Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Horn of the Abyss

Permalink

W skrócie - HotA to projekt rosyjskich fanów, dodatek do HoMM3 oparty na WoG-u który ma dodać wiele usprawnień m.in. trzy nowe frakcje (Cathedral, Cove, Kronwerk), artefakty, mikstury, alternatywne ulepszenia oraz kilka elementów z WoG-a. Projekt wyróżniają bardzo dobre grafiki robione, podobnie jak te z oryginalnego HoMM3, na modelach 3D.

Reszty polecam szukać na google.com.


Permalink

Czy ma szanse wyjść wersja polska? Nie wiem czy instalować od razu czy czekać

Permalink

Nie ma szans. Tylko wersja ruska albo angielska ;]
Poza tym nie masz czego instalować bo nic jeszcze nie wyszło :D


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.02.2010, Ostatnio modyfikował: Irydus

Permalink

Być może podejmę się spolszczenia. Wszystko zależy od od postaci tego dodatku... i czy w ogóle się ukaże...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.02.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Konqer

* działa na WoGu, ale to chyba konieczność

HotA jest na bazie WoGa, ale nie działa "na WoGu". Jest osobnym dodatkiem.

Permalink

Grałeś w nią, że wypowiadasz się tak jakbyś grał? :P


Permalink

Tym bardziej, że nie jest to jakaś tajemna wiedza, a wręcz przeciwnie. Twórcy wiele razy powtarzali, że ich praca to oddzielny od WoGa projekt. Będzie można mieć zainstalowanego zarówno WoGa jaki i HotA - takie są założenia i jak na razie nie było informacji, która by temu zaprzeczała.


Permalink

Skoro jest to projekt na bazie WoGa to które opcje wogifikacji są zachowane w Hocie? To bardzo ważne, bo jeżeli przy okazji tego dodatku będę zmuszony grać Dowódcami, mieć doświadczenie jednostek, burzenie miast i stworzenia 8. poziomu, to nawet mimo 3 nowych miast potraktowałbym to jako ciekawostkę a nie coś, w co można grać na codzień.


Permalink

Cytując pierwszy post w temacie Hota na HC

4) New artifacts
In the first three versions we are going to have up to 150 new artifacts with unique qualities and appearance. To every artifact class (Treasure, Relic etc) we will add the same number of new ones. Some artifacts will be part of new artifact combinations.
You can see most of new artifacts on HotA screenshots.
5) New spells - There will be 12 new spells in the first version.
6) New terrain types - We will add three new terrain types in the first versions. Do not confuse them with terrain map objects (like the Cursed Land and Clouds etc)
7) Commanders - For those people who played the WoG add-on the idea of commanders is familiar. But unfortunately the creators of WoG could not carry out this interesting and promising concept in a proper way. And so the idea of commanders will be one of the few WoG features remade and changed to the core in our add-on. Except new graphics we are going to revise their general role in battle, their characteristics and their development. This innovation will be included in the 1.5 version. 8) The unit (stack) experience - All we have to do is to improve this idea (from WoG) considering the terms of balance and gamplay. It will be included in the 2.0 version.
9) Town Keepers - The player will be able to hire a new unique unit to protect his town. This unit will be only one for the player and will be used only while the siege of the towns. Included in the 1.0
10) Ammunition - Each type of monsters will have the ammunition � some analogue for creatures� artifacts. We can�t tell you anything more about this because this feature will appear only in the 3.0 version.
11) New siege machines - Each and every town both original and new ones will have their own siege machines. Now this machines are � the ballista, the first aid tent and the ammo cart. This innovation will be optional and will appear in the 2.0 version.


Permalink

No to kiepsko. Dowódcy, town keeperzy, doświadczenie jednostek to zdecydowanie za dużo kombinowania jak na mój konserwatywny (w stosunku do HoMM) gust. Czy będzie istniała opcja wyłączenia niektórych funkcjonalności tak jak w WoGu można było modyfikować opcje wogifikacji?


Permalink

Tak, Docent na początku zapewniał, że opcje wogifikacji będą ciągle dostępne.

Niemniej jednak to wszystko o czym mowa, to PIERWOTNE plany, a wiemy, że od tego czasu sporo się zmieniło. Chociażby miasto. Na początku pierwsze miało być miasto krasnali, potem pierwsza miała być Katedra, a teraz najwyraźniej wychodzi na to, że pierwsza będzie Przystań.

Zobaczymy ile zostało z pierwotnych planów, ale myślę, że pierwotne założenie nie uległo zmianie i twórcy dalej chcą stworzyć "klasyczny", konserwatywny ;) dodatek do Heroes III.

Osobiście zaczekam, aż ktoś to połączy z WoGem ;P.


Permalink

"Teraz"?
Śledzę projekt od lipca 2008(chociaż ostatnio prawie wcale) i od tamtej pory wg planów pierwszym miastem zawsze miała być Przystań. Nie wiem, jak wcześniej, ale o ile nikt nie edytował przez pierwsze 2 miesiące tematu na HC to raczej się nic nie zmieniało.


Permalink

Niewykluczone, że się pomyliłem i chodziło o to, że Katedra miała wyjść przed miastem krasnali, ale nie jako pierwsza (czyli przetasowanie było na miejscach 2-3), ale nieważne.

