Imperium

Behemoth`s Lair

Pomysł na własnego Heroesa ileś ???

Które miasto Heroesa ??? jest najsilniejsze według ciebie

  • Necropolis
  • Colector
  • Assylum
  • Cavern
  • Stronghold
  • Ul
  • Inferno
  • Gehenna
  • Metropolis
  • Oasis
  • Preserve
  • Biom
  • Reef
  • Abysal
  • Kazamanty
  • Pyramid
  • University
  • Paradise
  • Haven
  • Glacier
  • Forge
  • Nexus
  • Bounty1
  • Bounty2
Permalink

Miałem sen o Heroes XII
I generalnie mówią o tym jak w Ashanie zapanowuje demokracja.

Wróćmy do heroes X Two times more
Kampania Bounty
1 sc. a) Io na Ganimedesie
Prolog
Na Io wyeluowała nowa rasa, aby iść w kosmos najpierw musi pokonać stwory roju.
Rasa ma żółty kolor skóry
Sc. Mamy 3 Bounty2 i mamy pokonać Stwory z Ulu.
b) Europa na Callisto
W europie wyelulowała nowa rasa, problemem są głębinowe elfy podwodą Europy.
Trzeba ich jakoś wyeliminować.
Rasa ma różowy kolor skóry
Epilog 2 nowe rasy odkrywają inne planety obydwoje postanawiają dostać się na
Tytan
2 sc. a) Io na Tytanie
Rasa Io ląduje na Tytanie tam musi pokonać tamtejsze siły Imperium i Ula
b) Europa na Tytanie
Rasa Euroni ląduje na Tytanie tam musi pokonać siły Imperium i Ula
3 sc.
a) Io na Marsie
Rasa Io ląduje na Marsie tam musi pokonać siły Demonów i Technian (demony
można przekonać do sojuszu)
b) Europa na Marsie
Rasa Euroni ląduje na Marsie tam musi pokonać demony i tehchnian (technianie
mogą stworzyć sojusz z Euronami)
4 sc.
Rasa Io i Euroni lądują na Ziemi tam tworzą sojusze
a) Io z Radiaidami opanowują ciepły rejon planety
b) Euroni i Kryonidzi opanowują zimne rejony Ziemi
5 sc. Aby pokonać nowe rasy Impeium tworzy czarną dziurę
Io i Europa wpada w czarną dziurę
a) Io przechodzi czarną dziurę, musimy pokonać solarian i
żywiołaki światła
b) Europa przechodzi czarna dziurę, musimy pokonać duchy i żywiołaki
cienia
6 sc. Wyścigi Lego
W kosmosie odbywają się zawody jednymi z nich jest wyścig przez xalax
Gramy Rocetem Racerem i musimy zająć pierwsze miejsce w wyścigu.
Dobrze jest wykorzystać umiejętności do zestrzelenia przeciwników
w grze jest 7 graczy (bez rocketa 6).
7. Enerzaurs
Tajemniczy dr. zaur postanawia wypróbować nowe ulepszone dinozaury
zwane enerzaur. Aby to zrobić daje je na planete Toa.
Tylko od nas zależy czy pokonamy roślinne stworzenia planety toa,
czy też one wygrają z nami.
Jeśli wygramy zaczyna się jesień
Jeśli przegramy zawsze jest wiosna
8 sc. Axeoth
Przywódca Axeoth Mysterio Magnificent chcę mieć potomka w tym
celu odnajduje dla żony klepsydrę czasu.
Dzięki niej rodzi dziecko
Wcielamy się w siły Bounty1 i Bounty 2.
I mamy dojść do klepsydry zanim zrobi to gavin.
Jeśli się spóźnimy przegrywamy
Jeśli zrobi to pierwsze bounty2
a) Klepsydra czasu rodzi syna (Gavina Mangusa)
wygrywa Slaneesh
Jeśli zrobi to pierwsze bounty1
sc. b) Klepsydra czasu rodzi córkę (Kyou)
wygrywa Wnęka wymiarów

