Imperium

Behemoth`s Lair

Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs

Permalink
Panowie, to jak w końcu z tym jest? Jeśli nikt aktualnie nie okazuje zainteresowania projektem, to będą z niego nici i tyle. :/

Ci, którzy nie mieli czasu, są usprawiedliwieni. :D Mimo to jednak trzeba najpóźniej do końca tygodnia wybrać, za który projekt trzeba się wziąć. Bo w końcu termin mija 13, 17 albo 19 marca (nie pamiętam ^_^'), prawda? Trzeba też wziąć pod uwagę strefę czasową, nie wiem tylko, czy to odbierają w Rosji, we Francji czy gdzie.

A z tym swoim tłumaczeniem jeszcze zobaczę. Powinienem tutaj wstawić jeszcze w ten weekend.

Tristan - projekt całkiem dobry, ale popieram Tabrisa - przeróbka cytadeli nie ma prawie żadnych szans na przejście. Poza tym nagi, znając opis świata (nagi wyznają Shalassę, smoczycę wody), pewnie zostałyby na odrębne miasto. ;)
Permalink
Panowie, trzeba się zabrać za projekt najlepszy. Ja uważam, że jest to projekt Thauseala. Niech Konqer bierze te jego jednostki "na wagę", a jak Thauseal da znać, to ja mu mogę moją wersję symboli, krain etc. przysłać.
Móżdżki do pracy!
Permalink
Szczerze? A mnie projekt Thauseala niepodoba, się po większość tych jednostek jest wziętych dosłownie z nieba, nikt nie wyrzuci z herosów prawie wszystkich mitycznych stworów i zastąpi ich czymś takim plus standardowo Ubisoftowo:P - elf, elf z mieczem, elfka, elf z kijem, elf na nosorożcu:P Gra czymś takim jest straszna, jeśli w H6 pojawić by się miał jeszcze zamek z takimi stworami, to H6 będzie kolejnym gniotem w którego nie będe grał. Bo zdecydowanie wole Enty, pegazy, meduzy czy dosłownie dziesiątki innych ciekawych i legendarnych stworzeń, które mają swoją historię i nawet całkowity laik gdy szłyszy słowo Pegaz czy Minotaur wie o co chodzi.
Co więcej podejrzewam że większość tych nazw stworów, ma zastrzeżone prawa autorskie;]
Permalink
offtopic: Jednak, niektóre jednostki,są HV niż w HIII- dajmy na to- wiedźma cienia. Mantykora nie ma u niej szas.

Ontopic: Jednak oryginalność musi być. (wiadomo, że niechodzi o wymyślenie nowego jaszczuroludzia np: jaszczur z ciężką kuszą.) Z drugiej strony nazwa powinna być chwytliwa i wiele mówić o danej jednostce.
Permalink
Chcieliście jednostki ze statystykami:

Miasto: Might
Teren: Pustkowia
Rasa: Nagi (Ludzie węże z dodatkowymi parami rąk) / Giganci (LUDZIE obdarzeni wielkim wzrostem oraz dodatkowymi nienaturalnymi cechami) / Niziołki / Harpie.

Poziom 1:
Niziołek wieśniak
Att: 2
Def: 2
Dmg: 1-4
Hp: 4
Strzały: 4
Spec: Strzela.

Upg:
Niziołek procarz
Att: 2
Def: 2
Dmg: 1-4
Hp: 5
Strzały: 8
Spec: Strzela. 2x obrażenia przeciw dużym/7lvlowym jednostom (zależne od gry).

Poziom 2:
(Naga) Wężoczłek
Att: 4
Def: 5
Dmg: 3-5
Hp: 10
Spec: Brak.

Upg:
(Naga) Skrzydlaty wężoczłek
Att: 5
Def: 5
Dmg: 4-4
Hp: 13
Spec: Lata.

Poziom 3:
(Naga) Tropiciel
Att: 7
Def: 4
Dmg: 6-7
Hp: 18
Strzały: 6
Spec: Strzela. Słaby zasięg (2x mniejsze obrażenia na dystans). Brak ograniczeń w walce wręcz.

