Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Horn of the Abyss

Permalink

Skoro tyle już zrobili to pewnie za niedługo powinni wydać to miasto. W końcu więcej miast będzie, a nie tylko podmiany. Trzeba tylko poczekać.

Permalink

Sprawdziłem wersję Beta - działa.

Nie jest to chyba ta Alpha, która wyciekła wcześniej.

Linku niestety nie możemy podać:-(

Gra niestety wykrzacza mi się do Windowsa po parunastu turach.
W zamku brakuje muzyki.
Grafika bardzo dobra - HIII style :-)
Wszystkie nowe nazwy (jednostki, budynki,zdolności jednostek) są po rosyjsku.
Same jednostki są ok, mają ciekawe zdolności.


Permalink

Linku już nie ma, został skasowany wraz z hasłem, które umożliwia rozpakowanie dodatku - niestety, nie powiem, gdzie był, Innos.


Permalink

Ludzie ale już powściągnijcie się z przechwałkami, że macie ale się nie podzielicie. To jest takie niefajne.


Permalink

Tristan

Sprawdziłem wersję Beta - działa.

Nie jest to chyba ta Alpha, która wyciekła wcześniej.

Linku niestety nie możemy podać:-(

Gra niestety wykrzacza mi się do Windowsa po parunastu turach.
W zamku brakuje muzyki.

(...)

Chyba jednak to Alpha, która wyciekła ;)
Poza tym ta wersja pozwala na grę bez wywalania, jeśli wie się, które powodują crashe. A są to kryjówki złodziei i wszystkie walki, w których biorą udział rozbójnicy.

A muzykę można dodać, trzeba do folderu mp3 skopiować wybrany utwór muzyczny i nazwać go "Covetown" (musi to być mp3 128 kbt/s).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.08.2011, Ostatnio modyfikował: Sheogorath

Permalink

Tak, to jest ta wersja, która wyciekła. Gracze ją chcą, bo nie wiedzą ile ma jeszcze błędów do naprawy przez programistów. Między innymi jeden budynek miasta piratów nie ma żadnego zastosowania, tzn. jest pusty - najprawdopodobniej miał być to jakiś Magazyn przemytników, który dawał jakąś dodatkową ilość złota, tak jak wspomniano powyżej w otwieraniu drugiego okna karczmy i kryjówki złodzieji następuje wyłączenie gry, miasto nie ma własnej muzyki, jednostki z tego zamku są bardzo mocne przez co wszystkie mają wiele zastosowań, za to do wybudowania wszystkich budynków potrzeba bardzo wiele kamienia, a innych surowców bardzo mało. Nie chcę pisać więcej błędów, aby Was za bardzo nie zniechęcić...

Czy może ktoś wie, czy zespół HotA nadal pracuje nad tym dodatkiem?
Z tego co wiem w dodatku miały być, aż trzy zamki:miasto inkwizycji - według mnie nie za bardzo pasuje do klimatu gry, miasto Kronwerk - krasnoludzkie miasto jest nawet ciekawe, mam nadzieję, że twórcy nie dali wszystkich jednostek jako krasnoludy, lepiej by było jakby były trzy jednostki krasnoludzkie ( Piechur, Strzelec, Mag) ,a reszta innych (Dzik,Yeti - chyba Yeti nie występuje w sadze HoMM, ale widziałem kiedyś bardzo ładnie wykonanego w archiwum WoGa, Smok KryształowyMagmowy) i Piraci, których wersję niektórzy mają. Z wyczytanych na stronach internetowych newsów o tym dodatku dowiedziałem się, że Piraci byli w wersji alfa 1.0, w wersji 2.0 byli krasnoludzie, a dopiero wersja 3.0 oferowała miasto inkwizycji. Wersja alfa wyciekła i od wtedy na głownyn forum tego dodatku zaprzestano dawania newsów o tym, kiedy skończą, czy rzeczywiście kończą HotA, czy od tamtego czasu zaprzestano robienia tego moda - nic konkretnego o tym nie wiemy, ale jeśli skończyli w takim stosunkowo krótkim czasie zamek piratów robiąc go bez większych błędów to jeśli od tamtego czasu pracowali nadal nad tym to powinno być skończone...