Permalink

Następna kampania
Kampania Cavern i Assylum
1 sc. Podziemne Miasto
Prolog: Grupa kosmitów ląduje na seledynowej planecie.
Sc. Na nieznaną planetę przybywa grupa skalnych górników i rozpoczyna przekopywanie podziemia.
Mamy 2 miasta którymi mamy odkryć cud aby przekopać całe podziemia. Po drodze zbudujemy jeszcze
dwa miasta i będziemy musieli pokonać żywiołaki i robale. Wszystkie miasta to Cavern
Epilog: Profesor otrzymuje tytuł patrona gildii górniczej po jej największym sukcesie.
2 sc. Planeta Smoka
Prolog: Tajemniczy Starożytni skrzyżowali Ptaka z Dinozaurem. Powstał Smok.
Niestety wymknął się spod kontroli. Naukowcy uciekli zostawiając mutageny fioletowe po sobie.
Stworzenia zaczęły mutować i być groźne dla Smoków.
Sc. Gramy Fafnirem starożytnym ojcem smoków. Naszym zadaniem będzie zdobyć cud aby przez niego
opanować wszystkie stwory na mapie. Kiedy to zrobimy pozostaje zdobyć zasoby na armię smoków
zwiadowców którzy polecą w kosmos. Niestety wkrótce okazuje się że tzw. Cutlunu postanowiły
sprawdzić co jest na planecie smoków. Nieporozumienie po lądowaniu do prowadziło
do wojny z nimi. Musimy pokonać Cutlunu. Mamy 4 miasta Assylum
Epilog: Smoki znajdują tajemniczą wiedzę po starożytnych i dzięki niej palą Cutlunu.
3 sc. Smok pierwszy kontakt
Prolog: Smoki zwiadowcy odkryli inteligentne życie na Ziemi. Smoki po doświadczeniu z Cutlunu.
Wysłali silną armię pod dowództwem Vendrala. Smoki zostają nie mile ostrzelani przez
łuczników rycerzy.
Sc. Smoki Vendrala palą miasta Rycerzy i Magów. Mamy 1 miasto Assylum. I musimy zdobyć
wszystkie miasta wroga. 3 Miasta Rycerzy i Magów (nie mają smoczych jedn. - te dochodzą po
podbiciu). Mamy chatkę proroka która okazuje się pułapką. Jeden z smoków otrzymuje ranę. Elfka leczy go i
tak trafiają Elfy do Assylum.
Epilog: Lądują Autoboty i Golemy żeby wyprzeć Smoka z Ziemi.
4 sc. Księżycowe elfy
Prolog: Smoki wycofują się na planetę Smoków. Tymczasem elfy z assylum zostają wyrzutkami zdrajcami Ziemi.
Ukrywają się aż do II wojny światowej kiedy Naziści obiecują im pomóc w zamian za sekret nieśmiertelności.
Sc. Mamy miasto Assylum tylko z elfami, oraz miasto Metropolis w Niemcach. Naszym zadaniem jest
uzbierać paliwo na dostanie się na księżyc i dotrwać do tego. Z zachodu atakują nas Preserve z cudem Hollywood
(USA). A z wschodu Kazamanty (Rosja).
Epilog: Budujemy bazę na księżycu. Nie wszyscy się zmieścili dlatego tworzymy też bazę pod ziemią.
Na koniec pokazują jak Mroczne elfy zrywają flagę USA z księżyca (po lądowaniu kilku kosmonautów).
Potem Raelag przekazuje flagę mrocznych elfów innym czarownikom i powierza ją na wieży
w Seattle (Ameryka zostaje oflagowana).
5 sc. Koniec Furii
Prolog: Okazuje się że znajduje się w kosmosie planeta gdzie jest życie zwie się Furia.
Mroczne elfy udają się na nią księżycem. To wykorzystują Lirianie dokując własnym księżycem
na orbicie Ziemi. Księżyc dolatuje do furii. Mroczne elfy są zadowolone że będą mieć swoją planetę.
Sc. Okazuje się że na planecie żyją dinozaury i inne bestie. Trzeba je wybić.
Zaczynamy 2 miastami, jednym assylum drugim cavern. Po drodze wybudujemy jeszcze jedno assylum i jedno
cavern. Nim oflagujemy wszystkie siedliska (takie jest zadanie). Miasto assylum ma same elfy na początku,
dopiero później dochodzą bestie. Ale bez smoków.
Epilog: Tajemniczny Marshal przybywa i niszczy powierzchnie Furi myśląc że zabił wszystkich furian (gdyż
furianin miał jego zabić). Okazuje się że Furianie przeżyli w jądrze planety. I od tamtej pory
zaczęli usilnie poznawać techniki najnowszych broni.
6 sc. Podbicie Ashan
Prolog: Na Furie ląduje sonda Smocza. Smoki pamiętając czyny na Ziemi zawiązują sojusz z Furianami.
I obiecują ziemie na Ashanie najbogatszej w zasoby planecie znanej przez Smoki. Lądujemy na księżycu
Ashan i z 1 miastem Assylum całym. Mamy zejść do podziemia planety żeby wydobyć zasoby.
Sc. Zaczynamy na księżycu następnie tworzymy Cavern pod ziemią i wydobywamy zasoby. Niestety na zasoby są
łakomi złodzieje. Krasnoludy i Elfy (Leśne) lądują 2 księżycami na Ashan i budują miasta.
Musimy ich pokonać. Niestety wojna przyciąga ludzi. Którzy lądują na planecie. Budują Metropolis.
Zajmujemy Kazamanty Krasnoludów i Preserve elfów. Tam obstawiamy swoimi i smokami.
Na dodatek odkrywamy bazę Jaszczurludzi podwodą (Reef). W tamtym czasie Jaszczurludzie zbuntowali się
przeciwko Imperium Smoka. Podbijamy Ludzi i Jaszurludzi. Obstawiając swoimi i smokami.
W ten czas lądują z słońca układu świata Ashan Demony. Budują bazę pod ziemią. Musimy ich pokonać.
Po pokonaniu obstawiamy sowimi i robalosmokami. Zadowoleni świętujemy zwycięstwo.
Epilog: Flota Ludzi Shantiri, Flota Kreatora Kha-Beletha, Flota Cutlunu, I Flota Imperialna Pająkoludzi
leci w stronę Ashanu. Przyszłość jest niepewna.
7 sc. Atak na Mesalie
Prolog: W czasie kiedy Urgash zbuntował się przeciw Ashy małżonki Fafnira. Ląduje flota Shantiri i Cutlunu.
Smoki namierzają źródła flot. I udają się na Kutlat i Mesalie. My zostajemy Mallasą i z Smokami atakujemy
Mesalie. Kutlat atakuje Piekielny Smok.
Sc. Zaczynamy od wdarcia się w teleport Księżyca Mesalii. Zaczynamy w środku księżyca. Mamy wybudować na
nim Assylum. Następnie zawiązujemy sojusz z Cavern Smoczych elfów w podziemiu Mesalii.
Z stamtąd musimy walczyć z Strongholdem Beztwarzowego i Bóstwami Żywiołów (nie mają miast).
Epilog: Przybywa gwiezdna policja i odcina teleport księżycowy Smoki zostają odcięte od posiłków idą
spać w podziemiach czekając na powrót przywódcy. Mallasa ostrzeżona przez wróżkę odlatuję do Ashan.
Tam się okazuje że Mroczne elfy uzbroiły się w zbroję i służą Elrathowi, Mallasa najmuje Bezimiennych
żeby zaatakować Elratha (smoka).
8 sc. Smoczy Faraon
Prolog: Flota Pająkoludzi po przebraniu się za nieumarłych znalazła kryształ zaćmienia powodujący że
demony mogą wylądować na Ashan. Wielka ilość demonów ląduje na Ashan. Fafnir wie że Ashan wkrótce zostanie
zniszczone. Tworzy więc Światostatek i udaje się na sen w nim. Pilot statku Smoczy Faraon nadzoruje
lądowanie na Mesalii.
Sc. Smoczy Faraon wybudza Smoki. Zakładają 2 miasta jedno Asssylum Fafnira i 2 Stronghold Smoczego Faraona.
Wkrótce rozpoczynają wojnę. Podczas wojny przejmują Preserve za pomocą Magicznych Smoków i udają się
w podziemia. Ponadto przejmują Haven za pomocą błękitnych Smoków. Mapa więc obejmuje poza powierzchnią
również podziemia i niebo.
Epilog: Wreszcie siły Metropolii ludzi i Pulsarian atakują Smoki, Smoki uciekają do podziemi gdzie
usypiają czekając na powrót Mrocznych elfów które wtedy atakują Ziemie.
9 sc. Założenie Nighonu
Prolog: Smocze elfy odkrywają niezamieszkały kontynent zwany przez nich Nighonem. Tam rozpoczynają
przekopywanie ich podziemia. Zakładamy miasto Cavern. Następnie budzimy Smoki.
Kiedy obudzimy Fafnira rozpoczynamy atak na powierzchnie. Następnie udajemy się za morze do Antagarichu.
Tam zostajemy pokonani przez flotę Tytanów.
Epilog: Królowa Nighonu ginie. Fafnir ucieka do głębszych podziemi tam obiecuje że się obudzi jak
ktoś pokaże że jest mu równy - wypije fiolkę smoczej krwi.
10 sc. Ucieczka Phynaxian
Prolog: Mroczne elfy zamieszkały Phynaxie, tam żyło im i się dobrze dzięki staltu który ich regenerował.
Niestety nadeszło rozliczenie. I świat miał być zniszczony. Mroczne elfy muszą uciec do jakiegoś nowego
świata.
Sc. Najpierw musimy Raelagiem wyszpiegować w akademii magicznej gdzie można lecieć. Potem trzeba ukraść
statek UFO. I tu następuje rozłam część udaje się do UFO z Raelagiem. A część wieży Annadel że planeta
przeżyję rozliczenie. Wreszcie znajdujemy się na Axeoth (tym wyszpiegowanym świecie).
Tam musimy pokonać Tytanów tamtejszymi Smokami żeby zyskać pewność że nikt im nie poślę bomby atomowej.
Budujemy więc Assylum.
Epilog:
Okazało się że planeta nie wybuchła. I Annadel z swoją grupą dołączyła do elfów leśnych.
Mimo tego wszystko było zalane morzem przez Róg Otchłanni. Elfy postanowiły iść do nowego
królestwa elfów leśnych w axeoth.

