Imperium

Behemoth`s Lair

Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs

Permalink

Tristan

Level 4 – Mermaid/Shalassa Priestess

Widzę, że brakuje grafiki - to może ta poniżej się przyda (choć trzeba by ją zapewne trochę obrobić):
http://img382.imageshack.us/img382/8232/scrnshot190308142222zp2.jpg (wszelkie prawa do tego screenshotu zastrzeżone :P - możliwość wykorzystania jedynie w konkursie i wszelkich z nim związanych tematach).


Permalink

Hell, w takim wypadku, najlepsze połączenie to istoty zwinne, gibkie i zabójcze niczym L.C.-T.R., a magią posługujące się niczym Voldemort-Dumbledore... Dobra koniec offtopicu! Postaram się poszukać jakiś odpowiednich grafik i wrzucić je tutaj...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.03.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink

Hellscream, Fentrir - pisze się "Shalassa". ;)
Hellscream - no nie wiem, ja tam nie widzę zbytnich zastrzeżeń do twoich pomysłów na to miasto.
Fentrir - jak wyżej: symbol ten jest niezły. Tylko odpowiednio go przerobić czymś w rodzaju PhotoShopa i voila. :D

A skoro to projekt mojego brata jest waszym zdaniem najlepszy, to się cieszę, że jednak dopuściłem go do tego. :) Powiem mu o tym, coście wymyślili. A raczej pokażę. :P

A, no i mam pytanie: jaką w końcu listę jednostek ustaliliście? Proszę mi tutaj wrzucić tylko nazwy - opisów poszukam. :P

PS Żeby było jasne: dalej nie wierzę w sukces waszego projektu, ale jednak trochę z wami pogadam na ten temat, a nawet może coś pomogę. :) Może coś z alternatywnymi ulepszeniami?...


Permalink

Martius

PS Żeby było jasne: dalej nie wierzę w sukces waszego projektu, ale jednak trochę z wami pogadam na ten temat, a nawet może coś pomogę. :) Może coś z alternatywnymi ulepszeniami?...

[color=green]Dlaczego?[/color] Jeśli się sprężymy, to mamy jeszcze szansę! Aha to dobry pomysł, jeżeli wymyślisz to w przeciągu dwóch dni!
Aha gdyby Konqer nawalił z dostarczeniem zbalansowania to ja mogę wziąć się za zbalansowanie jednostek!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.03.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink

Szkoda że jutro rano wyjeżdżam do dziadka. Może mógłbym w czymś pomóc. Ale niestety nie mogę. Życzę wam udanego projektu. Musicie naprawde się pospieszyć.Pozdrawiam.


Permalink

Spokojnie, według mnie moglibyśmy zgłosić projekt już jutro. Mamy już opisy jednostek z grafikami, propozycję znaku frakcji i motta, historię zamku, na dobrą sprawę brakuje tylko statystyk.
Swoją drogą, znalazłem obrazek syreny http://img239.imageshack.us/img239/4948/syrenkigp1.jpg
Mam też swoja propozycję na motto: "Nigdy nie żądaj od nas zwrotu tego, czego zabraliśmy" - bo jak wszyscy wiemy, morze jest okrutne i potrafi zabrać i już nigdy nie oddać... Wiecie co mam na myśli?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.03.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Fentrir

Spokojnie, według mnie moglibyśmy zgłosić projekt już jutro.

Nie przesadzajmy, ale masz rację. Jeśli się sprężymy to mamy szansę się wyrobić na czas!

Fentrir

Mamy już opisy jednostek z grafikami, propozycję znaku frakcji i motta, historię zamku, na dobrą sprawę brakuje tylko statystyk.

Ja się mogę tym zająć, bo chyba nie ma chętnego...

Fentrir

Mam też swoja propozycję na motto: "Nigdy nie żądaj od nas zwrotu tego, czego zabraliśmy" - bo jak wszyscy wiemy, morze jest okrutne i potrafi zabrać i już nigdy nie oddać... Wiecie co mam na myśli?

Wiemy i co więcej, uważam to motto za doskonałe do morskiego miasta i do tej tematyki jaką obraliśmy...

