Ranking będzie aktualizowany wraz z napływającymi save`ami, ale nie częściej niż raz w tygodniu.

Do turnieju można przystąpić w dowolnym momencie, nie trzeba także przysyłać wszystkich sejwów. Jednak brak kilku mapek zmniejsza szanse na wygranie całego turnieju, choć i tak można rozpocząć zabawę pod koniec i cieszyć się ze zwycięstw na poszczególnych mapach.

Mapy można znaleźć w miejscu, które obsługuje cały turniej, czyli w Akademii

Regulamin z pewnością ulegnie aktualizacji - zostaną dodane punkty dot. formularza raportowania, etc.

Zapraszam do zadawania pytań :)


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 12.11.2008, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink

Szczerze powiedziawszy - na to właśnie czekałem.
Natknąłem się na mapy hetmana już jakiś czas temu i bardzo mnie zaciekawiły.
Turniej może być bardzo ciekawy, tylko termin nie jest jak dla mnie zbyt korzystny.


Permalink

Turniej był planowany tak mniej więcej od miesiąca, jednak nie miałem czasu na ogarnięcie go wcześniej.
Niech dowodem na to będzie brzmienie regulaminu (kopia regulaminu PAH3 ;) ) oraz to,
że save`y generowałem wczoraj tuż przed ich uploadem na serwer ;)
Pierwszy sezon będzie wysoce testowy - proszę o zgłaszanie wszelkich niedociągnięć, czy błędów na mapach.

Wierzę, że za 9 tygodni JB będzie bogatsza w doświadczenie, które pozwoli zorganizować kolejny turniej jeszcze lepszym :)
Ale będzie to możliwe tylko dzięki Wam. Dlatego raz jeszcze podkreślam - feedback is more than welcome ;)

Pozdrawiam


Permalink

A ja bym jednak był za przymusem grania na crtraits bo inaczej niektórzy będą mieli łatwiej inni trudniej grając fortressem.
Dla wyjaśnienia - w jednym dodatku (SOD albo AB nie pamiętam) jaszczuroludzie i oślizgi zostały wzmocnione, lecz niestety w niektórych wersjach gry (chyba tylko polskich) nie ma tych zmian (jeszcze chyba w inferno coś był wzmocnione) i Ci co mają poprawną wersje grają silniejszym fortressem co wypacza wynik gry.
Wymuszenie na graczach używanie tego pliku wyrównuje szanse, dodatkowo jestem za pozwoloniem (ale nie wymagane) używanie pliku Cranim, który przyspiesza ruchy jednostek.
Oba te pliki są do ściągniecia na wohu.


Permalink

@Kumbat: o tym nie wiedziałem, przyznaję bez bicia :) Dzięki za informację. Regulamin zaktualizowany, pliki wylądowały u nas na serwerze.

Pozdrawiam


Permalink

Nie wiem czy inni też mają taki problem, ale u mnie po wgraniu pliku crtraits nie da się uruchomić gry, pojawia się błąd "Initialization failed"...

Czy ktoś zetknął się z podobnym problemem? Jeśli tak to jak temu zaradzić?

Permalink

Witam. Świetna sprawa ten turniej. Już się martwiłem, że nie będzie co robić pomiędzy mapkami PAH3. Pozdrawiam


Permalink

Mam taką sugestię odnośnie raportowania.
Z tego co zrozumiałem, przez te 9 tygodni nie będzie możliwości skonfrontowania swoich wyników z innymi graczami.
To jak dla mnie dość niekorzystnie. Turniej mógłby trzymać graczy w napięciu przez cały czas, gdyby wyniki były ogłaszane co 2-3 tygodnie. O tym które mapy raportować na początku turnieju, a które na końcu, decydowali by gracze.
Myślę że przysporzyłoby to emocji, a tak to będzie na końcu takie - szast, prast, mamy zwycięzcę.

@Brzozak rozwaliłeś mi wątrobę ;).
Ja nie jestem pewny czy zdołam oddać zwykłą2, a ty się nudzisz.


Permalink

@Gwyn: ranking będzie aktualizowany na bieżąco, a dokładniej - w zależności od możliwości czasowych Raja i liczby wpływających mapek. Chciałbym jednak, aby aktualizacja odbywała się nie rzadziej niż co 2 tygodnie (a w miarę możliwości co tydzień).

Pozdrawiam


Permalink

Witam ponownie. Wybaczcie moją niewiedzę. Otóż czy z pośród 8 save' ów (dotyczących np. sezonu 1) trzeba wybrać tylko jeden, uzyskać najlepszy wynik i wysłać, czy może za przejście każdego z nich będą przyznawane punkty?