Permalink

Kampania Colector i Necropolis
Pustka Żywiołów
1 sc. a) Orodreth i Kikimora
Prolog Nekromanci otwierają portal na planetę Kikimor.
Sc. Udajemy się Orodretem na planetę, tam napotykamy Arachnian, musimy ich opętać po to żeby zdobyć
Kikimorę, Następnie pobieramy krew kikimory, i tworzymy eliksir nekromancji.
W walce pomaga nam Obłok Nicości.
W tym sc. nie ma miast, Orodreth jest mistrzem szkoły niebieskiej nieumarłych i dlatego przyłączą się
do niego każdy nieumarły
Epilog: Oroteth przybywa na ziemie i idzie z czaszką kikimory na lasce.
1 sc. b Kamień filozoficzny
Prolog: Harry Potter czyta książkę o kamieniu filozoficznym podobno można nim zrobić wszystko
Sc. Harry Potter przechodzi przez tunele podziemia hogwartu po drodze pomaga nam 2 bohaterów
Ron i Hermiona. Wreszcie odnajdują kamień, a następnie idą do Dumbledora.
W tym sc. nie ma miast, i nie możemy stracić Harrego,
Ron rzuca pech na jedn., a Hermiona zwiększa 2 razy manę. U Harrego lepiej działają czary bojowe
i błogosławieństwa. Po za tym wszystkich 3 bohaterów nie da się opętać.
Epilog: Harry oddaje kamień Dumbledorowi ten ucieszony przekazuje go elementalistą
2 sc. a) Trujący ognień
Prolog: Marshal przywódca różowej szkoły od dawna chciał stać się nieśmiertelny, nie tak jak
słudzy Orodretha, chciał zachować ludzką postać. I wtedy w delfach wyrocznia mu powiedziała
że wieczność zapewnią mu mroczne elfy. Wyrusza więc nekrostatkiem na ich planetę Furię.
Sc. Zaczynamy statkiem na orbicie, musimy wylądować, po wylądowaniu mamy rekrutować
nieumarłych za pomocą nekromancji (będą się zwać necromongerami - zamiast szkieletów).
Wreszcie dochodzi do starcia z smokami. Wojny nie da się wygrać, a uzyskujemy tajemnice
mrocznych elfów, jest nim eliksir nieśmiertelności. Marshal kontaktuje się z Hadesem ten
mówi że można by zniszczyć planetę antymaterią. Udajemy się na nową mapę tam mamy
wydobyć 10 000 antymaterii. Potem wysyłamy necro-statek na Furię. Koniec
Uwaga Marshal ma szkołe różową nieumarłych dlatego ma 2 razy większą rekrutację
W sc. na początku nie ma miasta, później jest na księżycu Furi (Necropolis), Nie możemy stracić Marshala
Epilog: Statek wytwarza wybuch antymaterii cała planeta na powierzchni ulega spaleniu.
Smoki i Mroczne elfy chowają się w podziemiach. Marshal mówi że to tak piękne
że trzeba powtórzyć.
2 sc. b) Ognista Miłość
Prolog: Syn Muzy Orfeusz zakochał się w eurydyce. Niestety eurydyka umiera i trafia do zaświatów.
Sc. Orfeusz idzie po nią do Hadesu po drodze śpiewa i pali zaświaty. Wreszcie na koniec
trafiamy do siedziby Hadesa (miasto necropolis) i podbijamy ją. Po drodze pomagają nam
nawigatorie (z colectoru)
Uwaga:
Orfeusz ma szkołę ognia więc jego magia ognia jest 2 razy silniejsza, Nie możemy stracić Orfeusza
Epilog: Orfeusz staje przed Hadesem i rząda Eurydykę. Niestety ta zamieniała się w drzewo
gdyż była potępiona. Orfeusz z rozpaczy się podpala, zostaje kula światła.
Hades daje kulę do drzewa eurydyki wyrasta drugi pień.
3 sc. a) Umbrella
Prolog: Wampiry zostały wybite poprzez całe czasy nowożytne na ziemi, postanowiły się zemścić.
Otóż hitler testował gaz zamieniający ludzi w zombii. Postanawiają uwolnić ten gaz do
atmosfery w USA.
Sc. Wesker twór umbrelli postanawia przejąć nad wirusem kontrolę. Podczas gdy połowa
ameryki zamienia się w zombii. Wesker prowadzi eksperymenty w celu wyhodowania elfów
nocnych. Mamy statki powietrzne i morskie naszym zadaniem jest uratowanie jak
największej ilości ludzi. Po uratowaniu odpowiedniej ilości.
Mamy wybór możemy zagrać Orodrethem i przejąć wszystkie zombii po czym odchodzimy na
ognistą planetę.
Lub
Dostajemy oddział nefrytowych elfów i asystentów i mamy dostać się do bazy wampirów.
Tam po ich pokonaniu zabieramy antywirus, a następnie rozpylamy w powietrzu.
Uwaga Wesker ma czerwoną szkołę nieumarłych więc jego jedn. mają 2 razy więcej pkt. życia,
można go stracić gdyż odradza się w najbliższym statku
Epilog: Nieumarli w panice uciekają do ognistego świata, wirus kamufluje się w psach.
Tymczasem Alis odnajduje bazę i wysadza Weskera. Wesker trafia do bazy gdzie
okazuje się że ma następce, w panice bierze statek i kieruje się na Lirę.
sc 3 b) Ostatnia misja dla Przodków
Prolog Przodkowie kontaktują się z Gundulą córką Boragusa i ostrzegają że wkrótce
szalony naukowiec wampir Władimir chcę stworzyć wampirze żywiołaki. A to oznacza
koniec wolności żywiołaków. Niestety oni nie mogą go pokonać gdyż ten zna potężną
magię. I tylko barbarzyńca z antymagią może pokonać Władimira.
Sc. Mamy wybór możemy grać Gundulą która zamieniona w człowieka ma odporność na
magię i szkołę powietrza (od przodków) 2 razy bardziej działa magia powietrza.
Lub wybrać Władimira który może zamieniać żywiołaki na wampirze.
Na mapie są 3 miasta. 1 Gunduli Stronghold z 1, 3, 4, 5, 6, 7 levelem. 2 Colector - neutralny przy tym dla Gunduli
daję Uzdrawiający kij, Lewitujący znak odrodzenia, żyw. źródlany, chmurowy odświerzacz.
A dla Władimira Stonoga szpiegowska, Stonoga podkopowa, błotny czatownik, lodowy absorber. 3 miasto
- Necropolis z jedn. 1, 2, 3, 4, 5 i 6 level.
Nie możemy stracić Gunduli lub Wałdimira
Epilog: Albo Władimir ginie, albo tworzy Wampirze żywiołaki
4 sc. a) Problemy rodzinne