Permalink

Ynaf

Ja się mogę tym zająć, bo chyba nie ma chętnego...

Trzymam Cię za słowo. Fajnie by było jakby statystyki były już gotowe już dziś, wtedy wystarczy wszytko poskładać i gotowe. Jak coś to jutro jeszcze mamy trochę czasu...
O, właśnie, co do jutra, to życze wam powodzenia, przyda się czar odporności na wodę ;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Wczoraj wieczom zabrałem się za statystyki. Zamieszczam je tutaj:

[color=yellow]Świeży topielec[/color]
Atak-> 1
obrona-> 1
Witalność-> 4
inicjatywa-> 10
szybkość-> 3
obrażenia-> 2-3
strzały-> -
mana-> -

[color=yellow]Topielec[/color]
Atak-> 1
obrona-> 2
Witalność-> 5
inicjatywa-> 10
szybkość-> 4
obrażenia-> 2-4
strzały-> -
mana-> -

[color=yellow]Morski kusznik[/color]
Atak-> 4
obrona-> 4
Witalność-> 10
inicjatywa-> 10
szybkość-> 3
obrażenia-> 3-6
strzały-> 8
mana-> -

[color=yellow]Morski łucznik[/color]
Atak-> 4
obrona-> 4
Witalność-> 12
inicjatywa-> 11
szybkość-> 4
obrażenia-> 4-6
strzały-> 16
mana-> -

[color=yellow]Wężowidła[/color]
Atak-> 5
obrona-> 6
Witalność-> 17
inicjatywa-> 7
szybkość-> 5
obrażenia-> 5-8
strzały-> -
mana-> -

[color=yellow]Azypersy[/color]
Atak-> 6
obrona-> 6
Witalność-> 25
inicjatywa-> 8
szybkość-> 6
obrażenia-> 6-9
strzały-> -
mana-> -

[color=yellow]Akolitki Shalassy[/color]
Atak-> 7
obrona-> 7
Witalność-> 30
inicjatywa-> 9
szybkość-> 4
obrażenia-> 7-11
strzały-> 12
mana-> 12

[color=yellow]Kapłanki Shalassy[/color]
Atak-> 12
obrona-> 9
Witalność-> 35
inicjatywa-> 11
szybkość-> 5
obrażenia-> 9-14
strzały-> - 15
mana-> - 15

[color=yellow]Syreny[/color]
Atak-> 12
obrona-> 13
Witalność-> 50
inicjatywa-> 8
szybkość-> 6
obrażenia-> 10-20
strzały-> -
mana-> -

[color=yellow]Syreny Władczynie[/color]
Atak-> 17
obrona-> 18
Witalność-> 65
inicjatywa-> 9
szybkość-> 9
obrażenia-> 11-21
strzały-> -
mana-> -

[color=yellow]Nagi[/color]
Atak-> 18
obrona-> 18
Witalność-> 80
inicjatywa-> 7
szybkość-> 6
obrażenia-> 17-23
strzały-> -
mana-> -

[color=yellow]Starożytne Nagi[/color]
Atak-> 21
obrona-> 20
Witalność-> 90
inicjatywa-> 10
szybkość-> 7
obrażenia-> 18-28
strzały-> -
mana-> -

[color=yellow]Krakeny[/color]
Atak-> 28
obrona-> 26
Witalność-> 150
inicjatywa-> 9
szybkość-> 8
obrażenia-> 40-50
strzały-> -
mana-> -

[color=yellow]Lewiatany[/color]
Atak-> 31
obrona-> 29
Witalność-> 220
inicjatywa-> 12
szybkość-> 9
obrażenia-> 45-60
strzały-> -
mana-> -

[color=green]Co o tym sądzicie?[/color]

Permalink

Umiejętności:

Świeży topielec/topielec
-duch
-latanie

Morski kusznik/Morski łucznik
-jednostka strzelająca
offtopic: wpadłem jeszcze, aby te strzały były zaklęte(np.: impergnowana)...

