Imperium

Behemoth`s Lair

Pytania i problemy

Permalink

Siema,

chciałbym wrócić do Hoty i pobrałem sobie execa z Jaskini. Przed odpaleniem z ostrożności przepuściłem instalkę przez VirusTotal (stronka z silnikami antywirusowymi, skanuje pliki) i niestety silnik Comodo znalazł w instalce Hoty malware'a. Czy wiadomo coś o tym? Prawdę mówiąc wolałbym nie uruchamiać pliku zgłoszonego jako zawierający coś złośliwego ;)

Link z którego pobrałem instalkę Hoty:
http://h3.heroes.net.pl/uploaded/download/HotA_1.6.1_setup.exe

Raport VirusTotal (oczywiście każdy może też przeskanować własnoręcznie):
https://www.virustotal.com/gui/file/79f3330e4d47ef0f065fdbe5ccd07b34eceaafb6f7ebe0bc8b2b4a4d83484c23/detection

Dzięki!

Permalink

Wiadomo. HotA częściowo (?) pisana jest w asemblerze a niektóre antywiry nie lubią tego. Bo wirusy też są pisane w asemblerze. Decyzja należy do Ciebie.


Permalink

@ moochador
Przepuściłem Hotę (z tego samego linku co podałeś) przez AVG i Eset (płatne, full wersje). Żadna nie miała z tym problemu. Wierzę, że Tobie coś wyskoczyło, ale nie przejmowałbym się tym tak ;)

Permalink

Sorry za post pod postem, ale mam małego zonka :/
Czy ktoś jeszcze zauważył dziwne liczenie wyników w HotA 1.6.1.? U mnie to było tak, zagrałem sobie mapkę, przeszedłem ją w 542 zdobywając po drodze graala i pokonując wrogów. Miałem 15 miast. Z kalkulatora wyników na stronie powinienem dostać za to 218 pkt x 160% = 348 pkt. Tymczasem HotA jako wynik podstawowy podała mi 174 pkt. i jako wynik końcowy 276 pkt.! No halo, przecież mnożymy razy 160% licząc od wyniku 100% (czyli konika), a nie od 80% (pionka)!
HotA 1.6.1 + najnowszy HD-Mod, bez spolszczenia na Win7. Mam save'y jakby coś ;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27. czerwca, Ostatnio modyfikował: ToWeRH3

Permalink

Kalkulator z naszego działu odnosi się wyłącznie do SoD/wersji Complete.
HotA ma własną formułę.


Permalink

To coś się musiało pozmieniać w nowej wersji. Na pionku teoretycznie najwyższy wynik to 200, a na koniu 250. 200x160%=320, a 250x160%=400. A skoro ja kiedyś na 160% robiłem wyniki po 385pkt, to znaczy że coś musieli pokombinować w punktacji ;)

Permalink

Nie....HotA zmieniła formułę lata temu...


Permalink

Jak bardzo lata temu? ;) Pytam z ciekawości, bo ja poprzedniej wersji 1.5. nie instalowałem, tylko bezpośrednio z 1.4. przerzuciłem się na 1.6.

Permalink

Czesc, jestem kimo i mam pytanie. Da się zrobić by na mapie przyrost stworzeń u mobków na mapie był wiekszy niż 10% na tydzień? Da się to jakoś ustawić? Jeśli tak to chciałbym znać rozwiązanie, bo szukałem ale google niezbyt zwraca wyniki.

Permalink

Nie jest to możliwe z poziomu edytora. Podejrzewam, że taka zmiana byłaby już na poziomie moda, a zatem grzebanie w plikach gry.


Permalink

@Hellburn
@Avatar
A któryś z was kojarzy jak wygląda ta formułka na wynik w hota? Bo kilka mapek już zagrałem w 1.6.1 i coraz to mniej ogarniam, jak te wyniki są liczone.