Prolog: Loki przyszedł na nauki nekromancjii do Hadesa. Tam poznał tajniki i postanawia podbić
Asgard. W tym ceu atakuje Odyna.
Sc. Gramy albo Lokim albo Thorem. Ten kto wygra zastąpi na tronie Odyna gdyż ten jest już stary.
Mamy 2 miasta jedno Lokiego Necropolis z 1, 3, 4, 5 levele, lub miasto Kazamanty z 1 , 2, 3 i 4 level.
Oraz neutralne miasto Colector z 1 bez stonogi, 2, 3, 4 i 5 levelem.
Loki ma żółtą szkołę nieumarłych więc ma 2 razy silniejsze mury miasta, Thor ma 2 razy silniejsze
artefakty.
Obaj bohaterowie wracają w pałacu Odyna (przerobiony garnizon), mogą więc zginąć
Epilog: Przybywa Hell siostra Lokiego i Thora i popiera zwycięzce mianując go królem asgardu.
4 sc. b) Inny Wampir
Prolog: Solarianie już od dawna chcieli pokonać Wampirów, i w tym celu umieszczają duszę Solariana
w matce ugryzionej przez Wampira. Tak rodzi się Blade.
Sc. Gramy Blade który przywołuje niewidzialnych Solarian. I tym sposobem pokonuje Wampiry.
Nie ma miasta, ma szkołę światła - magia światła działa 2 razy lepiej
Nie możemy stracić Blade
Epilog: Blade ucieka na słońce po tym jak Wampiry rozpylają wirusa T w powietrzu.
5 sc. a Ewakuacja na Eden
Prolog: Nieumarli pod rządami wielkiego komputera stworzyli olbrzymi statek który pomieścił
wszystkich obywateli UCS (United Civilian States) przywódca technonieumarłych Ridiculus postanawia
wziąć ludzi na Uran teren Cavernu. Lecz smocze elfy się nie zgadzają.
Od wieków żyją w spokoju bez zagrzybienia nie chcą tej zarazy i siebie. Ridiculis nie wie co
zrobić. W ten czas przybywa Arya z LC (Lirian Civilians) i Generał Fedorovem z ED (Earth Dominum)
i proponują udanie się na Eden należący do Wszechkorporacji. Tam się okazuje że na miejscu
są tajemnicze Morfidy Robale które opanowały transtatki pozostałe po transformerach.
Sc. Gramy Ridiculusem z szkoły zielonej od broni (broń zadaje 2 razy większe obrażenia).
Oraz z Arya i Fedorovem. Na początek mamy tylko olbrzymi statek UCS i flotę Strażników Planetarnych LC.
Okazuje się jeden z profesorów ED został przejęty i opanował Eden. Musimy pokonać Morfidów.
Nie możemy stracić Ridiculusa, pozostali bohaterowie wrócą na statek. Mamy albo pokonać
Morfidy (długie boje), albo wysłać Fedorova do miasta Ul jeśli do niego dojdzie i zginie staje się
Morfidem. Przejmujemy UL, ostatnim przeciwnikiem jest placówka Wszechkorporacji.
W sc. Nie ma miasta, ale statek pozwala na rekrutacje Odnowiciela, Cyborg, Pojazd górniczy, Scorpiodrona i
Necro-statek, po za tym mamy wiele strażników historii (z ED) i Kosmiczne stróże (LC) oraz Krystaliczne
Statki jako pomoc od zaprzyjaźnionych kosmitów. Nasz przeciwnik ma 2 miasta, Colector z 1 i 2 levelem,
oraz Ul z 3 levelem (Tripodem i Predapodem), Profesor zamienia ludzi na przejętych ludzi.
Jak go pokonamy zostaje jeszcze garnizon (placówka wszechkorporacji) z Kosmicznymi Stóżami i Asystentami (jak
mamy Arye to można ich w większości przejąć)
Epilog: Otwiera się brama czasu i wchodzą tajemnicze statki kosmiczne
Sc. 5 b Zdrada Horusa
Prolog: Horus syn Imperatora udaje się do Spaczni miejsca gdzie jest Slaneesh.
Tam ten przemawia do niego że chaos sprawia że żyję. Mgławicą obejmuje cały
kosmos. Jedyną przeszkodą żeby sprawić by wszystko żyło jest Imperator.
Zabij go jak chcesz żyć wiecznie. Horus zabija Imperatora.
Myśli że będzie żyć wiecznie, a tu nagle pojawiają się Necroni i atakują jego odziały.
Już wie że śmierć się po niego upomniała. Musi pokonać Necronów jeśli chcę
żyć wiecznie.
Sc. Mamy Horusa który ma Spaczony Okręt i Bombardier. Ponadto ma miasto Colectror z 1, 2, 3 i 4 levelem
+ 5 level (bez geniuszy) oraz z 6 levelu Architekt Minerałów i Kowal Metalów,
Nasz przeciwnik to Necroni którzy mają miasto Necropolis z 1, 2, 3, 4 i 5 levelem wszystkie zmienione tak
że są metalowe mają też w oddziale Władców Nieumarłych. Musimy ich pokonać żeby nie zginąć.
Horus jest mistrzem magii ziemi ma ją 2 razy silniejszą.
Epilog: Horus niszczy Necronów. I w ten czas na jego planetę przybywa Galctus (olbrzymie tornado)...
6 sc. a Zemsta Sandra
Prolog: Sandro odkrywa że poza Ashanem jest coś więcej w pustce (wbrew temu co mówią smoki), Dolatujemy
do środka Imperium Pulsariańskiego tam Pulsarianie mówią że pomogą nam w pokonaniu Ashan ale pod
warunkiem że zniszczą planetę. Sandro przedstawiając się jako Waygr mówi że najpierw wypada
tam zrobić żniwa. Lecą więc flotą na księżyc Ashan.
Sc. Gramy Waygrem mając miasto Necropolis bez 7 levelu (+ necrostatki) oraz miasto Colector bez 7 levelu
(Zakon Pustki). Nasz sojusznik Inferno ma 2 miasta całe w podziemiu Ashan. Ma dowódce bohatera Kha-Beletha.
Naszym zadaniem jest, wybić wszystko co żyję. Wróg ma 4 graczy w sojuszu - Miasto Preserve bez żywiołaków
(bohater Findan), Miasto Metropolis (bohater Fredya) bez Szturmowców, Miasto Kazamnaty bez Westalek
(bohater Wulfstan), Miasto Assylum bez Koboldów bohater Raelag. I jeden oddzielny gracz który
ma miasto Necropolis i miasto Stronghold. Kiedy pokonamy Arantira jego bohatera gracz ten do nas dojdzie
(jego armia i miasta) do nas. Pozostałych graczy mamy znekromatyzować. Na początek musimy pokonać
na księżycu neutalne jedn. takie jak Smok Paradoksu, Smok Cienia i Gwiezdny Smok. Waygr ma seledynową szkołę
więc wszystkie maszyny i statki są 4 razy silniejsze. Raelag nie da się znekromatyzować ucieknie.