Upg:
(Naga) Łowca
Att: 8
Def: 4
Dmg: 6-7
Hp: 22
Strzały: 12
Spec: Strzela. Słaby zasięg (2x mniejsze obrażenia na dystans). Brak ograniczeń w walce wręcz. Strzały zatrute jadem (jednostka otrzymuje niewielkie obrażenia od trucizny na turę)

Poziom 4:
Harpia
Att: 6
Def: 7
Dmg: 8-10
Hp: 30
Spec: Atakuje i wraca na miejsce. Lata.

Upg:
Harpia wiedźma
Att: 6
Def: 8
Dmg: 8-10
Hp: 30
Mana: 12
Spec: Rzuca czary (Osłabienie Att 4m , Zmniejszenie obrażeń 4m , Obniżenie morale 4m). Atakuje i wraca na miejsce. Lata. Brak Kontrataku.

Poziom 5:
(Naga) Wojownik (ona)
Att: 17
Def: 12
Dmg: 12-22
Hp: 60
Spec: Atakuje 4 przyległe jednostki. (duża jednostka)

Upg:
(Naga) Weteran (on)
Att: 19
Def: 13
Dmg: 16-23
Hp: 70
Spec: Brak kontrataku. Atakuje 6 przyległych jednostek. (duża jednostka)

Poziom 6:
Cyklop
Att: 23
Def: 22
Dmg: 18-22
Hp: 110
Spec: Brak. (duża jednostka)

Upg:
Biklop (jak ktoś nie wie co to to polecam www.google.pl) lub Ettin ale to może być alternatywne upg jeżeli będzie dostępne.
Att: 25
Def: 24
Dmg: 20-26
Hp: 120
Spec: Podzielna uwaga (otrzymuje 3/4 obrażeń z walki wręcz gdy atak ma miejsce od frontu lub z boku). (duża jednostka)

Poziom 7:
Czteroręki (nazwa do dyskusji)
Att: 29
Def: 30
Dmg: 30-50
Hp: 150
Spec: 30% szans na zadanie 2x obrażeń i zranienie jednostki stojącej za atakowaną. (duża jednostka)

Upg
Sześcioręki (nazwa do dyskusji)
Att: 30
Def: 32
Dmg: 40-55
Hp: 190
Spec: 20% szans na zadanie 3x obrażeń i zranienie dwóch jednostek przylegających do atakowanej. (duża jednostka)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.03.2008, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink
Mamy czas tylko do 19 marca ? Nie miałem pojęcia. Jeżeli chcemy zamieścić cokolwiek co ubisoft może wziąć pod uwagę to musimy zacząć poważnie pracować. Rozszerzam informacje o nowym Bastionie (w końcu zdecydowałem się na tą nazwę). Na razie pomoc zadeklarowali:
Konqer (statystyki) liczę że opracujesz jednostki od wewnątrz na podstawie statystyk z H5,
Martius (tłumaczenie) twój wkład będzie potrzebny na końcu, oczywiście jeżeli dalej jesteś chętny,
Hellscream(dopracowanie) chętnie oglądnę te symbole i krainy, możesz je zamieścić na jakimś serwerze albo ostatecznie wysłać na Etdr@interia.eu



Zacznijmy od wyglądu miasta. Myślę że ten obrazek najlepiej prezentuje klimat w jakim będzie ono osadzone -
http://tnij.org/rampart

Charakterystyka miasta (na podstawie H5)

* Społeczeństwo: Dzieci lasu
* Przypisane kolory: Brązowy, złoty
* Bóstwa: Matka Natura
* Filozofia: "Aby konary drzewa sięgnęły niebios jego korzenie muszą sięgnąć piekieł."
* Królestwo: ?
* Stolica: Avalanche, Leśny Bastion
* Symbole: ?