Permalink

Jeśli dobrze pamiętam, pierwotne plany twórców HotA polegały na wydaniu dodatku w trzech częściach - w każdej miało się znajdować jedno nowe miasto.
Nie miało to żadnego związku z wersjami alfa/beta, które są produktami "w trakcie tworzenia", a nie gotowymi częściami/dodatkami.
Wersja alfa to nie to samo co wersja 1.0. Daleko jej jeszcze do tego.

Nie jestem w 100% pewien, ale dla mnie jest to oczywiste, że skoro nie dokończono części pierwszej (pozostała w fazie alfa - być może przeszła do fazy beta), to następne części, a więc następne miasta pozostały co najwyżej w fazie koncepcji / pierwszych podejść. Owszem - jakieśtam jednostki powstały, ale ogólnie nic, co wymagałoby skoordynowanej pracy całego teamu, aby dodać następne miasto.

Jeśli wyjdzie choć część 1.0 - fajnie, na pewno zagram.
Jeśli będzie jak z WoGem 3.59 (informacja "może za rok" zawsze aktualna), to płakać nie będę.

Wg mnie twórcy HotA po prostu za dużo naobiecywali.
I okazało się, że wyczerpały się zasoby ludzkie, czas i chęci, aby to dokończyć.


Permalink

Acid Dragon

pozostała w fazie alfa - być może przeszła do fazy beta

Na pewno przeszła do fazy beta. Zanim forum DF2.ru padło, można było tam trochę o tym poczytać, wywnioskować z postów... Poza tym wiem z pewnego źródła, że już powoli szykuje się następna wersja testowa. To oznacza, że błędów jest sporo.

Acid Dragon

następne części, a więc następne miasta pozostały co najwyżej w fazie koncepcji / pierwszych podejść

Jest gorzej - nie ma pewności, jakie będą następne miasta. Do wersji 2.0 pcha się ich wbrew pozorom sporo, a oficjalnych informacji po prostu brak.

Teoretycznie po Cove ma przyjść pora na Stanford, a następnie - Tartar. Sęk w tym, że ostatnie jakiekolwiek newsy były prawie sprzed roku. W międzyczasie wiele rzeczy mogło się zmienić... i prawdopodobnie się zmieniło.

Acid Dragon

Wg mnie twórcy HotA po prostu za dużo naobiecywali.

Konkretnie - Docent Picolan za dużo naobiecywał. Albo inaczej: przyjmował wszelkie fajne pomysły z entuzjazmem. Mimo iż mieli (i chyba nadal mają) ledwo jednego programistę, tj. Entusera, który sam przyznawał, że np. ma spore problemy z przystosowaniem edytora map do dodatku.

W międzyczasie Picolan zrezygnował z projektu, dając jedynie przyzwolenie na wprowadzenie Cove do gry. Rolę przywódcy przejął hippocampus. I na dzień dobry skrócił całą listę planowanych nowości w kolejnych wersjach dodatku o ponad połowę. Dość rozsądnie.


Permalink

A nie przypadkiem zamek pod nazwą Limit? Bo jeśli dobrze pamiętam, tam jednostki były gotowe w 70%


Permalink

Nie.

Owszem, Azyl jest jednym z miast, które się do Hoty pchają, ale nie znalazłem żadnej oficjalnej informacji odnośnie tego, czy rzeczywiście się tam dostanie.

Zresztą - jednostki to właściwie wszystko, co na razie mają. Poza paroma portretami (z których i tak zrezygnowali) i modelami jakichś budynków.


Permalink

A niby Tartar posiada więcej, bo jakoś nie widziałem nic, oprócz nazw i 2/3 kiepsko przerobionych jednostek z h3? Kiedys odwiedzałem ich forum i najbardziej zaawansowane miasto po Cove, Katedrze i Kronverk to właśnie Limit.


