Oberża pod Rozbrykanym Ogrem

Zatęchłe Archiwum - "Galeria Bohaterów"

Osada 'Pazur Behemota' > Zatęchłe Archiwum > Galeria Bohaterów
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Irvin

Irvin

19.02.2004
Post ID: 9695

"Ci którzy wybrali ścieżkę przygód i chcieli uciec od monotonii codziennego życia"

Tutaj każdy z graczy powinien zamieścić swoją kartę postaci, na której znajdować się będą: opis postaci (ew. jakaś historia), cechy, umiejętności i wszystko inne co jest opisane w zasadach.

Kolory moderatorów :

Nami
DruidKot
Ghost

Eru

Eru

20.02.2004
Post ID: 9696

Eru urodził się w elfiej rodzinie gdzieś w lasach Avlee, dzięki zdolnościom nabytym w czasie wędrówek z ojcem po lesie, mógł wstąpić do elitarnej Leśnej Straży Avlee. Dzięki powodzeniu kilku akcji w których brał udział, mimo młodego wieku, dorobił się stopnia pułkownika. Wtedy podczas jednej z misji jeden z jego podwładnych był ciężko poraniony, Eru ubolewał nad jego losem. Nagle zobaczył jak jego rany się zasklepiają. Eru wyczuł w sobie magiczną moc. po powrocie do koszar wystosował prośbę do przełożonego, aby ten pozwolił mu wyjechać na studia do Bracady. Ten się nie zgodził, a Eru wolał studiować magię więc uciekł a Avlee do Baracady. Po ciężkim szkoleniu został wykwalifikowanym magiem. Ponieważ ani w Erathii ani w Avlee nie chcieli go przyjąć do armii, więc udał się do Krewlod i zamieszkał w Osadzie „Pazur Behemota” gdzie przebywa po dziś dzień. Lubi czytać ksiązki i grać w szachy.

Spiczastouchy, w niebieskiej szacie, bez brody czy wąsów, czarne, krótko przystrzyżone włosy.

Cechy:
Siła: 7 [+1]
Zręczność: 9
Kondycja: 7
Charyzma: 7 [+1]
Inteligencja: 8 [+1]
Refleks: 7
Opanowanie: 8
Siła woli: 11
Charakter: neutralny praworządny

Umiejętności:
Poziom bardzo dobry:
- Magia percepcji

Poziom dobry:
- Łucznictwo
- Czarostwo/ teoria czarów
- Odporoność na uroki

Poziom taki sobie:
- Oburęczność
- Czytanie/ pisanie
- Język magiczny
- Dowodzenie
- Dodatkowy atak

Poziom marny:
- Walka bronią
- Sztuka przetrwania
- Dowodzenie (od ballady Bramy Umysłu)

Ekwipunek:
Szata maga z bezdennymi kieszniemi a w nich: łuk, kołczan pełen strzał, zapasowa cięciwa, długi sztylet, krótki miecz, podręczna książeczka czarów, kilka zwojów czystego pergaminu, kilka zwojów z zaklęciami(róznymi), pióro, buteleczka skoncentrowanego atramentu, zestaw umożliwiający przetrwanie.

Cechy charakteru:
Środki dążenia do celu
- Wytrwałość
- Dobroć i przyjaźń

Temperament - Flegmatyk

Postawa Życiowa:
Racjonalistyczny pacyfista w duchu pesymizmu
__
Ballady Sharry:
Postać traktowana jako człowiek
Imię: Miguel
Nazwisko: de Sousa
Narodowość: POR
Miejsce pochodzenia: Algarve
Profesja: mag/medyk

Mr. Rabbit

Mr. Rabbit

29.03.2004
Post ID: 9697

Cobalt

Profesja: skrytobójca :D
Historia:
Cobalt był od małego wychowywany przez skrytbójce (jego mistrza). Kharad, tak się nazywał jego mistrz, wykradł go pewnej rodzinie i postanowił wziąść na swojego ucznia. Cobalt odkąd pamięta zawsze był z Kharadem i pod jego opieką. Szkolenie trwało przez pół życia Cobalta, ale przyniosło efekty. 3 zlecenie jakie przyjął młody Cobalt było na Kharad'a. Cobalt wypełnił je bez mrugnięcia okiem. Jego jedynym celem w życiu było wypełniać zlecenia. 2 lata temu zmieniło się to. Cobalt do tej pory nie wie dlaczego, ale podczas wypełniania kolejnego 'szlachcica' do pokoju (gdzie odbywała się egzekucja) weszła małą dziewczynka. Spojrzała na skrytobójce, następnie na trupa na ziemi i powiedziała "dziękuje". Po czym uśmiechnięta wyszła. Od tego momentu, Cobalt odrzucił kilka ofert. Zaczął sam sobie wybierać oferty, ale każdą którą przyjął wypełnił bez żadnych skrupułów. Nikt nie wie, dlaczego skrytobójca odrzuca niektóre zadania, a inne wykonuje. Nikt nie ma pojęcia od czego zależy decyzja Cobalt'a czy wypełnić to zlecenie czy nie. Dzisiaj Cobalt'a często spotkać w różnych karczmach. Jednak kiedy siedzi w karczmie, nikt nie zwraca na niego uwagi, jest nikim. Chyba, że on chce inaczej :P. Najgroźniejszą bronią Cobalta są: atak z zaskoczenia i jego sztylet, który również w otwartej walce pozbawił życia niejednego natręta (pozdro MiB :P, miałeś szanse się przekonać o tym, tak jak ja o Twojej kosie :P). Jako skrytobójca, Cobalt potrafi się dostać 'prawie' wszędzie i zazwyczaj robi to nie będąc zauważonym.

Siła (3)
Kondycja (Wytrzymałość)(5)
Zręczność (5)
Inteligencja (3)
Charyzma (1)
Zmysły (Refleks) (5)
Siła Woli (3)
Opanowanie (3)

Siła:
Walka bronią (2) średni
Walka wręcz (1) podstawowy

Kondycja:
Pływanie (1) podstawowy
Sztuka przetrwania (1) podstawowy
Wstrzymanie oddechu (1) podstawowy

Zręczność:
Otwieranie zamków (2) średni
Wspinaczka (1) podstawowy
Ukrywanie się (3) zaawansowany

Inteligencja:
Czuły słuch (1) podstawowy
Bystry wzrok (1) podstawowy

Charyzma:
Zastraszanie (1) podstawowy

Zmysły (refleks):
Pierwszy atak (3) zaawansowany
Dodatkowy atak (1) podstawowy
Koordynacja (1) podstawowy

Siła woli:
Odporność na magię (2) średni
Wykrycie magii (1) podstawowy

Opanowanie:
Odporność na strach (1) podstawowy
Odporność na uroki (1) podstawowy

Ghost

Ghost

31.05.2004
Post ID: 9698

Cadd Grumbellgast z Antagarii

Kieszonkowiec
Pseudonim: The No One (Po elficku znaczy "Nikt")
Płeć: Mężczyzna... A, wy świnie, żadne tranwestyta!
Rasa: Człowiek
Charakter: Chaotyczny Dobry
Wiara: Ateista, zresztą mam swoje powody...

Wiek: 28 lat (Kha, kha! :))
Wzrost: 177 cm (Wzrost idealny, nie za wysoki i nie za niski, mogę się przekradać i dosięgać wysokich półek)

Wygląd:
Włosy: Brunet ze śladami siwizny, lekko kręcone, niezbyt długie ani krótkie, i tak rzadko je pokazuję, bo chodzę w czapce i płaszczu...
Oczy: Jedno piwne, drugie jasnoszare, tęczówka zjaśniała, do tego cały czas wory pod oczami...
Czoło: Odpowiednie, nie jest zmarszczone...
Policzki: Normalne, głowa kulista, żadnych ewenementów...
Zarost: Krzaczasta, podgolona broda, a co?
Brwi: Nie są krzaczaste, ale widoczne...
Uszy: NIE, nie są odstające!
Podbródek: Jeden...

