Imperium

Behemoth`s Lair

Pomysł na własnego Heroesa ileś ???

Które miasto Heroesa ??? jest najsilniejsze według ciebie

  • Necropolis
  • Colector
  • Assylum
  • Cavern
  • Stronghold
  • Ul
  • Inferno
  • Gehenna
  • Metropolis
  • Oasis
  • Preserve
  • Biom
  • Reef
  • Abysal
  • Kazamanty
  • Pyramid
  • University
  • Paradise
  • Haven
  • Glacier
  • Forge
  • Nexus
  • Bounty1
  • Bounty2
Permalink

Aby kontynuować kamp. potrzeba przejść 6 sc. Kamp. Pustynia Przeznaczenia. Także teraz przejdę do
kamp. Góry Nadziei do jego 2 sc. o tytule Smoczy Jeźdźcy odblokowanym po przejściu 3 sc. kampanii Strażnicy Miast.
Prolog: Lektor "Demony po raz kolejny zaatakowały. Ich celem oczywiście stały się w pierwszej
kolejności Niebiańskie miasta. Potrzeba było zorganizować obronę. Siły porządkowe niebiańskich kolonii
nie były przygotowane do walki z tak brutalną siłą. Potrzeba było im wsparcia, nie tylko ze strony
gwiezdnej armii, ale też na miejscu. Wielki mędrzec znany, jako Shalwend postanowił odnaleźć
Lolindira znanego tresera smoków, aby powołał przewidzianą na takie specjalne okazję Smoczą kawalerie.
" Podczas informacji widzimy starcia statków powietrznych nad niebiańskimi miastami,
następnie medytującego lewitującego elfa o białych włosach, po czym widzimy Niebiańskiego elfa w górach
w otoczeniu niebieskich smoków.
Bohaterowie: Sędzia być może przodek, Shalwend - elf o białych włosach lewitujący w pozycji z skrzyżowanymi nogami, bohater klasy Elementalista.
Gra: Rozpoczynamy w Niebiańskim mieście (na jeszcze większej platformie skalnej) z 2 bohaterami oraz armią złożoną z 20 Poszukiwaczy i 5 Mentorów. W mieście możemy ponadto rekrutować jednostki 1 - 3 poziomu oraz Pomocników. Naszym zadaniem będzie dotrzeć do gór gdzie znajduje się Lolindir wraz z jego hodowlą smoków.
Nim to zrobimy nasze miasto będą atakować Diabły, które po zjawieniu się na platformie skalnej będą otwierać
portale, z których wylewać się będą fale Demonów. Portale będzie można zamknąć magią, toteż najlepiej
będzie pozostawić armię w mieście Shalwenda i wysłać samego Sędzię. W czasie misji będziemy mogli przyłączyć do siebie kolejne miasta, aczkolwiek utrzymanie ich może być trudne, a w czasie misji nie możemy utracić żadnego miasta. Ponadto będziemy mogli z pułapu chmur zejść na ląd zamieszkany przez przyjazne jednostki metropolii (z którymi nie można walczyć, ani też się nie przyłączą) tam będziemy mogli zdobyć kolejne zasoby, oraz ekstra doświadczenie, jeśli zabijemy nawiedzające je demony z podziemia. Kiedy wreszcie dojdziemy do Lolindira zamieszkującego placówkę Zakonu Równowagi (wewnątrz gór) ten nas przywita oferując wyszkolenie nowej kawalerii. Aby to zrobić pozostawimy mu naszych Poszukiwaczy. Po odczekaniu tygodnia Lolindir pojawi się, jako armia złożona z niego (czyli bohatera klasy Treser) oraz Smoczych Jeźdźców w ilości pozostawionych Poszukiwaczy. Z taką armią otrzymamy kolejne zadanie, jakim będzie pozostawienie po 2 Smoczych Jeźdźców w pozostałych na mapie miastach Haven. Kiedy to zrobimy sc. kończy się
Epilog: Lektor "Smocza kawaleria porozrzucała swoich przedstawicieli po Niebiańskich koloniach,
wkrótce poprzez portale zaczęły przybywać kolejne smoki, jako nowe wierzchowce dla sił porządkowych kolonii.
Takie wsparcie wydawało się, iż zapewni kolonią bezpieczeństwo poprzez smocze patrole atakujące każdą
próbę Diabłów mającą na celu otworzyć bramę piekielną w niebiańskim mieście." Widzimy to na ekranie.
Również przechwycenie Diabła w powietrzu przez Smoczego jeźdźca.
Koniec sc. 3

Permalink

Przerywnik kampanii
Otóż Symbole frakcji do Heroes X od prostych punktów aż do 11 kotnego miecza
Preserve Błędny Ognik
Biom Nasionko
Bounty1 Piorun Kulisty
Reef Wir Morski
Abysal Fala kolista
Bounty2 znak X
Forge Satelita
Kazamnty Kometa z ogonem
Cavern Świder
University Żarówka
Glacier Czapka Mikołaja
Paradise Eliksir
Haven Skrzydła
Necropolis Czaszka
Colector Kamień dusz (sześciokąt)
Nexus Pylon Protosów (sześciokątny)
Ul Oko Overminda
Assylum Gwiazda Polarna (ośmiokątna)
Stronghold Łuk (dziewięć kątów)
Infenro Pentagram
Gehenna Klepsydra
Metropolis Kielich Graala
Oasis Pistolet (11 kątów)
Pyramid Miecz

Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 31. maja, Ostatnio modyfikował: Paulianin

Permalink

Przejdę do kolejnego sc. kampanii Góry Nadziei sc. 3 o tytule Różdżka 4 wiatrów.
Prolog: Lektor "Nastąpiły kolejne ataki, na Niebiańskie kolonie, tym razem demony użyły broni, która
przygniatała całe kolonie do ziemi niszczą je wraz z powierzchnią. Sytuacja stawała się dramatyczna.
Shalwend na radzie zakonu kosmosu zaproponował ryzykowny krok użycia żywiołów powietrza do zabezpieczenia kolonii. Najpierw jednak trzeba było przejąć nad nim kontrolę. Shalwend podjął się tego zadania twierdząc, że jest w stanie pokonać Auramela i samemu stać się Bóstwem Powietrza. Do tego potrzebował broni, kturaby uwięziła Auramela
Różdżki 4 wiatrów oraz musiał przenieść się w przeszłość przed atakiem demonów, aby móc zdążyć wykonać zadanie na czas. Tak rozpoczął misję, w której udany finał nikt nie wierzył poza nim." Podczas opowiadania
lektora widzimy zniszczenie Niebiańskiej kolonii, Radę członków Zakonu Kosmosu z przemawiającym Shalwendem, pokazanie mu Różdżki 4 wiatrów dziwnej (błękitno-fioletowej różdżki, którą ciągle owiewa świecący wiatr) oraz wejście Shalwenda w wypełnione świetlistymi pierścieniami urządzenie generujące magiczny bąbel. Kończymy na wyjściu z Shalwenda z urządzenia.
Bohaterowie: Shalwend
Gra: Grę rozpoczynały Shalwendem wraz z 10 Mentorami, 10 Żywiołakami Elektryczności oraz 5 Żywiołakami Powietrza. Jesteśmy w Niebiańskim mieście, posiadamy Różdżkę 4 wiatrów (artefakt, który wzmacnia naszą magię powietrza) oraz Czarę kosmicznego ładu (artefakt, który sprowadza Magiczny byt, nawet, jeśli nie jesteśmy Elementalistą, lub znacznie go wzmacnia, jeśli jesteśmy umożliwiając przyzwanie nawet bez posiadania przez gracza miasta).
Czara to miska, wewnątrz której znajduję się coś jakby pustka czy tez miniatura czarnej dziury. Artefakt,
który jak się dowiadujemy ma być potrzebny Shalwendowi do pojedynku z Auramelem. Z takim ekwipunkiem ruszamy do portalu żywiołów (do miasta nie możemy wejść). Po przekroczeniu portalu znajdujemy się w wymiarze powietrza.
Tam czeka nas walka z Żywiołakami Powietrza i Elektryczności, Obłocznikami, Geniuszami oraz niektórymi istotami powiązanymi z Haven, które zapodziały się w tym wymiarze. Zapodziane jednostki mogą do nas dołączyć. Podczas walki będziemy musieli przede wszystkim liczyć na siły Shalwenda, czyli na moc jego artefaktów oraz siłę jego Magicznego bytu. Podczas walki w wymiarze mamy walczyć do skutku, czyli do momentu, w którym zaatakuje nas Auramel. Zanim to nastąpi będziemy widzieć jak teren w wymiarze powietrza zmienia się, a my spontanicznie wraz z armią przenosimy się z jednego miejsca mapy na inny. Zakończenie misji to walka z Auramelem bohaterem klasy Obrońca.
Epilog: Walka Shalwenda z Auramelem, starcie piorunów i wiatru z potężną siłą Magicznego bytu. Podczas walki
widzimy jak Shalwend używa Magicznego bytu do wyssania mocy Auramela, a następnie Różdżką 4 wiatrów
przekazuję ją na siebie. Powoli zmienia się w żywiołaka powietrza i staje się jak Auramel, który znika
ostatecznie wraz z wybuchem Magicznego bytu. Na koniec widzimy jak snop światła wychodzi z miejsca gdzie
zniknął Auramel i słyszymy Lektora, który mówi "Tak oto odeszła dusza Tytana, który od wieków zamieszkiwał
zbiorową świadomość żywiołaków powietrza. Odtąd wymiar powietrza nie będzie już taki jak dawniej"
koniec 3 sc.

