Imperium

Behemoth`s Lair

Pytania i problemy

Permalink

A jest gdzieś jakaś lista kart / procków / inne hardware, które sprawiają problemy? Czy trzeba przekonać się na własnej skórze?

Permalink

Heroes 3 ta kwestia nie dotyczy, a jeśli dotyczy to i tak rozwiązuje je wszystkie hd mod (a zadałeś pytanie w komnacoe H3)


Permalink

Mozesz wpisac w wyszukiwarce np. Heroes 3 problem to ci wyskoczy z czym maja problem. Tego jest najwiecej z tym ze czesto pisza tacy co w ogole nie maja pojecia o niczym i mogli pokasowac pliki. Jesli problem ma tylko jeden to moze byc jego wina. Jesli sie powtarza to cos z komputerem. Ale wtedy ktos juz to pewnie rozwiazal.

Permalink

@Avatar, pytałem też o H5, a nie chciałem robić bałaganu i zadawać tego samego pytania w każdym dziale, od H1 po H5 ;)

A jak już tu piszę, to mam dwa pytania o Jebus-Cross:
1) Jest gdzieś opis tego co znajduje się w puszkach pandory i ile ich jest w strefie startowej (bo nigdzie tego nie umiem znaleźć)?
2) Jest gdzieś jakiś poradnik jak robić brejki w 2 tygodniu? Bo z tym miewam duże problemy, a póki co znalazłem tylko poradniki Tyranuxus na yt (świetne, ale większość ma po 3-4 godziny oglądania) albo jakieś pierdoły na kanałach ludzi, gdzie nawet ja mam większe pojęcie o hirołsach.

Permalink

kampania pochód nieumarłych,

nie mogę znalezc siedliska stworzen ktore mam oflagować, już 2h szukam na całej mapie gdzie to może być, jest jakiś sposób aby sprawdzić gdzie jest te siedlisko?

Permalink

Tak samo jak Ci pisałem w tym temacie:
http://imperium.heroes.net.pl/post/86996#p86996
Edytor albo kod :p
Poza tym podrzucam link do mini mapy, w pełni odsłoniętej
https://grajcownik.pl/gry/solucje/heroes3/kampanie/ab/igranie/mapa2.bmp
A w tym temacie:
https://www.celestialheavens.com/forum/7/6989
post z 11/8/2007 (drugi od góry) gościu wrzucił tą konkretną mapę, więc możesz ją sobie otworzyć edytorem z gry (nie potrzebny MMArchive), przeszukać i porównać z tym co Ty oflagowałeś w grze.
Poza tym obczaj, czy wróg Ci nie odebrał jakiegoś siedliska, które wydaje Ci się że jest twoje, a jednak już nie ;)

Permalink

gdzie znajdę Ciemnoniebieski namiot w kampanii Spalenie Tatalii?

Permalink

Jak mnie pamięć nie myli, to w tej mapie był bug, na mapie był ciemnoniebieski strażnik, zaś namiot był jasnoniebieski... Trzeba to sobie poprawić w edytorze, albo korzystać z alternatywnej trasy.

Permalink

Jaki jest najlepszy template dla początkującego na lobby?
Taki, żeby był całkiem bogaty w zasoby i żeby dało się szybko rozwijać i bohatera i miasta, żeby na nic nie brakowało kasy? Poziom trudności mapy i neutrali może być wysoki.

Permalink

Na Jebusie zdaje się niczego nie brakować. To dość bogate mapy z reguły.
Jednakże panuje przekonanie (a przynajmniej z tego co mi wiadomo), że najbardziej "skillowym" szablonem jest h3dm1.


Permalink

Mody na Outcasty i inne nowości miną a stary dobry Jebus pozostanie-dlatego warto uczyć się właśnie jego.
Jeśli potrzeba kasy wystarczy dać niższy poziom trudności, ale 10k golda na "hardzie" to chyba wystarczająco ;)
Nie ma żadnego wstydu w napisaniu w deskrypcji gry, że się wciąż uczymy i chcemy grać z większą liczbą złota dzięki niższemu poziomowi- suma złota taka sama dla obu stron więc to nie jest problem.
Osoba wchodząca w stworzoną grę jest zobowiązana do przestrzegania opisanej formy-
więc godzi się na wybrany przez twórcę difficulty level.

