Imperium

Behemoth`s Lair

Nowy dział Heroes III - komentarze

Permalink

https://forum.df2.ru/index.php?showtopic=34382&view=findpost&p=766297

Nie tyle użytkownik Reddita, co forum df2.ru było pierwszy z tymi renderami. No i gdyby ktoś chciał zaktualizować dział H3, to w pierwszym poście zalinkowanego tematu jest chyba największa istniejąca galeria archiwalnych grafik z bety Heroes 3, szkiców oraz renderów. Można by sporo z tego dodać, bo wiele osób w Polsce na pewno tych grafik nie widziała, tylko trzeba by napisać gdzieś, że zostały zebrane dzięki społeczności forum df2.ru, żeby się ruskie nie obraziło.

Link do HoMM3: https://www.dropbox.com/sh/1aic0f7241f29ur/AAA8g949D1q3WeKY2s9kXN9ma/HoMM%20III?dl=0&subfolder_nav_tracking=1, są jeszcze grafiki z innych gier.

Permalink

https://i.imgur.com/6HU3KVj.jpg

W sumie ta grafika mnie zawsze intrygowała ze względu na inny wygląd lisza, no i przede wszystkim ze względu na Ogrzego Szamana w składzie nekropolii oraz Czarnego Rycerza u Inferno. Bo i ogr z kijem przyozdobionym czachą by od biedy pasował do umarłych, a i czarny rycerz, jeśli uznać jego konia za koszmar, też miałby sens u diabłów. No ale równie dobrze to se mógł tylko grafik tak wstawić do grafiki promocyjnej, i nie myśleć przy tym zbytnio, no ale pewien nie jestem.

Permalink

W sumie patrzę sobie jeszcze na galerię Heroes 4 i trochę mnie rozbawił model kobiety barbarzyńcy. No bo całe miasto do Ostrza Armagedonu upadło w dużym stopniu przez model nagiej nagi. Teraz trwają prace nad Heroes IV, firma ma spore problemy finansowe. A co robią te śmieszki z NWC? Ty, no to weź mi no wymodeluj nagą barbarzyńcę, sutki też dorób, nieważne że w grze będą zakryte, mają być! :D Dobrze, że chociaż się nauczyli, żeby nie wysyłać takich grafik wraz z materiałami promocyjnymi do prasy. :P

https://i.imgur.com/bf0PrBI.jpg

Permalink

Bez przesady. Forge upadlo przez tematyke nie pasujaca do Herosow! Nigdy nie bylo planow nagiej nagi jako jednostki! Bez przesady! Co do nagosci to nie zabawa tak sie modeluje! Aby stroj dobrze lezal trzeba zrobic miesnie i cialo bez ubrania. A na koncu ubierasz. Tu masz caly proces na przykladzie goblina:
http://mm6world.ru/galery/r_pag/r_001.htm
Zreszta super jednostka! Ten wyglad :0))) A odglosy :0))) Goblinska wachta itd! Wspomnienia....
Czaszka wystepuje wiele razy! Wiec nie tylko nekro! Ogry sa dzikie i maja czachy. Barbarzyncy nosza czachy jako helmy.
Fajne grafiki zwlaszcza golem. Widzimy ze duze nie byly tak szczegolowe i ladne. Dopiero po pomniejszeniu wygladaja super. Pomniejszanie to tez metoda na wieksza jakosc.

Permalink

http://h3.heroes.net.pl/heroes-3-hd-edition

Ubisoft usunął ponad 2 lata temu HD Edition z Google Play i App Store'a (oficjalny powód nie został podany, ale stało się tak prawdopodobnie dlatego, że nie chcieli aktualizować na bieżąco aplikacji, usuwać błędów oraz sprawdzać jej działanie na nowych tabletach, skoro i tak nie była popularna, więc się nie opłacało). Proponuję więc zaktualizować wyżej zalinkowany artykuł, to znaczy napisać, że wersja na tablety zniknęła ze sprzedaży w 2018 roku.

Na forum Ubisoftu najwcześniejszy post na ten temat jest właśnie z 2018, stąd wziąłem ten rok, dokładna data nie jest znana, bo nigdzie oficjalnie tego nie ogłosili:

https://forums.ubisoft.com/showthread.php/1927151-Homm3-HD-Removed-from-App-Store-and-android-Store

Podobne wpisy były też w 2018 na Reddicie:

https://www.reddit.com/r/iosgaming/comments/8z6fyi/heroes_of_might_and_magic_3_hd_taken_off_appstore/

Permalink

http://h3.heroes.net.pl/mechanika/bledy-i-usterki

Artykuł "Błędy i usterki" wymaga aktualizacji. Na pewno trzy z wymienionych błędów zostały naprawione w Hocie, bo są wymienione w jej dokumentacji:

- Jednostki dwupolowe nie mogą przejść jednego pola w linii poziomej, do tyłu.

- Komputer ma o jedno pole więcej w fazie taktyki - uściślając, oznacza to, że jednostka dwupolowa ustawi się o jeden hex dalej niż jej maksymalny zasięg. Gracz również może to wykorzystać. Wystarczy wysunąć jednostki dwupolowe najdalej jak to możliwe, a następnie uruchomić autowalkę. Jednocześnie należy oczekiwać momentu, w którym komputer będzie chciał rozpocząć bitwę, by w porę wyłączyć automatyczne sterowanie.

- Bohater normalnie zdobywa doświadczenie do poziomu 74. Później następuje seria przeskoków: z 74 na 88, z 88 na 100, z 100 na 108, ze 108 na 868.
Gdy bohater będąc na poziomie 88 lub 100 odwiedzi Drzewo wiedzy, jego poziom "cofnie się" do 0, a jego doświadczenie będzie mieć ujemną wartość. Natomiast, w razie poziomu 108 lub 868, poziom "cofnie się" do kolejno 65 i 66.

Nie wiem jak w przypadku innych, więc dobrze by było gdyby ktoś dobrze znający Hotę i HD Moda je przejrzał.