Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes II] Przeróbka - technika i pomysły

Czy chciałbyś stworzyć nową część HoMMII ?

  • Tak
  • Nie
  • Z czyjąś pomocą...
  • Nie mam zdania
Permalink

Postanowiłem że zmodyfikuje HII i będzie nowa gra. (przeróbka)
Chciałbym aby chętni do pomocy zgłaszali się,
niech każdy kto chce to także tu napisze programy które się przydadzą
i nowe pomysły.
Jak na razie szukam programu do edytowania plików .ICN
Ta przeróbka raczej będzie miała niewielkie różnice,
np. zamienię wygląd maga, zamiast olbrzyma będzie Władca Piorunów itp.
Czekam na wasze opinie.

PS: Mapy także trzeba robić.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink
Czy masz plan fabuły, listę zmian, rysunki (choćby szkice) nowych grafik i projekty map? Czy to wszystko zostało już dopracowane i opisane?

A nawet gdyby nie - czy masz jakąś konkretną myśl przewodnią, od której można wyjść z całą resztą?

Nie? Więc się nie uda.

Edytowanie plików to najmniejszy problem w tym przypadku, to się da zrobić. Ale nawet z najlepszym zestawem edytorów przedsięwzięcie typu "zmieńmy coś, ale właściwie to nie wiem co, jak i kto to zrobi" nie ma prawa dać jakichkolwiek sensownych efektów.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.02.2008, Ostatnio modyfikował: Enleth

Permalink
Mam szkice, opracowałem fabułę (w formie opowiadania), lecz dobrze powiedziałeś bez wymienionych rzeczy nie uda się. Ja sądzę że mi się uda.
Nawet jeśli mam za mało doświadczenia w edytowaniu to chociaż zrobię nowe jednostki i pozmieniam oryginalne.

PS: Mapy już robię (skandal bo najpierw ściągam gotowca a potem przerabiam 75%).

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.04.2008, Ostatnio modyfikował: Tarband

Permalink
Masz zamiar ten mod robić dla użytku własnego, czy dla szerszej publiczności? Jeśli dla siebie, to życzę powodzenia i krzyżyk na drogę... Ale jeśli masz zamiar udostępnić swojego moda, to pamiętaj o tym, że niewiele osób gra jeszcze w H2, większość gra w H3/H5. Nie mniej jednak będę chciał to wypróbować.
Pozdrawiam i jeszcze raz życzę szczęścia.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.02.2008, Ostatnio modyfikował: Robal

Permalink
No to fajnie , że sobie w nowe plansze pogram. HoMM 2 mam zainstalowanego , więc nie muszę tracić czasu na instalację. :p A mam pytanie... jak długo to potrwa?
Permalink
Cieszę się że ktoś by chciał wypróbować, nie było mnie trochę więc teraz odpowiadam:

Raczej chce żeby to użytkownicy stron takich jak ta tego moda próbowali.
Potrwa to sporo bo to jak dotąd robiłem gry w Game Maker 7.0 i Multimedi Fusion 2 i 2 Developer, a to jest przeróbka, ale ja nie maxis z BGS, nie porzucam projektów
ale najważniejsze dla mnie to ro by zmienić trochę jednostek, grafiki i zrobić około 50 map + z dodatku Desecrated Land's i jeszcze z takiej strony, UWAGA ! mapy będą miały przeważnie rozmiar XXL !


Jeśli ale tylko jeśli zgodne z prawem to bym do tego robił dodatki płatne. (Max Pack 100 map)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.02.2008, Ostatnio modyfikował: Guthbert

Permalink
Guthbert, jeśli masz nadal kłopoty z plikami ICN, to już nie musisz się martwić. Otóż, do ich odczytu/modyfikacji możesz użyć następujących aplikacji:
=> Adobe Photoshop with IconBuilder plugin
=> ACDSee
=> XnView.