Opis:

Jest to miasto przymierza dzieci lasu, które podobnie jak elfy żyją w zgodzie z Naturą. Bastion wiąże że sobą jedne z nielicznych ras które pozostały neutralne i obojętne na losy otaczającego świata, a przynajmniej tak było przed wojnami elfów z wojskami piekieł. W pewnym momencie oczywiste było że wojna niedługo ogarnie ogromne obszary lasów które zamieszkiwało miliony niewinnych istnień. Matka natura nigdy dotąd nie ingerowała w życie istot inteligentnych a jej znakiem była neutralność. Jednak nie tym razem... Ten jeden raz postanowiła powstrzymać wynaturzenie jakimi są legiony piekielne i odesłać je gdzie ich miejsce. Wrogami Bastionu stały się nawet elfy które zapomniały o swojej obietnicy oddania matce naturze i ich neutralności. Dziś elfy są dumnymi ignorantami, dokładnie takimi jak ludzie. Muszą sobie przypomnieć na czym polega piętno neutralności.

Historia:


Starożytność
?

Nowożytność
?




Bohaterowie - Tutaj mam poważny dylemat. Najlepszym rozwiązaniem byłoby gdyby bohaterami byli Archowie jako przywódcy przymierza ale z ich masą wierzchowcami mogą być tylko Slumbery co może wyglądać co najmniej dziwnie ^^ Przez chwilę myślałem też o Półelfach, ludzie widzą w nich elfy a elfy widzą w nich ludzi. Nie ma dla nich miejsca na tym świecie, chyba że w Bastionie odmieńców, pasowali by tam.

Macie jakieś propozycje ?

Umiejętność klasowa - chcę aby to było "Piętno Neutralności", jednak nie dopracowałem jeszcze tego pomysłu.

Magia - Jak będzie wyglądać Magia w bastionie ? Pewne jest tylko to że magią prowadzącą nie może być magia przywołania.

Jednostki - na razie odsyłam do poprzedniego posta: http://imperium.heroes.net.pl/post/24064#p24064 a już niedługo zamieszczę rozwiniętą listę z siedliskami, statystykami i opisami. Mile widziane są pomysły na brakujące nazwy jednostek jak również specjalnie umiejętności etc.

Budynki - Myślicie że miasto powinno bardziej współgrać z naturą? Czy powinno posiadać pewien poziom zabudowania jak na przedstawionym obrazku na początku tekstu? A może macie pomysły na siedliska dla jednostek ? Jeśli tak to piszcie.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.03.2008, Ostatnio modyfikował: Thausael

Permalink
No to tak... Zgodnie z obietnicą zamieszczam dzisiaj tłumaczenie wybranego przez siebie projektu miasta (tzn. fragmentu projektu). Okazuje się, że wybrałem nie ten, co Thausael zrobił, tylko... swój. :D No cóż, to na razie tylko tłumaczenie "na próbę". Tak więc, jeśli gdzieś pokręciłem, to piszcie. Zobaczę też, czy się nadaję na tłumacza. ;)

Dla tych, co nie wiedzą, polska wersja mojego projektu znajduje się na stronie trzeciej tego tematu. A oto tłumaczenie jednostek wymyślonej przeze mnie frakcji oraz ich opisów.

1. Dragon-Blooded - Dragon Knight (human with a bit of dragon's blood, such "quarter-dragon". He fights good by hand-to-hand combat - he's brilliant as first level. But population of these units is poor)
2. Lizardman - Lizardman Warrior (he fights in distance; Lizardman Warrior don't have minus modificator in hand-to-hand combat)
3. Dragon-Gargoyle - Granite Dragon-Gargoyle (this is gargoyle with appearance (mainly head) of dragon. He's tough, for sure. And instead "Granite" you may give other name :P) [In my imaginary, Dragon-Gargoyle resembles good this Gargoyle  from Heroes IV, but he should be a bit darker - but he have head and wings of dragon. :) When I see name of this unit, I probably would change name of Dragon-Gargoyle's upgrade to "Obsidian", not "Granite". - note by Martius]
4. Green Half-Dragon - Emerald Half-Dragon (creature looks like humanoid green/emerald dragon. He breaths acid and flyes)
5. Shadow Half-Dragon - Black Half-Dragon (he looks like humanoid dragon, too. He flyes, too, and breaths fire)
6. Volcano Half-Dragon - Magma Half-Dragon (unflyer [he haven't got wings, at start ;)] breathing fire and having fire shield. He looks like humanoid dragon, too)
7. Demodragon - Demodragon Lord (I thought about him just few... But when I see other units, he might be unflyer casting spells)

