Imperium

Behemoth`s Lair

Czego mi brak w H3?

Permalink

Braku ulepszeń niektórych jednostek, jak w H2, systemu czarów jak w H2, czarodziejek, budynku na zasadzie "Obelisków krwi", "Wilczych dołów" i "Chmur siarki" tylko, że z wiedzą, oprócz tego paladyna, druida i ducha, oprócz tego brakuje mi traktowania bohatera jak jednostki przy naliczaniu dodatkowych morale, większych max marali, specjalistów od pikinierów, centaurów, gremlinów, meduz, nimf, żywiołaków powietrza, magicznych specjalistów od jednostek w inferno, nekropolii, lochu, cytadeli i wrotach żywiołów, ilości pięter większej niż powierzchnia/podrzemie, bonusów za obronę/atak jak w H2, ilości slotów w armii o 1 mniejszej niż jednostek we frakcji, kapitana, jak w H2, może być nawet urozmaicony, a tak z H4 to zasad działanie tawerny.

Permalink

Mi w zasadzie niczego nie brakuje, jedynie zmiany w jednostkach by się przydały, np. chciałbym, żeby dżiny były takie, jak z H1 - latały na dywanie. H1 to w ogóle mistrz jeśli chodzi o wygląd stworzeń, a te w H3 nie prezentowały się najlepiej.


Permalink

Karadek

budynku na zasadzie "Obelisków krwi", "Wilczych dołów" i "Chmur siarki" tylko, że z wiedzą,

Ściana wiedzy z Fortecy (czy też Wieży) się nie liczy? :)

Permalink

Karadek

budynku na zasadzie "Obelisków krwi", "Wilczych dołów" i "Chmur siarki" tylko, że z wiedzą,

Bardzo sensowny pomysł Karadku. Bohater ma wyjściowo 1 wiedzy, więc ma 10 many. Dostaje premię +2 do wiedzy na czas oblężenia i dzięki temu nie zyskuje ni punktu many!


Permalink

Zaraz, zaraz - to Podniebny Galeon nie dodaje 150 punktów many na czas oblężenia? :P


Permalink

Owszem, galeon daje 150 punktów many (ściślej mówiąc - 15 punktów do współczynniku wiedzy).

Pamiętam, że jak po raz pierwszy grałem w H1, to pierwsza rzecz mnie zdziwiła: jednostki w zamkach są zawsze przy swoich siedliskach... widoczne! Grałem w Heroes I zamkiem czarnoksiężnika i ujrzałem miły widok - hydry poruszające energicznie całym ciałem na bagnach. Albo gargulce latające koło krypty. Szkoda, że z tego zrezygnowano we wszystkich pozostałych częściach, poczynając już od H2. Przez to miasta są strasznie puste. W H3 fajnie by było, gdyby np. w Bastionie elf strzelał sobie do tarczy przy gospodarstwie, a pegazy latały koło swojego wodospadu.


Permalink

W sumie pomysł „uszczegółowienia” ekranów miast nie jest zły.

Można by faktycznie wprowadzić jakieś krzątające się stwory. Inna sprawa, że wyglądałoby to trochę nienaturalnie, gdyby „zapętlony” elf albo kusznik strzelał bez przerwy do celu bez zadyszki ani przerw nawet na sen, albo gdyby wzdłuż którejś ścieżki jakiś ludek chodził w te i wewte bez celu. Podobny problem był w MM6–8, gdzie dużo ludzi chodziło po ulicy czy placu dosłownie bez celu i bez przerwy, nawet w nocy, tylko dla robienia zamieszania. Takich animacji trudno nie spartaczyć – może dlatego w Heroes II z nich zrezygnowano.

Heroes – nie tylko III – można by dalej rozbudowywać, dodając np. cykl pór roku albo cykl dnia i nocy – choć to gra turowa, gdzie tury się odbywają za dnia, a noc to ten „przeskoczony” czas czekania na ruch przeciwnika między kolejnymi dniami. VCMI chyba coś kombinowało w ten deseń.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2016, Ostatnio modyfikował: Tarnoob

Permalink

W sumie? To wyśmienity pomysł! Mi jakoś nie przeszkadzał dmuchający w miech pikinier przy zbrojowni. Poza tym to tylko gra, więc nie ma się co martwic o te stwory - nie męczą się, bo pochodzą z komputera.

Co do tych pór roku, to już w In the Wake of Gods pojawił się efekt spadającego śniegu i deszczu.


Permalink

Moje zdanie:
-brak kumulacji jednostek w siedliskach na mapie
-karawan
-alternatywnych jednostek, czyli 2 ulepszenia do wyboru
-rozwinięć drzewek umiejętności tak jak w HV
-dla Twierdzy dodać coś takiego jak okrzyki bojowe z HV. Podobne coś też może być dla Cytadeli, bo ona też nie ma gildii magów na poziomie +4
-jakiejś kampanii dla Inferna
-wyboru u strzelców strzał/zwykły atak
-kula ognia Magoga nie powinna zadawać obrażeń jednostkom Inferna
-przydatne byłyby też czary dla jednostek typu mag, dżinn, ifryt, mnich
-pozostawianie Harpii koło strzelca za pomocą przycisku Ctrl, żeby nie wracała
-wyboru szybkiej walki przed walką, a nie w obcjach
-bohater ze specjalizacją łucznictwa w Bastionie, z talentem magicznym lub inteligencją w Fortecy i z logistyką w: Inferno i w Zamku.

To chyba wszystko.

Permalink

- Przede wszystkim ładnej grafiki z H-VI i gigantycznych map
- Ładnej animacji w menu bohaterów: avatary, skille i zaklęcia
- Uzależnienia wskakiwania na wyższe poziomy umiejętności od poziomu bohatera
- Udoskonalania specjalizacji bohatera (taki mały smaczek)
- portali międzymiastowych + karawan (uzależnienie karawan od posiadanych portali)
- dwustopniowej mgły wojny + strefa kontroli
- Zwiększenie poziomów um. drugorzędnych do czterech lub nawet 5 poziomów
- Likwidacji niepotrzebnych umiejętności lub zmiany ich właściwości by stawały się równie przydatne jak te najczęściej wybierane
- więcej zaklęć (urozmaicenie o te wszystkie, które wykorzystano w częściach następnych)
- talentów specjalnych jednostek

Permalink

W grze Heroes 3 wszystko jest perfekcyjne, z modem HD grafika podoba mi się bardziej niż w reszcie części. Według mnie jest to najlepsza część. :)

Permalink

Mi w H3 brakuje wyboru ataku jeśli gra się strzelcem. Powinno istnieć menu walki z tą opcją. Nie mam też wielkiego wyboru w bohaterach i znudziła mi się większość z nich. Grafika może być. Dodatkowego zamku z którym mógłbym powalczyć tak dla urozmaicenia (gram tylko zamkiem ;) ). To wszystko bo Heroes 3 to perfekcyjna gra.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 16.10.2013, Ostatnio modyfikował: Gregorios

Permalink

W HoMM 3 brakuje mi takiej jednostki jak zmora jednostka która ukazała się w HoMM4