Wężowidła/Azypersy
-Rozkruszenie(Tutaj także zabrakło mi weny)

Akolitki Shalassy/Kapłanki Shalassy
-jednostka strzelająca
-spellcaster (zaklęcia oparte na wodzie: lodowy pocisk, krąg lodu)

Syreny/Syryny Władczynie
-Hipnotyzer
-Powoływacz topielców

Naga/Starożytna Naga
-Atakuję wszystkich przyległych wrogów
-Nieograniczony kontratak
(mój pomysł: odporność na zaklęcia umysłu)

Kraken/Lewiatan
-Pożarcie
-Odporność na zaklęcia wody

Jak zwykle proszę o komentarz...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink

Statystyki są w porządku, tylko zastanawia mnie jedno... Czy Kraken i Lewiatan mogą być na siódmym poziomie jako jedna jednostka? Co do zdolności specjalnych, to ja mam coś takiego:
Świeże Topielce/ Topielce - Niematerialny, jednostka ulepszona ma Aurę Strachu (może sparaliżować ofiarę)
Morski Łucznik/ Morski Kusznik - bez zastrzeżeń
Wężowidła/ Azypersy - Duża Istota, jednostka ulepszona ma "Wyniszczające rany"
Akolitki Shalassy/ Kapłanki Shalassy - Bez zastrzeżeń, chociaż jak wspomniałem, ulepszonej dodać przyspieszenie i może jeszcze "Manewr"
Syreny/ Syreny Władczynie - bez zastrzeżeń
Naga/ Starożytna Naga - Duża Istota, reszta bez Zastrzeżeń (ale nieograniczony kontraatak, to jednostce ulepszonej)
Krakeny/ Lewiatany - dodałbym odporność na czary oparte na zimnie, Duża Istota
To tyle, a właśnie, chciałbym zająć się alternatywnymi ulepszeniami.

Permalink

SR>>> Cieszę się, że zaakceptowano mój pomysł. Przeglądając umiejętności istot, wpadłem na takie cechy (może komuś się spodoba):

1. Świeży topielec: niematerialny.
Topielec: niematerialny, atak trucizną.
Utopiak: niematerialny, teleportacja (raz na bitwę jednostka może przenieść się w dowolne miejsce na mapie, poświęcając na to dwie kolejki).
2. Morski łucznik: jednostka strzelecka.
Morski kusznik: jednostka strzelecka, pełna skuteczność w walce dystansowej.
Morski artylerzysta: jednostka strzelecka, podwójny strzał, burzenie murów.
3. Wężowidła: duża istota, pożeranie (każdy atak zabija przynajmniej jedną małą istotę).
Azypresy: duża istota, wyniszczające rany.
Juragi: duża istota, pożeranie, dziki atak (przeniesienie na jedną turę wszystkich punktów obrony do punktów ataku).
4. Akolitki Shalassy: jednostka strzelająca.
Kapłanki Shalassy: jednostka strzelająca, spellcaster (krąg zimna, lodowy pocisk).
*Pomazanki Shalassy: jednostka strzelająca, spellcaster (lodowy pocisk, kryształowa ściana), zemsta Shalassy (po śmierci oddziału, ich miejsce na stałe – czyli i po walce – zajmują żywiołami wody w liczbie zabitych istot).
5. Syreny: hipnoza
Syreny Władczynie: hipnoza, przywoływacz topielców.
Syreny Manipulatorki: uwodzenie (na trzy tury jednostka przeciwnika z poziomu 6 lub niższego stają się częścią armii gracza [działają samodzielnie]), spellcaster (szał, dezorientacja).
6. Naga: atakuje wszystkich przyległych wrogów.
Starożytna Naga: atakuje wszystkich przyległych wrogów, brak kontrataku wroga.
Uświęcona Naga: atakuje wszystkich przyległych wrogów, podwójny atak, pełna skuteczność ataku.
7. Kraken: duża istota, spętanie, pożarcie.
Lewiatan: duża istota, pożarcie, przebicie pancerza, odporność na magię zimna.
Starożytny Lewiatan: duża istota, pożarcie, przebicie pancerza, zmniejszenie morale wroga.

*Jeśli to słowo nie jest dobrze, to przepraszam. Zwyczajnie jakoś inaczej nie wyobrażam sobie odmiany słowa „pomazaniec”. :P

To wszystko. Czekam na opinie.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2008, Ostatnio modyfikował: Martius

Permalink

To chyba będzie już ostateczna wersja...