Permalink

Ciekawy motyw z tymi 2 ulepszeniami jednostki 3poziomu. Sprawia, że to fajne uczucie z odkrywania nowych rzeczy w grze powróciło :] Oby więcej takich smaczków!
Jednostki super!
Ich zdolności również ciekawe. Chociaż wydaje mi się, że zdolność tych czarodziejek ździebko przesadzona, aczkolwiek zobaczy się jak to wyjdzie w ostatecznej wersji.

No i MEGA, UBER, WIELKI PLUS za śmiesznie prostą instalację niewymagającą WoGa :D


Permalink

Haav Gyr

A niby Tartar posiada więcej, bo jakoś nie widziałem nic, oprócz nazw i 2/3 kiepsko przerobionych jednostek z h3?

Widocznie nie kierują się tym, ile jest rzeczywiście zrobione.

Podaję tylko te informacje, które rzeczywiście gdzieś kiedyś tam się pojawiły na forach. Bardzo prawdopodobnym jest to, że po Cove przyjdzie pora na Stanford - mimo iż to miasto jest praktycznie tylko na fazie konceptu. Dlaczego akurat tak? W sumie nie wiem. Może to kwestia tego, kto jest w obu teamach.

Haav Gyr

Kiedys odwiedzałem ich forum i najbardziej zaawansowane miasto po Cove, Katedrze i Kronverk to właśnie Limit.

Proszę Cię, nie nazywaj tego miasta Limitem. :P Rosyjskie "Predel" znaczy co prawda dosłownie "Granica", ale angielska zatwierdzona nazwa brzmi "Asylum".

Co do poziomu zaawansowania - nie jest to prawdą. Istnieją bardziej zaawansowane projekty od Asylum, takie jak np. Bastion (był film z miastem dodanym przez CoreWoG), Haven (nawet jeśli jest porzucone, to istnieje ekran miasta), Kreml (tam są wszystkie jednostki wraz z animacjami - jednostki do Asylum są z tego co wiem dopiero na fazie "szkiców"), Forge (to związane z don_komandorrem czy Alex-andrem) czy też nieznany na świecie Abyss, który został gdzieś pochłonięty wraz z padnięciem forum DF2.ru.


Permalink

Dagon

Ciekawy motyw z tymi 2 ulepszeniami jednostki 3poziomu. Sprawia, że to fajne uczucie z odkrywania nowych rzeczy w grze powróciło :] Oby więcej takich smaczków!
Jednostki super!
Ich zdolności również ciekawe. Chociaż wydaje mi się, że zdolność tych czarodziejek ździebko przesadzona, aczkolwiek zobaczy się jak to wyjdzie w ostatecznej wersji.

Zamek w chwili obecnej jest strasznie niezbalansowany. O ile jednostki 1, 2 i 6 rzędu są ok to o tyle jednostki rzędu 3 (de facto po trzecim ulepszeniu stają się jednostkami 4 poziomu), 4, 5 i 7 ze swoimi statystykami i umiejętnościami to trochę nieporozumienie :-)

Fajnie że zamek ma tylko 4 poziomy gildii magii. Zaliczam to na plus.


Permalink

Na razie nie ma sensu tego ściągać. Lepiej jak skończą to miasto bo z tego, co tu niektórzy piszą wnioskuję, że na razie nie jest zbyt zbalansowane. Jak oficjalnie to ukończą, to wtedy będzie można o tym poważnie porozmawiać czy się miasto podoba, czy nie.
Mam nadzieję, że prace nad tym wciąż trwają, choć przypomina mi to nieco prace nad najnowszym Equilibrisem do H4.

Permalink

Cedric

Na razie nie ma sensu tego ściągać. Lepiej jak skończą to miasto bo z tego, co tu niektórzy piszą wnioskuję, że na razie nie jest zbyt zbalansowane. Jak oficjalnie to ukończą, to wtedy będzie można o tym poważnie porozmawiać czy się miasto podoba, czy nie.

