Imperium

Behemoth`s Lair

Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs

Permalink

Nareszcie... Tutaj: http://imperium.heroes.net.pl/post/25818#p25818
To stateczna wersja Morskiego Miasta. Pomysły na Alternatywne Ulepszenia i zdolności SR-a zostały połączone z moimi, jak radził Ynaf. Grafiki są, wyjaśnienia co do nowych umiejętności też. Brakuje już tylko tłumaczenia na angielski. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto to przetłumaczy (chociaż poszczególne kawałki, aby potem to złożyć w "całą" angielską wersję) i możemy zgłosić projekt.
Pozdrawiam!

Permalink

Cóż, na poprzedniej stronie umieściłem przetłumaczone na angielski statystyki jednostek (wersja 1.1, więc radziłbym się wszystkim chętnym z tym zapoznać ;)). Niestety nie uda mi się przetłumaczyć reszty - będziecie musieli znaleźć kogo innego, który się podejmie tej fuchy. To dlatego, że mam jeszcze jedną rzecz, którą chcę koniecznie dzisiaj zrobić (potem będzie za późno, a z pewnych powodów średnio mam ochotę czekać na tę rzecz tydzień. ;) Jaka to jest - nie pytajcie). A po tym wątpię, by mi starczyło weny na przetłumaczenie do końca waszego projektu.

Tak więc jedyne, co mogę teraz zrobić, to życzyć wam powodzenia.


Permalink

Martius

Niestety nie uda mi się przetłumaczyć reszty - będziecie musieli znaleźć kogo innego, który się podejmie tej fuchy.

Mówisz masz :-)
Dajcie mi dwie godzinki bo dopiero co wstałem ;-p


Permalink

@Hellburn

A dokładniaj co Ci się nie podoba?- teraz trzeba doszlifowywać projekt więc każda krytyka się przyda...
Mi też nie podoba się statystyka, ale Dzikiej Żmiji- jest wyrażnie lepsza od Azypersy- obniż Fentrir jej atak, albo obronę, ewentualnie szybkość szybkość.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink

Jednostki, niestety na resztę nie znajdę czasu :-( :

Level 1 - Fresh Drowned Man/ Drowned Man/Sink Man – it is the basic and the most numerous creature in the Abyss army. Drowned human victims are being revived in order to serve as a cannonfodder. Although their population rate is quite high they lack mobility and because of that their speed and initiative is low.
http://www.gaminator.pl/data/character/254/254.3.jpg

Level 2 – Sea Crossbowmen/Sea Bowmen/Sea Sharpshooter – these half humanoid half fish creatures are covered with fish shells and as the name suggests they can fire with their crossbows at a large distance with very sharp belts.They can penetrate even the thickest armour.

Level 3 – Snakes/ Azypres/Sea Vipers – Giant sea snakes are tamed in order to fight with the Abyss enemies. Because sea snakes are very large creatures they have a chance to swallow enemies. Azypres are recently discovered new species of sea snakes. They possess venom which can paralize their vistims. They possess large tooths and they are fierce and strong fighters

Level 4 – Shalassa Acolite/Shalassa Priestess/Shalassa Shamaness – these half woman half fish creatures worship Shalassa Godess. They are able to cast spells  from the Water Magic School like Ice Missile and Ice Circle. The can also cast the Haste spell. Although they are superior casters they lack physical strength and because of that they are easy to be killed.

Level 5 – Mermaid/Mermaid Queen/Mermaid Manipulatress –  from the centuries Mermaids were a sign of beauty but also a tragic sign for sailors. Their beauty is able to seduce almost all living creatures. Mermaid Queens are able to turn sailors into Drowned Man.
http://www.testriffic.com/resultfiles/15500mermaid.jpg
http://img382.imageshack.us/img382/8232/scrnshot190308142222zp2.jpg
http://img239.imageshack.us/img239/4948/syrenkigp1.jpg

Level 6 – Naga/Ancient Naga/Royal Naga -  from the very beginning Nagas were the servants of Shalassa. They possess six arms and can attack all adjacent enemies. Because of their harsh trening and the six arm attack Nagas counterenemies are not able to retaliate.
http://www.binkerville.com/yard/naga_finsm.jpg
http://www.talkingfox.com/images/art/naga.jpg

Level 7 Kraken/Leviatan/Deep Leviatan – Kraken – these sea monsters possess large tentacles and are able to destroy even the largests ships. They attack all adjacent enemies. Their speed is low but they possess a large amount of hit points. Leviatan - leviatans are the largests creatures that live in the sea. Their tooths are able to destroy even the thickest armour.
http://www.shelwin.com/e/serpents/Destruction_of_Leviathan%5B1%5D.png
http://www.elevenland.com/amano/images/tlaLeviathan.jpg