Wada wzroku: Brak.

Słabe punkty: Nie ma, na złodzieji nie ma mocnych...

Historia:
Grumbellgast urodził się w jakiejś małej mieścinie w Antagarii. Jego rodzice popełnili samobójstwo, nie wytrzymując życia w biedzie. Nasz bohater miał wtedy jakieś 10 lat. Gdy podrosnął, uznał, że nie warto żyć uczciwie, bo się to w ogóle nie opłaca. Na początku, uciekł z rodzinnej wioski do ogromnego miasta, parę mil dalej. Pierwsze kradzieże Cadda były wykonane perfekcyjnie - potrafił w cztery sekundy ukraść sakwę i przymocować nową, wypełnioną kapslami. Z profesji kieszonkowca utrzymywał się przez 9 lat. Kiedy chciał okraść burmistrza miasta, zobaczył dziecko bite przez zgraję strażników. Grumbellgast przypomniał sobie swoje dzieciństwo, i postanowił zainterweniować. Skręcił kark jednemu ze strażników, i ogłuszył resztę kopniakami. Zebrał pieniądze, które leżały przy wartownikach, i rzucił je dziecku, mówiąc, żeby uciekało. Sam zabrał sztylet i bat przytroczony do pasa jednego ze strażników, i ulotnił się. Po tym wydarzeniu, Cadd przestał być zwykłym złodziejem. Zaczął dokonywać śmiałych rabunków na siedziby władz, a każdy rabunek kończył się informacją, że ktoś chcący zachować anonimowość przekazał spory datek na jakiś podupadający sierociniec. Znakiem rozpoznawczym Grumbellgasta wśród ludzi, którzy mieli szansę go zobaczyć, jest kiepsko uszyta skórzana czapka z daszkiem i zielona bandama zawinięta na czole.

Ekwipunek:
Skórzana zbroja ćwiekowana na ramiączkach (naćwiekowany podkoszulek podszyty skórzaną zbroją)
Buty do wspinaczki (lekkie, wytrzymałe, doskonałe na każde podłoże)
Sztylet "Garbarz" (ostry sztylet, zakręcony na końcu, dzięki czemu można zahaczyć nim o np. sakiewkę)
Bat Niewolniczy (bicz do poganiania niewolników, można nim walczyć i zaczepić o wystający element np. ściany)
Lina z hakiem (do wspinania się po ścianach)
Wytrychy i duplikaty (te pierwsze do otwierania zamków [zastępują zdolność Otwieranie Zamków], te drugie do podmieniania przedmiotów na miejscu kradzieży, działa jak Fałszerstwo)
Zestaw pułapek (wiadomo)
Płaszcz Pogodowy (dostosowywuje się do pogody, jednym słowem - gdy np. pada śnieg, zamienia się w gruby kożuch, zaś gdy mamy deszczową pogodę, działa jak płaszcz przeciwdeszczowy. Gdy jest noc, zmienia się w ciemny, bardzo duży płaszcz)

Cechy w systemie Irvina:

Siła: (3) Przeciętne [+1]
Wytrzymałość: (5) Niezła
Zręczność: (6) Dobra
Inteligencja: (4) Niezła [+ 1]
Charyzma: (1) Beznadziejna
Zmysły: (3) Kiepska
Siła Woli: (3) Kiepska
Opanowanie: (3) Słaba

Siła:
Walka Bronią: (2) Średnia
Walka Wręcz: (1) Podstawowy

Wytrzymałość:
Szybki Bieg: (1) Podstawowy
Wspinaczka: (2) Średni
Pływanie: (1) Podstawowy
Zręczność:
Zastawianie pułapek: (2) Średni
Skradanie: (3) Zaawansowany
Ukrywanie Się: (3) Zaawansowany

Inteligencja:
Czuły Słuch: (1) Podstawowy
Bystry Wzrok: (1) Podstawowy
Przeszukiwanie: (1) Podstawowy

Charyzma:
Targowanie: (1) Podstawowy

Zmysły:
Koordynacja: (1) Podstawowy
Pierwszy Atak: (1) Podstawowy
Uchylenie: (1) Podstawowy

Siła Woli:
Odporność na magię: (1) Podstawowy
Medytacja: (1) Podstawowy

Opanowanie:
Odporność na strach: (1) Podstawowy
Przełamanie strachu: (1) Podstawowy

Cechy w systemie domowej roboty poprawionym przez Nami:

Siła: 8 [+1]
Percepcja: 8
Wytrzymałość: 7
Charyzma: 5 [+1]
Inteligencja: 8 [+1]
Refleks: 13
Siła Woli: 5

Umiejętności:
1. Poziom Bardzo dobry: Kradzież Kieszonkowa
2. Poziom Dobry: Walka Bronią Białą
3. Poziom Dobry: Ukrywanie się i Skradanie
4. Poziom Taki sobie: Otwieranie Zamków
5. Poziom Taki sobie: Rozbrajanie i Wykrywanie Pułapek
7. Poziom Taki sobie: Uniki
8. Poziom Marny: Sztuka Przetrwania
9. Poziom Marny: Przełamanie Strachu
10. Poziom Marny: Walka Wręcz
11. Poziom Marny: Zastraszanie (od ballady Bramy Umysłu)

Środki dążenia do celu:
- Pieniądze
- Wytrwałość
- Dobroć i przyjaźń

Wiara:
- Gorliwość
- Ofiary

Temperament:
- Melancholik

Postawa Życiowa:
- Cynik
- Humanista

DruidKot

DruidKot

3.06.2004
Post ID: 9699

Alavander z Antagarii

Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Profesja: Kuglarz
Charakter: Neutralny Dobry
Wiara: Wierzy we wszystkie najpopularniejsze bóstwa i profilaktycznie każdemu z nich co jakiś czas składa ofiary

Wiek: Jakoś przed trzydziestką
Wzrost: 182 cm
Kolor włosów: Płomienny rudy
Kolor oczu: Subtelnie zielone
Karnacja: Jasna

Historia: :P

Atrybuty:

==> wg. systemu Irvina:

Siła - (3) kiepska
Kondycja - (5) niezła
Zręczność - (5) niezła
Inteligencja - (6) dobra
Charyzma - (2) słaba
Opanowanie - (1) beznadziejne [+1] słabe
Siła Woli - (1) beznadziejna
Refleks - (5) niezły

Umiejętności:
Siła:
Walka wręcz - średni
Kondycja:
Szybki bieg - podstawowy
Sztuka przetrwania - średni
Zręczność:
Ukrywanie się - podstawowy
Ucieczki - podstawowy
Skradanie się - podstawowy
Inteligencja:
Czytanie/Pisanie- podstawowy
Wyczucie kierunku - podstawowy
Teoria czarów - podstawowy
Charyzma:
Zbieranie Informacji - podstawowy
Opanowanie:
Przełamanie Strachu - podstawowy
Siła Woli:
Magia Życia - podstawowy
Refleks:
Uniki - zaawansowany

==>wg. systemu Ghosta:

Siła: 6
Percepcja: 7
Wytrzymałość: 7
Charyzma: 9
Inteligencja: 11
Refleks: 8
Siła Woli: 11
Opanowanie: 5 [+1]

Umiejętności:
Bardzo Dobre:
Magia Życia

Dobre:
Dyplomacja
Teoria Czarów
Uniki

Takie Sobie:
Ukrywanie się
Ucieczki
Skradanie się
Wyczucie Kierunku
Czytanie/Pisanie

Marne:
Przełamanie Strachu
Zbieranie Informacji

Poziom Wtajemniczenia Magicznego: Arcymistrz [5]

Cechy Charakteru:

Środki dążenia do celu:
- Znajomości
- Dobroć i przyjaźń

Wiara:
- Ofiary

Temperament:
- Żywy trup, lekko apatyczny, momentami sangwinik i choleryk, czasem melancholik. Raczej spokojnie żywiołowy, ale jednak niecierpliwy i porywczy. Niezrównoważnony emocjonalnie. Chodzący zestaw przeciwieństw. Często czuje się za wszystko winny, zazwyczaj ma niskie mniemanie o sobie. Kiedy nikt się tego nie spodziewa jest asertywny i stanowczy. Nieprzewidywalny.