Permalink

Brzozak

Witam ponownie. Wybaczcie moją niewiedzę. Otóż czy z pośród 8 save' ów (dotyczących np. sezonu 1) trzeba wybrać tylko jeden, uzyskać najlepszy wynik i wysłać, czy może za przejście każdego z nich będą przyznawane punkty?

Za przejście każdego będą przyznawane punkty. Im więcej mapek ukończysz tym większe szanse na zwycięstwo.

Permalink

Witam

Ta forma turnieju jest super sprawą bo juz sie sprawdziła w przeszłości, pokazuje jaka kto posiada wiedze o taktyce w H3.
Jest wybrany zamek ludzi to nie powinniście mieć kłopotu z przejściem wszystkich bitw.
A co do sejwów to są naprawdę ciekawe(umiejętności jakie sie dostaje) zapowiada sie super, szkoda tylko ze ja nie mogę grac;) sprawdzić bym co tam jeszcze pamiętam z ST.

A co do aktualizacji to będę sie starać robić co niedziele

Powodzenia i wysokich wyników


Permalink

UWAGA!

Nastąpiła aktualizacja pliku z seave`ami startowymi!
Dodałem dziewiąty save (nikt nie zwrócił uwagi, że było tylko 8? :P) - Castle vs Castle.

Pozostałe save`y nie zostały w ogóle zmieniane!

Przepraszam za zamieszanie.

Pozdrawiam

p.s. za informację dziękuję Wojradowi.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.10.2008, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink

Ja też zauważyłem, ale szczerze mówiąc myślałem że to było celowe bo w sumie bez sensu według mnie walka tych samych zamków i byłbym za tym żeby bez tego cas vs cas się grało (nieciekawy pojedynek a i tak 8 sejwów to dużo) czy inni zawodnicy podzielają moje zdanie czy wole sejw więcej? Według mnie walki tych samych zamków za bardzo nie sprawdzają umiejętności bo ma się przewage pierwszego ataku w każdej jednostce przed kompem.
Jeszcze co do pomysłu Gwyna pewnie mu chodzi o to, że zwyczajnie nie opłaca się wysyłać wyników wcześniej niż w 9 tygodniu bo po co przeciwnicy mają znać nasze wyniki wcześniej?

Edit - jeszcze pytanie bo nie jest nigdzie podane jak będą liczone punkty po wygraniu pojedynków można przynajmniej podać jaką wartość ma każda jednostka z castla po rozegraniu wszystkich 4 walk tutaj na forum?


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 20.10.2008, Ostatnio modyfikował: Kumbat

Permalink

Kumbat

Ja też zauważyłem, ale szczerze mówiąc myślałem że to było celowe bo w sumie bez sensu według mnie walka tych samych zamków i byłbym za tym żeby bez tego cas vs cas się grało

Ja bym już to zostawił tak jak jest. Ale niech wypowiedzą się gracze.

Kumbat

Jeszcze co do pomysłu Gwyna pewnie mu chodzi o to, że zwyczajnie nie opłaca się wysyłać wyników wcześniej niż w 9 tygodniu bo po co przeciwnicy mają znać nasze wyniki wcześniej?

Żeby ich zmotywować do śrubowania wyników? ;)

Kumbat

jeszcze pytanie bo nie jest nigdzie podane jak będą liczone punkty po wygraniu pojedynków można przynajmniej podać jaką wartość ma każda jednostka z castla po rozegraniu wszystkich 4 walk tutaj na forum?

Wszystko będzie, tylko nie miałem jeszcze czasu na ogarnięcie starego excela do obliczania wyników - gdy to zrobię powstanie mechanizm raportowania oraz przedstawię szczegółową punktację.

Pozdrawiam


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.10.2008, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink

Kumbat

Według mnie walki tych samych zamków za bardzo nie sprawdzają umiejętności bo ma się przewage pierwszego ataku w każdej jednostce przed kompem.

Nie jest tak do końca bo w drugiej walce masz jednostki nieulepszone Anioły przeciwko jednostkom ulepszonym Archanioły i ta druga walka jest najtrudniejsza.


Permalink

Można oszukiwać? Bo w regulaminie nic o tym nie ma...


Permalink

@Ghulk: w regulaminie nikt też nie napisał nic o tym, że można myśleć, ale nikt nie pyta, czy wolno...

Pozdrawiam


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.10.2008, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink

MiB

@Ghulk: w regulaminie nikt też nie napisał nic o tym, że można myśleć, ale nikt nie pyta, czy wolno...

Myślenia nie wykryjesz.
Nie można modyfikować mapy, a pamięć gry już wolno? Bo cóś takiego wynika z regulaminu...