Miasto -> Otchłań: Za sprawą magii w różnych rejonach świata zaczęły pojawiać się małe jeziora, które w ciągu zaledwie kilku godzin przemieniały się w olbrzymie i niezgłębione tonie. Powodowani ciekawością nieszczęśnicy, którzy znaleźli się blisko całkowicie otwartych Otchłani, zostali wciągnięci w ich odmęty, by tam dokonać żywota. Gdyby zagłębić się w mroczne odmęty wodnej toni, można by zobaczyć olbrzymie miasto

Rasa -> Marinnianie: Przedstawiciele morskiej fauny, w wielu przypadkach normalnie niezdolni do życia poza wodą, ale dzięki opracowywanym przez stulecia zaklęciom stali się zdolni do przebicia się przez ową barierę. Ze względu jednak na swoje braki w sztuce walki bezpośredniej, Marinnianie w większości wyspecjalizowali się w stosowaniu magii i walce na dystans.

Specyficzne cechy rasowe:
„Wodna istota” - 75% punktów ruchu na terenach innych niż brukowana droga. 110% przy ruchu po wodzie. Jeśli w armii bohatera znajdują się tylko jednostki z Otchłani, nie trzeba budować sobie statku by poruszać się po wodzie.

Magia: Główną siłą tej rasy jest magia przyzwania, ale nie zabrakło też miejsca na jakże przydatną w ofensywie magię zniszczenia. Dzięki temu, że magia spełnia ważną rolę w życiu tego społeczeństwa, ta rasa, podobnie jak mieszkańcy Akademii po wybudowaniu odpowiedniego budynku może uzyskać dodatkowe zaklęcia.

Jednostki:
1 poziom - Świeże topielec/ Topielce/ Utopiak – podstawowa i równocześnie najliczniejsza jednostka inwazyjna Otchłani. Utopione ludzkie ofiary zostają ożywione by służyć jako mięso armatnie. Pomimo dużego przyrostu, istoty te cechuje mała mobilność. Topielce, ze względu na dłuższe przetrzymywanie po wodą zaczęły wykazywać zdolność do wydzielania toksycznych cieczy podczas otrzymywania ciosów.
http://www.gaminator.pl/data/character/254/254.3.jpg

2 poziom – Morscy kusznicy/ Morscy łucznicy/ Morscy Strzelcy – te humanoidalne, pokryte rybią łuską jednostki, jak sama nazwa wskazuje, strzelają na duże odległości wyjątkowo ostrymi pociskami wykonanymi ze specjalnie hodowanych węgorzy. Morscy łucznicy dzięki treningowi uzyskali zdolność do przebijania zbroi swoimi pociskami. W przypadku strzelania do jednostek strzeleckich, zmniejsza się liczbę pozostałych im pocisków o połowę.

3 poziom – Wężowidła/ Azypresy/ Żmije Morskie – Wielkie morskie węże zostały wreszcie oswojone i wykorzystane do walki z wrogami. Wężowidła ze względu na swe wielkie rozmiary mają szansę na połknięcia części atakowanych istot. Azypresy są niedawno odkrytą odnogą gatunku Wężowideł. Są niemal tak samo wielkie jak swoi przodkowie, ale nie to jest ważne. Te istoty są tak dzikie, że w ferworze walki mogą stracić orientację i zacząć atakować swoich sprzymierzeńców. Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze ostre jak brzytwa kły zaopatrzone w silny jad, który w sprzyjających okolicznościach może sparaliżować wroga.

4 poziom – Akolitki Shalassy/ Kapłanki Shalassy/ Pomazanki Shalassy – potomkinie dawnych syren oddały się służbie smoczej boginie Shalassie, co pozwoliło im na stosowanie potężnych zaklęć magii przywołania. Kapłanki Shalassy poznały również tajniki przyzywania sił oceanów i nadawanie im fizycznej formy.

