Imperium

Behemoth`s Lair

Problemy z kampanią w H5

Permalink

Oczywiście, że do misji podchodziłem dwa razy. No nic pozostaje mi spróbować na innym poziomie trudności.

Permalink

Daj znać, czy sposób okazał się skuteczny?
Z tego co widzę w swoich postach, ja wtedy zmniejszyłem poziom trudności.


Permalink

Niestety, próbowałemna dwóch różnych poziomach trudności i dalej Biara uparcie się zawiesza. Nie powiem irytujące, ponieważ eliminuje to dla mnie przejście gry, no ale co zrobić😅

Permalink

Niestety, niektóre patche sporo zmieniały w mechanice gry, przez co wersja 1.6 może mieć takie błędy. Tak o tym pisałem w tym poście:

Dagon

W patchu 1.6 zaobserwowano kilka błędów w kampanii. Osobom które chcą zagrać w kampanię zaleca się przerwać aktualizacje na patchu 1.5

Spróbuj może jeszcze przeinstalować grę na wersję 1.5 i odpalić od początku kampanię Łowcy - dobrze, że to pierwsza misja. Ja sam przechodziłem grę jeszcze na wersji 1.0, więc ciężko mi będzie coś więcej tutaj doradzić.

Jeśli to nie pomoże, to chyba nie pozostaje nic innego jak posłużenie się kodami. Większość informacji, o tym jak odblokować możliwość wpisania kodów znajdziesz pod tym linkiem.

Ostatnią opcją, jest kompletne zarzucenie Podstawki i przeskoczenie na Dzikie Hordy, do których to kampanie z Podstawki i Kuźni przeznaczenia możesz wgrać w postaci moda. Zaletą tego rozwiązania jest to, że masz wtedy do dyspozycji wiele nowych opcji. Niestety, SI przez to czasem robi głupie rzeczy, ale ogólnie działa to dobrze. Sam niedawno przeszedłem kampanię w ten sposób. Największą wadą będzie jednak to, że będziesz musiał zacząć wszystko od początku. Więcej informacji znajdziesz w tym poście.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 7.01.2023, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

W ostatni weekend powtórnie skończyłem kampanię Kuźni przeznaczenia. Podobnie jak w przypadku podstawki, również na heroicu i również w tym wypadku skorzystałem z moda do Dzikich Hord.

Moje odczucia po kilkunastu latach? Całkiem spoko, lepiej niż za pierwszym razem.
Bardzo przypadł mi do gustu design map. Miały swój charakter, były dobrze wykonane i zachęcały do eksploracji. Poziom trudności nie sprawiał większych problemów mimo, że dalej nie nauczyłem się grać Krasnalami. Jednak taktyka "Armageddon i do przodu" zawsze na propsie :D Jedyną misją, w której musiałem nieco bardziej się skupić to druga mapa kampanii lochu z garnizonami do przejścia. Nie wiem, czy takie było założenie, ale przez całą pierwszą i drugą mapę nie dostałem żadnego zaklęcia zniszczenia, przez co musiałem opierać się na 'wybuchaniu' Magicznego kryształu.

Fabuła jest zrobiona moim zdaniem z większym pietyzmem niż w podstawce i bardziej płynna w rozwoju. Chociaż dalej nie rozumiem w jaki sposób nie zauważono, że po kampanii z podstawki są dwie Izabele. No i poziom patosu jest zdecydowanie niższy, co zawsze na plus. Chyba nawet się zaśmiałem, w którymś momencie :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.01.2023, Ostatnio modyfikował: Dagon