Findan zginie. Freyda wybuchnie światłem. Wulfstan zostanie zawalony kamieniami.
Epilog: Po żniwach widzimy jak statek Pulsarian wysyła Pulsar który zapada się w Ashan powodując zniszczenie
planety - efekt bomby Mesjasz
6 sc. b) Fantastyczna Czwórka vs Dr.Doom
Prolog: Na ziemi kobiety się zrobiły bardzo zepsute moralnie. Bóstwo Śmierci postanawia ich ukarać.
Wysyła Galctusa żeby zjadł Ziemie. Najpierw Srebrny Surfer odnajduje Ziemie.
Sc. Gramy Dr. Doom Technomantą naszym zadaniem będzie dotrzeć do Srebrego Surfera. Od naszego wyboru
zależy co się stanie możemy albo pokonać srebrnego surfera przyjaznymi Upiorami i zostać nowym srebrnym
surferem. Albo zabrać deskę Srebrnego Surfera i wraz z 4 bohaterami z fantastycznej czwórki, pokonać
Galactusa. Przy tym Elastic Man ma żyw. źródlanego i błotnego czatownika, Człowiek Pochodnia ma Cieplinika
i Podsycacza Płomienia, Niewidzialna ma chmurowy odświerzacz, lodowy absorber, Thing ma Architekt Minerałów
i Kowal Metalów. Dr. Doom ma Upiory. Z takimi siłami pokonują Galactusa i Ziemia jest uratowana.
Dr. Doom ma 2 razy większą obronę niż normalnie.
Epilog: Są 2 jeden jak Ziemie zjada Galactus drugi jak pokonują Galactusa
7 sc. a) Władca Azeroth
Prolog: Odkąd ludzie przybyli na Azeroth domagają się rządzić całą planetą. Ich przywódca Arthas postanawia
ją zdobyć. Najpierw musi jednak pokonać Asharę władczynie morza w Azeroth. Aby później zdobyć południowe
kontynenty.
Sc. Mamy do wyboru albo gramy Arthasem mistrzem fioletowej szkoły jest nieustraszony (nie działają mu
umiejętności utraty tury). Lub Asharą mistrzynią magii wody (magia jest 2 razy silniejsza).
Arthas ma na początku 2 necropolis całe, Ashara ma 1 Reef cały i 1 Colector cały. Na mapie są też
neurtralne miasto Stronghold oraz neutralne miasto Metropolis i miasto Ul podwodą (Neutralne).
I wrogi zarówno Arthasowi jak i Asharze miasto Assylum i Preserve należące do jeszcze innego SI.
Aby wygrać trzeba zdobyć wszystkie miasta.
Arthas może zamrażać, a Ashara zalewać.
Epilog Koronacja Arthasa lub Ashary na cesarza Azeroth
7 sc. b) Niebezpieczny Interes
Prolog: Byt obiecał że raz wyręczy św. Mikołaja. W tym celu dał mu 6 mld gotówki. Ale podstępny Mikołaj
powiedział że jeszcze potrzeba żeby zrobił zabawki. Więc Byt zamówił zabawki u korporacji Umbrella.
Zeszedł do ich podwodnej bazy żeby osobiście nadzorować produkcję.
Sc. Możemy wybrać albo gramy Bytem który zwiększa dochody gracza 4 razy. Lub Godzillą która zwiększa
rozmiary Lewiatana o 4 razy. Kościotrupy Byta są fioletowogazowe w środku więc odporne na ogień i truciznę.
Byt ma miasto Necropolis całe, a Godzilla całe Reef. Na mapie jest 1 neutralne miasto Colector.
I to najpewniej od niego zależy wygrana.
Epilog: Widzimy albo jak Godzilla demoluje cały zakład produkcji zabawek Byta. Albo ten zabija rodzinne
Lewiatanów.
8 sc. a) Nieumarła Policja
Prolog: Orodreth postanowił założyć niebieską szkołę odkrywania kto jest zabójcą. W tym celu trzeba
było nauczyć nieumarłych byciem policjantem. Najpierw pogadał z beztwarzowym który
mówi że na jego planecie Kalci dalej nie ma policji, a jest wiele potworów.
Orodreth postanowił wykorzystać okazję. Do Orodretha w tym sc. przyłączają się wszystkie nieumarłe istoty.
Sc. Zaczynamy miastem Necropolis całe, naszym zadaniem jest wybić wszystkie potwory na mapie.
Epilog: Widzimy jak powstaje lotnisko międzyplanetarne na Kalci (nazwa planety z sc.). Kontrolerami
są szkielety o niebieskich oczach. Nieumarli z hogwartu chcą się odgapić się od Orodretha i zakładają
Azkaban więzienie policji nieumarłych.
8 sc. b) Wielki Marsz
Prolog: Po tym jak Nieumarłymi stało się połowa mieszkańców Ameryki. Wielki pochód poszedł
na arktyke. Orodreth stary wiekiem odmówił dowodzenia. Więc ktoś inny z jego szkoły objął dowodzenie.
Tzw. Nocny Król. Nocny Król nowy Orodreth kazał iść na mur jaki prowadzi do powierzchni Nighonu zwanego tam Westreros. Już tylko Jon Snow dzięki kontroli nad smokami może zatrzymać inwazję.
Sc. Gramy albo Królem Nocy albo Jonem Snow. Po stronie Króla Nocy jest armia nieumarłych i upiorów.
A po stronie Jona Snow są krasnoludy. Naszym zadaniem jest zatrzymać Króla Nocy. Jeśli zaś
jest się po stronie Króla Nocy trzeba znaleźć drogę do Hogwartu. Wygrywamy gdy podbijemy Colector
pokonując tamtejsze żywiołaki zrobione dzięki kamieniu filozoficznym. W hogwarcie dołączy się do
nas nieumarła policja. Król Nocy jest z szkoły niebieskiej nieumarłych dlatego powoduje zablokowanie
powrotu do miasta jedn. wroga.
Jon Snow jest mistrzem mrozu więc jego święty ogień zamraża 2 razy bardziej (z miecza),
po za tym dołączą do nas Kapłani i Rycerze z Metropolis.
Epilog: Nieumarli najerzdzają Moskwę. Kiedy jednak ginie pop, zatrzymują się. Przychodzi ich rzecznik
Sandro i przeprasza za zniszczenia nieumarłych, wyjaśniając że nie znano wtedy technik internizacji (zamrożenia
zwłok ożywiającego zmarłego bez skazy wirusa).
Finałowy Koniec
Komputer oblicza ilość pkt. życia żywiołaków i nieumarłych. W zależności od wyniku Pradawny najstarszy bóg
(wygląda jak żywiołak umysłu) gratuluje albo mistrzowi szkoły która zadała najwięcej obrażeń (po podliczeniu),
albo mistrzowi magii żywiołu który zadał najwięcej obrażeń magicznych.
Czyli mamy 14 różnych zakończeń.