Postawa życiowa:
- Pacyfista
- Humanista
- Cynik (czasami)

Ekwipunek: Szaty. Szaty na zmianę. Gadający pies Puzon. Dużo pergaminu. Pióro. Pióro zapasowe. Dużo tuszu. Busola. Mapy. Przenośny zegar słoneczny. Ikonograf i dwa chochliki. Karma dla chochlików. Karma dla psa. Coś do jedzenia dla siebie. Niewielka statuła Wielkiego Boga Oma Tratującego Niewiernych w Postaci Byka. Statuetka Trójgłowej Ryby z religii Trójgłowej Ryby. Apteczka średniej wielkości. Zestaw kilku luster różnych rodzajów. Mała siekierka.

Denadareth

Denadareth

4.06.2004
Post ID: 9700

Oto moja postać

Denadareth
Człowiek/ smok - Smok/ człowiek
Wzrost: 170 cm
Wiek: 516 lat
Charakter: Chaotyczny - dobry

Denadareth urodził się w gorącej Araucanii. Był jednym z wielu tamtejszych Upierzonych Smoków. Niestety jego ojciec popadł w niełaskę z powodu praktykowania magii śmierci (nie mylić z nekromancją) i musiał opuścić rodzinny ląd. Denadareth poleciał z nim. W krainie do której dotarli Barsawii postanowili zdobyć terytorium smoka zwanego Odszczepieńcem. Potęga gada jednak ZNACZNIE przewyższała siłę ojca, Denadaretha i wynajętych najemników. Ojciec zginął zaś Odszczepieniec spalił Denadarethowi jego wspaniałe skrzydła. Dla większej hańby zamknął go w ciele człowieka.
Denadareth planowął uciec z powrotem do Araucanii ale portal nawalił i wylądował w nieznanym miejscu- Antagrichu. Wciąż nieprzyzwyczajony do nowej postaci smok zaczął szukać swego miejsca.

Cechy

Siła fizyczna: 4 (przeciętna)
Kondycja: 4 (przeciętna)
Zręczność: 3 przeciętne [+1]
Refleks: 3 (kiepska)
Opanowanie: 1 (beznadziejna)
Inteligencja: 5 (niezła)
Siła Woli: 5 (niezła)
Charyzma: 3 (kiepska)

Umiejętności

Siła:
Walka bronią: 1 (podstawowy)
Walka wręcz: 1 (podstawowy)

Kondycja:
Pływanie: 1 (podstawowy)
Odp. na trucizny: 1 (podstawowy)

Zręczność:
Łuk: 1 (podstawowy)
Jeździectwo: 1 (podstawowy)

Refleks:
Uniki: 2 (średni)

Opanowanie:
Odp. na strach: 1 (podstawowy)

Inteligencja:
Leczenie ran: 1 (podstawowy)
Bystry Wzrok: 2 (średni)

Siła Woli:
Magia Ognia: 2 (średni)
Odp. na magię: 1 (podstawowy)

Charyzma:
Dowodzenie: 1 (podstawowy)
Zastraszanie: 1 (podstawowy)

DRUGI SYSTEM
Siła fizyczna: 8
Refleks: 7
Kondycja: 8
Charyzma: 8
Inteligencja: 9
Siła woli: 9
Zręczność: 7
Opanowanie: 7

bardzo dobrze
magia ognia

dobrze
magia powietrza
dyplomacja
walka bronią

w miarę
język magiczny
koncentracja
wykrycie magii
odporność na uroki
jeździectwo

prawie wcale
odporność na ogień
walka wręcz

Ekwipunek:
Miecz długi, pochwa+pendent, lekka kolczuga, 3 sztylety, łuk długi, kołczan, strzały, jedzenie (mięso), bukłak z wodą, bukłak z winem, 3 pochodnie, hubka, krzesiwo.

Iscandel

Iscandel

10.06.2004
Post ID: 9701

Półelf, urodzony roq Pańskiego 532, IV ery elfów księżycowych. Matka Aspella była czystej krwi szlachcianką tej rasy a ojciec aasimarskim podróżnikiem Merfonem. Ich romans nie był akceptowany przez radę starszych i rodziców Aspelly, więc postanowili uciec, jednak ucieczka się nie udała. Aspella została na siłę zesfatana z szlachcicem swojej rasy, a na Iscandela jako dziecko z nieprawego łoża została nasłana gildia skrytobójców. Merfon wiedział, że życie dziecka nie będzie usłane różami i od najmłodszych lat uczył go walki mieczem. W wieku lat nastu już przewyższył swego ojca w tej sztuce i wyruszył w świat. Wtedy to skrytobójcy przypomnieli sobie o nim. Jego życie było ciężkie, a coraz to nowi skrytobójcy silniejsi. Przypadkowo odkrył w sobie zdolności magiczne podczas eskortowania pewnego maga, który był jego pierwszym nauczycielem. Po wielu podróżach posiadł wielką moc. Wrócił do rodzinnego miasta i rozprawił się z radą starszych i połączył swoich rodziców. Iscandel nadal podróżuje w celu zdobycia większej mocy i jako że wyroku wydaneg raz skrytobójcom nie można cofnąć, zdarzają mu się jeszcze z nimi przygody, ale nie przejmuje się tym, a każdą walkę z nimi traktuje jako dobrą rozrywkę.

Imię: Iscandel von Light (Isc)
Rasa: Półelf (półelf księżycowy, ćwierć człowiek, ćwierć deva)
Wzrost:189 cm
Wiek :115 lat
Charakter: Chaotycznie neutralny

Siła fizyczna:3 (kiepska)
Kondycja: 5 (niezła)
Zręczność: 3 (kiepska)
Refleks:3 (kiepska)
Opanowanie: 2 (słaba)
Inteligencja: 5 (niezła)
Siła Woli: 6 (dobra)
Charyzma: 1 (beznadziejna)

Umiejętności :

Siła:
Walka broniami elfickimi (wszelkiej maści łuki i miecze) (2)

Kondycja:
Szybka regeneracja(1)
Odporność na ból (wszelkie złamania i rany otwarte)(1)
Wytrwałość w boju (długi sprint, wytrzymywanie długich walk itd)

Zręczność:
Uniki(1)
Jazda konna (1)

Refleks:
Przyśpieszona inicjatywa (2)

Opanowanie:
Przełamanie Strachu (1)

Inteligencja:
znajomość magii (pisanie zwojów, warzenie mikstur)(2)
znajomość języków : (Elfickich, Ludzkich, Dev (Devowych?? ))(1)

Siła Woli:
Magia Natury(2) (5 żywołów)
Odporność na Magie (1)

Charyzma:
Perswazja (sztuka przekonywania) (1)

+ umiejętności wynikające z ras

Ekwipunek: dziwna szata(rasa), tajemnicze bransolety(rasa), długi miecz, wygodne byty do chodzenia w trudnych warunkach, prowiant, łuk i kołczan ,pergamin, atrament, menzurka z woda , puste menzurki

Ps Sorki Ingi za skasowanie wypowiedzi ;) chyba nie masz za złe ;)

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

12.09.2004
Post ID: 9702

Nami jest elfką. Od małego podróżuje. Czasami wraca do domu, jeśli jej się to zdarza to tylko dlatego, że musi odpocząć jakiś czas od przygód i takiego trybu życia. Wykształciła się na arcymaga ognia. Mimo tego, bardzo dobrze włada mieczem (jedyny oręż, który nie topi się jej w rękach jest katana, którą dostała od swojej przyjaciółki Darkeny.), jak również łukiem. Kocha podróże i niebezpieczeństwa. Spokojne życie w mieście nudzi ją.