Jeden z członków teamu na Heroes Community stwierdził, iż wersja alfa jest kompletnie niegrywalna, za to można dzięki niej popodziwiać grafiki... ale przyznam rację, że ściąganie tego jest trochę bezsensowne. Właściwie to jest jedynie dowód na to, że ten dodatek to wcale nie jest pic na wodę. A skoro twórcy nie chcą, by kolejni ludzie to ściągali, to należy uszanować wolę twórców.

Cedric

Mam nadzieję, że prace nad tym wciąż trwają, choć przypomina mi to nieco prace nad najnowszym Equilibrisem do H4.

Mamy jakieś dowody na to, że najnowszy Equilibris istnieje w jakiejkolwiek formie? :P


Permalink

Dobra teraz ja. Nie było mnie... szkoła.
Chciałem się podzielić nią, ale prawa autorskie i admini JB od razu usuneli linka
który dałem - bo wiem jak to jest jak ktoś się chwali a nie podzieli... dlatego go umieściłem ale już o tym wspomniałem. Ta wersja jest grywalna - wyskoczył mi tylko 1 błąd, podczas pierwszego uruchamiania! NIe ma tylko muzyki a tak to jest fajnie, no i jest armata :D i te nowe wspaniałe strzałki i jak i również nowe jednostki w innych zamkach (podmienione tak jak by). Jak dla mnie zamek ukończony na 95% i jakoś myślę że chcą zrobić na 100% tą grę z 3 zamkami naraz i wypuścić Hote :p

EDIT: Wsadziłem muzyke z piratów z karaibów - idealnie pasuje :D

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.09.2011, Ostatnio modyfikował: Innos

Permalink

Ja zdążyłem pobrać z podanego przez Ciebie linku. Zainstalowałem i wywalało mnie do Widndowsa. Plik usunąłem i czekam na wersję w którą będzie się dało grać. Jeśli wyjdzie będę się cieszył, a jeśli nie to wzruszę ramionami i nie będzie to zaprzątało moich myśli dłużej niż 5 minut, gdyż jakiś czas temu nastawiłem się na to, że ten projekt umarł śmiercią naturalna.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.09.2011, Ostatnio modyfikował: Euronymus

Permalink

Innos

Ta wersja jest grywalna

Grać się w sumie da... ale wiele budynków specjalnych nie ma właściwości, balansu praktycznie nie ma, armata potrafi strzelać kilkanaście razy na turę, a crashe zdarzają się nie tak rzadko. Nie wiem, czy można to nazywać wersją grywalną...

Innos

jak i również nowe jednostki w innych zamkach (podmienione tak jak by)

Mógłbyś wskazać konkretne przykłady? Ja zauważyłem jedynie zmianę portretów u pikinierów, ale bez podmieniania samego defa...

Innos

jakoś myślę że chcą zrobić na 100% tą grę z 3 zamkami naraz i wypuścić Hote :p

To jeszcze raz: HotA Team nigdy nie miał planów wypuszczenia dodatku z trzema zamkami naraz. Każde z trzech miast miało być dołączone do kolejnej wersji (Cove w 1.0, Cathedral w 2.0 itd.). Teraz mamy jedynie pewność, że Cove będzie w pierwszej oficjalnej, pełnej wersji HotA. Co będzie dalej - zobaczymy...

Enonymus

jakiś czas temu nastawiłem się na to, że ten projekt umarł śmiercią naturalna.

Jednak coś zrobili. I to duże coś. :P

Zresztą z tego co słyszałem HotA Team jest już dawno po betatestach i teraz się powoli szykują do kolejnych wersji przedpremierowych... Pożyjemy, zobaczymy. Ja osobiście byłbym bardzo zdziwiony i rozczarowany, gdyby ten projekt został porzucony.


Permalink

Ja nie mam żadnych crashy z armatą - strzela mi tylko 1 raz.
Balans jest dobry.
Te jednostki to są tylko zmienione portrety niektóre.
2 budynki nie mają tylko właściwości:
Chata - nie powiem Wam o jaką chodzi bo nie zrozumiecie, gdzie się znajduje
Gral - Ta gwiazda na niebie.
Ale muzykę można wstawić.
A co do tego v 2.0 Hota to ma być w nim zamek krasnoludów a w v 3.0 Katedra.