Notka:
1. Nie wiedziałem za bardzo, czy hand-to-hand combat (walka wręcz) nie znaczy przypadkiem walki na gołe pięści (a smokrwiści, smoczy rycerze czy wojownicy jaszczuroludzi tak by nie walczyli!). Mimo to użyłem właśnie takiego zwrotu. Mam nadzieję, że w przypadku walki wręcz ma on charakter "uniwersalny". ;)
2. Nie znam za bardzo oryginalnej terminologii niektórych rzeczy (ujemny modyfikator, nazwy niektórych jednostek itd.), więc tłumaczyłem częściowo "na wyczucie". Przykład: nie wiem, czy w oryginale ognisty smok (ten, który w Heroes V był własnością krasnoludów) był "Fire", czy "Volcano".

No to czekam na opinie. I powtarzam: jeśli coś pokręciłem, to mówcie.

Hellburn - całkiem dobrze to zostało przygotowane. :) Ale cóż, dalej nie wiemy (a przynajmniej ja nie wiem), za jaki projekt w końcu mamy się wziąć.

Tahusael - na razie tylko pobieżnie przejrzałem to, co napisałeś. Niedługo zapoznam się z tym więcej. A, no i jeżeli okaże się, że tamto przetłumaczyłem chociaż jako tako, to jasne, że jestem dalej chętny. :D

A za ew. literówki w całym poście (w szczególności w tłumaczeniu) z góry przepraszam, ale nie chciałem to szybko wysłać. ;)
Permalink
Hmmm... coś mi się zdaje, że nic z tego nam nie wyjdzie, bo:
1) Brak czasu na tak kompletny projekt
2) Brak komleptnego projektu który zadowoliłby większość
3) Istniejące pomysły są po prostu albo zbyt wybujałe, albo za mało orginalne.

Mogę jedynie dać radę, zamiast tworzyć jakieś dziwactwa, to spójrzmy w przeszłość, wystarczy zobaczyć ile nie wykorzystanych jednostek z poprzednich części, których twórcy z Ubi omineli przy swojej produkcji którą nazwali H5. Dodać jakiś jeden sensowy motyw do takiego zamku i wcale nie musi to być jednorasowość, bo Inferno, Necropolis czy Academy nie są jednorasowe.
Permalink
Moim zdaniem rasy takie jak elfy odpadają, bo tego jest na pęczki... to się stało już poprostu takie hmmm pospolite, oklepane.
Poza tym chcąc stworzyć coś oryginalnego, nie możemy opierać się na już stworzonych zamkach. Przystań, Necropolis, Inferno... to już było.

Haav Gyr napisał bardzo dobrze. Jeżeli nie możecie się zdecydować na zamek to poprostu trzeba zebrać pasujące do siebie jednostki, które nie zostały wykorzystane w piątej odsłonie herosów, wymyśleć jakiś sensowny motyw i voila.
Chociaż z drugiej strony, wprowadzenie do Heroes nowej, ale mimo wszystko w miarę znanej rasy (choćby kotołaków lub insektoidów) byłoby bardziej ambitne i oryginalne. W tym aspekcie najgorzej z historią i takimi tam.
Permalink

Hellburn

Chociaż z drugiej strony, wprowadzenie do Heroes nowej, ale mimo wszystko w miarę znanej rasy (choćby kotołaków lub insektoidów) byłoby bardziej ambitne i oryginalne.



Ambitne może tak, ale według mnie mało grywalne, bo:

1. To raczej zostało wymyślone za granicą.
2. Wyobrażasz sobie rasę Kotołaków? Ja nie.
Permalink
1. A co to za różnica? Ważne, że oryginalne. To czy grywalne okaże się na końcu.
2. Kotołaki występują choćby w Diablo II w drugim akcie. Rakshassa z Heroes V jest też w pewnym sensie kotołakiem.
Permalink
Haav Gyr, zapomniałeś o jednym. Głównym założeniem tego konkursu jest właśnie wymyślenie czegoś oryginalnego, i nie ważne czy jest dziwaczne czy nie może zainspirować/dać pomysł na wzbogacenie Heroesów.