Imię : Nami
Rasa : Elfka
Profesja: Arcymag Ognia
Charakter: Chaotyczny Dobry
Wiek : 139 lat
Wzrost: 167 cm

System Irvina:
Cechy:

Siła Fizyczna - (5) niezła
Kondycja - (3) kiepska
Zręczność - (3) kiepska
Inteligencja - (3) kiepska
Charyzma - (2) słaba
Refleks - (4) przeciętna
Siła Woli - (6) dobra
Opanownie - (2) słaba

Umiejętności:

Siła Fizyczna
Walka Bronią - zaawansowany (3)

Kondycja
Szybki Bieg - podstawowy (1)
Sztuka Przetrwania - podstawowy (1)

Zręczność
Łucznictwo - średni (2)

Inteligencja
Leczenie ran - podstawowy (1)
Czuły słuch - podstawowy (1)

Charyzma
Dowodzenie - podstawowy (1)

Refleks
Uniki - podstawowy (1)
Dodatkowy Atak - podstawowy (1)

Siła Woli
Magia Ognia - zaawansowany (3)

Opanowanie
Przełamanie strachu - podstawowy (1)

System Ghosta:

Siła - 8 [+1]
Refleks - 8
Kondycja - 7
Charyzma - 8
Inteligencja - 7
Siła Woli - 11
Zręczność - 8
Opanowanie - 7

Umiejętności:
1. Poziom bardzo dobry: Magia Ognia
2. Poziom dobry: Łucznictwo
3. Poziom dobry: Walka bronią (w moim wypadku kataną)
4. Poziom dobry: Oburęczność
5. Poziom taki sobie: Czuły słuch
6. Poziom taki sobie: Dyplomacja
7. Poziom taki sobie: Odporność na magie
8. Poziom taki sobie: Przyzywanie
9. Poziom taki sobie: Uniki
10. Poziom marny: Odporność na uroki
11. Poziom marny: Koncetracja
12. Poziom marny: Walka wręcz (od ballady Bramy Umysłu)

Wady i zalety dopiszę jeszcze :P

Ekwipunek:
Katana, długi łuk refleksyjny, kołczan, strzały, prowiant, lekka zbroja, wygodne buty z twardą podeszwą (na różne tereny :P), czarny płaszcz podróżny, konik :), torba z jakimiś pierdołami(pergamin, hubka i krzesiwo, atrament i pióro, odzież na zmianę), sakiewka z drobną ilością złota.


Ballady Sharry
Postać traktowana jako człowiek
Imię: Maria
Nazwisko: Hellsing
Narodowość: BAY
Miejsce pochodzenia: Monachium
Profesja: łotrzyk/cyrulik

DevilOkO

DevilOkO

6.10.2004
Post ID: 9703

Yaptran Volveryon

rasa gnom
profesja wynalazca

...I po co tworzyć nowe wynalazki? ktoś postronny zapyta, przecież wszytko już wymyślono. Może i wymyślono ale myśl jest nieskończona i zawsze można wymyślić coś lepszego. A czy te nowe lepsze wynalazki będą dobre i z pożytkiem dla świata? Będą bo ich konstruktorzy nie robią ich dla siebie, tylko dla wszystkich. A jeśli ktoś wykorzysta te urządzenia przeciwko nam? Wtedy sam zginie bo nauka jest dobra i nie tworzy nic złego...

"Od koła do perpetum mobile. Historyja wynalazkowości przez Yaptrana Volveryona opisana"

Yaptran Volveryon wychował się w okolicach Mahakamu. Początkowo uczył się na kowala aby wyrabiać słynną krasnoludzką broń jednak przez przypadek odkrył jak można udoskonałlić produkcję. To był moment przełomowy w jego życiu. W krótkim czasie skonstruował termometry, dmuchawy, młoty dzięki którym broń z Mahakamu zyskała nową jakość. Jednak jej używali tylko nieliczni. Po kilku latach spotkał się z ascetą mieszkającym w górach, dzięki niemu nauczył sie czytać i pisać oraz rozszerzył swoj światopogląd. Obecnie zaczyna pisać drugi tom swojej księgi "....Historyja wynalazkowości..."
Nie rozstaje się z walizeczką, w której ma pergamin, pióro i kałamarz a także zestaw narzędzi. Jako pacyfista nie posługuje się bronią, chociaż jako były kowal potrafi wymachiwać młotem w razie potrzeby. Ale błędem jest go nie doceniać, jego mała proca z automatycznym celownikiem na metalowe kulki potrafi zadać duży ból.

Siła 4(przeciętna)
Kowalstwo 2(średni)

Kondycja 3(kiepska)
Odporność na trucizny 2(średni)

Zręczność 5(niezła)
Wykrywanie i rozbrajanie pułapek 1(podstawowy)
Oburęczność 2(średni)

Inteligencja 5(niezła)
Bystry wzrok 1(podstawowyi)
Alchemia 1(podstawowy)
Czytanie i pisanie 1(podstawowy)

Charyzma 3(kiepska)
Targowanie 1(podstawowy)
Zbieranie informacji 1(podstawowy)

Zmysły 4(przeciętna)
Zauważenie 2(średni)

Siła woli 2(słaba)
Medytacja 1(podstawowy)

Opanowanie 2(słaba)
Odporność na strach 1(podstawowy)

System Ghosta

Siła - 9
Refleks - 9
Kondycja - 8
Charyzma - 6
Inteligencja - 10
Siła woli - 6 [+1]
Zręczność - 11
Opanowanie - 5

Bardzo dobrze
Oburęczność

Dobrze
Kowalstwo
Bystry wzrok
Czytanie i pisanie

W miarę
Alchemia
Ukrywanie
Strzelanie (proca)
Rozbrajanie pułapek
Wiedza o świecie

Prawie w ogóle
Odporność na trucizny
Zbieranie Informacji
Odporność na sugestię (od ballady Bramy Umysłu)

Środki dążenia do celu: Praca, wytrwałość
Charakter: dobry neutralny

Islington

Mistrz Islington

14.10.2004
Post ID: 9704

Islington wychowywał się na dalekiej pólnocy. Sztuki magii uczył się u samego mistrza Bedavara, który niestety odszedł ze świata, który tak kochał. Islington wyruszył na południe szukając ciepła, przygody i kobiet.
W dalekiej Barsawii spotkał Denadaretha i ci dwaj ziomkowie zaprzyjaźnili się. Ciągle prześladowany przez wyznawców pewnej światyni, od których pożyczył pewną księge by móc się dalej kształcić. Podróżuje w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie "po co właściwie do jasnego gwinta tu jest?". Lubi wygodne łózka w ciepłych karczmach, ale rzadko zdarza mu się z nich korzystać przez swój pociąg do podróży.