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2008, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink

Statystyki Żmiji Morskiej poprawione. Na razie przetłumaczone mamy statystyki i opis jednostek. Chciałbym w międzyczasie poszukać jeszcze jakiś grafik, na przykład tej Żmiji Morskiej (może grafika z Might And Magic VIII?) Właśnie zauważyłem, że nie mamy opisu bohaterów występujących w Otchłani, nie wiem czy to konieczne, ale jeśli tak, to może Trytoni byliby odpowiedni? Opis to raczej 15 - 20 minut góra.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Chciałem także zauważyć że Leviatan to nie to samo co Kraken...


Permalink

SR>> Może to się nada na wizerunek bohatera:
http://frodo-lives.deviantart.com/art/Merrider-47891409
http://amazingdavidman.deviantart.com/art/Aquamans-doin-the-best-he-can-77037925
http://saurus.deviantart.com/art/Ailthilims-Steed-36571781

Dodatkowo daję coś o krakanie i lewiatanie:
http://vegasmike.deviantart.com/art/Attack-of-the-Kraken-16701807
http://edwinstudio.deviantart.com/art/The-Kraken-51365746
http://flyingdutchman92.deviantart.com/art/Kraken-66828843 - tutaj jakby się uprzeć, to można by stwierdzić, że to forma pośrednia pomiędzy Lewiatanem i Krakenem.
http://syd-chan.deviantart.com/art/Leviathan-49238264 - Lewiatan z mackami
http://syd-chan.deviantart.com/art/False-Security-49238341 - znowu z mackami

Hellburn> W moim projekcie wyjaśniłem, o co chodzi z tą zależnością. Zresztą Uważam, że niekiedy trzymanie się schematów jest nudne. Czasem warto pokusić się o wymyślenie czegoś oryginalnego (jeden potwór jest w rzeczywistości nierozwiniętym potomstwem drugiego – dla mnie to nawet intrygująca rzecz).


Permalink

Ja bym tylko pragnął nadmienić, że skoro Kraken jest podstawowy, to alternatywne ulepszenie powinno być Głębinowym Krakenem, a nie Lewiatanem. Taka refleksja.
PS
Wczoraj usiadłem sobie z zaiarem napisania zamku na konkurs tak samemu. Wyszło mi 9 stron w Wordzie:D I teraz myślę, co w nim skrócić (zamek już po angielsku). Towarzysze, mam opis jednostek, ich zdolności specjalnych, opis bohatera i jego zdolności (jednostki mają opisy na wzór tych z HoMM V). Jak myślicie, co wywalić:)
Pozdrawiam


Permalink

A mógłbyś je gdzieś opublikować? W ciemno trudno zgadywać, a tym bardziej rady dawać.


Permalink

Nie wierzę że nikt oprócz mnie nie zna tutaj angielskiego;-p
A tak pozatym to nawet jakbyśmy wystartowali w konkursie to szanse mamy bardzo znikome :-( Oglądałem inne wpisy w konkursie ( jest ich 38 ) i są naprawdę dobrze zrobione:-( Pozatym nazwa Abyss już istnieje:-(

EDIT: A może zrobilibyśmy nasz własny konkurs na zamek? Przecież Jaskinia Behemota posiada wiele możliwości, zorganizowanie konkursu również:-) Chcielibyście się w coś takiego pobawić?;-)


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2008, Ostatnio modyfikował: Tristan

Permalink

To więć jak to w końcu jest? Wysyłamy ten projekt czy nie, Bo ja już jestem skołowany...

@Tristan: Propozycja fajna, tylko jak ty to sobie wyobrażasz i na jaką skalę?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink

Czasu jest mało, ale przecież możemy jeszcze zdążyć z projektem, trzeba tylko przetłumaczyć resztę...
Jednakże, jeśliby się nie udało wyrobić na czas, to faktycznie można by zrobić jaskiniowy konkurs a zamek...
Więc jak?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Cóż... Konkurs się już skończył (prawdopodobnie), więc wypadałoby całą naszą pracę podsumować.