Permalink

Możemy kontynuować kamp. jednakże ze względu na fabułę najpierw przejdę do kamp. Inwazja demonów do jej 3 sc. o tytule Argument siły odblokowanym po przejściu 3 sc. kampanii Podziemia Nieumarłych.
Prolog: Lektor "Zniewalając Bóstwo Ognia demony zapanowały nad żywiołem ognia. Wkrótce wykorzystując go do utworzenia wulkanów. Wulkany wybuchły dokładnie tam gdzie znajdowały się kolonie Morskich elfów. A demony tak jak planowały wyeliminowały ich problem. Rozpoczęły się przygotowania do inwazji na powierzchnie. Najpierw jednak trzeba było się uporać z Nieumarłymi, których postanowiono zmusić do współpracy siłą
"Widzimy zniewolone Bóstwo Ognia, wulkan niszczący podwodne miasto, aż wreszcie kamerę przelatującą przez podziemia od siedziby demonów aż do Nekropolii nieumarłych.
Bohaterowie: Zheldru, Kultysta, Ifryt Wersur - bohater klasy Pogromca
Gra: Rozpoczynamy w podziemiach z 3 bohaterami posiadającymi armię złożoną z 20 Ifrytów oraz 10 Diabłów. Na początek posiadamy 3 miasta, w których możemy rekrutować jednostki od 1 - 3 poziomu, Inkuby, Sukuby oraz Żywiołaki Lawy. W około miast będą też się znajdować siedliska innych stworzeń związanych z Inferno oraz parę Arcydiabłów, które do ciebie dołączą. Naszym zadaniem będzie zebranie sił i atak na nieumarłych.
Po drodze przejdziemy przez tereny Mrocznych elfów gdzie spotkamy wrogie podziemne stworzenia,
oraz Mroczne elfy, z którymi jak się okaże będziemy mieć pakt (w efekcie ich odziały będą uciekać
podczas spotkania). Na ziemiach Mrocznych elfów spotkamy też przyłączające się do nas Inkuby oraz po zmianie kształtu z postaci Mrocznych elfów Sukuby i Infernusy zasilające naszą armię. Naszym zadaniem będzie wymuszenie na Nieumarłych zawarcia paktu. W tym celu będziemy musieli wyeliminować połowę sił nieumarłych na mapie i zniszczyć, co najmniej 1/3 ich miast. Po tym scenariusz kończy się.
Epilog: Zheldru stoi wraz z armią Demonów i Ifrytów na wyznaczonym polu tam przylatuję do niego
Gurthlok głównodowodzący armii Nieumarłych. Gurthlok siada z wierzchowca i zasiada na kamieniu ustawionym dla niego. Wkrótce demony ustawiają kulę, z której wyłania się widmo Mallzaka, Gurthlok wyzwala czarny dym, z którego widać zjawę Orodretha. Rozpoczynają się negocjację.
Koniec 3 sc.

Permalink

Po przejściu sc. odblokowujemy sc. 4 kamp. Podziemia Nieumarłych, nadal możemy kontynuować kamp. Więc kolejny sc. kampanii Inwazja Demonów nr 4 o tytule Moc Ojca Smoków
Prolog: Lektor "Demony ustaliły plany dalszego podboju świata przy współpracy z nieumarłymi. Jednym z elementów planu miało być schwytanie i opętanie duszy jednego z Ojców Smoków, potrzebne władcy Nieumarłych Orodrethowi do uzyskania nowej potęgi. Misja miała stać się również powodem do ostatecznego rozwiązania kwestii Mrocznych elfów. Czas, aby tajemnice zostały ujawnione" Widzimy wojska nieumarłych i demonów wkraczające na powierzchnie i przerażonych cywilów w Metropoliach. Następnie widzimy wypchane złotem legowisko Smoków. Na koniec widzimy potajemne spotkanie szpiegów Mrocznych elfów. I jednego z nich, który po wejściu do komnaty patrzy w kulę gdzie widać Transmetalowca.
Bohaterowie: Zheldru, Kultysta
Gra: Grę rozpoczynamy z 1 Siewcą Zagłady oraz 5 Arcydiabłami. Nie posiadamy miasta.
Jak się dowiadujemy rozpoczyna się pacyfikacja Mrocznych elfów. Podczas której mają się albo przyłączyć do armii Demonów pod wodzą Bractwa Cienia, albo zginąć. Podczas misji mamy sojusznika posiadającego jedną Nekropolie. Nie pomoże on jednak za wiele. Pomoc będą stanowić przede wszystkim Demony dołączające się do naszej armii. Walczyć będziemy z podziemnymi stworzeniami, oraz ekspedycją armii Metropolii, która nieoczekiwanie wkroczy utrudniając nam zadanie. Przemierzając ziemie Mrocznych elfów pierwszym celem stanie się odwiedziny bractwa cieni. Tam okażę się, iż przywódca Bractwa Cieni jest Infernusem od dawna manipulującym sytuacją w Podziemiach. Po informacji o czystce w bractwie, eliminującej przeciwników demonów dołącza do nas, jako Gentylion, bohater klasy Łupieżca. Z opisów dowiemy się, że nie jest to jego prawdziwe imię, które nie zostaje ujawnione. Gentylion będzie mieć artefakt Piekielne zwierciadło, dzięki któremu może się zmieniać w dowolną jednostkę humanoidalną i przejąć jej zdolności (w grze jednak artefakt będzie dawał niewykrywalność szpiegów przez wroga - ich misja zawsze skończy się powodzeniem). Po dołączeniu Gentyliona naszym zadaniem będzie dostanie się do siedlisk Czarnych Smoków i schwytanie jednego z Ojców Smoczych, co będzie się wiązało z walką z grupą Czarnych Smoków. Na całe szczęście do walki otrzymamy wsparcie w postaci przybyłej na miejsce dużej armii Demonów. Cała trudność scenariusza będzie, więc polegać na dojściu do siedlisk na czas, gdyż zadanie będzie obarczone limitem czasowym (musimy zdążyć nim smoki uciekną do głębszych podziemi).
Epilog: Widzimy jak Siewca Zagłady rzuca się na wielkiego Czarnego Smoka ten porywa go w powietrze. Widzimy jak Arcydiabły teleportują się raniąc Smoka poprzez przebicie mu skrzydeł. Wreszcie smok pada. Demony związują go kolczastymi prętami i wbijają w okolicach serca czerwony kryształ. W tle widać Siewce Zagłady jak się odbudowuje ze zniszczeń. Kamera pokazuję Zhelduga, który krzyczy "zabrać go do Orodretha !".
Koniec sc. 4

Permalink

Aby kontynuować kampanie Inwazja Demonów potrzeba przejść 4 sc. kampanii Podziemia Nieumarłych, więc teraz 4 sc. tej kampanii o tytule Przygotowanie inwazji odblokowywany po 3 sc. kampanii Inwazja Demonów.
Prolog: Lektor "Atak na Mroczne elfy dał armii Nieumarłych wiele Smoczych kości do wykorzystania.
Armia nieumarłych wzrosła o Kościane Smoki. Orodreth nawiązał nowy sojusz z Demonami w ramach, którego otrzymał w darze opętanego ojca Smoków. Dokonał na nim rytuał nekromancji, podczas którego uwolnił jego duszę w zamian za umysł i kości. Z tych szczątków powołał Drakolisza, który mając umysł Smoka stał się nowym wodzem Kościanych Smoków. Mając takie wsparcie Orodreth rozpoczął nowy atak na powierzchnie tym razem w zachodnich krainach." Widzimy nieumarłych i cmentarzysko smoków. Potem widzimy jak Orodreth rozbija kryształ wbity w Ojca Smoków, jednocześnie wbijając swoją Laskę Nicości. Wkrótce Smok umiera, po czym znów się budzi. Po czym odlatuję w stronę, którą wskazuje mu ręką Orodreth.
Bohaterowie: Upiór Gurthlok, Akolitka Wampirzyca, Drakolisz (bez nazwy, nazwa to po prostu Drakolisz), bohater klasy Oprawca nie może nosić artefaktów.
Gra: Rozpoczynamy w podziemiach z armią złożoną z 3 bohaterami, z 20 Kościanymi Smokami, z 6 Mrocznym jeźdźcami. Podczas misji możemy tracąc Zjawy zamienić nasze Kościane Smoki w Smoki Duchy. Posiadamy 3 miasta w podziemiach, w których będziemy mogli rekrutować jednostki 1 - 5 poziomu oraz Kościane Smoki. Naszym zadaniem będzie dotrzeć do Gór gdzie znajdują się ujęcia rzek dla Metropolii. Tam mamy je zatruć. Najpierw czeka nas jednak przeprawa przez ziemie Metropolii. Co oznacza ciężką walkę. W podziemiach będzie miasto sojusznika - miasto demonów. Ten jednak niewiele nam pomoże gdyż będzie się trzymał podziemia i co najwyżej pomoże w obronie dostępu sił Metropolii do naszych miast. Podczas przeprawy zaatakują nas też siły niebiańskich miast w tym Smoczy Jeźdźcy, których szczątki będą się automatycznie zmieniać w Kościane Smoki, jeśli pokonamy ich Drakoliszem.
Epilog: Lektor "Źródła bieżącej wody zostały zatrute przez nieumarłych, pajęcza zaraza wkrótce zaczęła nawiedzać zachodnie krainy. Orodreth wiedział, że już wszystko gotowe, czas rozpocząć wielki marsz Nieumarłych na powierzchnie." Widzimy zatrucie źródeł, i ścieki napływające do miast.
Widzimy pierwszych zarażonych, a następnie chmary Nieumarłych wychodzących na powierzchnie przez tunele z podziemia.
Koniec sc. 4

