Imperium

Behemoth`s Lair

Porady: Twierdza

Permalink

Odpowiedź na pytania masz w poście powyżej :) Rozbicie obniża poziom zaklęć rzucanych przez bohatera, więc przy eksperckim poziomie rozbicia berserk będzie trwał jedną akcję zamiast dwóch, a hipnozy nie da się rzucić na jednostkę 7. poziomu i jej czas będzie krótszy. Efektywną siłę czarów o 50% obniża sam roztrzask, a o kolejne 25% można obniżyć ją jedną ze zdolności – w praktyce powinno uniemożliwić to wrogowi wykonanie ruchu zahipnotyzowaną jednostką.

Oczywiście, każda metoda zupełnego odparcia zaklęcia jest jak najbardziej na miejscu.

Jeśli chodzi o zniszczenie, to Inferno rzadko kiedy jest w stanie jakoś nam od tej strony zaszkodzić, bo lordowie demonów nie mają zbyt wysokiej siły czarów. Co do czarnoksiężników, to chyba jedynym wchodzącym w grę rozwiązaniem jest zabić ich zanim oni zabiją ciebie... (chociaż roztrzask zniszczenia nie brzmi jak taka zła opcja, jeśli mamy pewność, że przeciwnik idzie w zniszczenie).


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.11.2022, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

Hayven

Rozbicie obniża poziom zaklęć rzucanych przez bohatera, więc przy eksperckim poziomie rozbicia berserk będzie trwał jedną akcję zamiast dwóch, a hipnozy nie da się rzucić na jednostkę 7. poziomu i jej czas będzie krótszy. Efektywną siłę czarów o 50% obniża sam roztrzask, a o kolejne 25% można obniżyć ją jedną ze zdolności – w praktyce powinno uniemożliwić to wrogowi wykonanie ruchu zahipnotyzowaną jednostką.

Rozbicie mroku obniża poziom rzucanych zaklęć? A ja byłem gotów rękę sobie uciąć, że "tylko" obniża moc przeciwnika.
Czyli moje cyklopy będą bezpieczne z expertem rozbicia mroku!?
Nic dziwnego, że dostałem łomot skoro poszedłem w rozbicie zniszczenia zamiast mroku :/