Imperium

Behemoth`s Lair

Pytania...

Permalink

Aha czyli rozumiem starczy 4 pkt i honorowy tytul na mistrza?! Nie wiedzialem. Sadze ze bug. Na pewno intencja bylo zeby nie tylko punkty byly potrzebne? Dotyczy to tych lepszych umiejetnosci a nie jakichs ,identyfikacji przedmiotu'. Moze zastosowali druga komende ktora zniosla pierwsza? Zamiast zrobic to i tamto.

Permalink

Z tego co widzę, każdy z mistrzów ma zupełnie inne wymagania, które są szczegółowo opisane. Np. mistrz włóczni z mire of the damned wymaga 8 pkt biegłości i 5000 złota, oraz tytułu kawalera lub honorowego kawalera (wyraźnie są zaznaczone oba tytuły); nie mam jednak możliwości sprawdzić, czy z mniejszą liczbą punktów biegłości też by mnie wyszkolił. W przypadku mistrza łuku jest mowa tylko o tytule bojowego maga, ale M&M6 nie ogranicza bohaterom z "honorowym" tytułem żadnego szkolenia i zawsze traktowałem to jako mechanizm gry. Czy ktoś może zerknąć za zamkiem Tempera we Free Heaven, jakie wymagania mają tamtejsi mistrzowie?

Permalink

Rosjanie bardzo przydatni w MM:
http://mm6world.ru/6_services.htm
Spisali wszystko i rzeczywiscie czesto starczy 4 punkty.
Jednak to blad bo zbroja o tym swiadczy.
Na najgorsza skorzana trzeba 10 i nic
Na kolczuge czyli lepsza 10 plus ranga Krzyzowiec.
Na najlepsza plytowa ile??? raga Heros i 4! Ewidentnie powinno byc 10.
Widac tu stopniowanie wymogow.
Wszystko wskazuje na bugi. Czesci umiejetnosci nie dodali badz nie dzialaja warunki punktowe.
Na dodatek widze ze wiekszosc umiejetnosci ma jakis warunek. Tylko niewielka liczba nie ma. Podejrzewam ze to kolejny brak. Jednym brakuje punktow drugim warunkow.
Intencja bylo zapewne aby pierwszy poziom byl za punkty a drugi wymagal jeszcze czegos. Jednak nastapily jakies bledy.
Zdaje sie nie dzialalo ani ogluszenie maczuga ani kijem. A takze potrojne obrazenia sztyletem. Grayface wyszczegolnia co naprawil.
Oczywiscie radze byc ambitnym i miec punkty. Tu akurat mozecie sami sobie ustalic. Np. 4 pkt dla swietnych umiejetnosci typu magia to za malo radze 6. A jakies tam kije czy percepcje moze byc 4.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.09.2020, Ostatnio modyfikował: Baronus

Permalink

Zróżnicowanie punktów potrzebnych do awansowania było celowe, nieprzypadkowe, z mistrzem zbroi płytowej też. Grałem wieki temu, ale pamiętam, że dziadek uczący zbroi płytowej prawie płakał szkoląc nas i wznosząc ochy i achy, gdyż przybyli w jego progi wielcy rycerze ;) Bardzo mi się to podobało. Podobnie nie widzę sensu dodawania specjalnych wymogów wszystkim umiejętnościom, nie wszystkie były tego warte, np. percepcja. Owszem, sam byłem zaskoczony, jak dużo w grze jest bugów i porzuconych pomysłów, ale akurat jeśli chodzi o mistrzów umiejętności, to ich wymagania wynikają wprost z tego co mówią w grze (punkty biegłości są zawsze podawane w nawiasach i jak ich nie ma, to wystarczy mieć tylko poziom eksperta) i są spójne.

Permalink

Byc moze bo jak potrzeba najwyzszego stopnia awansu to zawsze 4. Natomiast gdy nic nie trzeba to w magiach 12. Gdy wymaga pierwszego awansu to jest zawsze 8-10. Z czego wynika ze to celowe. Jak mowilem punktow jest zatem duzo wiecej niz potrzeba do rozwoju wszystkiego zatem mozna opracowac swoj system.
Te wymogi raczej powinny byc punktowe zeby gracz wybieral co chce rozwijac. Tak to niektore starczy punkty i mozna od razu inne trzeba czekac. Chyba ze wiesz co jest wymagane i wiesz jak to zrobic. Tylko ze to sztuczne bo jako poczatkujaca druzyna Gramy tak jakbysmy juz wszystko wiedzieli i od razu idziemy gdzie trzeba. To sztuczne.

Permalink

Łuk wymaga najwyższego awansu i 8 punktów. Ja bym raczej powiedział, że bronie wymagają 8 punktów, pancerze 10, magie 12, a różne 7. Z wyjątkiem tych, które wymagają 4.

Akurat brak warunków dodatkowych przy niektórych umiejętnościach mi nie przeszkadzał. Raczej mnie zastanawiało honorowanie tytułów honorowych, do czego już czuję się przekonany, że tak powinno być. Natomiast co do odpuszczenia punktów, mam jeszcze wątpliwości, zobaczę grając, czy mnie nauczyciele przekonają i czy wydawać te dodatkowe 26, 45 lub 68 punktów.

Cóż, co kontynent, to obyczaj, na Enroth mają odwrotną kolejność zadań promocyjnych paladyna (ciekawe, jak złoczyńców szkolą), oddziały w armii ulepszają przez wymianę pancerzy i broni, bez wyrastania dodatkowych kończyn czy głów albo barwienia piór, a mistrzostwa umiejętności różnią się wymaganiami innymi niż profesja i jej ranga.

Permalink

Gry sie rozwijaly. Enroth jeszcze jest malo roznorodny. Erathia bardziej i rekord w moim ulubionym Jadame! Tam to na ras!!!
Polecam genialny mod:
https://www.celestialheavens.com/forum/10/17131
Poprawil caly system umiejetnosci. Tego mi brakowalo! Sam poptrze czy by na jego skryptach nie zrobic super systemu.
Nasza dyskuja powinna byc wydzielona z pytań do nowego tematu. System umiejetnosci MM6. Bo to co innego niz jakies pytania.