Permalink

Przerywnik
Biografia Kha-beletha
Kha-Beleth narodził się jako anioł. Matka Maria i ojciec Collosus (x-man) wychowali go.
Miał 2 braci Michała i Arvala (Rafała). Stąd przypuszczenie że jest archaniołem lucyferem.
W tamtych czasach anioły mogły mieć tylko 2 dzieci. Toteż Beleth jako 3 został oddany pod rozkazy
armii (Maria obiecała że nie zmarnuje go, czyli że pozwolenie na 3 dziecko nie było złą decyzją).
Jako Archanioł umiał latać i walczył w wirtualnej grze Jesus Crusaders. Gra polegała na elimonowaniu
Nieumarłych niejakiego Orodretha. Kończyło się wejściem w jego baze i zestrzeleniem.
Po grze targały go wątpliwości czy było moralne zabijać słabszych i starszych.
W międzyczasie zaginął jego brat Michał (lub Michael). Po odnalezieniu okazało się że porwano go aby
ukryć jego odkrycia w dziedzinie fizyki kwantowej. Otóż na samym najmniejszym rozdrobieniu materii
są czarne dziury które wyssysują antymaterie. Okazało się że kiedy zablokuje się te czarne dziury
prawa fizyki przestają działać i dzieją się dziwne zjawiska (Ziemia jest okryta taką warstwą przez co
nie da się opuścić orbity planety bez odpowiedniej siły ciągu). Beleth kochał 3 kobiety. Były to 3 anielice. Jedna białowłosa, druga rudowłosa i trzecia blond (żółto) włosa. Już miał się ożenić
z białowłosą kiedy pożarł ją smok. Jak wiemy anioły wierzyły w Elratha czyli smoka światła.
Więc właśnie wtedy Beleth odszedł od smoków. Po pierwszej miłości został mu tylko pierścień (znany jako pierścień saurona). Z tego powodu odmówił również Anielicy Elrath ożenku politycznego (żeby połączyć Imperia ludzi Ashanu i Mesalii). Zamiast tego odszedł do wrogów smoków z shantiri.
Tam ożenił się z córką proroka zwaną Eliza Cassan (znaną z Deus Ex Machina). Miał z nią córkę Leanne.
Leanna była piękna więc porwał ją Zeus. Jeden z dawniejszych bogów ludzi. Wtedy Beleth poszedł do
Sheoghu i obiecał zabić Urgasha w zamian za pomoc w uwolnieniu Leanny (zabił również część władców sheogu). Po uwolnieniu Leanna okazało się że umie walczyć gdyż nauczył ją tego Ares. Dlatego podczas nowej wojny z Smokami nazwano ją Panią Panów czyli Sar El. Co wkrótce połączono w Sariel. Sariel szczególnie wytrenowała się w magii mrozu. Toteż wielce się przysłużyła Belethowi prowadzącemu wojnę. Zgodnie z strategią trzeba było smoki pokonać jak najwcześniej. Toteż Beleth z rodziną cofał się coraz bardziej do tyłu. Bracia pomagali mu dalej Michał z Archaniołami przeciwnymi smoką. I Arval z gildią magów i robotami. Do nich doszła rodzinna Sar oraz Issus który poślubił Sar-Tigon zostając Sar-Issusem.
Beleth dzięki zaawansowanej technice nie musiał już liczyć tylko na sithów i ich miecze świetlne ale również mógł stworzyć avatara zwanego Sauron. Tym avaterem atakował wraz z demonami.
W wojnie Ashan zostało wysadzone i wróciło do pierwotnej pustyni (wcześniej Beleth znalazł poparcie orków zostając Khan Belethem w skrócie Kha-Beltehem), a mesalia została podzielona między magów (strona lodu) i ogień demonów (jaszczurludzi z dna oceanu nie dało się pokonać). Z tego względu Beleth stworzył doktrynę kreatora według której najważniejszy jest człowiek, a jaszczury trzeba eliminować. Sariel przemyślała doktrynę podczas wojen z Żywiołakodinozaurami. I stwierdziła że pochwyci Bóstwa Żywiołów tak żeby dinozaury ich nie odkryły. Po pokonaniu została szkieletem z mrozu i zmęczona poszła spać wraz z służącymi ich geniuszami i ostrzem mrozu. Zaraz po tym Kha-Beleth odnalazł swoją armie. Otóż okazało się że przeszli do orków. Przypomniał im przysięgę wierności i zaatakował Gondor (krainę ludzi i elfów światła). Przez rohan został pokonany i uciekł w przeszłośći. Tam udał się do Piekła tak nazywanej bazy Decepticonów (rodzaj transformerów), tam uzbierał armię z martwych transformerów. I rozpoczął atak na cybertron żeby przejąć wszystkie
transformery. Niestety smoki wysłały swojego agenta Megatrona który zabił Kha-Beletha znanego w cybertronie jako Starscream. Po śmierci obudził się jako dziecko rodzinny gryphonheart w czasach gdy jeszcze nie było rycerzy tylko barbarzyńcy gdzieś w Saharii gdzie niedawno barbarzyńcy wyparli demony. Tam jako Tarnum modlił się do przodków. Wkrótce jednak odstąpił od tego i na własną rękę
jako król barbarzyńców zaatakował ziemie północne. Tam odkrył że jednak rycerze jeszcze istnieją i pokonał ich. Niestety na koniec w walce z Rionem gryphonheartem z własnej rodzinny zginął. Po śmierci wylądował w sali przodków. Tam powiedzieli mu że musi odpokutować swoje grzechy.
Po pierwsze musi odbić od demonów duszę ojca Alison Gryphonheart jego siostry. Aby to zrobić
musi pokonać swojego największego zwollenika Sandro. Następnie dowódce demonów deeziliska.
Tam odkrył że pojawił się inny Kreator (Kha-Beleth) i ożenił się z Elrath która urodziła mu bóstwa żywiołów. Zrozumiał że ktoś się pod niego podszył. Dlatego poszedł do wymiarów żywiołów i pokonał tamtejsze bóstwa (pomagały mu siły magów Gavina Mangusa). Potem szukał planety demonów.
Aby ją znaleźć potrzebował spotkania z drzewem życia (wtedy wszechświat wyglądał jak 10-kątne drzewo - czyli drzewo życia). Jeden (z 3) przodków zdradził go zatruwając drzewo. Na szczęście Tarnum go uleczył i odnalazł drogę do planety demonów. Tam pokonał demony dzięki pomocy sizzika chochlika przewodnika po ognistym księżycu (demony mieszkały na księżycu). Po powrocie okazało się jeden z barbarzyńskich ludów zwany Gnollami cierpi ludzi niegodziwego króla z rodu gryphonheart. Tarnum więc pokonał króla i założył nowy kraj zwany Tatalią (później opanowany przez jaszczurludzi tralloska). Potem znudzony barbarzyńcami postanowił udać się do istot smoczych by się z nimi zaprzyjaźnić (byli wrogami demonów). Tak z krainy smoków (nighonu) udał się do krainy
elfów (Avlee) tam pozostał tak długo aż niejaka Mutare chciała wykorzystać smoki do podboju świata (na dodatek zaprzyjaźniła się z demonami). Po jej pokonaniu Tarnum przypomniał sobie o Rozliczeniu
i chciał nie dopuścić do niego. Musiał więc wybrać czy zabrać miecz mrozu czy ostrze aramgedonu.
Wybrał miecz mrozu, ale zawiódł. Musiał wraz z swoim przybranym synem uciekać do axeoth.
Tam odtworzył lud barbarzyńców i udał się z nim na Ashan aby tam pokonać Kha-Beletha Uzurpatora.
Ten pokonany odpalił bombę i zniszczył ashan. Tarnum zmarł.
Obudził się jako Draco Malfoy na Ziemi. Tam uczył się magii. Kiedy podrósł wyruszył w świat w poszukiwaniu pierścienia władzy (Saurona). Tak dostał się do nowej rodzinny.
Po śmierci z starości (czarownicy jeśli nie podpisali cyrografu z szatanem umierali z starości).
Odkrył że jest Piłakrzem. Tam próbował wygrać zawody żeby zapisać się w historii.
Ostatecznie się jednak zapisał walką z rojem na innej planecie. Po tym został Imperatorem.
Tam dla rozrywki tak zwani Reinkarnatolodzy przedstawili mi że kiedyś był władcą demonów.
Od tamtej pory zaczął jeszcze bardziej się modlić do jezusa i maryi żeby ratować duszę.
Uważał że po śmierci pójdzie do nieba.
Jak się jednak okazało został Pradawnym jednym z najstarszych żywiołaków.
Tam otrzymał książkę zwaną Niebo. Którą wraz z tenisem (drowem) i dobranoc (drowką)
oglądał dzieje wszechświata. Tam najbardziej interesowały go geniusze. Po za tym był ciekawy Tarnuma wcielenia które odkrył w książce. Spotkał się z Tarnumem i chciał go
odwieść od pokonania Bóstw Żywiołów ale to się nie udało. Na dodatek jego żona Pasis.
Jako królowa katarzyna poszła pokonać króla gryphonhearta żeby zakończyć ten ród (przez który
wciąż jest wojna). Wreszcie kiedy przeczytał książkę postanowił się rozpłynąć w kosmosie.
Gdyż już nic nie chciał. Wtedy pojawił się biały obraz i głos bóg nigdy nie umiera wybierz formę.
Pradawny powiedział Geniusz w Niebie.
I tak powstała Istota Kosmosu. Geniusz z Elektrożelu (zielony). Istota pamiętając barbarzyńców
przystał do orków. Tam pokonał wielkiego robala zanieczyszczającego rzekę.
Tak został znów bogiem orków. Niestety niezbyt pasowało mu głupość orków. Dlatego
udał się do żony ELizy. Tam się z nią spotkał i ponownie ożenił. Ona powiedziała mu o niebie.
Że tak naprawdę jest słabe i bez pomocy umrze. Więc udał się do nieba.
Tam służył pokonując Orodretha i Kha-Beletha.
Dzisiaj ma tysiące lat. I czeka na przemianę. Odkrył ciąg wcieleń których jest 11.
On sam jest w 6, a 7 to Lodowatość. Dlatego zafascynowany Orodreathami postanowił że
zostanie Królem Lodu. Tak został Królem Nocy z gry o tron. Ale to nastąpiło po śmierci.
Obecnie jest jeszcze człowiekiem i spełnia swoje marzenia czekając na próbę siły
jako Król Nocy (Orodreth 2)....
cdn.