Permalink

Kampania Gehenna i Inferno
1 sc. Ifryt buntownik
Prolog: Geniusze żyjące na pierwotnej ziemi używali do robienia pokarmu ognia od - 273 stopni (0 absolutne) do 0 stopni. Wtedy pewien Geniusz o imieniu Ifryt złamał regułę i podgrzał wyżej. Za to został wygnany do lochu pod ziemią.
Wtedy pewien Krwawy elf odwiedził więzienie i mówi że mogę cię uwolnić ale musisz przystać na mój plan.
Krwawy elf zapłacił 1 000 Antymaterii. I wypuścili Ifryta. Razem polecieli na Słońce.
Sc. Zaczynamy z Ifrytem i Krwawym elfem mamy teren na Słońcu naszym zadaniem jest pokonać potwory
Gehenny i tam uzbierać 10 000 mitrilu z kraterów słonecznych.
Mamy miasto Inferno. A do zdobycia są 2 gehenny.
Epilog: Krwawy elf teleportuje się na Ziemie i ustawia bombę magnetyczną ziemia się
zatrzymuje. Jedna strona zostaje w lodzie, druga w ogniu. Geniusze poznają że
ogień (powyżej 0 stopni) też jest dobry. Ifryt przybywa do pobratymców
jako "jaśnie oświecony" propagator rozwoju.
2 sc. Wygnanie Ifrytów
Prolog: Przywódca Geniuszy po początkowym szoki, zabronił stawania się jak Ifryt czerwonym.
Wiele geniuszy go nie posłuchało, zaczęła się wojna domowa. Ifrytów było mniej więc
zaczęli przegrywać. W ten czas Krwawy elf przyjaciel 1 Ifryta. Powiedział
że za 50 % zasobów załatwi nam niewolników demonów które pomogą zbudować
nowe miasta na obcej planecie.
Do wyboru są 4 palnety
Sc. a) Wybieramy Kutlat mamy tam poza gogami (niewolnikami) mamy sojuszników w postaci diabłów.
Wrogiem będą bestie takie jak Piekielne Smoki i stwory z Gehenny. Aby wygrać trzeba ubić wszystkie bestie
Gramy Ifrytem i przywódcą Diabłów i Gogów
b) Wybieramy Draneor mamy tam sojuszników krwawe elfy. Wróg to demony rogate zwane tam demoorkami.
Naszym zadaniem jest wybudować cud Oko ognia w naszym Inferno.
Gramy Ifrytem i przywódcą Krwawych elfów oraz Infernusów
c) wybieramy Korriban mamy tam sojuszników w postaci elfów piekielnych z gehenny.
Naszym zadniem jest oczyścić teren z nieumarłych w pobliżu wielkiej piramidy. Dopiero po
tym możemy przejść misje czyli zbudować Chmury Jahwe
Gramy Ifrytem oraz Lawowym Aniołem i Piekielnym elfem
d) wybieramy Marsa mamy sojuszników w postaci Twórców Zniszczenia z Inferno. A wrogiem
będą przeciwieństwie gdyż nieumarli wypuścili tam wirus G (na który są odporni w przeciwieństwie
do demonów). Aby przejść musimy znaleźć witaminę G i rozpylić w powietrzu.
Gramy Ifrytem oraz Tranzystorem (Decepticon) i Erynią jego żoną.
3 sc. Zniszczenie Mesalii
Kreator zaintrygowany zdobyczami Ifryta. Postanawia sam zdobyć świat.
Niestety żyjąc na Mesalii jako Tarnum tylko taki zna (Ashan jest już po zniszczeniu).
Flota demonów leci na Mesalie.
Sc. Lądujemy w wulkanie i pod ziemią zakładamy Inferno. Naszym zadaniem jest demonizajca
podziemia. Następnie atakuje powierzchnie. Mamy 1 miasta Inferno i 2 Gehenny.
W inferno jest Kreator, w Gehenne jest generał Asmodeusz oraz generał Szatan.
Wróg to 2 SI. Jedna to dobre siły złożone z 1 Metropolis, 1 Preserve, 1 University.
Oraz siły neutralne złożone z 1 Stronghold, 1 Assylum, 1 Necropolis.
Po pokonaniu 1 z tych SI. Dochodzą siły złożone z 1 Reef i 2 Abysalów.
Jak pokonamy SI Reefu i Abysalu to wygrywamy.
Epilog wygranej Z orbity statek demonów wypala planetę i tą zaludniają demony.
Epilog z przegranej Przegraliśmy zalano nas, ginie Asmodeusz, Kreator ucieka
do floty, szatan utyka w enroth gdzie pod postacią Ironfirsta zakłada królestwo rycerzy.
4 sc. Red Skull i Teserakt
Mijają tysiące lat, a tu dzięki technologii komputerowej siły Metropolii z USA pokonują
sojuszników demonów w niemczech. Demony wysyłają specjalnego agenta Red Skulla
żeby odnalazł napęd komputerowy. Red Skull wlatuje w przestrzeń Ziemie nie
co wcześniej bo w I wojnie światowej.
Sc. Red Baron (przezwisko Red Skulla) wlatuje na front I wojny światowej.
Tam niszcząc samoloty brytyjskie zyskuje poważanie u niemców.
Trafia do armii Niemieckiej. Z małej mapy przechodzimy na dużą mapę.
Mamy znaleźć tessrakt przy tym najważniejsza jest psychika jeśli zejdzie do 0.
Przegrywamy i widzimy jak Niemcy torturują Red Skulla. Jeśli utrzymamy
pozytywną psychikę i znajdziemy Tesserakt wygrywamy.
Epilog: Red Skull ściąga maskę kapitanowi ameryce po czym teleportuje się
z tesseraktem na Słońce.
5 sc. Łowca i Jaja zergów
Prolog: Pamiętając Ashan jako kolnie wydobywczą Kreator zakłada podobną na
planecie Char. Okazuje się że znajduje się tam wiele olbrzymich robali
którzy zjadają Gogi (górników). Kreator rozkazuje Chochlikom znaleźć
źródło robali. Okazują się nimi jaja. Wysyła specjalnych wojowników
żeby znaleźli jaja i skończyli z robalobestiami.
Sc. Gramy jednym z łowców o imieniu Łowca 15. Lecimy na Ziemie
i musimy tam znaleźć jaja i je zniszczyć. W misji przeszkadzają
nam grupa krwawych elfów z syriusza oraz policja.
Epilog:
Jeśli przegramy Rycerze odkryją technologie laserową i zaczną atakować
słońce.
Jeśli wygramy planeta Char pozostanie bez robali, i te nie odkryją tajemnicy ziania ogniem.
6 sc. Pogromca i Jaja Jaszczurludzi
Prolog: Smoki się niezwykle rozwinęły stworzyły flotę i nową stolicę Hiigarę (po zniszczeniu
Ashan). Stali się zagrożeniem dla Demonów i ich sojuszników z Imperium Vaygrów.
Demonolodzy przebadali historię smoków i wykryli że pochodzą od jaszczurludzi.
Kreator nakazał zabić jaszczurludzi. Pogromcy rozpoczęli polowanie na ich jaja.
Sc. Gramy Pogromcą bestii, naszym zadaniem jest odnaleźć jaja jaszczurludzi kierowane wprost na
Mesalie. Okazuje się że sprytni jaszczurludzie rzucają swoje jaja na wielu planetach.
Mamy je odnaleźć i zniszczyć. Okazuje się że po drodze będziemy mieć problem z nomadami, faraonem
i jego ludem, oraz z patrolami Niebiańskich elfów.
Epilog:
Jeśli przegramy to Jaszczurludzie się wyklują po czym przywołują flotę Smoków. Smoki wdzierają
się do środka księżyca, i ludzie nie mogą się rodzić. Zaczyna się wojna z smokami.
Jeśli wygramy z strachu przed nami barbarzyńcy dołączą do rycerzy. A będziemy mogli założyć
bazy demonów na Mesalii.
7 sc. Wysłanik przyszłości
Prolog: W dalekiej przyszłości ludziom pozostał tylko metal do obrony, o resztę upomniały się
zwierzoludzie jako ich pomysłodawcy. Ludzie nie mogli tego znieść, dlatego wysłali jedno swoje
dziecko na Ziemie kiedy powstawały legendy o zwierzoludziach.
Sc. Gramy Wyssłanikiem Przyszłości. Ten musi pokonać kilku bohaterów chcących go zabić - gdyż
należą do bractwa cienia któremu zwierzoludzie obiecali władzę nad niewolnikami ludzkimi
kiedy pokonają ludzkich przywódców. W trakcie wędrowania po USA, wyssłanik znany jako
Superman dowiaduje się że przyczyną są książki, a właściwie komiksy. Musi odnaleźć,
okulary prawdy po to żeby móc zmienić prawdę.
epilog: Jeśli nie znajdziemy okularów w przyszłości Decepticony przejmą zwierzęta, i zniszczą
planete-statek ludzi zwany Cybertronem. Dojdzie też do wojny między transformerami.
Jeśli wygramy Ludzie zmienią się w Tytanów i zapanują nad innymi rasami w kosmosie jako
bogowie. Powstaje Federacja Kosmiczna.
8 sc. Ewakułacja Słońca
Prolog:
Mandalorianie w liczbie 150 000 000 000 zaatakowali układ słoneczny. Założyli bazy na
planetach mniejszych. A następnie zaatakowali Słońce. Demony w panice zaczęły uciekać.
Jako dowódca Demonów mamy wybrać na którą planetę się ewakuować.
a) Na Wenus
Aby ją zdobyć Flota musi przebić się przez obronę w chmurach kwasu.
Walczymy więc w niebie wenus. Codziennie nam dochodzą kolejne odziały.
Wygrywamy kiedy dojdziemy do powierzchni która jest przyjazna.
b) Na Ziemie
Aby wygrać musimy przedostać się przez środek planety na powierzchnie.
W tym celu w środku Ziemi zakładamy Ul. Robale nam wiercą aż do powierzchni.
Jeśli dojdziemy do powierzchni wygrywamy.
c) Na Marsa
Aby wygrać musimy wylądować na powierzchni nie jest to trudne gdyż jest tam
baza decepticonów. Problem okazuje się później kiedy atakują
nas Wszechkorporacja, Nieumarli i Humanitarianie z krainy Techno.
Naszym zadaniem będzie dostać się do Olimpu strzeżonego przez Boginie Geniuszkę.
Z niego możemy przekopać tunele pod marsem i go podbić w ten sposób.
Epilog po przegranej
Wybuch planety którą wybraliśmy, nie zdobyto to zniszczono
po wygranej
Hordy Demonów wyłażą na powierzchnie, Konfederacja rozpoczyna zalewanie
planety. Demony ukrywają się w wulkanach. Na planecie powstaje
piekło znane z filozofii religijnej.

