Imperium

Behemoth`s Lair

Liczba Wyników gry

Permalink

Czy ktoś kiedyś próbował zwiększyć liczbę miejsc w w High Scores?
Jest tam tylko 11 miejsc to trochę mało-postanowiłem przejść wszystkie scenariusze w grze i byłoby super gdyby można było scrolować wyniki aby zmieściło się ich więcej-czy ktoś stworzył tego typu mod?
to przydatne aby mieć możliwość sprawdzić w który scenariusz się już grało (naprawdę można się pogubić)
;)

Permalink

Nie. Jedyna opcja to zrobic zrzuty ekranu i za pomoca edytora grafiki sklejac dluzsze listy. Bo w sumie chodzi ci zeby miec na pamiatke?! Mozesz tez kopiowac plik highscores i podmieniac. Z tym ze jak osiagniesz nizszy wynik niz ostatni to gra nie zapisze. Stad gdy chcesz miec wynik z wszystkich scenariuszy skopiuj to co jest i przywroc stan poczatkowy.

Permalink

Tak też myślałem-mam już nawet zarzut z zapełnioną pierwszą stroną
ale chyba zacznę od nowa bo planowałem przejść scenariusze na expercie ponieważ poziom impossible
bardziej wydłuża grę niż ją utrudnia w mojej opinii (powolny start jest naprawdę męczący)
no ale jak już przechodzić to na bogato prawda? :)

Permalink

W sumie taka byla koncepcja. Zanim uciułasz złoto to komputer juz jest pare tygodni do przodu czyli masz trudniej.
Zobaczmy jak to jest opisane:
https://egildia.pl/heroes-3-poziomy-trudnosci-si/

Bardzo wysoki poziom trudności (160% – dama)
1. Komputer jest bardzo ostrożny przy ruchu bohatera w terenie zagrożenia,
2. Komputer poszukuje Graala, gdy tylko może zidentyfikować jego przybliżone położenie na podstawie odkrytych Puzzli,
3. Indywidualni komputerowi gracze nie najmą więcej bohaterów jeśli mają już pięciu lub więcej,
4. Komputerowi gracze nie będą wynajmować bohaterów jeśli razem będą posiadać 14 lub więcej bohaterów.
Nieprawdopodobny poziom trudności (200% – król )
1. Indywidualni komputerowi gracze nie najmą więcej bohaterów jeśli mają już sześciu lub więcej,
2. Komputerowi gracze nie będą wynajmować bohaterów jeśli razem będą posiadać 20 lub więcej bohaterów.

...

Czyli roznica tylko w kasie i ilosci bohaterow. Nie wiedzialem ze jest limit. W sumie jesli komputer ma 14 to mniej ci zajmie. Jednak jest latwiej. Natomiast ostroznosc w strefie zagrozenia punkt 1 to raczej ulatwia. Komputer nie jest zbyt bojowy. Nie wiem czy 130 nie jest lepsze! Jest bardziej atakujacy. Fajnie byloby potestowac czy komputer robi wiecej problemow na 130 czy na 160? Fajnie by bylo znalezc te limity i pozmieniac.

Owszem gra z kasa jest szybsza i przyjemniejsza jako relaks. 200% troche zniecheca dlugoscia. Mapy XL ciezko skonczyc. Dluza sie i dluza. Tez mi na ogol ciezko sie zmusic do dokonczenia. Tak myslalem aby zablokowac w kazdym zamku po 2 jednostki aby bylo po 5 na polu bitwy jak w poprzednich herosach. Bitwy byly by szybsze...

Permalink

;) "Komputer jest bardzo ostrożny przy ruchu bohatera w terenie zagrożenia" (160% – dama)
czyli atakuję twojego podstawionego bohatera całą armią zostawiając pusty zamek widząc że możesz go dosięgnąć
głównym bohaterem :) widziałem to wielokrotnie
tak komputer często staje się tak pasywny że armie wrogich Ai mijają się jak gdyby nigdy nic bo boją się siebie nawzajem
bardzo irytujące :(

i tak 200% – król potrafi dokopać z powodu wolnego startu gracza jeśli na chybił trafił dobrze rozwinie głównego bohatera
wczoraj przegrałem scenariusz gdy wróg rozwinął Tanta z ekspercką magią Ziemii i mocarnym deszczem meteorytów
znalazł gdzieś pancerz tytanów +12 do mocy i sprawa się rypła ;)
choć zazwyczaj Ai rozwija bohaterów jak kompletny kretyn ....

co do wyłączenia dwóch jednostek-który byłby to poziom?
przy wyłączeniu 6 i 7 bitwy były by bardziej strategiczne z powodu bardziej wyrównanych jednostek w porównaniu do dwóch ostatnich które całkowicie górują nad resztą-ale też magia byłaby bardzo op
mocarny deszcz meteorytów zniszczył by całą armię niskich poziomów

Permalink

Ooo! Mozna wywabic komputer z zamku prostackim numerem! Nigdy tego nie robilem bo to cos jak kody.
Nieraz istotnie trafi losowo umiejetnosci i znajdzie super artefakt i nie mozna go ruszyc na 200% bo ma spora armie.

...

Po usunieciu 2 poziomow trzeba by bylo podniesc przyrost reszty aby zbalansowac. Zrobil bym 2 wersje jak w H4 zrobilem.
Np. dwa sklady:
Pikinier
lucznik
gryf*
...
Mnich*
Kawalerzysta*
...
======
Pikinier*
lucznik*
gryf
Miecznik*
...
...
Aniol*
===
* mozna ulepszyc.
Cos jak Heroes 2.
Bitwy byly by szybsze.
Tylko komputer moglby odwalac cos typu heros z kilkoma zombiakami i szkieletami a reszta jednostek z zamku! Morale by siadlo. Trzeba by przetestowac.
Tak samo poziom 130% czy nie bedzie ciekawiej. Poziomy surowcow mozna zmienic znam adresy hex.

Permalink

Baronus

Ooo! Mozna wywabic komputer z zamku prostackim numerem! Nigdy tego nie robilem bo to cos jak kody.
Nieraz istotnie trafi losowo umiejetnosci i znajdzie super artefakt i nie mozna go ruszyc na 200% bo ma spora armie.

Myślałem, że bez tej sztuczki nie da się przejść ostatniej misji kampanii ,,Podziemia i diabły'', ale ja jestem tylko singlowym graczem i daleko mi do poziomu graczy multi. Jak mógł ktoś potwierdzić, że się da, to byłbym wdzięczny i sam bym spróbował.

Permalink

Nic nie wiem aby kampanie Odrodzenia Erathii byly jakimkolwiek problemem tym bardziej ze przymusowy jest niski poziom trudnosci. Raczej nudza latwoscia.

Permalink

Cała ta rozmowa o poziomach trudności skłoniła mnie do stworzenia figurki przedstawiającej konia szachowego w formie jednorożca z homm3 (wzorowany na moim avatarze).
Jest to symbol poziomu normalnego w grze (Normal 100% rating).
Miałem go w planach od czasu tego tematu, ale realizowałem wcześniej inne projekty więc powstał teraz :)

https://www.deviantart.com/luckycloversart/art/Chess-Horse-890562377

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2. września, Ostatnio modyfikował: LuckyClover