Imie: Islington
Rasa: elf
wiek: 88
profesja: mistrz zauroczeń
charakter: chaotyczny- dobry

cechy:

Siła - 2 (słaba)
Kondycja - 2 (słaba)
Zręczność - 4 (przeciętna)
Inteligencja - 5 (niezła)
Charyzma - 5 (niezła)
Refleks - 3 (kiepska)
Siła Woli - 6 (dobra)
Opanowanie - 1 (beznadziejna)

Siła:
Walka bronią - podstawowa (1)

Kondycja:
Bieg długodystansowy - podstawowa (1)

Zręczność:
Jeździectwo - średni (2)
Ukrywanie się - podstawowa(1)

Inteligencja:
Alchemia - średni (2)
Czytanie/Pisanie - średni (2)
Leczenie Ran - średni (2)

Charyzma:
Dowodzenie - średni (2)
Przekupienie - średni (2)
Uwodzicielski Uśmiech - podstawowa (1)

Refleks:
Uniki - podstawowa (1)

Siła Woli:
Wykrycie magii - średnia (2)
Odporność na magię - średni (2)
Magia Percepcji - zaawansowana (3)

Opanowanie:
Odporność na uroki - podstawowa (1)

System Ghosta

Siła-8
Refleks-7
Kondycja-8
Charyzma-8
Inteligencja-9
Siła Woli-9
Zręczność-8
Opanowanie-7

Umiejętności:

Bardzo dobrze:
Magia Ziemi

Dobrze:
Dyplomacja
Odporność na iluzję
Odporność na Uroki

W miarę:
Walka bronią
Jeździectwo
Czarostwo
Leczenie Ran
Przebieranie

Prawie wogóle:
Uniki
Medytacja

Środki dążenia do celu:
Wytrwałość

Wiara:
Kapłani

Temperament:
Sangwinik

Postawa życiowa:
Optymista

Ekwipunek:
Miecz krótki, księga zaklęć, szata maga, szata żebraka, kij, koc, sztylet, bukłak z winem, fajka i ziele.


Ballady Sharry
Postać traktowana jako człowiek
Imię: Vizcaj
Nazwisko: Alava
Narodowość: BAS
Miejsce pochodzenia: okolice Bilbao
Profesja: ?

Dragonthan

Dragonthan

31.10.2004
Post ID: 9705

[color=yellow]Dragonthan ze Smokozordu
Łowca Smoków[/color]

[color=yellow]Pseudonim:[/color] Dragonthan (brak danych na temat prawdziwego nazwiska i imienia)
[color=yellow]Rasa:[/color] Człowiek
[color=yellow]Płeć:[/color] Mężczyzna
[color=yellow]Wiek:[/color] około 40 (rasa długowiecznych ludzi z północy)
[color=yellow]Wzrost:[/color] Około 180cm
[color=yellow]Profesja:[/color] Łowca-Tropiciel
[color=yellow]Specjalność:[/color] Łowca Smoków
[color=yellow]Wiara:[/color] Gorliwość
[color=yellow]Charakter:[/color] Spokojny, opanowany
[color=yellow]Zainteresowania:[/color] Pieniądze

[color=yellow]Cechy:[/color]
Siła = 10
Refleks = 8
Kondycja = 7
Charyzma = 7
Inteligencja = 10
Siła Woli = 7
Zręczność = 7
Opanowanie = 8

[color=yellow]Umiejętności Zna:[/color]
Bardzo dobrze:
--> Walka bronią
Dobrze:
--> Walka wręcz
--> Wspinaczka
--> Łucznictwo
W miarę:
--> Odporność na strach
--> Czuły słuch
--> Bystry wzrok
--> Wykrywanie i rozbrajanie pułapek
--> Pływanie
Prawie w ogóle:
--> czytanie/pisanie
--> Odporność na magię

[color=yellow]Pochodzenie:[/color] Nieistniejące już Bractwo Łowców Smoków, urodzony na dalekiej północy.
[color=yellow]Temperament:[/color] Choleryk
[color=yellow]Postawa Życiowa:[/color] Racjonalista
[color=yellow]Środki dążenia do celu:[/color] Taktyka, Wytrwałość, Przemoc, Tortury
[color=yellow]Uwagi:[/color] Nie reaguje na obelgi w jego kierunku, ciężko jest go sprowokować do walki.

[color=yellow]Ekwipunek:[/color]
- Pozłacany miecz z diamentową końcówką,
- Elficki łuk z drzewa wiśni + kilka strzał z diamentowym grotem,
- 4 sztylety (2 za pasem, 2 w butach),
- Płaszcz ze smoczych skrzydeł (zatrzymuje ostrza małych i średnich broni białych; trudny do przebicia przez groty strzał; czasem zatrzyma lekki czar ofensywny),
- Manierka z wodą, krzesiwo, hubka, parę pochodni,
- Hełm z kłami smoka,
- Lina,
- Nagolenniki ze smoczych kości,
- Rękawiczki ze smoczych łusek (zakończone ostrymi bruzdami, niezastąpione w walce wręcz),
- Buty ze smoczej skóry (nieprzemakalne, twarde, nie do przebicia przez zęby większości gadów),

[color=yellow]Historia:[/color]
Jest wychowankiem ukrytej w górach Mglistych Akademii Bractwa Łowców Smoków. Należał do elity oddziału Strażników Akademii, hordy ludzi, którzy strzegli ludzi przed smokami. Jednak pewnego dnia zaskakującym i podstępnym sposobem smoki zaatakowały akademie niszcząc ją doszczętnie. Ich celem były sekretne pergaminy, na których starożytni wypisali sposób wyrabiania diamentowych strzał - broni przeciw smokom. Wraz z kilkoma towarzyszami Dragonthan ukrył je w podziemiach akademii w szczelinach krypty założyciela klanu. Jeden z pergaminów zachował dla siebie. Potem każdy ocalały ruszył w swoją stronę. Tam po raz ostatni widział swoich towarzyszy. Szukając zajęcia, stał się najemnikiem w armiach świata. Niedługo potem rozpętały się "Wojny Mocarstw". Podczas walk o twierdze Mount po stronie agresora, stracił częściowo pamięć, dlatego nie pamięta wszystkich wydarzeń z tamtej wojny. Tytułu łowcy smoków zaniechał po rozpoczęciu działań wojennych. Po wojnie mapa wielu krain zmieniła się. Nowi władcy wydali wyroki na żołnierzy starych cywilizacji, w tym wszystkich działających na własną rękę. Jako najemnik zaliczał się do tej grupy, więc w obawie o własne życie, musiał opuścić pobojowiska... Jego tułaczka objęła niemal cały świat. Zaczął zarabiać na życie jako najemnik i robi to do dziś. Nie ma stałego miejsca pobytu, ale często odwiedza starą krainę smoków zwaną Smokozord. W przeciwieństwie do innych łowców, stosuje się do kodeksu honorowego swojej dawnej akademii. Jednak smoki nie zapomniały o nim i wciąż szukają ocalałych członków Bractwa Łowców Smoków...
___
Ballady Sharry
Imię: Dramen
Nazwisko: Selvis
Narodowość: ENG/UKI
Miejsce pochodzenia: York
Profesja: rycerz

Sharra

Sharra

6.11.2004
Post ID: 9706

Sharwyn
Bard

Wiek: 22
Wzrost: 171 cm = 1,71 m = 1710 mm = 1710000 um Obniżyłam o te 10cm, żeby nie wyjść na koszykarkę
Rasa: kwarteron księżycowego elfa (1/4 krwi ks. elfa)
Charakter: chaotycznie zły

Rodzina tej pięknej bardki zajmowała się hodowlą gryfów w Erathii, dopóki łowcy smoków nie przybyli w tamte rejony i wymordowali zarówno to, po co przyszli, jak i jej podopiecznych. Sharwyn kochała i nadal kocha gryfy i smoki, więc poprzysiągła zemstę wszystkim łowcom. Każdy z nich, jeśli znajdzie się w jej okolicy, musi zachować ostrożność, jeśli mu życie miłe...

Cechy:
Siła: 8
Kondycja: 7
Zręczność: 10
Inteligencja: 8
Charyzma: 10
Siła Woli: 7
Refleks: 7
Opanowanie: 7

Umiejętności:
Poziom bardzo dobry - oburęczność
Poziom dobry - śpiew
Poziom dobry - magia wody
Poziom dobry - zbieranie informacji
Poziom taki sobie - walka wręcz
Poziom taki sobie - leczenie ran
Poziom taki sobie - otwieranie zamków
Poziom taki sobie - dyplomacja
Poziom taki sobie - bajanie
Poziom marny - wspinaczka
Poziom marny - przeszukiwanie

Środki dążenia do celu:
- taktyka
- kłamstwo

Temperament:
- choleryk
Postawa życiowa:
- cynik

Ekwipunek:
miecz dwuostrzowy (jedno ostrze z jednej strony, a drugie z drugiej), suknia wieczorowa, podróżne ubranie, mikstura lecząca (słaba) x4, chorągiew Erathii, księga pt. "Najsłynniejsi bardowie i ich opowieści", puginał, mandolina, flet, błękitny płaszcz, komplet wytrychów, nuty zabójczej "Pieśni Lisza".