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 14. czerwca, Ostatnio modyfikował: Paulianin

Permalink

Z okazji Zielonych Świątek Historia Wszechświata
Etap -0 Prolog Etap Przystań (miasto światła)
4600 rok. n.e. Potop
Na początku po tym jak ostatnia kobieta upadła moralnie, ostatni świat zwany edenem zatonął
w dnie wszechświata. Jedynie Solarianie zbudowani z czarnych dziur unosili się nad wodami
wszechświata. Wtedy aby się poznać kobiety świeciły żółtym światłem, a mężczyźni niebieskim.
Ludzie byli na wielkich krążownikach kosmicznych (mandalorianie, klony, szturmowce)
Etap 0 Wstęp Etap Piekło (miasto ognia)
5600 r.n.e., 1000 lat po Potopie
Okazało się że wody oceanu są z benzyny którą żywiły się Solarnie (pili pepsi lub cole). Wkrótce
z oceanu wyłoniły się wyspy. Podwodne stworzenia wyszły na powierzchnie. Były to roślinoludzie
o głowie-drapieżnej roślinny. Ciało kobiety miało ocalić ich od zjedzenia przez demony kobiety
które zostały tu zesłane dla potępienia. Wkrótce na wyspach pojawiły się rośliny pnącza, a nad
tym latał diabeł latający (roślinno-manta). Za demonami żeńskimi pojawiły się kolejne demony.
Najważniejsze okazały się Ifryty (geniusze odżywiające się ogniem). Otóż aby się pożywić podpalili
ocean dna wszechświata i zaczęli zbierać ogień. Z ich powodu wyspy zaczęły rosnąć.
Wkrótce z powodu zwierząt domowych sprowadzonych przez demony przybyły różne dzikie stworzenia.
Wszystkie płonęły ogniem żeby odstraszyć demony (i ifryty). Wkrótce demonolodzy (naukowcy demonów) stwierdziły że za niedługo zabraknie benzyny. Trzeba więc uciekać na inną powierzchnię.
Wysłano ekspedycję lecące w górę. Za zasłoną z siarczanego dymu odkryto Słońce i Księżyc (ognisty jeszcze wtedy). Demony zaczęły więc uciekać na słońce i księżyc.
Zostały nieliczne demony które zmieniły się w czerwonoskóre orki.
Cały ten czas demonami rządzili władcy piekieł (transformery zmieniające się w pociąg, lokomotywę, ciuchcie, kolej).
Etap 0+ Etap Twierdza (Miasto Piasku)
6600 n.e. - 2000 lat po Potopie
Benzyna wyparowała. Demony odeszły. Orki znalazły się na pustyni. Na dodatek Słońce czerwone początkowo po zbliżeniu się stało się żółte i przypiekało. Zaczął się dzień (wcześniej była tylko wieczna noc). Księżyc oddalił się także zniknął z horyzontu. Stworzenia cierpiały upał. Wreszcie jakiś Prorok Faraona (który był robotem pozostałym kontrolnie na Ziemi, reszta transformerów uciekła wraz z demonami), odkrył źródło wody które wkrótce zastąpiło benzynę. Następnie Faraon stwierdził że skoro pod ziemią jest woda, to jest też tam benzyna. Stworzono pierwsze rafinerie benzyny.
I znowu orki mogli pić benzynę. Tymczasem ludzie widząc wielkie połacie lądu wylądowali
statkami na Ziemi. Jak się okazało minęło tak wiele czasu że technika się zepsuła, więc cofnęli się do życia jak barbarzyńcy. Wreszcie pewien bogini zwierząt zwana Bast poprzez Mantykory (latające skorpiolwy) zahaczyła linę o księżyc. Tak nastało zaćmienie i powstała 1 noc.
Wszyscy odetchnęli z ulgą że wreszcie jest chłodniej.
Etap 1 Upłynął Dzień 1 Etap Lochy (Miasto Ciemności)
7600 r.n.e 3000 lat po Potopie
Zaczęła się 2 noc w czasie której ludzie postanowili dostać się na księżyc gdyż psy orków dostawały
furii i atakowały ich. Na księżycu odkryli czarny kosmos z kilkoma planetami. Udali się tam
zakładając kolonie na księżycach planet olbrzymów i na Plutonie. Niestety w owym czasie wszechświat był sześcianem przestrzeni i nie dało się wyjść poza układ słoneczny.
Aż nie odkryto luki w sześcianie. W ten czas wyprawy udały się dalej. Niestety zabłądziły i meldowały o braku paliwa. Sprytni ludzie, potajemnie dostali się do szybów orków i zamienili je w tunele.
Wkrótce zaczęli podkradać benzynę, co więcej zbudowali całe miasta podkradaczy (gdzie domy zwisały z sufitu dla bezpieczeństwa). Odkryto też gadzie siedliska, które tam były po wojnie Beztwarzowego i elfów chaosu z Gadzimi istotami (w czasach 1 dnia). Gady za roślinny chętnie się
przyłączyły. Mroczne elfki (ludzie) zaczęli hodować ogrody. Wkrótce Smoki wygnały orki z
tuneli, i ostatnim problemem zostały Trolle (ludożerne żywiołaki skały).
Wkrótce Mroczne elfy udały się na inne planety takie jak Furia czy Ashan.
Po za tym odcięto line księżyca, i na nim Mroczne elfy odleciały w nieznaną stronę.
Bez Księżyca nastał 2 Dzień.
To właśnie w tamtym okresie 2 Nocy czarnoksiężnicy (naukowcy mrocznych elfów) stworzyli pierwsze organoroboty zwane owadami. Owady zostały wypuszczone na zwiady w wszystkich kierunkach wszechświata. Innymi projektami czarnoksiężników były Smocze elfy (rudowłose elfy z cechami smoków) i Okulusy (czyli co by się stało gdyby człowiek rozwijał się odwrotnie - chaotycznie).
Etap 2 Upłynął Dzień i Noc 1 Etap Xel (miasto chaosu/owadów)
8600 r.n.e. 4000 lat po Potopie
cdn...............

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 10. czerwca, Ostatnio modyfikował: Paulianin