Permalink

No właśnie się tak zastanawiam, na czym polega mój problem na pvp. Czy z braku zasobów na odpowiedni rozwój, czy z powodu głupich przyzwyczajeń do gry na AI. I chyba bardziej się skłaniam do tego drugiego powodu. Widzę 20stu 7levelowych strażników, to odpuszczam bo przyrost z jeszcze jednego tygodnia się przyda. A w tym czasie przeciwni kosi strefę neutralną z puszek... :(

Permalink

Po pierwsze tak gra w pvp to coś ekstremalnie innego od singla-tu nie ma czekania,
wszystko musi być wykonane we właściwym czasie.
Po drugie naprawdę konieczne jest przyglądnięcie się jak grają eksperci i wyuczenie się od nich "proporcji" gry-
czyli zrozumienie kiedy jest czas na na każdą rzecz do wykonania-zwykłe poczytanie o tym nigdy nie da takiej wiedzy jak stałe oglądanie tego na własne oczy.Polecam jednak ludzi grających dobrze i mających talent do objaśniania spraw,
proplayerzy zazwyczaj grają jak szaleni i początkowo trudno jet coś z nich zrozumieć.
Bardzo dobrym do nauki graczem jest Meridian-ma konto na Youtubie i ogromną ilość filmów, ale mówi po angielsku-
należy dobrze znać język.
Na koniec powiem, że naprawdę warto ucząc się grać z początkującymi w pvp-człowiek dobrze się uczy grając na swoim
poziomie-nie ma większego sensu grać ze znacznie lepszymi graczami- ja gdy grałem w lobby miałem stałą liczbę kolegów
o podobnych umiejętościach z którymi zawsze grałem. Warto mieć stałych partnerów do pvp ;) .

Permalink

LuckyClover

Bardzo dobrym do nauki graczem jest Meridian-ma konto na Youtubie i ogromną ilość filmów, ale mówi po angielsku-
należy dobrze znać język.

Nie znam człowieka, ale zaraz go sobie na yt odszukam. Akurat angielski nie powinien być jakąś wielką przeszkodą.
A co do grania z ludźmi na swoim poziomie, to masz rację. Z tymi dużo słabszymi (a trafił mi się nawet jakiś gość z USA, który dopiero co zainstalował hirołsy) grałem i dość często wygrywałem (czasem ze znaczą przewagą, czasem to był wyrównany bój do ostatniej wiwerny ;) ). I tu mi brakuje w lobby jednej rzeczy, jeśli zakładam grę to nie mogę zweryfikować kto się tam pojawi i na kogo trafię. Ja wiem, że gwiazdki to żaden wyznacznik umiejętności, ale mogli by wprowadzić jakieś usprawnienie typu, dołączyć do gry mogą tylko gracze z odpowiednią ilością gwiazdek / rozegrany gier.

Permalink

Zawsze możesz napisać "password by pm" w stworzonej grze-czyli osoba chcąca z tobą zagrać musi przejść weryfikacje-
prosi o hasło a ty sprawdzasz ilość jej punktów i dopiero wtedy podajesz hasło w chatcie prywatnym.
Tylko,że ludzie wolą grać bez takich wymagań-możliwe,że nikt nie dołączy.
Tak jak napisałeś liczba punktów nie wiele znaczy-słaby gracz może mieć ich wiele często grając z jeszcze gorszymi noobami a mistrz może mieć ich mało bo często przegrywa z pro-graczami.
Ale taka sama sytuacja występuje z liczbą rozegranych gier-koleś może grać od wieków a i tak być beznadziejny,
natomiast nowe konto może się okazać kontem pobocznym mistrza, który ma kilka kont dla zabawy lub oszusta,który
został zbanowany i zaczyna wszystko od początku.
Prawda jest taka,że jedyną formą weryfikacji jest zagranie. Tych z którymi grałeś w sposób wyrównany dodaj do listy znajomych i staraj się grać z nimi.

Później mi napisz czy spodobał Ci się styl gry Meridiana (o ile znajdziesz czas aby go oglądać). ;)

Permalink

gdy wróg ucieka, to armia zostaje u niego czy jak to jest?

Permalink

Jeśli bohater przegrywa, to artefakty przechodzą na zwycięzce, a pokonany bohater znika.
Jeśli bohater podda się za kasę, to jest do odkupienia w karczmie razem z całą armią i artefaktami.
Jeżeli bohater ucieka, to jest do odkupienia w karczmie (zachowuje wtedy artefakty, ale traci całą armię).

Permalink

szkoda, że wrogowie uciekają

a jak mamy oflagowane siedlisko stworzeń to tylko tam możemy kupować stworzenia? Nie ma karawan?

Permalink

Nie ma karawan. Stworzenia kupujemy tylko w siedliskach (wyjątek dungeon, który ma specjalny budynek "portal przyzwania"). W SoD możemy wykupić tylko tygodniowy przyrost (1ego dnia tygodnia przepadają niewykupione jednostki), w HotA się kumulują przyrosty tygodniowe.

Permalink

Mozna zrobic ze sie kumuluja za pomoca hd edycji. Pare cyferek. To czyni gre duzooo!!! Przyjemniejsza. Nie musisz latac co tydzien .