Imperium

Behemoth`s Lair

Pytania od nowicjusza.

Permalink

Kilka pytań od zupełnie nowicjusza.

Czy istnieje szybki sposób (np. Ikona), który informuje mnie, że konkretny oddział żołnierzy wziął odwet podczas rundy walki?

Podczas scenariusza zazwyczaj zdobywam kilka miast wroga. Co mam zbudować w tych miastach?

Wydaje mi się, że istniała jakaś „karawana”, która pozwalała mi przemieszczać wojska z jednego miasta do drugiego bez bohatera. Czy to istnieje w Heroes 3? Jeśli nie, jakieś wskazówki, jak szybko dostarczyć bohaterowi posiłki?

Ogólnie wydaje mi się, że tracę sporo punktów ruchu, ponieważ moi bohaterowie muszą zawracać z różnych powodów (np. Zdobywanie posiłków, wymiana artefaktów, skręcanie w złym zakręcie na skrzyżowaniu). Masz pomysł, jak zminimalizować te zmarnowane punkty? https://trackeasy.fun/usps/

Przewodniki dla początkujących, które przeczytałem, mówią, że powinienem mieć głównego bohatera, który wykonuje ciężkie prace, i innych bohaterów zwiadu, którzy zbierają rzeczy i wykonują inną żmudną pracę. Ale zarówno silni, jak i słabi wrogowie często pojawiają się w jednym obszarze, co sprawia, że ​​trudno jest podzielić wojska między bohaterów, jeśli zrobię to powyżej. Jedna rzecz, o której mógłbym pomyśleć, to mieć bohaterów podróżujących w parze. Czy to pomogłoby?

Przewodnicy twierdzą również, że na ruch bohaterów wpływają przede wszystkim ich najwolniejsze jednostki. Niektórzy twierdzą również, że powinienem „rozładować” najwolniejsze jednostki pod koniec tury i podnieść je w następnej. Rozglądam się, ale nie widzę tej opcji. Więc, co to znaczy?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6. kwietnia, Ostatnio modyfikował: EmeyWhatson

Permalink

Nie ma info o kontratakach. Musisz pamietac. Glownie u wroga zreszta.
W miastach wroga zawsze warto budowac budynki od przyrostu kasy. I jesli ci pasuja jednostki. A inne zalezy. Jak jest kilka takich samych warto zbierac druga armie. Karawana jest w WoGu. W normalnej grze dostarczasz jednostki innymi herosami zeby nie wracac.

Tak trzeba miec tych slabych do zajmowania kopalń i zbierania czego sie da. Nie daje sie im wojska tylko jedna szybka jednostke. Nimfy sa tu swietne. Lub wilczy rycerz. Itd. Najszybsza jednostka niskiego poziomu 1-3 jaka masz.

Tak warto chodzic w dwoch bohaterow. Jeden glowny z szybkimi jednostkami np. Archaniolami a reszta drugi wolny. Przekazujesz tuz przed bitwa zabierasz po. Czasem warto zostawic w kopalni i przejac drugim. Zombich to nawet raczej nie bierzesz tylko zostawiasz w zamku gdyby trzeba bylo bronic. A nawet 3 bohaterow. Trzeci zajmuje kopalnie.

Permalink

EmeyWhatson

Podczas scenariusza zazwyczaj zdobywam kilka miast wroga. Co mam zbudować w tych miastach?

Temat rzeka. Wszystko zależy od tego, jakim miastem zacząłeś grę, jakie miasto zdobyłeś, co chcesz uzyskać.
Np. grasz nekro, zdobywasz miasto wroga, dobrze jest rozbudować siedliska 1-3 levelu bez ulepszeń wraz z dodatkowymi budynkami, a potem to co uzyskasz przekształcać w szkieletorni.
Mapa uboga w zasoby, a trafił się bastion, budujesz skarbiec.

EmeyWhatson

Wydaje mi się, że istniała jakaś „karawana”, która pozwalała mi przemieszczać wojska z jednego miasta do drugiego bez bohatera. Czy to istnieje w Heroes 3? Jeśli nie, jakieś wskazówki, jak szybko dostarczyć bohaterowi posiłki?

Nie ma tego w trójce, z tego co kojarzę to była w IV i V (tylko w dodatkach, nie w podstawce).

EmeyWhatson

Ogólnie wydaje mi się, że tracę sporo punktów ruchu, ponieważ moi bohaterowie muszą zawracać z różnych powodów (np. Zdobywanie posiłków, wymiana artefaktów, skręcanie w złym zakręcie na skrzyżowaniu). Masz pomysł, jak zminimalizować te zmarnowane punkty?

https://www.youtube.com/watch?v=Tt0-R13YUWk
Obejrzyj sobie to, bo wytłumaczone prosto i po ludzku :p

Permalink

Pomysł na oznaczenie czy jednostka ma jeszcze kontre to ciekawy temat
sam niedawno widziałem jak nawet proplayer stracił orientacje komu zebrał kontrę po szybkim przemieszczeniu się jednostek (miał animację na zbyt wielkiej szybkości) ;)

Ogólnie w kwestii nietracenia ruchu potrzebny jest mocny zwiad do przodu mówiący nam gdzie posłać głównego bohatera a gdzie pobocznych-to bardzo ważny etap startowy gry wyliczene tego ile należy zebrać pieniędzy aby mieć na dostateczną liczbę bohaterów którzy odsłonią duże połacie mapy (część bohaterów zbiera kasę i potrzebne surowce, część robi zwiad a główny bohater walczy)

i jeszcze jedno nowemu graczowi bardzo polecam grę Rampartem (Bastionem) duża liczba jednostek o rozmaitym zastosowaniu od szybkich latających pegazów przez sztrzelających elfów po mocne tanki w postaci krasnoludów i drzewców bardzo pomaga nauczyć się dobrze prowadzić walkę w tej grze