Mam nadzieję, że tym ci choć trochę pomogłem :D
Permalink
Na Rolanda z nieba mi spadłeś !
Zaraz skądś któryś program wytrzasnę

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.04.2008, Ostatnio modyfikował: Tarband

Permalink
Caar Xoffek, jesteś absolutnie pewien tego, co mówisz? Wiesz, rozszerzenie pliku naprawdę mało znaczy, deweloperzy H2 mogli sobie zrobić nawet rozszerzenie ".dwugłowałasica" do plików z grafikami i nie ma to kompletnie żadnego wpływu na format zawartości - a ".icn" akurat było dość popularnym rozszerzeniem na wiele różnych formatów. Tak samo, jak ".pcx" z H3, które nie ma kompletnie nic wspólnego z PCX ZSoft, a programów które ten drugi obsługują po rozszerzeniu byś znalazł dziesiątki.
Permalink
ACDSee nie działa, nie otwiera .ICN
Tylko to dla mnie się liczy by te pliki otworzyć by zacząć ten projekt
Permalink

Enleth

Caar Xoffek, jesteś absolutnie pewien tego, co mówisz? Wiesz, rozszerzenie pliku naprawdę mało znaczy, deweloperzy H2 mogli sobie zrobić nawet rozszerzenie ".dwugłowałasica" do plików z grafikami i nie ma to kompletnie żadnego wpływu na format zawartości - a ".icn" akurat było dość popularnym rozszerzeniem na wiele różnych formatów. Tak samo, jak ".pcx" z H3, które nie ma kompletnie nic wspólnego z PCX ZSoft, a programów które ten drugi obsługują po rozszerzeniu byś znalazł dziesiątki.



Drogi Enlechcie, dobrze wiem, co widzę, mówię, myślę i piszę. Zapraszam Ciebie do odwiedzenia tej strony http://www.fileinfo.net , i mam nadzieję, że owa strona rozwieje twoje wszystkie wątpliwości.

Wyrazy szacunku
Caar Xoffek.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.05.2008, Ostatnio modyfikował: Tarband

Permalink
Pokaż mi więc, w którym miejscu tej strony napisane jest coś o HoMM II. Pliki ICN o których tam mowa to coś całkowicie innego niż pliki ICN używane przez HoMM II, a to o nie chodzi autorowi tematu. To, że trzy literki po kropce w ich nazwie są te same, ma z punktu widzenia podglądu i edycji tych plików tak samo żadne znaczenie, jak numer buta użytkownika.
Permalink

Postanowiłem z braku wyposażenia zrobić najpierw kampanie, wspomnę że będzie mapa gdzie trzeba odnaleźć Jaskinie Behemota by z pomocą magów zniszczyć Archibalda, Lorda Cethrona i armie nekromantów.
Kampania zwać się będzie "Wielka Podróż" a druga (opisana u góry) "Kataklizm Enroth" i (może) "Upadek Nekromantów".

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.04.2008, Ostatnio modyfikował: Tarband

Permalink

Ok, dobry pomysł zrobię 4 bohaterów
1.Cliford
2,3 na razie nieznani
A w następnej misji albo będzie się miało z nimi sojusz albo będą u tego samego gracza (razem 8 lub 9 bohaterów)

PS: Dlaczego twój post, Cliford jest tylko w "Ostanie posty w temacie" a jak się temat włączy to niema.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.04.2008, Ostatnio modyfikował: Tarband

Permalink

Guthbert

PS: Dlaczego twój post, Cliford jest tylko w "Ostanie posty w temacie" a jak się temat włączy to niema.

Bug przy kasowaniu postów. Do poprawy w najbliższym czasie.

Pozdrawiam


Permalink

Aha, ale nie było powodu kasować podsunąłeś świetną myśl, Cliford.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.04.2008, Ostatnio modyfikował: Tarband

Permalink

Prace trwają ale w pojedynkę się długo robi.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.05.2008, Ostatnio modyfikował: Tarband

Permalink

Jakieś postępy Nie wiem czy kojarzycie serie setlers Chodzi mi dokładnie o 2-gą część i jej nową odsłonę 10-cio lecie :D Chciałbym aby 2-ga część HoMM była poprawiona w ten sposób :) Nic nie dodawać tylko zmienić oprawę graficzną :) Panowie od V-tej części HoMM pewnie chcieli to osiągnąć ale im nie wyszło (po co zmieniać ideał jakim była III część Myśleli że ich pomysły będą lepsze ale tak nie było i jak dla mnie HoMM5 to czysty przeciętniak... No ale wracając do tematu to jakieś już większe postępy są

Permalink

Guthbercie są jakieś postępy w pracy? Chętnie bym ci nawet pomógł bo kiedyś też chciałem zrobić dodatek do Heroesa 2 tylko że przerwałem z pewnych powodów (czyt. Format C ;]).