"Create a dream town for H6"



Poza tym popatrzmy na to logicznie, czy myślicie że jesteście jedynymi którzy wpadli na pomysł odświeżenia starych jednostek ? Z pewnością cała masa ludzi będzie zamieszczać swoje projekty starych "odnowionych" miast... To po prostu nie ma siły przebicia. Szczególnie patrząc na kryteria oceniania projektów:

Cohesiveness: 10 points
Imagination/creativity/originality/wow factor: 15 points
Back story how well it expands on one of the HOMM universes: 10 points
Battle facetsIs there a variety of special aspects for each creature? Is it balanced? Would it be fun to play?): 10 points.
Discretionary: 5 points.can be awarded for extra effort, a creative emblem, an interesting twist on gameplay, or anything else the judge wants.



Jednak wymyślenie w miarę sensownej, oryginalnej i pasującej frakcji ma szansę na zwrócenie uwagi Ubisoftu. Powiem więcej, wydaje mi się to naszą jedyną perspektywą.
Permalink
Ale zrozum orginalność polega na złożoności i odpowiednim dobraniu jednostek, a nie stworzeniu 7 nowych całkowicie potworków i nazwanie ich np: bochomaz czy kiczokwik. Bo nikt nie zagrałby czymś takim, gdyby brakło innych znanych jednostek, mimo super orginalności. Ubi softowi po prostu brakuje kasy, chcą na podpuche dać "fanowski" zamek, który pojawi się w dodatku, ale będzie on i tak zmieniony pod koncept Ubi, który zarobi na siebie.
Koncept ubi to rasowe zamki, stwórzmy im rasowy zamek, ale nie nowy bastion, tylko coś czego nie było w Herosach. Choć by zamek jasnych elfów, dla równowagi z mrocznymi. Albo nawet zamek wężoludzi - z nagami, jaszczurołakami itp.. czy też zamek ludzi morza, syreny, trytoni itp...Ja wiem że coś już gdzieś podobnie wymyślił, ale zróbmy to lepiej i poważniej, by się nie zbłaźnić przed międznarodowym forum. Nie pchajcie się na siłe w orginalność, nie tędy droga.
Permalink

Haav Gyr

Ale zrozum orginalność polega na złożoności i odpowiednim dobraniu jednostek, a nie stworzeniu 7 nowych całkowicie potworków i nazwanie ich np: bochomaz czy kiczokwik.


Ekhm... to też jest oryginalność - problem tylko jakiej klasy?

Bo nikt nie zagrałby czymś takim, gdyby brakło innych znanych jednostek, mimo super orginalności.


Mów za siebie, nie za ogół.

Ubi softowi po prostu brakuje kasy, chcą na podpuche dać "fanowski" zamek, który pojawi się w dodatku, ale będzie on i tak zmieniony pod koncept Ubi, który zarobi na siebie.


Ubisoftowi nie brakuje kasy, ani (niestety) "oryginalnych" pomysłów.
Ten konkurs nie ma NIC wspólnego z Ubisoftem - jest to inicjatywa serwisu Age of Heroes.

Pomysł na tago rodzaju konkurs powstał po tym jak Nival ogłosił konkurs na nowe miasto w języku rosyjskim jeszcze przed wydaniem Kuźni. Spowodowało to sporo protestów wśród fanów (mało kto zna rosyjski), więc na AoH postanowiono zorganizować angielską wersję tego samego z nadzieją, że zwycięski projekt z AoH zostanie przetłumaczony na rosyjski i wysłany Nivalowi. Nic z tego nie wyszło, ale konkurs pozostał - tyle historii.

Koncept ubi to rasowe zamki, stwórzmy im rasowy zamek, ale nie nowy bastion, tylko coś czego nie było w Herosach. Choć by zamek jasnych elfów, dla równowagi z mrocznymi. Albo nawet zamek wężoludzi - z nagami, jaszczurołakami itp.. czy też zamek ludzi morza, syreny, trytoni itp...Ja wiem że coś już gdzieś podobnie wymyślił, ale zróbmy to lepiej i poważniej, by się nie zbłaźnić przed międznarodowym forum. Nie pchajcie się na siłe w orginalność, nie tędy droga.