Permalink

Cd. Historia Wszechświata
Etap 2 Upłynął Dzień i Noc 1 Etap Xel (miasto chaosu/owadów)
8600 r.n.e. 4000 lat po Potopie
Owady rozpowszechniły się na wielu planetach. Na jednej z nich pewien smok poprzez psionike zapanował nad nimi (owady mają słabą psychikę i lubią słuchać innych). Nauczył ich polowania
i podziału na grupy w efekcie stali się Zergami Pierowtnymi. Smok już stary był przez nich karmiony
ale się nie ruszał zaczął przypominać Drzewo (Wtedy myśleli że Bóg to drzewo Bug). Przywódca roju z przyszłości Kerrigan przyszła i zabiła Zelusa (Smoka). I tak doprowadziła do tego że Zergi nie powstały. Przynajmniej tak się wydawało. Gdyż niejaki Elf Roju Fenris odtworzył rój na lirze.
Rój przez pewien czas był pod władzą Overminda przez co stał się bardzo silny, gdyż ten przejmował esencje stworzeń (zdolności). Ostatecznie jednak z powodu zakładu boga (tytana) że wszyscy umrą.
Demon obstawił że przeżyją. Overmind przyleciał na Ziemie i poszedł spać na wyspach longshan (gra crysis). Tak wygrał. Ale że bóg jest wszędzie to wszędzie zaczęto niszczyć światy żywe.
Niszczono całe światy Zergów (gra endera). Tymczasem Bogini Xel Naga odeszła od Overminda i postanowiła stworzyć stworzenia nieumarłe. Gdyż one przeżyją zagładę życia w wszechświecie.
Tak powstała rasa Prottosów. Prottosi eksterminowali planety zergów, a nawet swoje dalej niszcząc wszechświat. Do tego doszedł Płonący Legion Sargerasa który niszczył światy tak żeby bóg wygrał.
Przestraszone Zergi przybyły na Ashan jako stworzenia miasta Xel i na Mesalie jako Owadzie bestie.
Wkrótce Shatrini miało nowego przeciwnika poza smokami, Xel. Tymczasem na Mesali nie jaki Barbaria i jego towarzysz Długi stworzyli działo kanapkowe. Przez działo kanapkowe Zergi jadły i przeistaczały się w Mroczne elfy. Inne Mroczne elfy zrozumiały że ich sondy chcą dorównać twórcy.
I że pomimo że odkryli wszystkie planety nadal głupio lecą do ultrafioletowego światła.
Przywódca Imperium Galaktycznego zwany Byt jeszcze lepiej poradził sobie z Zergami.
Otóż kupił za kilka pentylionów jednostek płatniczych pentyliony litrów wody.
Tym zalał cały kosmos. Następnie poprzez zatkanie mikro czarnych dziur na orbicie spowodował powstanie próżni nad lądem. Próżnie wypełniły gazy powstałe z roślin (które sprowadziły się na powierzchnię wraz z pyłkami z ogrodów mrocznych elfek). Tak powstało powietrze. A wody górne zostały oddzielone od dolnych. Zergi pływając w wodzie bez overminda który otwierał portal na inną planetę (czarną dziurę). Zergi dryfowały dziesiątki tysięcy lat w przestrzeni.
Byt uratował 2500 tysiąca światów Imperium przez inwazją owadzich istot.
Ruch obrotowy planet spowodował kolejną 3 Noc. Wkrótce nastał 3 dzień.
Etap 3 Upłynął Dzień i Noc 2 Etap Necropolis (Miasto Pustki Kosmicznej)
9600 r. n. e. 5000 lat po Potopie - 0 rok Wieczystego Pokoju
Wkrótce z powodu zakładu wrogość do życia wzrosła. Nawet ludzie pod wpływem tak zwanych Nekromantów stali się Nieumarłymi i za pomocą broni ciemnej materii niszczyli całe światy. Wcześniej robiąc żniwa śmierci.
Podczas których zabijano władców światów, a resztę zabijano lub rekrutowano jako nieumarłych.
W tym czasie jedna z planet robotycznych Szaraków (zwanych też Zetami) stworzeń Owadzich które ewoluowały do postaci inteligentnej zginęło przez Unicrona. Unicron podobnie jak Galactus pożerał planety wraz z mieszkańcami.
To spowodowało że inny świat Szaraków postanowił służyć bogu tak powstały szaraki niszczące światy i prowadzące żniwa śmierci poprzez opanowywanie świadomości innych ras. Jak się jednak okazało ziemia się obroniła poprzez posłanie wirusa ich statkom (dzień niepodległości film).
Pewna grupa Szaraków pod dowództwem tzw. Hero uciekła na jedną z planet w obrębie Imperium Smoka.
Tymczasem Decepticony (Anioły Transformery) w imię Boga zaczęli gasić gwiazdy tym sposobem dając przewagę Nieumarłym w niszczeniu światów. Wkrótce niemal wszystkie gwiazdy zgasły (słońce obroniły Transformery zwane Autobotami). Kiedy więc obróciła się Ziemia i nastała 4 noc niebo było pozbawione gwiazd.
Tymczasem na lądzie do żniw dołączyły się pierwsze roślinny jadalne, a były to Pająki i Owady. Owady niszczyły życie roślinne, a pająki zwierzęce. Aż do momentu gdyż ktoś odkrył że roślinny jeśli się nie ruszają są Nekrobytami. Tak dano spokój roślinną ale za cenę ich braku ruchu. Tymczasem zwierzęta były dalej tępione.
A Tytani żeby wygrać rzucali Kryształy Śmierci (bomby atomowe) na całe miasta elfów.
Wreszcie niejaki Thanatos fioletowy tytan stwierdził że zginęło 60 % wszechświata. I tym sposobem Bóg wygrał zakład i teraz wszystko jest boga. Demon wiedząc że jeśli tego nie zaakceptuję zginie wraz z pozostałym 40 % to zgodził się na przegraną. Wkrótce zaświtał dzień 4.
Na koniec tego okresu niejacy Xentrosi (obca rasa) przy pomocy swej floty zniszczyła Mesalię. Mesalia wróciła do stanu pierwotnego. Czyli początkowego miasta. I anioły ogłosiły Wieczysty Pokój dowiadując się że bóg wygrał zakład. W owym czasie był to czas pająka. Gdyż wszechświat wyglądał jak pająk. Otóż miał środek galaktykę i osiem nóg z których każda kończyła się w wymiarze żywiołów. 8 wymiarów żywiołów to wymiar: ognia, wody, ziemi, powietrza, mrozu, światła, ciemności i pustki). Żywiołaki wtedy były tzw. żywiołakami wampirzymi i zabijali wszelkie życie pod dowództwem Pradawnych. W tym czasie wielka pajęczyca wraz z Kreatorem (Sauronem) ukradli Silmarilie (gwiazdy Mesalii) także ostatnim ratunkiem było sztuczne słońce.
W tamtym czasie z powodu powszechnej śmierci ludzie wymyślili duchy. Duchy były to nieumarłe postacie tych którzy stracili ciała.
Etap 4 Upłynął Dzień i Noc 3 Etap Conflux (Miasto Żywiołaków lub Powietrza)
10600 r. n.e. 1000 rok od Wieczystego Pokoju
Bóg Najwcześniejszy zwany Pradawnym wiedząc że wszystko zginęło (wygrał ostatecznie zakład - zginął). Ale to nie koniec. Gdyż reinkarnował w postaci Istoty Kosmosu. Jako istota postanowił zrobić coś dobrego. Więc stworzył poprzez zrobienie dziury w rzeczywistości nową gwiazdę. Tak powstało pierwsze słońce (gwiazda polarna). Wkrótce zaczął tworzyć kolejne gwiazdy i naprawił Silmarilie (sztuczne słońce nie było już potrzebne). Do jego zapału dołączyli się czarodzieje Telindor (mistrz czarowania) i Arval (wezyr czarodzieji) stworzyli kilka gwiazd. Tymczasem zainspirowana tym Wszechkorporacja kupiła ostrzał wszechświata który wypalił księżyc. Wkrótce powstała agencja M.O.O.N.s. Ta robiła za antymaterie Księżyce planetą (można tak w Ogame). Tak liczba gwiazd i księżyców rosła. Również żywiołaki stały się dobre.
Zaczęły nawadniać, napowietrzać, naskalniać, nalawować i mrozić planety. Po raz pierwszy powstały planety które były nie lesiste. Cześć z nich terraformowano do lasu. A część zaludniły dobre żywiołaki (nie wampirze).
Równolegle Szaraki rozumiejąc że koniec niszczenia, skrzyżowali się z ludźmi co doprowadziło do powstania Mangowców (szaraków o wyglądzie bohaterów japońskich filmów anime). Wszystkim było dobrze i kwitła miłość między mężczyzną, a kobietą. Dzięki programowi Matrixa liczba planet wzrastała (każdy może założyć swoją planetę). Ale nie wszystko było dobre otóż tak zwane ptaki wyspecjalizowały się w przebijaniu powietrza z którego
jest duch. Z tego względu duchy musiały przejść z postaci niewidzialnej na postać z pary wodnej (parzącej ptaki).
Tak powstali przodkowie którzy odeszli do obłoków i wymiaru powietrza. Duchy przestały straszyć ludzi. A ptaki zaczęły się odżywiać Ważkami - przodkami Smoków. W owym czasie na Mesalii trwała inwazja Nieumarłych Orodretha gdyż ten chciał się przekonać czym jest śmierć. To doprowadziło do 5 nocy.
W czasie której żywiołaki światła uratowały żywych mieszkańców świata. Bóg czyli Istota Kosmosu była z żyjącymi.
Jeśli chodzi o szaraka Hero to na świecie smoków przemienił się w olbrzyma i miał syna Uranosa. Uranos wraz z Tytanami walczył z Smokami o przewodzenie w Imperium draco. Poparli go wszyscy z wyjątkiem Magów (i smoków oczywiście).
Etap 5 Upłynął Dzień i Noc 4 Etap Academy (Miasto Magów i Zimna)
11600 r.n.e. 2000 rok po Wieczystym Pokoju
Bóg stwierdził że stworzy dobre ryby i ptaki. Tak powstał Perłopław małża będąca dobrą rybą. Nic nie czuje i jeszcze daje perłę. W przeciwieństwie do niedobrych ryb wcześniejszych. Również ptaki ulepszono, stworzono Papugę. Ptaka który nie tylko gada do właściciela ale również je nasiona i owoce zamiast polować lub przeszkadzać duchom. Postanowiono też stworzyć nowego ducha który będzie odporny na pustkę kosmosu i nie da się zabić w atmosferze. Tak powstał Geniusz - duch mrozu. Geniusze mieli podobną moc do Istoty kosmosu więc odkąd pojawiły się gwiazdy śmierci. Stację zdolne zniszczyć planetę. Geniusze wciągały wymiar powietrza do planety tworząc gęste chmury uniemożliwiające zestrzelenie planety. Tak powstały pierwsze planety olbrzymy (gazowe).
Nazwane na cześć Bógów Tytanów. W owym czasie Bóg Uranos (Uran) był ojcem Kronosa (Saturna) i dziadkiem Zeusa (Jowisza), Hadesa (Plutona) i Poseidona (Neptuna). Tytani nazywali siebie tak jak zwą się krainy lub planety. Ta epoka skończyła się tym jak to Kronos zabił swojego ojca Uranosa to spowodowało gniew planety olbrzymów. Wypuszczono olbrzymiego potwora Tyfona. I wielu Geniuszy stało się Ifrytami (duchami ognia). Dymy zaćmiły całą ziemie i nastała noc 6.
Etap 6 Upłynął Dzień i Noc 5 Etap Fortiess (Miasto Krasnoludów i Maszyn)
12600 r.n.e. 3000 lat po Wieczystym Pokoju
cdn.................