5 poziom – Syreny/ Syrenie władczynie/ Syreny Manipulatorki – Syreny od wieków były symbolem piękna i zagłady dla morskich podróżników. Ich naturalne zewnętrzne piękno potrafi zauroczyć niemal każdą istotę i ostatecznie nawet zwrócić je przeciwko ich kompanom. Syrenie władczynie posiadły dodatkowo tajniki tworzenia Topielców, co pozwala im na zwiększanie ich szeregów po każdej bitwie.
http://www.testriffic.com/resultfiles/15500mermaid.jpg
http://img382.imageshack.us/img382/8232/scrnshot190308142222zp2.jpg
http://img239.imageshack.us/img239/4948/syrenkigp1.jpg

6 poziom – Nagi/ Starożytne Nagi/ Królewskie Nagi – Od niezliczonych lat Nagi były wiernymi służkami Shalassy. Na jej wezwanie te wężowate, sześciorakie niewiasty stanęły do walki po stronie Marinnian. Dzięki swojej budowie i wieloletniemu treningowi, Nagi zdolne są do atakowania wszystkich okolicznych celów, oraz odpowiadaniem atakiem na każdy atak. Starożytne Nagi przez stulecia swego życia opanowały tajniki walki do tego stopnia, że zdolne są do ataku tak dzikiego i nieprzewidywalnego, że kontratak przeciwnika jest wielokrotnie słabszy niż byłby zazwyczaj.
http://www.binkerville.com/yard/naga_finsm.jpg
http://www.talkingfox.com/images/art/naga.jpg

7 poziom – Krakeny/ Lewiatany/ Głębinowe Leviatany – Od wieków po morzach i oceanach krążą legendy o wielkich i żarłocznych Krakenach, które wciągają wielkie okręty pod wodę i pożerają ich załogi. Jest to zaledwie cień prawdy. Krakeny są potomstwem Lewiatanów, olbrzymich morskich istot o ciele węgorza, głowie zaopatrzonej w długie macki i olbrzymi, zakrzywiony dziób, którym te bestie mogą skruszyć najtwardsze pancerze. Wiecznie wygłodniałe Krakeny do walki używają swych macek, którymi oplatają swe ofiary, zanim je pożrą. Siłą Lewiatanów są ich olbrzymie rozmiary oraz twardy niczym stal dziób. Ich atak doszczętnie kruszy pancerz atakowanego przeciwnika.
http://www.shelwin.com/e/serpents/Destruction_of_Leviathan%5B1%5D.png
http://www.elevenland.com/amano/images/tlaLeviathan.jpg

Historia Otchłani: Pradawna rasa, kiedyś zdziesiątkowana zarówno przez swoich wrogów, jak i ostatecznie przez swoich sojuszników, którzy zaczęli obawiać się ich mocy, zmuszona do krycia się w magicznych wodnych Otchłaniach, teraz powracająca by powziąć odwet. Wierni wyznawcy smoczej boginie Shalassy, przez stulecia przygotowywali się by móc walczyć w niesprzyjających dla nich warunkach i teraz mają ku temu sposobność. Kryształowe łzy bogini Shalassy, które ta lała nad swoimi poddanymi pozwoliły morskim istotom na oddychanie poza wodą. Gotowi do wojny, Marinnianie wychodzą ze swych wodnych Otchłani by nauczyć powierzchniowców szacunku do morskich istot, lub też ich zniszczyć. Najpewniej jednak zrobią obie te rzeczy.

Znak: http://img176.imageshack.us/img176/6884/znakbezkolorupy4.png
(http://img156.imageshack.us/img156/8986/znakzkoloremwg1.png)
Motto: "Nigdy nie żądaj od nas zwrotu tego, czego zabraliśmy"

Statystyki jednostek:

Świeży topielec (Topielec) [Utopiak]
Atak-> 1 (1) [2]
obrona-> 1 (2) [2]
Witalność-> 4 (5) [6]
inicjatywa-> 10 (10) [10]
szybkość-> 3 (4) [6]
obrażenia-> 2-3 (2-4) [2-3]
strzały-> -
mana-> -
Niematerialny (Niematerialny, Aura Strachu) [Niematerialny, Aura Osłabienia]