Permalink

Kampania Glacier i Haven
Anioł i Diabeł
1 sc. Na pewnym zamrożonym świecie żył Diabeł, diabeł był samotny
i poszukiwał kogoś kto by wypełnił tesknote za czymś (sam nie widział o co chodzi).
Diabeł hodował Owce, które wyjadały śnieg tam gdzie był nierówny (robiły że był idealnie płaski i biały)
W polu Diabła pojawiały się nierówności z powodu kopiącego pod lodem
Sandshrew. Diabeł czasem nawet musiał zasypać stertą ziemi psującą idealny
stan powierzchni (owieczki sobie nie radziły). Wtedy zobaczył jak grupa Greminołajów
ulepiła bałwana. Diabeł stwierdził że chciałby mieć kogoś kto mógłby spędzać z nim
dzień i noc. I w ten czas poszedł nad rzekę. Tam zobaczył wyłaniającą się z rzeki
Pani Mrozu. Zapragnął mieć kogoś podobnego do niej. Zabrał fragment lodowca i
zaczął rzeźbić podobną do niej istotę. Wyrzeźbił z lodu kobietę.
I patrzył na nią chcąc żeby się poruszyła. Wtedy pojawił się Mgielny Duszek
i powiedział że potrzebuję światełka w środku i wtedy ożyje.
Diabeł udał się do pewnego Kosmonida Luminologa który mówił że potrafi ożywić
kobietę za pomocą światełka. Kosmonid włożył światełko do środka
kobiety. Kobieta zamiast ożywić zaczęła się topić.
Zawiedziony Diabeł prawie się załamał gdyby Kosmonid nie powiedział że
poprosi o radę pewnego Elfa Mrozu który wie wszystko (a przynajmniej pamięta dawne czasy cudów)
Elf Mrozu mówi że trzeba włożyć duszę, czyli masę inteligentnego
czegoś (jeszcze nie znano powietrza). Kosmonid poprosił innego
Kosmonida który był Kriomantą aby zamroził powietrze, a on włoży je w światło.
Diabeł wyrzeźbił znowu kobietę tym razem jednak nie podobną aż tak
do pani mrozu (ale za to taką jak sobie wymarzył).
Następnie przybył kryształowy duszek który podarował kryształ który
wciąga uczucia. Doszedł jeszcze Zaczarowany duszek który obdarował kryształ
uczuciem które potrafi ściągnąć dusze. Kosmonid poprzez odkurzacz wypompował
powietrze z światłem na rzeźbę i nagle kobieta zaczęła się poruszać.
Diabeł nazwał Kobietę Aniołem, a ona się uśmiechnęła.
Wkrótce Elf Mrozu powiedział innym elfom o wydarzeniu.
I zaraz przybyło 3 przedstawicieli elfów do Anioła.
Elf ładu przybył z kwadratem który wyświetlał obrazki, Elf Zmierzchu przybył
z słuchawakami z radiem, Śnieżny elf przybył z komunikatrem (telefonem) mówiąc
że gdyby potrzebowała towarzystwa niech powie do niego.
Spóźniony trochę przybył Dziadek Mróz z pudełkiem.
Anioła otworzyła pudełko i widzi brązową figurkę.
Nie wie o co chodzi. Dziadek Mróz powiedział że gdybyś nie miała
co robić włóż do ust. Anioła zdziwiona zostawiła figurkę na szafce.
Zaraz poszła bawić się w lepienie bałwana. Chciała aby
bałwan ożył. Ale nic z tego nie wyszło, zamiast tego bałwan
się roztopił się i ożywiając przybrał postać fioletwego gluta.
Glut mówi zjeedz mnie. Ale Anioła nie wie jak.
Zaraz pojawił się stwór zwany Abra i pokazał i dał jej łyżkę.
Anioła łyżką sprubowała Gluta. Wcześniej pojawił się
Psychostwór który mówi żeby się wstrzymała.
Anioła nie wie co zrobić ale po chwili próbuję.
W tym czasie Lodowy Diabeł ogląda walkę Hitmolee z Hitmonchanem.
Anioła po zjedzeniu gluta zaczyna rosnąć.
I tak mija wiele czasu. W końcu Anioła rośnie.
I spotyka Jynxe. Jynxa mówi że może by poznała jakiegoś elfa.
Aniołej nie bardzo to się podoba.
Ale w końcu próbuję. Zagaduje elfów z ciekawości.
Zaraz jednak wraca do słuchania muzyki.
W tedy Lodowy Diabeł wypytuję się o elfów.
W rozmowach wreszcie pyta się którego by chciała.
Anioła mówi że nie wie. I dopiero po wielu
dniach wkurzona na pytania o elfów mówi że elfa innego.
Do tego czasu pewien obserwator lodowy poprzez promienie
nauczył się zamrażać bałwana. I bałwan przestał się
roztapiać. Myśleli że Anioła się ucieszy.
Ale ona tylko stwierdziła że bałwan nie jest już jej
potrzebny. Mija czas wreszcie Lodowy Diabeł
mówi że znalazł elfa którego nie zna Anioła (innego)
i przychodzi Elf Mrozu. Chwilę przesiadują i
oglądają owieczki. Wtedy Anioła mówi że wszystko jest
tak normalne, i chciała by zrobić coś dziwnego.
Zaraz elf mrozu odpowiada że widział kiedyś latające
owieczki. Zaciekawiona Anioła mówi że chciała by
zobaczyć jak owieczki latają.
Sc. Mamy schwytać wszystkie latające owieczki.
Przeszkadza nam w tym stwory, a duszki pomagają.
Używamy dyplomacji, w tym sc. nikt nie może zginąć (jak
się nie da dołączyć to trzeba zaznaczyć żeby stwory uciekły).
Epilog
Anioła mówi że dobre to owieczki i wszyscy odpalają
fajerwerki na znak zwycienstwa.
2 sc. Lądowanie pierwszych ludzi (na Lirze)
Prolog
Wszechkorporacja poszukuje antymaterii w lodzie,
dla mirindy i fanty. Wreszcie odnajdują Lire
planetę z zamrożoną antymaterią.
Sc. Mamy za zadanie opanować wszystkie źródła antymaterii.
W tym celu tworzymy elfy odporne na mróz z świętego ognia
w środku - niebieskowłose. Gramy 3 miastami Glacier
Epilog
Korporacja zadowolona otwiera dok kosmiczny i rozpoczyna
budowę floty kosmicznej nad lirą.
3 sc. Atak Imperium
Prolog Niejaki Lord Maul odkrył Lirę, wraz z Imperium atakuje
na planetę.
Sc. Mamy zadanie na czas wciągu kilku miesięcy mamy zabrać jak
najwięcej ludzi i zasobów.
Mamy 3 miasta Glacier i 1 Forge na księżycu, aby wygrać trzeba
zabrać minimum 500 mln jedn. i 10 000 000 000 zasobów.
4 sc. Stan wojenny
Prolog
Lądujemy na Ziemi, naszym zadaniem jest opanować kraj zwany Polską.
W tym celu trzeba pokonać wojsko.
Sc. Aby wygrać trzeba uwolnić bohatera krasnoludów Wałęsa.
Wtedy krasnoludy dołączają do nas. W efekcie dość szybko
przejmujemy władzę,
Epilog
Polska staje się pierwszym krajem Lirian Cywilian.
Następnie dochodzi skandynawia, madagaskar, argentyna, indonezja,
japonia, kanada.
5 sc. Powstanie Wszechkorporacji
John Fisher zarobił 5 pentylionów na statkach w ogame.
Postanawia z tychn zarobków sfinansować wszechkorporację.
Aby to zrobić trzeba dostać się na kasjopeie i uzyskać
podpis konsula.
Sc. Pierwsze zadanie to specjalnym agentem mamy znaleźć się
na Ossus. I tam namierzyć kasjopeie.
Drugie zadanie to zaprowadzenie statków przez bkokadę
imperium do kasjopei.
Epilog
Od podpisu powstaje Wszechkorporacja z wszystkich urzędników
poznanych światów przez Republikę.
6 sc. Odkrycie Wymiaru Mrozu
Prolog
Po odkryciu przez Śnieżne elfy z liry Mesalii, okazało się
że jest połączona z wymiarami żywiołów.
Śnieżne elfy interesuje wymiar mrozu.
Więc się tam udają.
Sc. Mamy odkryć całą mapę będącą wymiarem mrozu.
Epilog
Cały lud Śnieżnym Elfów udaje się do wymiaru mrozu.
7 sc.
Prolog
Po przebiegunowaniu Mesalii, część lądów zostaje zalana,
a część zamrożona. Ukrywające się przed powodzią
Śnieżne elfy interesuje Karigor ląd zamrożony i pokryty
lodem.
Sc. Mamy skolonizować cały Karigor, odkryć mapę.
Epilog
Śnieżne elfy odkrywają bazę smoków na Karogorze.
Opanowują ją tworząc pierwszych smoczych jeźdźców.
8 sc. Kult Przodków
Prolog
Zeus przybywa z Tytanami na Mesalie, tam za pomocą
Przodków rozgłasza nową religię jak kult przodków (właściwie
starożytnych).
Sc. Naszym zadaniem jest wznieść 5 miast Haven na mapie.
Dowiesz się że będą nam przeszkadzać siły Assylum.
Epilog
Od tej pory tak jak Zeus obiecał wszyscy idą do Nieba.
9 sc. Sadien i Bóstwa Żywiołów
Prolog
Bóstwa Żywiołów zaczęły coraz bardziej atakować elfy
łamiąc umowę z starożytności.
Przywódczyni Śnieżnych elfów Sadien postanawia pochwycić
Bóstwa Żywiołów.
Po walce z Bóstwem Powietrza Sadien staje się szkieletem
lodowym co daje jej większą odporność na magię umysłu.
Epilog
Sadien łapie Bóstwa i zadowolona udaje się na biegun
gdzie idzie spać.
10 sc. Adelaida i ewakuacja Mesalii
Prolog
Śnieżne elfy dzięki przepowiedni w grze o zniszczeniu Mesalii.
Szukają innej planety. Młoda kapłanka pół-śnieżna pół-smocza elfka
odnajduje świat altee gdzie można żyć bezpiecznie dzięki
zawirowanią mgławicowym. Postanawia tam
zaprowadzić jak najwięcej ludzi.
Sc. Mamy 2 Glaciery i 2 Haveny, żywiołaki się do nas przyłączają.
Ogólnie mówiąc mamy uratować jak najwięcej humanoidów.
Jak się skończą humanoidy na mapie (wszystkie zginą lub zostaną
ewakuowane) kończy się sc.
Epilog
Szczęśliwi ludzie udają się do Alteii, oczywiście nie wszyscy gdyż
część bliska Bracadzie dostaje się do Axeoth.