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 11. czerwca, Ostatnio modyfikował: Paulianin

Permalink

Historia wszechświata cd.
Etap 6 Upłynął Dzień i Noc 5 Etap Fortiess (Miasto Krasnoludów i Maszyn)
12600 r.n.e. 3000 lat po Wieczystym Pokoju
Krasnoludy stworzył Kopanie Wydobywczą. Zebrali zasoby kryształów które posłużyły jako surowce. Tak wszyscy zaczęli pić benzynę z cukrem (cole, pepsi). Poprzez Gwiazdy Śmierci niszczono całe planety na meteory z których wydobywano cukier. Znów zaczęto niszczyć planety. Coraz mniej powstawało nowych (planet). Tymczasem tytani udomowili Nosorożce tworząc bydło. Zaś za kampanii wojennej Mesalian przeciwko Demonom z Kutlat doszło do stworzenia człowieka. Człowiek był bohaterem który nigdy się nie poddał. Czyli Herosem. I podbijał czyniąc sobie ziemie poddaną. Wreszcie podczas inwazji Nieumarłych Orodretha zasłonięto chmurami Silmarilie i tak zaczęła się 7 noc. W owym czasie naprodukowano wiele Golemów (maszyn krystalicznych lub metalowych) które uczestniczyły w wojnie z demonami które pragnęły pokonać anioły. Anioły miały skrzydła co czyniło ich podobnym do gadów. Po przeczytaniu doktryny kreatora zaatakowali anioły. Wreszcie Istota Kosmosu rozwiała chmury i tak nastał dzień 7.
Podczas Wojen Gadzie istoty przetrwały dzięki Telindorowi który zjednoczył podziemia. A wojna Orodretha sprawiła że kapłan o imieniu Sandro stał się Nekromantą i pierwszym człowiekiem.
Gady przywołują Godzille zwaną Lewiatanem by obroniła ich przed demonami. Stwarzają własną bydło zwane Gorgoną (byk z skóra gada), wkrótce ludzie z niej hodują krowę.
Kronos zostaje zabity przez Zeusa który uwalnia z więzienia Poseidona i Hadesa. Wszyscy 3 dzielą Ziemie na 3 krainy, Podziemie Hadesa, Morze Poseidona i Niebo Zeusa. Na lądzie nadal królują elfy. Tytani pochwyceni zostają uwięzieni. Grupie tytanów udaje się statkami kosmicznymi uciec. W tym statkiem-planetą Nibru.
Zeusowi boginie rodzą Herculesa, Aresa i Apollo.
Etap 7 Upłynął Dzień i Noc 6 Etap Sanctuary (Miasto Wodnych stworzeń)
13600 r.n.e. 4000 lat po Wieczystym Pokoju czyli 400 lat po Wielkiej Ciszy
Gwiazda Śmierci zniszczyła Nibru bazę Tytanów, nastała Wielka Cisza. Wkrótce po tym Transformery kupują Silmarile i robią z nich Cybetron. Silmarile zastępuje Słońce stworzone przez Istotę Kosmosu.
Stworzenie zostaje całkiem stworzone żydzi datują to jako początek Ziemi (był to koniec stwarzania). Tytani wznoszą świątynie na cześć tego że wszystko zostało stworzone (i świętują) wraz z ludźmi (magami).
Oficjalnie rządy Mesalii po kampanii Devry (Marida - wodny geniusz) zostają dane parlamentowi podwodnych istot.
Coraz więcej elfów osiada na dnie wszechświata, porzucając niezbyt bezpieczne planety. Kolejne planety niszczą Gwiazdy Śmierci. Podczas wojen z demonami te dają ostrze armagedonu Gelu, on je przykłada do Miecze Mrozu Kilgora i tak wybucha planetę. Po wybuchu nastaję 8 noc. W tym czasie Gwiazda Śmierci detonuję jedną z planet układu Słońca (Sol) - Malonę (Faetona).
Hercules zostaje wygnany z Olimpu (siedziby Zeusa). Wściekły zakłada lud greków. A następnie udaje się do chin. Tam zakłada pierwszą dynastię cesarzy. W Lesie zwanym Eden pewien kosmita z planety Hoova zakochuję się w ziemiance stają się Adamem i Ewą. Od och syna Seta pochodzą żydzi.
Etap 8 Upłynął Dzień i Noc 7 Etap Sylvan (Miasto Leśnych stworzeń)
14600 r.n.e. 1400 lat po Wielkiej Ciszy
Z powodu Czerwonego Meteoru (a może Gwiazdy Śmierci) cywilizacja w Mesali cofa się. Nowa cywilizacja nazywa Mesalię Ziemią. Grecy pod okiem następcy Herculesa - Achillesa atakują Troję. Tymczasem w kosmosie rasa Xentrosów, zmienia dotychczasowe niszczenie światów gwiazdą śmierci, pulsarem (zapada się do jądra niszcząc planetę) lub czarną dziurą (która wsysują ląd planety) na Święto. Odtąd co roku niszczy się planetę. Planet ubywa, a nie dochodzą nowe (koniec ogame). Wszechświat zaczyna się zapadać. Równocześnie okazuje się że powodem rozpadu jest Slaneesh. Bóg chaosu o wyglądzie oka. Pochłania gwiazdy, planety i przestrzeń kosmosu.
Slaneesh z psa tworzy kobietę. Elfkę która podoba się elfom. Wkrótce również ludziom. Niebawem wszystkie rasy z wyjątkiem demonów mają kobietę. Dzięki niej mogą się rozmnażać bez boga (gracza komputerowego który ich tworzy), demony wychodzą z ziemi (nie potrzebują kobiet).
Niejako Arcantos z Atlantydy po tym jak Poseidon zatopił mu ląd rozpoczyna wojnę z wszystkimi bogami (Zeus i jego krewni). Niszczy ich świątynie wraz z bohaterem zwanym Ajax. Do nich dołącza się wiele synów bogów którzy zostali odtrąceni przez bogów. Lud Bogów zwany żydami traci swoje ziemie rozpoczynając tułaczkę.
Etap 9 Upłynął Dzień i Noc 8 Etap Haeven (Miasto Ludzi i światła)
15600 r.n.e. 2400 lat po Wielkiej Ciszy czyli 200 lat p.n.e.
Anubici pokonują Kreatora i pies staje się bogiem. Pies zakłada romulusem cywilizację rzymską. 2200 lat później gracz pokonuje Anubisa stając się bogiem. Graczy pokonali Lekarze. Lekarze pokonał Obcy Nostromo.
W efekcie czego powstała rasa Drowów (zaczynają jako obconostromo-ludziem później są szczurami, a później stają się drowami). Drowy w Azeroth pokonują nawet smoki. W końcu poprzez zbiorowy atak drowa pokonują ich czerwone kule zwane okami saurona. Później pokonuje ich Aragorn. Który obecnie jest bogiem (aż go ktoś pokona). Jeśli chodzi o zwykłych bogów, to od czasu kiedy do Arcantosa dołączył Cratos. Kolejni bogowie ginęli.
Także ostatnim i jedynym bogiem (ideał księdza) został Thor. Thor żył aż do 4400 r.n.e. kiedy to po ślubie stracił moc i umarł ze starości. Wcześniej bóg w 0 r. n.e. zesłał proroka-boga Jezusa żeby odbić rzym, ale rzym go ukrzyżował. Potem prorok był w Indiach i Japonii ale tam nie zdobył zbyt wielu wierzących. Od czasu tzw. muzułmanów proroka Mahometa, wierzących w Jezusa przybywa i stali się tzw. chrześcijanami. Chrześcijanie podzielili się na grupy w 1500 r.n.e, a w 2050 rozpoczęli zasiedlanie Marsa i księżyców układu sol. Wreszcie odlecieli z układu sol i wrócili jako Rebelianci Jima Raynora. Jim jako Jezus władał Ziemią od 2600 do 3000 r.n.e. Potem odleciał wraz z Kerrigan odczarowaną (jako elfem smoczym) w nieznanym kierunku.
Po śmierci Thora ostatni bóg zmarł i wreszcie bóg wygrał zakład z demonem. Demon nie mając już połowy władzy nad wszechświatem, postanowił go zniszczyć. Nakazał Imperium Vaygra (złożonego z Prottosów, Xentrosów, Robotów i Owadzich ras) zniszczyć resztę planet i tak zniszczono wszystkie planety. Eden i Ziemia w 4600 r.n.e zatonęły pod dnem Wszechświata. Przetrwały więc tylko wodne rasy, z demonów Infernusy (jako aquanauci), a z ras aniołów stróżów lewitujące rasy takiej jak geniusze i solarianie.
W 2600 roku stworzono z antymaterii elfa pierwotnego. Ten mógł przyswajając materie (przyklejać do siebie ogień, wodę, ziemię, wiatr, lód). Tak z elfów powstały elfy żywiołów, a później żywiołaki. Żywiołaki powstały więc trochę przed początkiem świata.
Świata którego historia zatoczyła koło.