Morski kusznik (Morski Łucznik) [Morski Strzelec]
Atak-> 4 (4) [6]
obrona-> 4 (4) [4]
Witalność-> 10 (12) [14]
inicjatywa-> 10 (11) [11]
szybkość-> 3 (4) [3]
obrażenia-> 3-6 (4-6) [4-5]
strzały-> 8 (16) [16]
mana-> -
Jednostka Strzelająca (Jednostka Strzelająca, Impregowana Strzała) [Jednostka Strzelająca, Manewr, Podwójny Strzał]

Wężowidła (Azypersy) [Żmije Morskie]
Atak-> 5 (6) [7]
obrona-> 6 (6) [5]
Witalność-> 17 (25) [25]
inicjatywa-> 7 (8 ) [7]
szybkość-> 5 (6) [7]
obrażenia-> 5-8 (6-9) [5-8]
strzały-> -
mana-> -
Duża Istota (Duża Istota, Wyniszczające Rany) [Duża Istota, Aura Cierpienia, Aura Spowolnienia, Dziki Atatk]

Akolitki Shalassy (Kapłanki Shalassy) [Pomazanki Shalassy]
Atak-> 7 (12) [12]
obrona-> 7 (9) [10]
Witalność-> 30 (35) [36]
inicjatywa-> 9 (11) [12]
szybkość-> 4 (5) [6]
obrażenia-> 7-11 (9-14) [9-15]
strzały-> 12 (15) [15]
mana-> 12 (15) [15]
Jednostka Strzelająca, Rzuca: Lodowy Pocisk, Krąg Lodu (Jednostka Strzelająca, Rzuca: Lodowy Pocisk, Krąg Lodu, Przyspieszenie) [Jednostka Strzelająca, Rzuca: Lodowy Pocisk, Przyspieszenie, Zemsta Shalassy]

Syreny (Syreny Władczynie) [Syreny Manipulatorki]
Atak-> 12 (17) [18]
obrona-> 13 (18 ) [18]
Witalność-> 50 (65) [60]
inicjatywa-> 8 (9) [8]
szybkość-> 6 (9) [10]
obrażenia-> 10-20 (11-21) [10-19]
strzały-> -
mana-> -
Powołuje Topielce (Hipnotyzer, Powołuje Topielce) [Uwodzenie, Powołuje Utopiaki]

Nagi (Starożytne Nagi) [Królewskie Nagi]
Atak-> 18 (21) [22]
obrona-> 18 (20) [23]
Witalność-> 80 (90) [90]
inicjatywa-> 7 (10) [10]
szybkość-> 6 (7) [6]
obrażenia-> 17-23 (18-28 ) [16-26]
strzały-> -
mana-> -
Duża Istota, Brak Kontraataku (Duża Istota, brak Kontraataku, Odporność na magię umysłu) [Duża Istota, Nieograniczony kontraatak]

Krakeny (Lewiatany) [Głębinowe Lewiatany]
Atak-> 28 (31) [31]
obrona-> 26 (29) [31]
Witalność-> 150 (220) [225]
inicjatywa-> 9 (12) [11]
szybkość-> 8 (9) [10]
obrażenia-> 40-50 (45-60) [43-58]
strzały-> -
mana-> -
Duża Istota, Pożarcie, Odporność na zaklęcia Wody (Duża Istota, Pożarcie, Aura Strachu, Odporność na zaklęcia wody) [Duża Istota, Pożarcie, Odporność na zaklęcia Wody, Odporność na zaklęcia Lodu, Przebicie pancerza]

Zdolności:
Dziki atak - przeniesienie na jedną turę wszystkich punktów obrony do punktów ataku.
Zemsta Shalassy - po śmierci oddziału, ich miejsce na stałe – czyli i po walce – zajmują żywiołaki wody w liczbie zabitych istot.
Powoływanie Utopiaków - Istota może przywrócić w czasie walki do życia część wrogiego, lub przyjaznego oddziału w postaci Utopiaków.
Pożarcie - każdy atak może zabić przynajmniej jedną małą istotę.
Przebicie Pancerza - atak powoduje zredukowanie obrony wroga o 50 %.

Statystyki, nazwy i zdolności w zwykłych nawiasach dotyczą jednostki ulepszonej. Nazwy, statystyki i zdolności w kwadratowych nawiasach dotyczą alternatywnego ulepszenia.