Jeszcze raz - to nie jest konkurs Ubi - to konkurs AoH. Zapoznaj się z regulaminem, to będziesz wiedział co ma być w takim projekcie. Nigdzie nie jest tam napisane, że ma to być zamek jednorasowy. Projekt musi pasować do Ashanu (czyli kiedy powstał, jak wyglądają kontakty frakcji z innymi nacjami, itd.), ale może składać się z jednostek nigdy nie widzianych jeszcze na Ashanie - byle były one zbalansowane, a nie same przegięte jednostki, których nie da się (łatwo) pokonać.


Co do samego projektu - nie sądzicie, że zaczynając od jednostek popełniacie błąd?
Może lepiej pomyśleć najpierw jak dana frakcja powstała, jej historię, gdzie żyje, co wyznaje ("zabić, gwałcić, mordować!" tudzież "peace, brothers"), a potem dopasować jednostki?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.03.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink
Zauważcie jakie zamki są dotychczas w Heroes-ach, wszystkie (lub niemal wszystkie) postacie/stwory zostały wcześniej wymyślone, a znamy je z legend i mitów. Można więc poszukać natchnienia w takich źródłach tylko z regionów jakie jeszcze nie wystąpiły w grze (ameryka południowa, daleki wschód etc).
Na dzień dzisiejszy nie ma czasu na nowe pomysły niestety, jest już pomysł w miare rozbudowany, trzeba go dokończyć i wysłać.


Ps. Wiem, że to nie konkurs Ubisoft-u, ale moim zdaniem konkurs wygra miasto które będzie pasować do gry a nie jakieś gwiezdne miasteczko czy saloon rewolwerowców.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.03.2008, Ostatnio modyfikował: Cyber

Permalink
Dlatego w od czasu WOG-a więcej jest stworów z mitologii słowiańskiej, o której programiści na Zachodzie nie mają nawet zielonego pojęcia. Podejrzewam, że można by znaleźć w nieznanych regionach (dla Zachodu) jeszcze wiele dobrych przykładów na ożywienie sagi HoMM (lub posiłkować się innymi grami).
Nie chcę powtarzać tego co było już wcześniej wałkowane - tylko w skrócie - mnajlepsze miasto to takie, które nie będzie fektem chwilowego przebłysku rozbujanej fantazji, ale żmudnej pracy dobierania i atrakcyjnych stworów jak i ich parametrów.
Permalink

Fristron

Hm... to jeszcze zaprezentuję może własną koncepcję miasta aniołów...


To może poczytaj "Siewcę Waitru" Kossakowskiej :>? Miałbyś kilka ciekawch koncepcji na jednostki i fabułę
(szczególnie przy okazji końcowej bitwy z Siewcą ;) ).

I zgadzam się z przedmówcami - wizja wybujała, kompletnie niepasująca do świata Ashan szans raczej nie ma.
Prędzej bym stawiał na zamki będące wytworem nieco mniej wybujałej fantazji, ale dobrze dopracowane.

I tak nawiasem - zacznijcie działać, a nie tylko gadać, bo obudzicie się z przysłowiową ręką w nocniku.

Pozdrawiam

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 4.03.2008, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink
Haav Gyr, źle się zrozumieliśmy. Ja bynajmniej nie bronię swojego projektu gdyż sam wiem najlepiej że ma on wiele luk. Wiem również że jest lekko przesadzony, ale na pewno nie tak jak pozostałe pomysły. Proszę tylko o jedno, moje nazwy są (przynajmniej tak mi się wydaje) trochę lepsze od czegoś takiego jak "bochomaz czy kiczokwik"... Czymś takim na pewno bym nie zagrał ale nową wersją bastionu jak najbardziej. Myślę że była by to bardzo grywalna frakcja w H6 jak i możliwa do zrealizowania. Tobie akurat ten pomysł się nie spodobał, rozumiem, ale staraj się pisać w swoim imieniu. Co do dalszej treści twojej wypowiedzi powiem tylko - nie pisz bzdur. Zresztą Avonu de Odihs już wszystko sprostował.