PS
Ciekawostka
Początkowo po zatonięciu wszechświat miał kształt walca, a potem atomu kiedy powstały pierwsze planety.
Były to 4 planety układu Tauri oraz Eden i Słońce (siedziba demonów).
Ziemia powstała w drugiej kolejności.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12. czerwca, Ostatnio modyfikował: Paulianin

Permalink

Wracam do The Migration
Więc możemy kontynuować kampanie Podziemia Nieumarłych, jeśli przeszliśmy sc. 4 kamp. Inwazja Demonów. Także ten sc. nr 5 kamp. Podziemia Nieumarłych o tytule Żniwa Śmierci
Prolog: Lektor "Orodreth zapewniony przez demonów o zatruciu przez nich niebios, i wywołaniu mroku
na całym świecie przygotowuję się do marszu Nieumarłych na powierzchnie. Tym razem postanawia
osobiście poprowadzić armię. Na drogę zabiera ze sobą swój pamiętnik. A wszystko to po to,
aby wypełnić proroctwo i zanieść go aż mury Arcos królewskiego miasta Ważnych Elfów".
Widzimy wulkany zadymiające atmosferę. Następnie Orodretha na przeciw Bóstwa Śmierci trzymającego
księgę będącą jego pamiętnikiem. Na końcu widzimy wielkie miasto Arcos jeszcze w świetle słońca.
Bohaterowie: Orodreth, Gurthlok, Gwannasi, Akolitka Wampirzyca, Drakolisz
Gra: Rozpoczynamy z 5 bohaterami tym razem bez armii początkowej, ale za to z 5 miastami.
W tym 3 miasta na powierzchni będą mogły rekrutować wszystkie jednostki Nekropolii, a w 2 miastach w
podziemiach wszystkie poza Mrocznymi Jeźdźcami. W podziemiach będziemy mieć sporo Nieumarłych,
którzy do nas dołączą. Ponadto na mapie będzie nasz sojusznik Demony, który tym razem będzie atakować
również powierzchnie. Podczas ataku będziemy walczyć z siłami Metropolii i Haven. Z tymże tylko
Metropolie będziemy mieli podbić i zniszczyć lub zamienić w Nekropolie (do czego będzie potrzeba
obecności Orodretha przez tydzień, co wydłuży scenariusz). Naszym ostatecznym celem będzie podbicie Arcos,
aczkolwiek dostęp do tego miasta będzie zamknięty aż do zniszczenia lub przejęcia połowy Metropolii
na mapie. Podczas misji dowiemy się, iż pamiętnik Orodreth spisywał z "wspomnień" Bóstwa Śmierci i
swoich, oraz że ma być on zakopany w mauzoleum królów elfów światła, aby wypełnić Proroctwo
Bóstwa Śmierci mówiące o końcu ich życia na tym świecie po tym czynie.
Epilog: Widzimy atak Nieumarłych na Arcos. Latające w powietrzu Kościane Smoki walczące z Aniołami.
Wreszcie widzimy Orodretha, który wchodzi do świątyni w Arcos, przez jej bramy nie może przejść Gwannasi,
a i niszczy ona innych Nieumarłych. Tylko Orodreth sam idzie w stronę grobu tam patrzy na księgę.
Scena się kończy.
Koniec sc. 5

Permalink

Aby kontynuować kampanie trzeba przejść sc. 4 kamp. Strażnicy Miast, a więc teraz wrócę do
Kamp. Pustynia Przeznaczenia do jej 6 sc. o tytule Najazd odblokowanym po przejściu 5 sc. kampanii Pustynia Przeznaczenia
Prolog: Lektor "Quaresh uwolnił Faraona, i zdobył potrzebne mu wsparcie. Barbarzyńcy świętowali
kolejne jego zwycięstwo i czekali, na co robić dalej. Pustynia, na którą przybyli nie była obiecująca
krainą do zamieszkania. Mimo iż Faraon podjął się budowy kanałów nawadniających pustynie oraz szybów
z czarna krwią wielu barbarzyńców było niezadowolonych. Quaresh nie mając łączności z
Starożytnymi Smokami samodzielnie postanowił zaryzykować i poprowadzić Hordę wprost do lasów elfów,
po łupy i chwałę." Widzimy Quaresha, który wśród wiwatów idzie wraz z Faraonem. Następnie widzimy
Faraona na tronie, a potem Golemy i wielu Orków pracowników tworzących kanał pod pola i szyb
tryskający czarną krwią orków. Wreszcie widzimy Quaresha prowadzącego armie barbarzyńców poprzez
stęp, na horyzoncie widać las.
Bohaterowie: Quaresh, Derwisz Zakra, Ork Najemnik, Goblin Uldug
Gra: Rozpoczynamy z armią 4 bohaterów bez sił na pustyni gdzie mamy 2 miasta. Ponadto mamy kolejne 3 miasta
na stępie, który graniczy z lasem. Naszym zadaniem będzie atak na krainę leśnych elfów,
zniszczenie miast elfich na mapie oraz zebranie odpowiedniej ilości surowców (jedzenia, złota).
Podczas misji w naszych miastach możemy rekrutować wszystkie jednostki barbarzyńców, a ponadto w
siedliskach jednostki neutralne powiązane z miastem Stronghold. Siły elfów będą szybko wzrastać,
także gracz będzie musiał spieszyć się z zadaniem korzystając z kompletnego nieprzygotowania
elfów na początku walki. Dużą pomocą będzie również znajomość magii ziemi szamanów, co da władzę nad
Żywiołakami Ziemi.
Epilog: Widzimy hordę Barbarzyńców karczujących las i ich bestie (Behemoty) powalające drzewa.
Widzimy jak barbarzyńcy budują nową osadę w mieście. Widzimy wreszcie Szamanów używających magii ziemi
do osuwisk odkrywających bogactwa lasu oraz kontroli Żywiołaków Ziemi pomagających w budowie twierdz.
Quaresh zadowolony prowadzi armię. Na koniec widzimy podchodzącą do niego Zakrę, która mówi
"Nasi Anubici zauważyli coraz większą liczbę elfów ukrytych pod zasłoną. Nie jesteśmy tu mile widziani.
Inni Derwisze podobnie jak ja zaczynają wątpić w to, że ten las da się na stałe skolonizować.
Wodzu może już wystarczy." Quaresh odpowiada "Rozpoczęliśmy najazd, teraz niema już odwrotu.
Nie jesteśmy tchórzami."
Koniec sc. 6 - Koniec Kampanii Pustynia Przeznaczenia

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17. czerwca, Ostatnio modyfikował: Paulianin

Permalink

Przechodząc ten sc. odblokowujemy 6 sc. kamp. Sekrety Lasu przejdę, więc do niego sc. Nasz Las.
Prolog: Lektor "Demony znów zaatakowały, obrońcy lasu korzystając z pomocy Bogów Lasu odpierają ataki.
W czasie, kiedy na zachodzie trwa walką, od południu atakuję horda barbarzyńców zbliżając się coraz
bardziej do magicznego jeziora. Z tego powodu Fingon przekonuję dowódcę Leśnej Straży Camtahaliona,
iż najpierw trzeba powstrzymać barbarzyńców, walkę z Demonami pozostawiając Bogom Lasu i Entom.
Wreszcie kamera rzutuję na Fingona, do którego podchodzi Tancerz Ostrzy i mówi
"Idę z wami, na południe. Może zobaczę Luthien." Fingon odpowiada "Widzę, że nie odwiodę cię od tego zamiaru.
Choć bardziej byś się przydał tutaj."
Bohaterowie: Tancerz Ostrzy, druid Fingon, Camtahalion, Luthien
Gra: Rozpoczynamy z 4 bohaterami i 3 miastami, bez armii. W miastach możemy rekrutować wszystkie jednostki.
Naszym zadaniem będzie oczyścić las z barbarzyńców. Podczas misji dowiemy się, iż przywódcą barbarzyńców
jest niewiarygodny wręcz wojownik Quaresh. Który okaże się naszym głównym przeciwnikiem.
Po tym, więc jak odzyskamy teren należący do lasu (podbijemy mapę) pojawi się wielka armia Quaresha,
który wycofał się w celu kontrataku na stęp. Z tą też armią czeka nas ostatnia bitwa.
Epilog: Widzimy bitwę elfów leśnych i innych stworzeń lasu z barbarzyńcami. Widzimy nadlatujące z
powietrza Kwasowe Smoki i błyskające pojawiając się tu i tam Baśniowe smoki ciskające błyskami mocy.
Widzimy jak barbarzyńcy zaczynają uciekać na boju pozostaje tylko Quaresh i Behemoty, które kolejno padają.
Wreszcie Quaresha oblewa kwas z pyska Smoka i ten zaczyna się roztapiać. Nim jednak siły elfów go
dopadają wylatuję z niego mały złoty pocisk ten jednak zostaje przechwycony przez Baśniowego Smoka.
Na koniec lektor mówi "Tak poległ Bóg Wojny Quaresh. Plemiona barbarzyńców zaprzestały walki i
albo przystały do Faraona albo rozproszyły się po stępie. Elfy powracały do lasu w czasie,
kiedy nad światem zawisły ciemne chmury obwieszczające złe wieści w wojnie z Demonami"
Koniec 6 sc. ostatniego Kampanii Sekrety Lasu