Liczba modyfikacji: 9, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

@Fentrir
Mam drobne zastrzeżenia
1) Głebinowa Syrena
Głebinowy Lewiatan- zmień coś.

2) Dlaczego nie zwiększasz obrażeń, tylko inicjatywę, atak itp... Większe zróżnicowanie.

3)Warto przyjąć, niektóre pomysły SR'a. Gdyby połączyć je z twoimi alternatywnymi wyszło by bardzo dobrze.

Aha Panowie i Panie. Teraz trzeba szukać rysunków, ale już mogę śmiało powiedzieć: gratulację!!!

Permalink

Ynaf, wydaje mi się, że nie potrzeba rysunków. Ale może mi się tylko zdaje:) Szacunek dla SR'a i reszty. A jak moje propozycje na krainy itp. przejdą, to będę dumny:)
Pozdrawiam
PS
Z tego pierwszego składu to chyba tylko ja i Ynaf zostaliśmy.


Permalink

Statystyki podrasowane, aczkolwiek, ktoś na pewno będzie miał zastrzeżenia, więc jak coś to pisać, póki czas. Zmieniłem nazwę alternatywy Syreny na tę, którą podał SR - Syrena Manipulatorka. Myśle, że warto pójść za radą Ynafa i połączyć pomysły. Chciałem dodać alternatywie Morskiego łucznika podwójny strzał, zmienić nazwę z Szamanki Shalassy na Pomazankę Shalassy i dodać jej zdolność "Zemsta Shalassy", dać dziki atak alternatywie Azypresów, dodać przebicie pancerza Głębinowym Lewiatanom i może zmienić nazwę alternatywy Topielca na Utopiak. Są jakieś inne propozycje?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

UPS Właśnie zauważyłem problem: nie mamy tłumaczenia!
Tristan zrobił dla projektu Haav Gyr'a. A my w końcu wzięliśmy ten oryginalny
!

Wklejam to co można wziąć z tego tłumaczenia. Ja osobiście nie nadaję się na tłumacza!

Level 1 - Fresh Drowned Man/ Drowned Man – it is the basic and the most numerous creature in the Abyss army. Drowned human victims are being revived in order to serve as a cannonfodder. Although their population rate is quite high they lack mobility and because of that their speed and initiative is low.

Level 2 – Tryton Crossbowman/Tryton Sharpshooter – these half humanoid half fish creatures are covered with fish shells and as the name suggests they can fire with their crossbows at a large distance with very sharp belts.

Level 6 – Naga/Ancient Naga -    from the very beginning Nagas were the servants of Shalassa. They possess six arms and can attack all adjacent enemies. Because of their harsh trening and the six arm attack Nagas counterenemies are not able to retaliate.

Level 7 – Kraken – these sea monsters possess large tentacles and are able to destroy even the largests ships. They attack all adjacent enemies. Their speed is low but they possess a large amount of hit points.Leviatan - leviatans are the largests creatures that live in the sea. Their tooths are able to destroy even the thickest armour.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink

W zasadzie obojętnie który projekt, ale mimo wszystko ciężko wytłumaczyć przeobrażenie krakena w lewiatana;), to nawet w Disciples nie było możliwe.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2008, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

<Pisze Martius.> No to tak... Postanowiłem zrobić niespodziankę i przetłumaczyć wam statystyki oraz zdolności specjalne jednostek Otchłani. Dodam tylko, że ja mam tylko polską wersję Heroes V (zarówno podstawki, jak i dodatków), więc nie wiedziałem kompletnie, jak pewne terminologie przetłumaczyć (po prostu nie znam ich nazw w oryginale). A jak co, to poniżej danych o jednostce i jej ulepszeniach zostawiłem odpowiedni przypis. Więc jakby co, to mnie poprawcie. Mam nadzieję, że chociaż w ten sposób was wspomogę. ;) Wziąłem to, co napisał Fentrir. Jakbyście jednak coś chcieli zmienić w tej liście statystyk, to mogę popoprawiać odpowiednio. A tymczasem macie.