Wady: Często działa pod wpływem chwili, popełniając błędne decyzje, ciężko zawrzeć z nią zgodę, jeśli sama nie zechce (ta druga cecha jest też w real-life)

_
Ballady Sharry
Postać traktowana jako człowiek
Imię: Aldene
Nazwisko: Szevykolg
Narodowość: HUN
Miejsce pochodzenia: Szekesfehervar
Profesja: szpieg/tancerka

Ghost

Ghost

24.12.2004
Post ID: 9707

POSTAĆ OBOWIĄZUJE OD BALLADY DRAGONTHANA!

Anthony Edwards

Dowódca
Pseudonim: Krwawy Kruk
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Charakter: Praworządny Neutralny
Wiara: Ateista

Wiek: 39 lat
Wzrost: 205 cm

Wyglądu nie ma so streszczać, bo wszystko na zdjęciu jest

Wada wzroku: Nosi okulary, minusy. Nie jest szczególnie poważna, ale słabo widzi bez okularów na dość duże dystanse.

Umiejętności:
1. Poziom Bardzo Dobry: Walka Bronią
2. Poziom Dobry: Łucznictwo (prócz kusz i łuków, także ARM-EW i inne bronie mechaniczne)
3. Poziom Dobry: Dowodzenie
4. Poziom Dobry: Walka Wręcz
5. Poziom Taki Sobie: Oburęczność
5. Poziom Taki Sobie: Taktyka
6. Poziom Taki Sobie: Koncentracja
7. Poziom Taki Sobie: Uniki
8. Poziom Taki Sobie: Odporność na strach
9. Poziom Marny: Odporność na magię
10. Poziom Marny: Leczenie ran

Historia:
Anthony wychowywał się w bogatej rodzinie, w której tradycją było to, że każdy kolejny mężczyzna zostawał wojskowym. Edwardsa również to czekało. Początkowo sprzeciwiał się temu, tłumacząc się słabą zręcznością i wadą wzroku (a tak naprawdę wolał iść na medycynę), ale w końcu dał się przekonać. Po wielu treningach w Akademii Wojennej Enroth wykazał się zmysłem taktycznym i dowódczym, a także wysoką sprawnością fizyczną. Przydzielono mu niewielki, sześcioosobowy regiment piechoty, którym utrzymał przez tydzień pałac burmistrza stolicy Erathii bez strat w ludziach. Dostał za to medal. Pół roku później przeprowadził udany atak na jedną z orkowych baz, gdzie został ciężko zraniony. Prawie by się wykrwawił. Za to również dostał odznaczenie i został awansowany na stopień kapitana z porucznika.
Zasłynął potem jako Krwawy Kruk.

Ekwipunek:
- Pancerz
Ciężki, mithrilowy kombinezon z butami i nogawicami w zestawie: Koloru czerwonego z dużymi śladami złotego - prawy naramiennik złoty, z wypukłą uskrzydloną czaszką, zaś w miejscu klatki piersiowej na pancerzu złoty kruk. Na prawym naramienniku jego symbol - czarny kruk na bardzo jasnobrązowym tle, wokół padająca krew. Na zbroji widać też złotego, wypukłego kruka. OGROMNE buty i nogawice ze stali, czerwona farba złuszczona.
Czarna peleryna: Dla ozdoby. Naturalnie brudna jak cholera.
Plecak: Bezdenny, metalowy, złoto-czerwony plecak z dwoma uchwytami po bokach, za które należy ciągnąc - wysunie się schowek na kryształy do ARM-EWa.

- Ubranie
Niebieska koszula w białą kratę
Czarna, skórzana kamizelka
Spodnie
Pół-buty

Broń
ARM-EW: Czyli Automatyczna Ręczna Magiczno-Energetyczna Wyrzutnia. Przyciskając spust, broń odpala magiczny pocisk wyzwalany ze specjalnego kryształu. Ma szeroką, krótką lufę, miejsce na kryształ który wystaje u dołu oraz składaną kolbę. Jest koloru szarego, ale oczywiście świeci również sam kryształ.
Młot bojowy: Wykonany z umagicznionych metali, dzięki czemu wspomagany nieco piorunami, które cały czas przechodzą przez broń. Koloru czarno-złotego, o bardzo długim trzonku.
Długi miecz: Przyznany za udany atak na obozowiska orków. Również wykonany z magicznych metali, wzmocniony elektrycznością, które stale przechodzą przez broń. Ostrze białe, rękojeść złota.
Nóż kuchenny: Schowany pod ubraniem, korzysta z niego w ostateczności.

Inne
Okulary: Bez oprawek, szkła prostokątne.
Flaga Krwawego Kruka: Trzyma ją składaną w plecaku, wbija jej duplikaty w ziemię z różnych okazji.
Tusz: DUŻO tuszu.
Krucze pióro: Ksywka zobowiązuje, prawda? Służy mu do pisania.
Dziennik: Zapisuje w nim osobiste notatki i refleksje.
Książka: Pisze książkę. Prawdopodobnie dramat obyczajowy.
Chusteczki higieniczne.

Cechy charakteru:
Środki dążenia do celu:
- Taktyka
- Wytrwałość
- Przemoc

Wiara:
- Gorliwość

Temperament:
- Melancholik

Postawa życiowa:
- Cynik
- Humanista
- Racjonalista
- Realista
- Idealista

__
Ballady Sharry
Imię: Anthony
Nazwisko: Edwards
Narodowość: ENGUKI
Miejsce pochodzenia: ?
Profesja: wynalazca

Muszkiet + luneta przenośna + fajerwerki + kule z prochem + podpałka
Muszkiet działa "nieco" inaczej niż powinien - lufę można opuścić, tam ładuje się maksimum pięć kul/fajerwerków, następnie zakłada blokadę, sypie podpałką i podnosi lufę. Wystarczy pociągnąć za spust.
W balladzie Sharry rezygnuję z młota, a miecz nie posiada żadnych magicznych właściwości prócz "nasycenia" błyskawicami.

Thurvandel

Thurvandel

28.12.2004
Post ID: 9708

Thurvandel z Bloengenheimu

Klasa: Łowca/Uzdrowiciel
Rasa: Elf
Wiek: bliżej nieokreślony – ale pełnoletni.
Wzrost: 183 cm
Charakter: Neutralny-chaotyczny

Thurvandel pochodzi z odległych północnych krain po drugiej stronie świata. Sam siebie zalicza do tzw. elfów lodowych, czyli tych które postanowiły zamieszkać na najdalszej północy, gdzie w górskich dolinach i jodłowych lasach śnieg nigdy nie topnieje. W swoim plemieniu zajmował stanowisko kapłana bogini Averleth – bogini życia i przyrody.
Podczas wielkich migracji bardzo dzikich barbarzyńców z północy, jego plemię zostało najechane i niemal unicestwione. Jako jedyny spośród ocalałych, przedarł się przez góry Turth, by dotrzeć do wybrzeża morskiego, a stąd odpłynąć do Falamaru – kontynentu na południe od Turth. Tam zarabiał jako wędrowny zielarz i uzdrowiciel. W poszukiwaniu nowych ziół oraz medykamentów odbył dalekie wyprawy, na południe, w których nabrał doświadczenia w rzemiośle łowieckim. Jako doświadczony zielarz i łowca mógł się zapuszczać w najdziksze ostępy, by zdobywać najrzadsze składniki najcenniejszych leków i eliksirów, z których sprzedaży się utrzymywał.
Ciężkie doświadczenia przeszłości oraz samotny tryb życia, uczyniły zeń osobę niezwykle przywiązaną do własnej prywatności, porywczą i cyniczną, ale jednocześnie oddaną i lojalną.
Gdy Falamarem wstrząsnęły wielkie wojny przy kolejnych migracjach ludzi, opuścił kontynent i dotarł do Avlee, by tu szukać przygód, skarbów i nowych ziółek.