Permalink

Kampania Nexus i Forge
1 sc. Park Jurajski 1980
Prolog
John Fisher lubił dinozaury więc postanowił je wskrzesić i zrobić
w Parku zwanym Jurarskim.
Sc. Aby zwiększyć odwiedzialność prof. z chin tworzy mithrilowago
dinozaura. Wkrótce dinozaur ucieka z swojego siedliska.
Trzeba go wytropić i zabić bo inaczej zabije turystów.
Zadaniem jest tropić go aż do dojścia do siedliska
Pliozaura. Ten go połyka.
Epilog
Niebawe wybuchają wulkany i dinozaury są zagrożone wyginięciem
2 sc. Teletran i kraina robotów
Prolog z 2100 do 2018
Młody robot chapie wydostaje się z ciała idąc do następnego.
Wędrując dostaje się do bazy wojskowej w kazachstanie, tam
obiecuje wierność armii rosyjskiej.
Sc. Gramy Chapie i prowadzimy odział robotów. Mijają dziesiątki
lat chapie zmienia imię na Grigor II i zastępuje klona Grigora
na stanowisku dowódcy armii rosyjskiej. W końcu atakuje na
chiny, przejmując tamtejsze siedliska (mieszkańcy się dołanczają
mając nadzieje że się ich przeniesie do nowego zdrowego ciała).
Wreszcie odnajdujemy maszynę czasu w chinach i przenosimy
się do początku kariery Grigora żeby go uratować niestety się
nie udaje. Grigor II nie wie co robić. Aż tu nagle pojawia się
u niego Megatron i zaprasza do decepticonów.
Epilog
Grigor II przenosi się do lepszego ciała w postaci transformersa
Błękitnego Smoka. I przyjmuje imię Teletran.
Wkrótce dołanczają do wojska UFAR, tam próbują dla niego
zdobyć Marsa
3 sc. Wielkie Łowy 2050
Prolog
Dinozaury uciekły wzywana jest policja kosmiczna.
Prottosi lądują by złowić dinozaury i z pomocą
Meduz je skamienieć.
Sc. Mamy wyłapać wszystkie dinozaury, nie mogą przy
tym zginąć.
Epilog
Skamieniałe dinozaury stają się atrakcją Zatorlandu.
4 sc. 2100
Prolog
W kosmosie coraz większe cło nakłada Fedracja Handlowa.
Trzeba ją pokonać, lub sterując ją obalić republikę
a) Republika
Gramy Republiką wraz z 4 miastami Nexus na Coruscant mamy pokonać
Federacje Handlową jak się okaże nie wszystkie jednostki
będą dostępne, ale jedi i sith są do wynajęcia.
b) Federacja Handlowa
Gramy Federacją Handlową wraz z 4 miastami Forge na stacji kosmicznej
nad Coruscant mamy obalić rebuplike. Nie wszystkie jedn. są dostępne
Epilog
Jak z historii wiemy Federacja Handlowa została pokonana, a Republika
została obalona. Ogólnie zaczął się czas Imperium.
5 sc. Gwiazda Śmierci 2125
Prolog
Zaczynamy z 1 gwiazdą śmierci która leci na przetestowanie mocy.
Sc. Mamy zbudować jeszcze 2 gwiazdy śmierci.
Powstają w gwiezdnej kuźni, siedlisko koło Rakatan.
Nie możemy stracić Rakatan z 1 miastem Forge.
Epilog
2 Gwiazda śmierci jeszcze lepsza niszczy Alderan, Rebelianci strasznie
się denerwują i postanawiają zniszczyć gwiazdę.
6 sc. Galen ubija Ashe 2150
Prolog
Krasnoludy z Ashan skarzą się na wygnanie z mieszkań przez sługę Ashy
Ivana. Bractwo ciemności zabija Ivana. Wściekłe smoki napadają na krasnoludy.
Te nie wiedząc co robić zwracają się do Imperatora. Imperator wysyła łowcę
bestii Galena Marka żeby zabił przywódce Smoków Ashe.
Sc. Gramy Galenem mamy do dyspozycji 2 miasta Nexus i Forge (bez smoków).
Naszym zadaniem jest zabić Ashe. W zadaniu pomaga nam 2 miasta Glacier Sadien (bez smoków).
Wróg ma 3 Miasta Cavern. Akcja toczy się na Księżycu Ashy.
Epilog
Sadien zamraża Ashe. Galen strzela plazmą i rozbija Ashe.
Imperium Ashy znika, rządy zemsty Duda wydaje serwer Hancookowi i powoduje
zniknięcie Imperium i Republiki.
Galen odlatuje na Ziemie z przeszłości , i jest aż do odrodzenia Imperium dzięki
Darth Vaderowi. Ziemia w 2150 roku zostaje zniszczona przez bombę mesjasz
użytą przez Xel Nagów (dzieci Ashy), Ziemi na chwilę nie ma, a później trwafia
do Federacji Kosmosu.
7 sc. Ratowanie stacji Halo 2200 rok
Prolog
Ktoś w Imperium odkrył że stacje halo mają ubytki energetyczne tak jakby ktoś
się do nich podpiął. Żołnierze zostają wysłani żeby sprawdzić co się
stało.
Sc. Gramy MasterChefem naszym zadaniem jest zbadanie obcych którzy kradną
energie. Wreszcie okazuje się że są to Haloidy.
Po odbiciu halo udajemy się do bazy Haloidów na Lirze.
Tam wpadamy w pułapkę.
Epilog
Wojsko Imperium odzyskuje Master Chefa w zamian za obiecanie ataku na Zergi
które zamieszkują lirę. Tam całe Imperium wpada wojnę z Zergami.
Nikt nie wie dlaczego Haloidy chcą wyeliminować Zergi (ludzie myślą
że dla mięsa).
8 sc. Pojawienie się energów 2250
Prolog
Tajemnicze kule światła zwane Energami przychodzą z innego wszechświata do terenu
Kosmonidów. Mówią że muszą przyśpieszyć ewolucje kosmonidów.
Sc. Wcielamy się w Wielkiego energa. Naszym zadaniem jest przyśpieszyć
ewolucje części kosmonidów do tzw. synapsonidów, sami otaczają się metalem
i stają się Transformerami. Po przejściu mamy z kosmonidami, mamy
kolejną przy cybertronie.
Otóż mamy przekonać Transformery na swoją stronę. Część przechodzi reszta zostaje
w Imperium Vaygra. Transformery dzielą się na Autoboty popierające Energów,
I Decepticony popierające Demonizmy.
9 sc. Proteanie i żniwa metalowe 2300
Prolog Energi tworzą wielkich żniwiarzy po to żeby metalizować całe planety.
Wkrótce zdobywają setki planet. Zdobywają 1/4 galaktyki. Wreszcie czeka ich
sprawdzian, metalizacja ziemi.
Sc. Trzeba pokonać Metropolii żołnierzy żeby dość do Ziemi i dokonać
metalizacji. Dzięki metalizacji Ziemia wytrzyma atak Gwiazdy Śmierci.
Epilog
Po metalizacji ludzie rozumieją że energowie przybyli żeby uratować
jak najwięcej planet przed Gwiazdą Śmierci i Czarną Dziurą (Hadesy wypuszczają
wir antymaterii który znosi magnetyczność Gwiazdy Śmierci).
Ostatnią bronią masowej zagłady zostaje Pulsar.