Stats of units:

Fresh Drowned Man (Drowned Man) [Sink Man]
Attack-> 1 (1) [2]
Defense-> 1 (2) [2]
Vitality-> 4 (5) [6]
Initiative-> 10 (10) [10]
Speed-> 3 (4) [6]
Damage-> 2-3 (2-4) [2-3]
Ammo-> -
Mana-> -
Unmaterial (Unmaterial, Fear's Aura) [Unmaterial, Weakness's Aura]

Sea Crossbowman (Sea Bowman) [Sea Sharpshooter]
Attack-> 4 (4) [6]
Defense-> 4 (4) [4]
Vitality-> 10 (12) [14]
Initiative-> 10 (11) [11]
Speed-> 3 (4) [3]
Damage-> 3-6 (4-6) [4-5]
Ammo-> 8 (16) [16]
Mana-> -
Shooting Unit (Shooting Unit, Waterproofed Arrow) [Shooting Unit, Maneuver]

Snakess (Azypres) [Sea Viper]
Attack-> 5 (6) [7]
Defense-> 6 (6) [7]
Vitality-> 17 (25) [25]
Initiative-> 7 (8 ) [7]
Speed-> 5 (6) [7]
Damage-> 5-8 (6-9) [6-10]
Ammo-> -
Mana-> -
Big Creature (Big Creature, Crippling Wound) [Big Creature, Suffering's Aura, Slowing's Aura]

Shalassa's Acolitess (Shalassa's Priestess) [Shalassa's Shamaness*]
Attack-> 7 (12) [12]
Defense-> 7 (9) [10]
Vitality-> 30 (35) [36]
Initiative-> 9 (11) [12]
Speed-> 4 (5) [6]
Damage-> 7-11 (9-14) [9-15]
Ammo-> 12 (15) [15]
Mana-> 12 (15) [15]
Shooting Unit, Spellcaster: Ice Missile, Ice Circle (Shooting Unit, Spellcaster: Ice Missile, Ice Circle, Acceleration) [Shooting Unit, Spellcaster: Ancient Arrow, Ice Missile, Acceleration, Maneuver]

Siren (Siren Queen) [Siren Manipulatress]
Attack-> 12 (17) [18]
Defense-> 13 (18 ) [18]
Vitality-> 50 (65) [60]
Initiative-> 8 (9) [8]
Speed-> 6 (9) [10]
Damage-> 10-20 (11-21) [10-19]
Ammo-> -
Mana-> -
Summon Drowned Men After Battle (Hipnotizer, Summon Drowned Men After Battle) [Seducer, Summon Sink Men After Battle]

Naga (Ancient Naga) [Royal Naga]
Attack-> 18 (21) [22]
Defense-> 18 (20) [23]
Vitality-> 80 (90) [90]
Initiative-> 7 (10) [10]
Speed-> 6 (7) [6]
Damage-> 17-23 (18-28 ) [16-26]
Ammo-> -
Mana-> -
Big Creature, No Enemy's Counter (Big Creature, No Enemy's Counter, Resistance for Mind Magic) [Big Creature, Infinity Counter]

Kraken (Leviatan) [Deep Leviatan]
Attack-> 28 (31) [31]
Defense-> 26 (29) [31]
Vitality-> 150 (220) [225]
Initiative-> 9 (12) [11]
Speed-> 8 (9) [10]
Damage-> 40-50 (45-60) [43-58]
Ammo-> -
Mana-> -
Big Creature, Eating, Resistance for Water Spells (Big Creature, Eating, Fear's Aura, Resistance for Water Spells) [Big Creature, Eating, Resistance for Water and Ice Spells]

*Nie mam zielonego pojęcia, jak przetłumaczyć "pomazanka". ;)

PS Nie mam zielonego pojęcia, czy uda mi się wyrobić z resztą (tym bardziej że mogę w końcu stracić wenę na tłumaczenie). Więc w razie czego polecam wam poszukać jeszcze jednego tłumacza.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2008, Ostatnio modyfikował: Martius

Permalink

Martius

*To to, co mieli włócznicy u krasnoludów. Wie ktoś, jak to brzmiało po angielsku?

Crippling wound

Mam takie wrażenie, że niektóre ulepszenia nie są zbalansowane np ostatni poziom.