Cechy:
Siła – 7
Refleks – 10
Kondycja – 8
Charyzma – 5
Inteligencja – 12
Siła woli – 7
Zręczność – 10
Opanowanie – 5

Bardzo dobrze – Leczenie Ran
Dobrze –

Zielarstwo
Łucznictwo
Alchemia

W miarę –

Sztuka przetrwania
Skradanie
Walka bronią
Wiedza o świecie
Zauważanie

Prawie w ogóle –

Oszukiwanie
Śpiew

Środki dążenia do celów:
- wytrwałość
- taktyka

Wiara: starodawne bóstwa żywiołów, o których nikt już nie pamięta. Wyznaje poprzez ofiary.

Sangwinik, cynik

Ekwipunek podstawowy
- łuk refleksyjny, kołczan 20 strzał, 4 elisksiry lecznicze, opatrunki, igła i nić do szycia raz, kolba i moździerz do sporządzania eliksirów, sztylet, suchary, manierka z wodą, koc, posłanie podróżne, talizman w kształcie wiewiórki nożyk do krajania ziół, sakwa na zioła.


Ballady Sharry
Postać traktowana jako człowiek
Imię: Olaf
Nazwisko: Thyggerson
Narodowość: KAL
Miejsce pochodzenia: ?
Profesja: kapłan

Destero

Destero

12.01.2005
Post ID: 9709

Garet "Szept" Silentwind

Klasa: Zabójca/Łotrzyk
Rasa: Człowiek
Wiek: 21 lat
Wzrost: 178 cm
Charakter: Chaotyczny Neutralny

Niewiele wiadomo o przesłości Gareta. Może dlatego, że mało kto jest na tyle głupi aby o nią pytać, a jeszcze mniej jest głupców, którym życie zbrzydło na tyle by rozprowadzać jakiekolwiek informacje na temat tego niebezpiecznego mężczyzny. Jednak jeśli ktoś słucha wystarczająco uważnie szumu wiatru i równie uważnie obserwuje otaczające go cienie ma szansę posiąść podstawową wiedzę na temat jednego z najniebezpieczniejszych zabójców na świecie. Wiadomo jedynie że Garet był sierotą zostawioną samą sobie w tym nieprzyjaznym świecie. Niektóre, niepotwierdzone jednak, źródła mówią że jest synem z nieprawego łoża jakiejś bogatej szlachcianki, która nie chcąc stracić majątku, pozbyła się go wyrzucając na ulicę gdzie znaleźli go przedstawiciele jednej z bardziej wpływowych gildii zabójców. Od tamtej pory jego życie owiane jest tajemnicą. Przez lata "nieobecności" rozwinął swój fach do mistrzowskiego poziomu dodatkowo podpierając swą pozycję kontaktami z niektórymi wysokimi urzędnikami, którzy korzystają
czasem z jego usług. Jego pseudonim "szept" wziął się z tego iż mawia się że szepce on polecenia do uszu niektórych nawet bardziej wpływowych książąt. Czy jest to prawda nikt nie potwierdził... nikt jednak nie zaprzeczył. Niesamowita charyzmatyczność, znajmość swojego fachu i olbrzymia sieć informacyjna sprawiają że "Szept" czuje się na niebezpiecznych ulicach wielkich miast prawie całego świata jak u siebie w domu.

Cechy:

Siła – 5
Refleks – 8
Kondycja – 9
Charyzma – 12
Inteligencja – 9
Siła woli – 3
Zręczność – 10
Opanowanie – 8

Umiejętności:

Bardzo dobrze:
-Dyplomacja

Dobrze:
-Skradanie
-Walka Bronią
-Oburęczność

W miarę:
-Szacowanie
-Targowanie
-Uniki
-Odporność na strach
-Wiedza o świecie

Prawie w ogóle:
-Łucznictwo
-Przebieranie

Środki dążenia do celów:
- Kłamstwo
- Taktyka
- Znajomości
- Pieniądze
- Wytrwałość

Wiara:
Ateista

Temperament:
Melancholik i odrobinę choleryk

Postawa życiowa:
Racjonalista
Ekwipunek podstawowy:
Dwie skrzyżowane na plecach katany, Czarny płaszcz tłumiący dźwięki, dwie małe kusze przyczepione do nadgarstków dłoni,
wiele skrzętnie ukrytych sztyletów, okulary, lina, bomby dymne, czarny pierścień, noszony na środkowym palcu prawej dłoni,
o nieznanych właściwościach.


Ballady Sharry
Imię: Garet
Nazwisko: Silentwind
Narodowość: ENGUKI
Miejsce pochodzenia: Wenecja
Profesja: zabójca

Fristron

Fristron

4.02.2005
Post ID: 9710

Fristron Srebrny

"Rzeźnik Drzew"

Klasa: Mag
Rasa: Człowiek
Wiek: 56 lat
Wzrost: 172 cm
Charakter: Praworządny Neutralny

Historia
Fristron urodził się w Avlee. Nie wiadomo czyim był dzieckiem, dlatego posiada a trzy pseudonimy, które przylgnęły do niego jak nazwiska: "Srebrny", "Młody" i "z Avlee".
Po krótkim dzieciństwie w druidzkim sierocińcu został kandydatem na Strażnika. Wykazywał się wieloma godnymi pochwały umiejętnościami. Niezwykle szybki, zwinny i sprytny. Nic dziwnego, że gdy skończył osiemnaście lat natychmiast go przyjęto do armii.
W wieku 19 lat dopuścił się do makabrycznej rzeźni w lesie Drex. Wiele entów padło, podczas gdy on wyszedł niemal nie zadraśnięty, jako morderca. Pijany. Według niego został sprowokowany. Gdyby nie specjalne zasługi, jakie oddał armii, zostałby wypędzony. Miał jednak zostać, lecz na pograniczu państwa. I wtedy pierwszy raz w jego mętnym życiu los się uśmiechnął.
Przybył do niego posłaniec z Bulgerfis, Miasta Tytanów. W liście młodzieniec wyczytał, że jest potomkiem jednego z największych czarodzieji, Ulmara Złotego, zwanego Wielkim. Był zatem spadkobiercą jego różdżki. A raczej połowy - Kła (z tytaniego - Lastmo . Połowy różdżki dokładniej. Druga część jest w posiadaniu nieumarłych i nosi nazwę Żywot (z tytaniego - Dorn . Wzmacnia ona doskonale uroki i przekleństwa, toteż Fristron lubi je rzucać.
Wracając do historii, sam przyszły mag pojechał do Bulgerfis, porzucając swoje dotychczasowe życie. Studiował wiele lat księgi, został całkiem niezłym magiem. Niestety z tego względu jego umiejętności walki zmarniały.