W każdym razie na ile pierwotne plany zostaną wykonane dowiemy się dopiero jak ktoś z ich drużyny nam przekaże co tak naprawdę będzie zawierać pierwsza (i być może ostatnia) wersja HotA.


Permalink

Konqer

Skoro jest to projekt na bazie WoGa to które opcje wogifikacji są zachowane w Hocie? To bardzo ważne, bo jeżeli przy okazji tego dodatku będę zmuszony grać Dowódcami, mieć doświadczenie jednostek, burzenie miast i stworzenia 8. poziomu, to nawet mimo 3 nowych miast potraktowałbym to jako ciekawostkę a nie coś, w co można grać na codzień.

Czyżbyś nie umiał tego wyłączyć? Podpowiem ci jak uczynić tą trudną rzecz. Otworzysz menu wogifikacji i odznaczysz opcję dowódców i doświadczenia jednostek. Pokłoń się i uznaj wyższość mego wspaniałego rozumuuuuuuu! :P
Choć obawiam się, że doświadczenie jednostek może być konieczną opcją - pewnych zdolności nie da się dodać przez skrypty. Jak coś, można stworzyć wersję pliku, która zostawia tylko premie z 1 poziomu doświadczenia jednostek.
To jest założenie WoGa - każdy bierze z niego to, czego chce. Można grać na normalnym Heroesie z jedną opcją z WoGa (przycisk kupowania wszystkich jednostek choćby). Można włączyć opcje takie, że Heroes w ogóle nie będzie podobny do zwykłej gry. Ale to wszystko możesz. Nie musisz.

Konqer

* działa na WoGu, ale to chyba konieczność

Widzisz, WoG jest najlepszą podstawę do zmian - ma takie cudo jak skrypty ERM, dodatkowe jednostki, które można zastąpić i gotową bazę zmienionych elementów (choćby okno nowych kampani).


Permalink

@Ghulk: nie trafiłeś ponieważ ja wyraźnie się pytałem, czy w Hocie zostanie zachowane menu "wogifikacji" (przerażające słowo, nawiasem mówiąc) - a więc pytałem się nie o to JAK wyłączyć zbędne dla mnie opcje tylko czy w ogóle dana mi będzie szansa zrobienia tego. :) Mimo to dziękuję za rady. ;)

A co do WoGa i zalet korzystania z tej "platformy" to zdaję sobie z tego sprawę. Moje jedyne zastrzeżenia biorą się z tego, że mam wrażenie, że projekty wywodzące się z WoGa mają naturalną tendencję do komplikowania się ponad miarę. Gdyby Hota uczciwie dodała jedno nowe miasto (które może działać obok już istniejących) to naprawdę byłbym wniebowzięty i nie oczekiwał Dowódców, doświadczenia i reszty innych udziwnień. Wg mnie powinni skupić się na dodaniu JEDNEGO porządnie zrobionego elementu a w następnych wersjach ewentualnie można by implementować bardziej szalone rozwiązania jak np. alternatywne ulepszenia.

Moim zdaniem cechą dobrego dodatku do HoMM3 powinna być jego przydatność dla ligowców i graczy online. Jeżeli Hota wprowadziłaby np. tylko jedno nowe miasto które nadaje się do gry w turniejach to już znaczyłoby, że jest doskonałym dodatkiem.


Permalink

A co do WoGa i zalet korzystania z tej "platformy" to zdaję sobie z tego sprawę. Moje jedyne zastrzeżenia biorą się z tego, że mam wrażenie, że projekty wywodzące się z WoGa mają naturalną tendencję do komplikowania się ponad miarę.

Ciągnie w górę Krzywej. Im więcej ma się możliwości, tym więcej się chce ich wykorzystać. A samo Heroes III ma nikłe możliwości modowania. Grzebanie w plikach exe to wyższa szkoła jazdy. Nawet moje możliwości w tej dziedzinie są dość nikłe. A łatwiej to robić na WoGu, gdyż pod sporo rzeczy wystarczy się podczepić, zamiast tworzyć to od nowa w podstawowym H3.

Gdyby Hota uczciwie dodała jedno nowe miasto (które może działać obok już istniejących) to naprawdę byłbym wniebowzięty i nie oczekiwał Dowódców, doświadczenia i reszty innych udziwnień.

Gdyby było zapotrzebowanie na to, stworzenie moda, który usuwa wszystkie ficzery które nie są niezbędne do gry zamkiem byłoby bardzo proste.


Permalink

Słowem offtopu, proponuję przenieść się do odpowiedniego działu i tam prowadzić dyskusje/wojny nt. wyższości WoG'a nad zwykłym HoMM (lub odwrotnie).


Permalink

Nikt tu nie prowadzi wojny, dyskusja dotyczyła Hoty i jej funkcjonalności. Z mojej strony to koniec słowa offtopu.


Permalink

Po tym filmiku nie mam żadnych wątpliwości że na czasie możemy się spodziewać wydania pierwszej wersji HOTA ! :)) podobno Cove jest skończone w 95,5%, yeah!

KLIK <--- filmik