Imperium

Behemoth`s Lair

Extremalna wiedza o HoMM IV

Permalink

Oczywiście, że jest. Maksymalny poziom to wszakże siedemdziesiąty.

Poziom 50. (wg instrukcji) wymaga zdobycia 23 513 200 punktów doświadczenia. Poziom 30. wymaga zaś 668 100 punktów doświadczenia. Aby więc awansować z poziomu 30. do 50. potrzeba 22 845 100 punktów doświadczenia.

Najsłabsza jednostka w HIV jest warta 4 punkty doświadczenia, czyli trzeba by zabić aż 5 711 275 (niemal sześć milionów!) chłopów!
Najsilniejsza jednostka w zwykłym HIV jest warta 1233 punkty doświadczenia, czyli trzeba by zgładzić 18 529 czarnych smoków.
W WoW-ie mamy jeszcze Megasmoka, wartego 1500 punktów doświadczenia, czyli zgładzenie 15 231 megasmoków rozwiązuje Twój problem.

Jeśli na mapie masz przeciwników zgrupowanych w legiony (czyli bardzo duża mapa, a czas grania wynosi już kilka miesięcy), to zdobycie wymaganej sumy punktów doświadczenia nie jest wcale aż tak trudne.

Oczywiście zawsze można odwiedzić 20 drzew wiedzy - w końcu to tylko marne 50 000 sztuk złota i 100 klejnotów.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.05.2012, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

BBCode umyślnie nie działa w pierwszym poście? ;P Przy okazji, napisałem kiedyś, że krąg ognia jest większy po rzuceniu go na większą jednostkę. Zapomnieliście to dodać.

Permalink

Według mnie, podstawowymi różnicami między Kulą Ognia a Ognistym Kręgiem są:

1. Wygląd

2. Jeśli wróg ma Magiczne Lustro, Kula Ognia odbija się CAŁKOWICIE ( zadaje obrażenia na obszarze 3 * 3 ), a Ognisty Krąg zadaje obrażenia tylko rzucającemu ( odbija się jako Słup Ognia ).

3. W przypadku Ognistego Kręgu istota w centrum eksplozji nie otrzymuje obrażeń.

A poza tym dzięki temu, że są dwa takie zaklęcia, jest większa szansa nauczenia się któregokolwiek z nich w Gildii Magów ( gdyby było tylko jedno z nich, byłaby mniejsza szansa na nauczenie się go ).

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 5.06.2012, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

Ważną różnicą jest to, że krąg ognia nie zawsze ma pole rażenia 3x3m (tak właściwie, to kto wymyślił, że 1 kratka = 1m? Przecież wg. tego bohaterzy mają szerokość kilku metrów :P) bez środkowej kratki, po rzuceniu go na jakąś jednostkę ma większe pole rażenia niż gdyby rzucić je na pusty obszar. Jest to ważna cecha tego czaru, potrafi być o wiele silniejszy od kuli ognia.
Dlatego moglibyście o tym nie zapominać :P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.06.2012, Ostatnio modyfikował: Field

Permalink

Jak się nazywa kawałek muzyczny niewykorzystany w grze? Najprawdopodobniej miał dotyczyć trawy lub śniegu.


Permalink

Taro

Jak się nazywa kawałek muzyczny niewykorzystany w grze? Najprawdopodobniej miał dotyczyć trawy lub śniegu.

Heroes 4- Wandering

Bodajże o to chodzi.

Permalink

Tak, to ten. Na forum Celestial Heavens był dodany mod zmieniający muzykę na trawie właśnie na to, ale plik już nie istnieje.


Permalink

Spójrzcie na dwa ostatnie wyniki. Czyżby nazwy kampanii, których nie wstawiono do gry?

I dodatkowo pytanie: co się stanie, jeśli nasz bohater stoi dokładnie pod bramą miasta, zostanie zaatakowany i zginie bez możliwości ucieczki? Sprecyzuję, że bohater powinien zostać zaatakowany przez armię neutralną lub gracza BEZ MIASTA.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 10.11.2012, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Trafi do więzienia agresora, jeżeli dobrze zrozumiałam sytuację.

Inne pytanie - w plikach gry znajdują się informacje o pewnej umiejętności, która w końcu nie trafiła do gry. Jak się ona nazywała (nazwa oryginalna lub polska) i co powodowała?

Permalink

Sprecyzowałem pytanie, bo miało lukę.


Permalink

Taro

I dodatkowo pytanie: co się stanie, jeśli nasz bohater stoi dokładnie pod bramą miasta, zostanie zaatakowany i zginie bez możliwości ucieczki? Sprecyzuję, że bohater powinien zostać zaatakowany przez armię neutralną lub gracza BEZ MIASTA.

O ile się nie mylę, to zostanie trup pod miastem, a jak gościo co zaatakował odejdzie, to będzie go można zabrać.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.11.2012, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

A jak nie odejdzie?? :D


Permalink

No to nie będzie można go zabrać, ale trup będzie leżał na ziemi, prawda?

Permalink

Nie.


Permalink

Czyli pewnie jakiś błąd w grze - może bohater zostaje uwięziony w swoim mieście?

Permalink

Czyli zgaduj dalej.


Permalink

Ja największy poziom miałem 83-Zabójce bez żadnych kodów i bugów.Sam chodził przejmował zamki i wymierzał sprawiedliwość,był przekozak...


Permalink

Jasne. To jak wyjaśnisz, że w edytorze maks. to poziom 40, a w grze 70?


Permalink

Chyba większość z was nie grała w H4.Niewiem jaki jest maksymalny poziom w H4 ,ale myślę że jest nie ograniczony,ponieważ wielokrotnie miałem bohaterów powyżej 70 poziomu,wiem jedno że dzrzewko które zwiększa poziom bohatera za klejnoty czy za złoto zawsze daje następny poziom.Pierwszo słyszę że maksymalny poziom to 70 to jest nie prawda i widocznie graliście na słabych mapach i tego nie doświadczyliście.Poziom w Herosach jest nieskończony...i nigdy nie grałem na kodach,a największy poziom miałem 83 i doskonale to pamiętam szkoda że nie mam tego save'u bo bym wam przesłał.Sprawdźcie na drzewku poziomowym.Zawsze daje poziom.Niewiem skąd wy wzieliście że 70 poziom to maks w Herkach 4,gdzie to jest napisane? To jest bujda...


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 30.11.2012, Ostatnio modyfikował: Aenain