Imperium

Behemoth`s Lair

Troszkę pytań

Permalink

Akurat tworzę mapki i kampanie do Heroes IV i chciałbym żeby po prostu wiele osób w nią grało więc mam kilka pytań i proszę "wyczerpująco" na nie odpowiedzieć:

1. Wolisz kampanię czy zwykłe mapy.
2.Uważasz że powinno być dużo fajnych skryptów?
3.Lepiej zacząć bez miasta i w trakcie przygody znajdować siedliska potworów czy lepiej z miastem?
4.Czy główny bohater powinien być dobry czy zły?
5.Czy na mapie ma być dużo skarbów,potworów,artefaktów itd.?
6.Bohater powinien znać się na magii czy czuć się lepiej w walce? (Czarnoksiężnik-Złodziej,Lord-Mag)
7.Czy lepiej jest zachować wątek tajemnicy tzn. że idziesz i w trakcie przygody dowiadujesz się co masz robić czy postawić jasne reguły. (Zabij bohatera tego-i-tego)
8.Czy SI komputera ma być wysokie?
9.Fabuła na MAKSA wielka czy malutka?
10.Jeśli zdecydować się na nieużywanie magii to czy przeciwnice też nie mogą z niej korzystać?
11.Jaki powinien być rozmiar mapy?
12.Czy uniknąć "Bohater Terminator"?
13.Czy gdy zdobędzie się miasto to zrobić tak żeby było bardzo ciężko (Czyli zero kopalń,Zero siedlisk a wróg do pokonania.)
14.Zrobić podziemia pełne nekromantów,demonów mające coś wspólnego z fabułą?
15.Robić "Labirynt" (Czyli mnóstwo ścieżek,nie wiadomo gdzie iść) czy prosta droga z kilkoma rozwidleniami.

Jakby ktoś miał do dodania coś od siebie proszę bardzo.

Permalink

Choć i tak pewno w nią nie zagram, odpowiem

1.to zależy od jakości
2.mi to jest całkowicie obojętne
3.to zależy jaka jest fabuła
4.główny bohater jest zawsze dobry, nie może być zły
5.tak jak w punkcie 3
6.jak wyżej
7.zależy od autora, ale tajemnice są ciekawsze
8.jak w punkcie 6
9.im większa tym lepsza
10.jeśli mogą to mapa jest trudniejsza, a to oznacza przeważnie ciekawsza
11.to zależy do czego
12.jak w punkcie 8
13.jak w punkcie 10
14.jak wyżej i jak w punkcie 12
15.jak wyżej(bez punktu 12)

To są moje wyczerpujące odpowiedzi.

Ja bym prosił o podanie większej ilości szczegółów. (ilość scenariuszy, dodatki, itp, itd)


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 27.08.2008, Ostatnio modyfikował: Irydus

Permalink

Aby zrobić kampanię ciekawą i taką, w którą gra wiele osób (choć kto gra w H4?) trzeba stworzyć ją technicznie bez zarzutu i z dobrą fabułą. Nie patrz czego chcą inni, tylko co Ty być wolał. To Twoja kampania. A jak ją zrobić dla wszystkich, to jest duża szansa, że będzie dla nikogo.


Permalink

Mapa powinna być wg. pomysłu autora, a nie po ankietach zbierane patenty na mapy. Jeśli autor mapy zdecyduje, że będzie dużo/mało skryptów/skarbów to tak będzie. A czy mi się spodoba to powiem po zagraniu. I dzięki Bogu, że każdy ma swój gust, i każdemu pasuje co innego, bo byłoby strasznie nudno jakby wszystkie mapy do Heroes'ów wyglądały tak samo.
Pozdrawiam.


Permalink

Tabris

(choć kto gra w H4?)

Tab dobrze napisał, w czym twój problem leży.


Permalink

@up Skoro autor lubi H4 i czuje potrzebę tworzenia, to niech tworzy. Nieważne do której części, ważne żeby.


Permalink

Nie wiem, czy to pytania na temat, ale je zadam:
1- Jeśli stworzyłem mapę H3 i chcę ją wysłać do krypty razem z jakimś tekstem, to wysłać w folder w formacie zip, normalny czy bez różnicy?
2- Po jakim czasie po wysłaniu mapa ukaże się w krypcie lub pomiętych rulonach (choć mam nadzieję że nie jest aż tak zła) ?


Permalink

Erenol

Nie wiem, czy to pytania na temat, ale je zadam:
1- Jeśli stworzyłem mapę H3 i chcę ją wysłać do krypty razem z jakimś tekstem, to wysłać w folder w formacie zip, normalny czy bez różnicy?
2- Po jakim czasie po wysłaniu mapa ukaże się w krypcie lub pomiętych rulonach (choć mam nadzieję że nie jest aż tak zła) ?

2-Krypta aktualnie jest zawieszona w działaniach.

Jeśli jednak chcesz zaprezentować nam swoją mapę to wstaw formacie zip na serwer pokroju hostuje.net. Wybierasz opcję "Wgraj plik" po czym wybierasz ten który chcesz.
Gdy już prześlesz swoją mapę do wklej link w tym temacie.

Pozdrawiam!

Permalink

Dziękuję za pomoc. Adres już można sobie wklepać i pobrać mapę.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.01.2013, Ostatnio modyfikował: Erenol