Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Horn of the Abyss

Permalink

Innos

Ja nie mam żadnych crashy z armatą - strzela mi tylko 1 raz.

A ja mam ten problem. I parę innych osób też miało.

Innos

Balans jest dobry.

1 poziom - słaby, 2 - niezły, 3 - świetny, 4 - niezły, 5 - świetny, 6 - niezły, 7 - monstrum. Koszty nie są bardzo wysokie, poza tym bohaterowie mogą mieć nawet parę niks na starcie, co jest wg mnie przegięciem. Zdaje się, że to wszystko było zrobione tylko po to, by się łatwiej testowało.

Innos

2 budynki nie mają tylko właściwości...

Prawie wszystkie budynki (mniej lub bardziej specjalne) dodają po prostu do Ataku liczby rzędu kilkudziesięciu punktów. Bodajże do jednego w ogóle nie można wejść, a dwa bądź trzy (w tym graal) nie mają w ogóle opisu.

Innos

A co do tego v 2.0 Hota to ma być w nim zamek krasnoludów a w v 3.0 Katedra.

Ku radości ludu forum DF2.ru znowu działa. Zatem, skoro moje posty Cię nie przekonują, odnośnie planów Hoty odsyłam tu i tu. I jeszcze taki mały cytat z Heroes Community, z dnia 21 lutego 2010 roku:

Maestro

shoking new!!!
Docent Picolan and Alex-ander leaves the HOTA project...
it means that HOTA will be closed!
---
but they promise that the one new town will be relesed - cove, the pirate's town.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.09.2011, Ostatnio modyfikował: Hobbicus

Permalink

Hobbit

Co do poziomu zaawansowania - nie jest to prawdą. Istnieją bardziej zaawansowane projekty od Asylum, takie jak np. Bastion (był film z miastem dodanym przez CoreWoG), Haven (nawet jeśli jest porzucone, to istnieje ekran miasta), Kreml (tam są wszystkie jednostki wraz z animacjami - jednostki do Asylum są z tego co wiem dopiero na fazie "szkiców"), Forge (to związane z don_komandorrem czy Alex-andrem) czy też nieznany na świecie Abyss, który został gdzieś pochłonięty wraz z padnięciem forum DF2.ru.

Ja tam widziałem większość animacji jednostek z Azylu(limit):P i NIE były to szkice koncepcyjne! Więc twoja "prawda" nie jest prawdą.


Permalink

Przejrzałem ich forum i nic poza niedziałającymi grafikami do pojedynczych klatek oraz komentarzy Alex-andra, iż żadnych defów na razie nie ma, nie znalazłem. Mógłbyś pokazać te animacje?


Permalink

Może ktoś wie z kąt można (o ile można) pobrać ten Interface?

EDIT: Jak widziałem to są 3 wersje frakcji pirate cove - tej co podałem i jeszcze innej ze statkiem na niebie zamiast gwiazdy i całkiem innym wyglądem... Wie ktoś coś na ten temat?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.09.2011, Ostatnio modyfikował: Innos

Permalink

Tego Interface z kąt pobrać nie można. Tego interfejsu tym bardziej nie. Na pewno nie z kąt. Najpewniej znikąd.

A Zatoka jest tworzona od 3 lub nawet 4 lat i w międzyczasie różne rzeczy się zmieniały.

EDIT: Ciekawostka - screen z edytora map do Hoty. Nadesłane przez hippocampusa na DF2.ru - co prawda ponad miesiąc temu, ale zdaje się, że tego typu rzeczy nikt tutaj nie zamieszcza. :P Na szczególną IMO uwagę zasługują dwa nowe rodzaje terenu, kompatybilność z WoGiem (tak można wnioskować po jego ikonie w lewym dolnym rogu) oraz intrygujący kompas tuż przy samym Rogu Otchłani (również w lewym dolnym rogu)...

EDIT2:

Innos

Czyżby ktoś pracuje nad hota?

Nie "ktoś", tylko wciąż HotA Team.


Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 10.09.2011, Ostatnio modyfikował: Hobbicus

Permalink

Też zauważyłem tego screena jak wczoraj przeglądałem to forum. Czyżby ktoś pracuje nad hota?