Cechy Charakteru:

Siła: 7
Refleks: 7
Kondycja: 8
Charyzma: 9
Inteligencja: 10
Siła Woli: 9
Zręczność: 7
Opanowanie: 7

Umiejętności:

Bardzo dobry
Czarostwo/ teoria czarów

Dobry
Magia Powietrza
Magia Ognia
Przebieranie

Taki sobie
Przełamanie strachu
Alchemia
Zielarstwo
Sztuka Przetrwania
Demonologia

Marny
Zauważenie
Wykrycie magii

Środki dążenia do celu:
- wytrwałość

Wiara: w Matkę Ziemię

Temperament: Zamknięty w sobie melancholik

Postawa życiowa: Optymista

Ekwipunek:
- różdżka Lastmo
- miecz Strażnika
- srebrna zbroja Strażnika (nieco zepsuta)
- sztylet
- księga zaklęć
- szarobury płaszcz
- złoty medalion na szyi

Sevorn

Sevorn

19.02.2005
Post ID: 9711

Rasa: Pólelf
Klasa: Łowca
Wiek: 51 lat
Wzrost: 192 cm

Historia:
Sevorn urodził się w osadzie ludzkiej na granicy Avlee. Jego matka była córką wójta wioski, natomiast ojcem był Elf czystej krwi. Sevorn nigdy nie poznał ojca, ani jego imienia. Jednak z późniejszych opowiadań dowiedział się, że był on jednym z potężnych elfich wojowników.Większość cech Sev odziedziczył po ojcu. Między innymi wygląd, długowieczność i charakterystyczne elfie cechy związane z ogólną sprawnością. Od najmłodszych lat Sev interesował się przyrodą i wszystkim co jest z nią związane. Ludzie w wiosce mówili, że ma dar rozmawiania ze zwierzętami.. Niestety to nie była prawda... On jedynie rozumiał je lepiej niż inni. Gdy miał 7 lat pierwszy raz w ręku trzymał łuk. Z początku efekty były mizerne, lecz z wiekiem krew ojca dawała o sobie znać i nasz łowca stał się jednym z najlepszych łuczników w tamtych krainach. Gdy opanował już sztukę posługiwania się łukiem wyruszł z wioski zostawiając zrozpaczoną matkę. Wędrował dużo napotykając niejednokrotnie przeszkody na swojej drodze. Podczas tych podróży nauczył się sztuki władania dwoma broniami naraz. Od tej pory nieodłącznym jego atrybutem stały się dwie katany przewieszone przez plecy. Ogólnie spokojny, nie daje łatwo się sprowokować. Stara się żyć zgodnie z prastarym kodeksem elfów, chociaż nie jest elfem czystej krwi. Główną zaleta Sevorna to jego uniwersalność.

Cechy:

Siła - 8
Refleks - 8
Kondycja - 9
Charyzma - 8
Inteligencja - 8
Siła Woli - 7
Zręczność - 9
Opanowanie - 7

Umiejętności:

bardzo dobrze:
- łucznictwo
dobrze:
- walka bronią
- oburęczność
- sztuka przetrwania
w miarę:
- walka wręcz
- jeździectwo
- zielarstwo
- dodatkowy atak
- postępowanie ze zwierzętami
prawie wcale:
- leczenie ran
- bystry wzrok

Ekwipunek:
Długi cisowy łuk (nie refleksyjny, gdyż zgodnie z wyznawanym przez niego kodeksem łuk refleksyjny nie jest godną bronią dla elfa), kołczan z 30 strzałami, któe robi sam, dwie katany przewieszone przez plec (specjalnie dla niego kute z mithrilu), płaszcz, a pod nim ćwiekowaną zbroję, sakwe z ziołami, bukłak do przenoszenia wody, bądź innych napojów; na lewej ręce dwa pierścienie o nieznanych właściwościach... na szyi talizman, który dostał od matki.

Mecku

Mecku

27.02.2005
Post ID: 9712

Mecku Carabel

Rasa: Pół Elf- Pół człowiek
Wzrost: 190 cm
Wiek: 35 lat ludzkich
Profesja: Kawalerzysta
Wygląd: Wysoki i szczupły. Blizna na policzku. Kilkudniowy zarost.
Charakter: Chaotyczny dobry

Mecku urodził się w Carabelli, stąd jego nazwisko. Od dziecka przejawiał objawy swojej przyszłej profesji: jeździł konno, uczył się obcych języków, a przede wszystkim był doskonałym wojownikiem. W bardzo młodym wieku wstąpił do wojska. Zawsze myślano, że jest starszy, gdyż od zawsze był bardzo wysoki. Jego problemem jest to, że przez jego wzrost trudno jest mu bezszelestnie skradać się. Ma wiele śladów po swoich bitwach między innymi blizna z miecza na policzku. Nigdy nie rozstawał się ze swoim koniem i królewską piką. Po latach wielu wojen osiadł w jednej z osad i poznał tam wielu ludzi jego pokroju...

W systemie Ghosta:

Cechy:
Siła: 11
Refleks: 8
Kondycja: 9
Charyzma: 8
Inteligencja: 7
Siła woli: 4
Zręczność: 9
Opanowanie: 8

Umiejętności:
Bardzo dobry: Walka bronią
Dobry: Powożenie, Jeździectwo, Łucznictwo
Taki sobie: Postępowanie ze zwierzętami, Pływanie, Szybki Bieg, Sztuka Przetrwania, Przełamanie strachu
Marny: Zauważenie, Wyzwalanie się/ ucieczki

Ekwipunek: korbacz, pika, zbroja, hełm, tarcza, płaszcz, bukłak, woreczek z ziołami, sakiewka z odrobiną pieniędzy

Środki dążenia do celu: upartość
Temperament: wybuchowy

Simba

Simba

17.03.2005
Post ID: 9713

Simba

Wygląd:Ciemno brązowe futro

Cechy
Siła8
Refleks10
Kondycja8
Charyzma9
Inteligencja7
Siła Woli7
Zręczność8
Opanowani7

Umiejętności:
Poziom bardzo dobry:
Szybki bieg

Poziom dobry:
Skakanie
Wspinaczka
Walka wręcz

Poziom taki sobie:
Sztuka przetrwania
Skradanie
Postępowanie ze zwierzętami
Uchylenie

Poziom marny:
Odporność na strach
Przełamanie strachu

Temperament
Sangwinik

Postawa życiowa
Optymista

Środki dążenia do celu
Wytrwałość
Dobroć, przyjaźń

Broń:Pazury

Ps:Historię dodam później ponieważ gdzieś mi się zgubiła

Nuk

Nuk

19.07.2007
Post ID: 17274

Dragan "Nuk" Turandus

Mag Ognia
Rasa: Półelf
Płeć: Mężczyzna
Charakter: Praworządny Neutralny
Wiara: Mahadeva

Wiek: 32 lata
Wzrost: 198 cm

Siła 7
Refleks 7
Kondycja 7
Charyzma 8
Inteligencja 9
Siła Woli 11
Zręczność 7
Opanowanie 8

Umiejętności:
1. Bardzo dobry: Magia Ognia
2. Dobry: Magia Podstawowa
3. Dobry: Język Magiczny
4. Dobry: Dowodzenie
5. Taki sobie: Walka Wręcz
6. Taki sobie: Taktyka
7. Taki sobie: Koncentracja
8. Taki sobie: Odporność na Iluzję
9. Taki sobie: Wykrycie Magii
10. Marny: Leczenie ran
11. Marny: Teleportacja

Dodatkowa cecha: Leworęczność

Historia:
Ten półelf przybył tu po wygnaniu z swojej krainy. Nikt nie chciał go przyjąć - ani ludzie, ani elfy. W Jaskini Behemota znalazł przyjaciół i od razu się osiedlił. Magii uczył się w tutejszym Uniwersytecie Magicznym. Ma zamiłowanie do Magii Ognia. Wolny czas spędza w Osadzie, zgłębiając historię tego miejsca. Pracuje zaś, przedstawiając gościom Ashan. Teraz po latach postanowił przypomnieć sobie parę sztuczek i wyruszyć na spotkanie przygody, sławy i chwały.

Ekwipunek:
-Księga Magii
-Pierścień Ognia(zwiększa siłę czarów Ognia o 25%)

Ubranie
-Czerwona szata Maga Ognia
-Sandały

Cechy charakteru:
Środki dążenia do celu:
- Taktyka
- Wytrwałość

Wiara:
- Gorliwość

Temperament:
- Melancholik

Postawa życiowa:
- Cynik
- Racjonalista
- Realista