No to tak: odkąd tylko powstał ten temat, każdy rzucał swoje pomysły. Co prawda, pisano tylko tylko nazwę miasta, nazwy jednostek i ich ulepszenia, ale w końcu to i tak coś. Co prawda, odwalone byle jak "coś", ale jednak. ;) Potem wrzucaliśmy konkretniejsze pomysły. Czasu było jednak coraz mniej. Często okazywało się, że prawie jakiś projekt wybraliśmy (w tym przypadku głównie projekt Thausaela), nagle coś tam wypadało, przez co trzeba było wybierać od nowa. Albo komuś nie pasowało. No i mało kto zauważył, że konkurs trwał do 19 marca. Przez to powstał ogólnojaskiniowy chaos nie do ogarnięcia. W efekcie tydzień przed terminem nikt już nie pisał do tematu, bo nie było po co... W końcu czy można dopieścić pracę na tak dużą skalę w tydzień? No powiedzcie mi...

19 marca nadeszło jednak coś, co określiłem jako "litość od organizatorów". Okazało się, że termin przeniesiono na 24 marca. Tak więc prace ruszyły pełną parą. Już na starcie wybrano projekt SR-a, który ukazał się chyba 8 marca. Ale powiedzmy sobie szczerze: czy coś, co powstaje kilka dni, ma jakiekolwiek szanse na zwycięstwo? Nie ma żadnych. To dlatego, że na tak wielki projekt trzeba poświęcić właśnie kilka tygodni, potem przez kilka dni go dopieszczać. A gdy się uzna, że jest gotowy, należy parę dni przed końcem konkursu wysłać komuś do tłumaczenia (tu: ja albo Tristan :P). O ile nasz projekt był w sumie gotowy już w dniu wysyłania, miał trochę niedociągnięć. Ale nie było czasu na dopracowanie niestety... Mało tego, przy tłumaczeniu też polegliśmy. Najpierw ja po przetłumaczeniu statsów jednostek stwierdziłem, że na więcej mnie aktualnie nie stać (miałem też co innego do robienia - coś, co chciałem załatwić jeszcze tego samego dnia - potem nie miałem do tego kompletnie serca). Tristan też, jak mówił, nie miał czasu, więc przetłumaczył tylko opisy jednostek.

Innymi słowy, przez cały czas byliśmy kompletnie niezorganizowani i niekonsekwentni. Do 12 marca przerzucaliśmy się kolejnymi pomysłami, a każdy komuś nie się nie podobał. Inaczej mówiąc, był totalnie do czterech liter na konkurs. Gdy przyszło miasto Otchłani zaproponowane przez SR-a - najpierw drobne poparcie, potem cisza, a w końcu ostra, wytężona praca. Ale w kilka dni niestety nie da się wyrobić...

Jaka była moja w tym rola, już wiadomo było wcześniej. Ale szczerze mówiąc, i tak nie mieliśmy większych szans. Ale trzeba też patrzeć na to inaczej - wiemy, jakich błędów nie popełniać w następnym podobnym konkursie. Prawda?

A jeśli chodzi o pomysł Tristana, to nie uważam go za zły. Mam tylko pytanie: jak to by się w ogóle odbywało?

PS To to miasto w końcu wysłaliście czy nie?


Permalink

Tristan - a może stworzymy własną grę Heroes of Might and Magic? Byłaby to fanowska gra, która mogłaby zadowolić większość. Wystarczyłoby pójśc na kompromis i mieć wyobraźnie, żeby opracować fabułę, zamki i jednostki (ja się zgłaszam!), bohaterów, wygląd zamków i inne tym podobne rzeczy.


Permalink

Tylko znajdź jeszcze chętnego programistę...


Permalink

Eh... przecież można to zrobić w Edytorze Map (jeśli takowy w DZIKICH HORDACH jest). A jeśli znalazł by się programista to supcio xD.


Permalink

W edytorze map to się mapy robi :)
Mówiąc o 'fanowskiej grze' mam na myśli raczej projekt od samiuśkich podstaw, ale szanse na powstanie takowego są raczej zerowe. Nie masz co marzyć, zajmij się czymś innym (np. modowaniem w Heroes 5 ];-> hehehe).


Permalink

Skoro nikt nie odpowiada na moje pytanie o tym, czy ten projekt został wysłany, oznacza to, że nie został. Zgadza się?

Czyli co? Uznajemy sprawę za ostatecznie zakończoną i temat ma teraz odejść kompletnie w niepamięć czy postoi tutaj jeszcze?


Permalink

Projekt nie został wysłany.
Temat w gruncie rzeczy można uznać za zakończony.
Nie będę jednak jeszcze tematu zamykał gdyż jak tylko znajdę chwilkę czasu to przedstawię w nim koncepcję na Jaskiniowy Konkurs na zamek;p