Hota Team to wiem, ale nic się nie dzieje. Nie ma zdjęć, filmików ani nawet jakiejś informacji od nich już od dawna. Nawet forum zamknęli z niewiadomych przyczyn...
Tak czy inaczej nie wiem co o tym myśleć.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.09.2011, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Nie ma informacji... To fakt, ale czy to źle? Ja wolę myśleć że to nie wyjdzie, a nie łudzić się nowymi grafikami że "Ojej co chwilę coś dają, czyli to musi być prawie gotowe!". Niech kierują się stwierdzeniem "When It's Done" i dopiero wtedy opublikują wszystko;p


Permalink

Hobbit nie pokaże ci z prostej przyczyny;) którą sam podałeś, ogólnodostępne forum zawiera dużo starszych nieaktywnych animacji i obrazów. Mogę ci tylko powiedzieć że widziałem animację tego klowna z 1 poziomu i jeszcze jednej jednostki której teraz już nie kojarze, reszta miała albo projekt(3D) albo animację np: samego ruchu...itp Sam wiesz że jest znacznie łatwiej i szybciej zrobić animację gdy posiada się projekt w 3d, niż poprzez sklejanki...
Aczkolwiek skoro Alex już nie współpracuje z teamem(?), to mimo zaawansowanych pracy nad Azylem może on nigdy się nie pojawić. Nadal uważam, że HoTA team ma jeden podstawowy problem, za dużo jest tam ludzi od krytykanctwa i tworzenia nowych zamków, za mało osób które są w stanie coś zrobić rzeczywiście.


Permalink

Dla mnie byłoby dobrze, gdyby chociaż dodali samo Cove. To miasto jest praktycznie skończone - wystarczy dodać muzykę, zlikwidować parę błędów, dodać miasto do edytora itp.


Permalink

Haav Gyr

Hobbit nie pokaże ci z prostej przyczyny;) którą sam podałeś, ogólnodostępne forum zawiera dużo starszych nieaktywnych animacji i obrazów. Mogę ci tylko powiedzieć że widziałem animację tego klowna z 1 poziomu i jeszcze jednej jednostki której teraz już nie kojarze, reszta miała albo projekt(3D) albo animację np: samego ruchu...

Czyli wróciliśmy do tego, o czym mówiłem na początku - to miasto nie wypada jakoś imponująco pod względem gotowych rzeczy na tle innych bardziej znanych projektów.

Ja widziałem ledwo dwie czy trzy sekwencje animacji. Żadnej pełnej animacji ani ukończonego defa nie znalazłem. Alex-ander podał dawno temu informację, że stworzył na razie tylko modele - nic poza tym. Jak dla mnie wygląda to na to, że jednostki miasta nie są ukończone.

Haav Gyr

Aczkolwiek skoro Alex już nie współpracuje z teamem(?), to mimo zaawansowanych pracy nad Azylem może on nigdy się nie pojawić.

Na pewno Alex-ander nigdy nie był w teamie. Czy współpracował - kto wie... I wbrew pozorom nie tylko on tam rzeczywiście coś robi(ł).

Haav Gyr

Nadal uważam, że HoTA team ma jeden podstawowy problem, za dużo jest tam ludzi od krytykanctwa i tworzenia nowych zamków, za mało osób które są w stanie coś zrobić rzeczywiście.

Z tego co wiem praktycznie ani jedna osoba w teamie nie odpowiada za tworzenie nowych zamków i praktycznie ani jedna osoba w teamie nie jest beta-testerem. Tego typu osoby są z zewnątrz i nie są związani ze składem bezpośrednio.

Zdecydowaną większość stanowią chyba mapmakerzy (których zresztą w tym momencie najbardziej potrzeba). Za nimi są graficy i programiści. Pojęcia nie mam jak to jest z pomysłodawcami czy ludźmi od balansu, wygląda to jednak nieco tak, jakby wszelkie propozycje z zewnątrz były bardzo mile widziane, przez co taka funkcja w teamie traci nieco sens.

Uland

Dla mnie byłoby dobrze, gdyby chociaż dodali samo Cove.

Dodadzą samo Cove.

Tak przynajmniej mówią wszystkie znaki na niebie i ziemi.


Permalink

Każdy ma inne spostrzeżenia to widać. Może Hota wyjdzie a może nie... a z resztą sami widzieliście co Oni na wymyślali:
- Artefakty
- nowe frakcje
- stworzenia i wiele wiele innych rzeczy.
Więc się nie dziwcie, że to jeszcze nie wyszło, o ile wyjdzie. Sądząc po takim małym teamie to sami pomyślcie...