Permalink

Dokładna formuła nigdy nie została podana. W dokumentacji można znaleźć jedynie, że:

The way of map winning score calculation was changed. Now it is harder to get higher ranks.
- The map difficulty (which is set by the map creator) now gives additional points: from 0 (easy) to 40 (impossible). Building the grail and defeating all enemies give only 5 points each (instead of 25 in SoD).
All random maps have normal difficulty, so the maximum possible score on them is 440 (430 without the grail) (counting x2 on 200% difficulty).
- The day count penalty was changed. The minimum day count is now calculated depending on map size and the number of capturable towns. Victory within this number of days is considered perfect and gets no penalty. Each day after this adds 2 points to the penalty up to 50 points (x2 on 200%). Original game penalty is also used (but its effect is much less).
- The number of towns only influences the maximum game length without penalty. For example, if you've captured only 50% of the towns by the end of the game, then the map size is considered to be 2 times less. So the penalty starts earlier. On small map sizes the penalty may start from the first day. In this case, a score of 500 is impossible (but it's impossible on all maps except ones with "impossible" difficulty anyway).
- 500 is now Azure Dragon rank. Archangel now requires a lower score.
- In general, to get a higher score you should do the same things as before: win as soon as possible, and capture as many towns as possible. The grail also gives a bonus. But now it is much harder to get the highest ranks.


Permalink

Ok, dzięki za cytat ;)
Ogólnie spoko zmiany, podoba mi się zwłaszcza ta z ilością dni na wykonanie misji zależne od rozmiaru mapy (w sod to było niesprawiedliwe, bo XL nie da się przejść w tym samym czasie co S) i stopnia trudności.
Mogli by za to zamienić bonus za pokonanie wrogów, na bonus za wypełnienie celu misji (i w sod i hota to jest niesprawiedliwe, że jeśli misja polega na przetransportowaniu art albo pokonaniu konkretnego bohatera, to chyba to się liczy a nie fakt czy po drodze posiekałem wszystkich wkoło).
Fascynuje mnie tylko, jak wyliczają optymalną ilość dni na wygranie mapy i ile to dokładnie wynosi w pkt.

Permalink

Cześć, mam problem z pobraniem HD moda z oficjalnej strony, zarówno na Chrome, jak i Firefoxie.

Obie przeglądarki wyświetlają taką informację: http://prntscr.com/twau0g
Po kliknięciu "zachowaj" (na obu przeglądarkach) wystepuje komunikat "Błąd sieci": http://prntscr.com/twauic
Po naciśnięciu "Wznów" również nic się nie dzieje. Raz Chrome się zwiesił. Próbowałem wyłączać wszystkie rozszerzenia, dalej nic.

Z góry dzięki za pomoc!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8. sierpnia, Ostatnio modyfikował: tartras

Permalink

Wyłącz antywirusa -> pobierz -> włącz antywirusa.


Permalink

Hellburn

Wyłącz antywirusa -> pobierz -> włącz antywirusa.

Tak myślałem, że to antywirus, wyklikane - musiałem dodać stronę do wyjątków w Esecie, wyłączenie antywira nie wystarczało.
Dzięki za pomoc.

Permalink

Pytanie może głupie, ale ponoć kto pyta nie błądzi ;)
Czy HD-Mod zawiera w sobie wszystkie te same bugfixy, które wprowadził patch 3.3 Hellburna? Innymi słowy, instaluję herosy i od razu HD-Mod? Czy może najpierw herosy, potem patch 3.3, a na końcu dopiero HD-Mod?
Pytam, bo czasem mi wyskakują różne bugi w grze i się zastanawiam, czy aby nie pominąłem przy instalacji patcha 3.3.

Permalink

HDmod nie zawiera tych poprawek, ale HotA już tak.


Permalink

@Hellburn,
Napisałem Ci wcześniej pw. Czyli rozumiem, że ten bug (który Ci tam opisałem) wynika z pominięcia patch 3.3. podczas instalacji i powinien zniknąć, jeśli go doinstaluję?
I tu od razu pytanie: czy wystarczy teraz ściągnąć patch i wgrać do tego co mam? czy mam odinstalować herołsy i instalować od nowa po kolei: herosy - patch - hdmod?