Można więc poszukać natchnienia w takich źródłach tylko z regionów jakie jeszcze nie wystąpiły w grze


Nie jest to wyjątkowo odkrywcze Cyberze, wiele osób już próbowało.

Grenadier

najlepsze miasto to takie, które nie będzie fektem chwilowego przebłysku rozbujanej fantazji, ale żmudnej pracy dobierania i atrakcyjnych stworów jak i ich parametrów.


Oczywiście, święta racja. Gorzej jednak to zrealizować. Ten temat stał się całkiem zabawny, haha, tyle rozważnych ludzi wypowiada się w tym temacie o tym jak dany zamek powinien wyglądać, co w projekcie jest najważniejsze albo do czego powinniśmy się przyłożyć w tym samym momencie nie dając nic od siebie. Przepraszam za ten cynizm ale już nie mogę sie powstrzymać patrząc na to co zrobiliśmy od założenia tematu dla projektu - nic. Piętnaście dni do końca, zobaczymy co z tego wyjdzie...
Permalink
Niezupełnie sprostował, bo gdyby nie chodziło o coś co pasuje do świata wymyślonego przez UBI a nie AoH, to miałby rację. Ale jest inaczej, samo wymyślenie stronnictwa, motta, symobli jest pomysłem Ubi. Konkurs dotyczny zamku, który może teoretycznie odnieść jakiś wpływ na decyzje Ubi. Gdyby to był ot taki konkursik samego portalu, można by tam wysłać w zasadzie wszystko, bo byłaby to tylko zabawa.
Thausael gdybym ja sobie wymyślił zamek, też by chciał nim zagrać;) nieskromnie mówiąc. Bądźcie realistami, jedna czy dwie pozytywne opinie nie tworzą z was Twórców nowych Herosów. Wtedy może moje "bzdury" okażą się prawdziwe.

P.s. Ubi czy jakiekolwiek innej firmie, ZAWSZE będzie brakować kasy, to jest komercja. Polega na tym by zarabiać na wszystkim. I jeśli ktoś wierzy, że Ubi soft nie ma nic kompletnie wspólnego z tym konkursem, to musi chyba wierzyć w cuda. Ja w nie nie wierze, cuda skończyły się z pierwszymi artworkami H5.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.03.2008, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Gdyby to był ot taki konkursik samego portalu, można by tam wysłać w zasadzie wszystko, bo byłaby to tylko zabawa.


Haav Gyr, muszę to jeszcze raz powtórzyć. To JEST konkurs na "wymarzone" miasto które ma szansę zaistnieć w świecie Ashanu, choć lepszym słowem byłoby raczej właśnie "zabawa" na jego wymyślenie. Nie bierzmy tego za poważnie, ja sam tego nie robię bo jak powiedziałeś nie stajemy się przez to twórcami Heroses'ów. Wiadomo że Ubisoft jest tym zainteresowany bo może z tego wyniknąć kilka dobrych pomysłów, ale on sam z konkursem dużo wspólnego niema. To wciąż tylko zabawa serwisu Age of Heroes.

Tutaj nie jest najważniejsze dopracowanie, a dobry pomysł i ułożenie go w logiczną całość. Chodzi właśnie o oryginalność. Popatrz jeszcze raz na kryteria oceniania które zamieściłem kilka postów wyżej. I jeszcze raz powtarzam że bynajmniej nie chodzi mi o mój pomysł, ciągle źle to interpretujesz. Mam nadzieję że ktoś zamieści projekt z przedstawioną historią lepiej pasującą do herosów ale to się nie dzieje. Masz pomysły na jasnych elfów, nagi czy jaszczuroludzi jak powiedziałeś to możesz je rozwinąć i może coś z tego wyniknie. Jednak nasza dyskusja nie jest tu potrzebna w przeciwieństwie do pracy.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.03.2008, Ostatnio modyfikował: Thausael