Permalink

Trochę aktualności:

* Przedwczoraj XEL na forum DF2 poinformował, iż do HotA Crew powrócił Docent Picolan jako programista, a dołączył Axolotl - grafik 3D, znany głównie z Abyss, projektu nowego, podwodnego miasta.

(na Heroes Community wczoraj również znalazła się podobna informacja)

* Dzień wcześniej zostały podane informacje (też przez XELa) odnośnie artefaktów i bohaterów. Szczególnie tych drugich warto przejrzeć - zdaje się, że alternatywne jednostki w miastach rzeczywiście mają być wprowadzone w pierwszej wersji dodatku.

* Na pytanie Marciusa czy dział ze screenami zostanie zaktualizowany znowu XEL odpowiedział:

Да.

W skrócie: coś się zaczyna znowu dziać.
...ale data premiery - wciąż nieznana. :P

EDIT: I jeszcze coś odnośnie jednostek alternatywnych.


Permalink

Nie ucieszyłem się tak na temat Hota od kond zaczołem grać frakcję Cove :D
Nareszcie coś się zaczyna ruszać. Mam nadzieję, że nie zawieszą znów prac...

Permalink

To, że nie informowali o postępach na forach międzynarodowych, nie znaczy wcale, że tych postępów nie było...



Jakiś czas temu zamieszczone na forum...

Tłumaczenie

Pierwsza publiczna wersja HotA planowo będzie zawierała:

- miasto Przystań ze wszystkimi "składnikami"
- nowe artefakty, + łączone
- nowe obiekty, + dekoracje
- kampanię HotA, + filmiki
- główne menu i interfejs (?) w stylu projektu
- więcej nowości*

* - poprawienie oryginalnych grafik, obiekty dekoracyjne z kanałem alfa, najprostsze artefakty-eliksiry, może też kilka nowych neutralnych jednostek i autorskich map, no i inne, które mają szansę się dostać przed premierą

Instalowane na Heroes III: SoD, posiada wparcie moda HD.
Wedle koncepcji nadal najważniejszym jest, jeśli to możliwe, ażeby zachować oryginalny styl i żeby innowacje nie zaburzyły ogólnego balansu.

Wszelkie nowe tereny, nowy format map z 3 lub więcej poziomami i dowolnym rozmiarem, machiny wojenne, jeszcze więcej nowych obiektów, alternatywy, wszelkie funkcje ERy (w wersji następnej po pierwszej) i opcje z TE/WT/WoG, inne nowe miasta, wiele nowych kampanii/map i wszystko, czego sobie tylko dusza zapragnie - tego w pierwszej wersji nie będzie. Prawdopodobnie jednak kiedyś to się pojawi, choć powyższe rzeczy wymagają pracy, której i tak jest wystarczająco dużo, i nie warto się nad nimi rozdrabniać (?).

Team nie odpowiada za wszelkie wersje alfa krążące w sieci.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 10.11.2011, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Alrernatywne jednostki wyglądają super! Najbardziej podobają mi się łucznik, leprekaun i mumia.


Permalink

Wyglądają super, ale jak oni je dodadzą? Podmiana jednostek to jedno, a stworzenie alternatywnych ulepszeń rodem z H5, to już całkiem inna bajka.
Z drugiej strony skoro udało im się złamać kod gry i utworzyć całkiem nowe miasto, to może i alternatywy kiedyś ujrzą światło dzienne. Nie liczyłbym jednak, że stanie się to szybko.

Permalink

Oni nie podmieniają jednostek tylko je dodawają a to wielka różnica...

Permalink

Cedric

stworzenie alternatywnych ulepszeń rodem z H5

To nie są alternatywne ulepszenia.

Cedric

Nie liczyłbym jednak, że stanie się to szybko.

To się nie stanie szybko. :P Patrz mój poprzedni post.


Permalink

W końcu newsy xd
Czekam i czekam na HotA bo póki co to w H^ nie pogram ze względu na slabego PC.
cały czas w WoGa musze grać ;)


Permalink

Takie tam...

1.Na Heroes Community Docent Picolan pokazuje screen z najnowszej wersji dodatku i informuje, iż główne problemy dotyczą aktualnie programowania i że błędem była praca na kodzie SoD. Dlatego właśnie następna wersja będzie opracowywana na podstawie silnika ERA. :P

2.Na oficjalnym forum zaś XEL na pytanie o muzykę stwierdził, że najbardziej prawdopodobny jest motyw Regny z MM8.