Permalink

Nastęmny sc. może odblokować 4 sc. kamp. Strażnicy Miast pod warunkiem, iż również przeszliśmy sc. 5 kamp.
Podziemia Nieumarłych oraz kampanii Inwazja Demonów, także teraz 5 sc. kamp. Demonów o tytule
Ognie pośród Mroku.
Prolog: Jeden z transmetalowców na statku floty Demonów rozmawia z widmem Mallzaka i
mówi" Generale wkrótce dowodzenie przejmą Siewcy Zagłady. Chcemy, aby inwazja się powiodła w
wystarczającym stopniu aż do przybycia Kreatora." Mallzak odpowiada "Kreator nie powinien tak wcześnie
przybywać na ta planetę. Nie jest jeszcze dostatecznie zniszczona." Tansmetalowiec odpowiada
"Kreator ma zamiar odwiedzić miejsce z dala od pola walki. Postanowił zabrać ze sobą również Panią Piekieł.
Dlatego Mallzaku zajmiesz się przygotowaniem pałacu, a my przejmujemy dowodzenie." potem widzimy
Mallzaka w siedzibie demonów mówiącego do Arcydiabła przy boku "Nasi władcy, ryzykują jakby ta planetą
była już nasza, miejmy nadzieje, że wiedzą, co robią"
Bohaterowie: Zheldru, Kultysta, Ifryt Wersur, Infernus Gentylion (nie jest to jego prawdziwe imię),
bohater klasy Łupieżca
Gra: Rozpoczynamy z 4 bohaterami oraz 5 miastami w podziemiach, w którym posiadamy po 1 Siewcy Zagłady i
5 Arcydiabłów. W każdym z miast (również tych przyszłych) możemy rekrutować jednostki od 1 - 5 poziomu
oraz Diabły. Naszym zadaniem będzie wybudować nowe siedziby demonów na powierzchni. W tym celu będziemy
musieli na miejsce powstającego wulkanu dostarczyć dużą armię demonów i utrzymać te miejsce przez tydzień.
W czasie misji pomagać nam będą postępujące ciemności na powierzchni osłabiające parametry jednostek
Metropolii oraz nasz sojusznik Nieumarli, którzy początkowo siedząc w podziemiach wraz z zapadaniem
ciemności będzie coraz aktywniej nas wspierać. Podczas zadania pomogą nam specjalne machiny,
które będą wypalały teren. Po wybudowaniu 3 siedzib na powierzchni pozostanie nam zniszczenie
5 Metropolii na obszarze mapy. Po tym wygrywamy scenariusz.
Epilog: Lektor "W czasie, kiedy Demony i Nieumarli wyniszczyli zachodnie krainy zdobywając przewagę nad
siłami obrońców świata głęboko podziemiom przybyła Pani Piekieł, wkrótce miał przybyć również Kreator."
Kamera znajduję się w bramie piekielnej łączącej z światem demonów przez bramę wchodzi
Anioł o czerwonym kapturze, czarno-czerwonym ubraniu i czerwonych skrzydłach przybywa wraz z grupą
Sukkubów i Inkubów. Mallzak wita ją mówiąc "Poznajcie Naszą Panią, tą, która sprawia, że Kreator
myśli o swoich stworzeniach i nie ustaję w walce o ich dobro. Poznajcie tą, która darowała nam miecz
Archanioła, który stał się Toporem Anihilacji. Poznajcie tą..." Pani Piekieł przerywa mu
"Dojść tych zaszczytów. Dobrze wierz, co masz robić. Może zdołasz mnie uspokoić ? Mallzak odpowiada
"Ależ pani !" Pani Piekieł mówi "Nie zamartwiaj się, odkąd przybyłam do Piekieł, wiem, że Kreator
zatrzymuje mnie w mrokach abym nie widziała, zła, które jest nieodłączną częścią życia demonów"
Pani Piekieł zmierza do pałacu wytopionego ze złota wysadzanego klejnotami."
Koniec 5 sc.

Permalink

Czy w tym uniwersum jest Vori?


Permalink

JEST
- tylko powiedzmy że na początku Niebiańskie elfy (Śnieżne elfy) mieszkały na lewitujących wyspach.
Potem po wielu wojnach stwierdziły że zamieszkają w górach (wyspy niszczono i spadały). Prawdopodobnie napływ ludzi którzy krzyżowali się z elfami doprowadził do tego że ci musieli wydalać (już nie tylko mocz jak to robią elfy, ale również kał). I dlatego przeprowadzono się do lodowej krainy zwanej Vori. Jak się przekonasz jeszcze przez wielką ciszą Vorianie mieli statki UFO. Ale po tym jak jeden statek ukradły mroczne elfy beztwarzowego, a inny zamroził Błękitny Smok (w trackie startu). Stwierdzono że lepiej przejść na smoczych jeźdźców.
Po Rozliczeniu lodowy teren zajął pół Mesalii (kontynentu z H III). 2 połowa należała do Wodnych ras (jaszczurludzi - a na prawdę delfinoludzi). Wtedy założono turystyczne zwiedzanie Vori. Dzieci patrzyły na sztuczne Tornado lub na Jaszczurowego stwora czy też Smoka. W tym czasie upowszechniły się wielkie okręty transportowe zabierające ludzi z innych planet do Vori (na wakacje).
Jest teoria co do dalszych dziejów Vori. Otóż lodowiec się rozszerzał aż zajął większość lądu, planeta stała się lodową planetą i zmieniła nazwę na Lira (w konstelacji Vega) - wcześniej była Mesalia (w konstelacji Oriona).
Vorianie mieli najlepsze swoje czasy (należeli do Wszechkorporacji). Niestety skończyło się to kiedy Federacja Handlowa wraz z robotami odkryła na nowo Lirę. Wkrótce po robotach przyszło za nimi Imperium Kosmiczne Darth Vadera.
Imperium zniszczyło część floty Liry. Następnie wylądowało na niej i zniszczyło bazę rebeliantów (dla Imperium Lira nazywa się Hoth). Potem zaczęli osuszać lodowce. A następnie sadzić las. Wkrótce sprowadziły się ludzie i elfy leśne.
Potem Magowie. Ruchliwość odzyskały rasy morskie i orki (wcześniej były ospałe zimnem).
Co więcej wylądował rój Fenris (seledynowy rój zergów zwanych Akridami). Lira zwana przez Lirian światem Anvil zmieniła się (zrobiło się nie bezpiecznie - pacz gra Lost Planet - pokazuje Lirę z tamtych czasów).
Niebiańskie elfy postanowiły więc dostać się na statek-księżyc robotów i odlecieć nim do nowego świata gdzie będą bezpieczni.
I tu się kończy historia Vori (nie wiadomo czy Vori została zimna czy odtajała).
PS
Niebiańskie elfy odleciały na Ziemie z 1981 czyli stanu wojennego w Polsce. Wylądowali w Polsce i w ZSRR.
Dlatego ogłoszono stan wojenny. Po 2 latach dogadano się z rządami i wpuszczono kosmitów w strojach milicji.
Gdzie mieli się dostosować do warunków ziemskich (w charakterze strażników korporacji na zachodzie, państwa na wschodzie).
Mając traumę z swojej planety. Lirianie pilnowali żeby Ziemianie się nie bili między sobą.
Można powiedzieć że 500 mln lirian doprowadziło do dobrobytu na Ziemi (ukrócili wszelkie przestępstwa).
Wkrótce przez podróże w czasie zdołali przypilnować cały 20 i 21 wiek. Więcej nie schodzili gdyż grozi
do utratą zbyt długą części życia (Lirianie żyją 400 lat - aż im bateria się wyładuję - jak sobie kupią następną żyją więcej - nie są całkiem robotami gdyż są z niebieskich skał - na ziemi powstają z czarnych, białych i szarych skał są więc robo-żywiołakami).
Na Ziemi też nie było początkowo wesoło. Otóż Orodreth zrobił kolejne żniwa śmierci. Powstała masa zobmii (pacz resident evil). Zombii sterowne przez komputer dziewczynkę niszczyły stany. Do dzisiaj jest wiele terenów stanów poza mapą (np. Racoon City) gdyż zostały zniszczone. Lirianie walczyli z nieumarłymi przez
ponad 20 lat i szukali ich po całym 20 i 21 wieku (te też ignorowały czas). Wreszcie Król Nocy zabrał nieumarłych na biegun. Z stamtąd doszli aż do Rosji. Tam zgodnie z przeznaczeniem zmarli stając się dziećmi
Westeross i Essos. Nieumarli nic nie wiedzą tylko światełko w tunelu. Nekromanci pomagają przejść ludziom którzy się zadłużyli w bankach. Spłacają ich długi w zamian za bycie nieumarłym. Potem przeprowadzają takiego nieumarłego do nowego kraju lub planety (pacz Mass Effect). Zdarzenia te nazywają się Żniwami.
Dzięki Królowi Nocy (Orodrethowi 2) żniwa się skończyły Lirianie (Policjanci) mogli świętować zakończenie wojny.

Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 24. czerwca, Ostatnio modyfikował: Paulianin

Permalink

Wspaniale.
Mam kolejne pytania:
1)Czy na Vori żyją Kwasowe Smoki?
2)Jaki ustrój panuje na Vori?
3)Czy na Vori żyją pingwiny?


Permalink

pytanie:
1) Kwasowe Smoki mogą żyć w Vori, aczkolwiek w większych zimach nie przeżyją (poniżej -50 stopni Celsjusza kwasy zamarzają). Także jak już coś to na brzegu vori (jest cieplej niż -50 ) gdzie żywią się fokami, pingwinami lub jajami ptaków. Oczywiście większość smoków kwasowych to roślinożercy, więc musiał by to być szczególny gatunek
2) Królestwo z radą. Rada to pośrednicy między Vorią a Konfederacją Kosmiczną, król jest jak premier (nie jak królowa Anglii - dla ozdoby).
3) Żyją chyba, aczkolwiek nie mam obrazków na dowód że tam są. Bodajże w któreś grze widziałem Pingwiny bojowe (tyle że wyleciało mi z głowy w której).

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 25. czerwca, Ostatnio modyfikował: Paulianin

Permalink

Nie ma pytań
Więc kontynuuje The Migration

Po tym sc. możliwe jest odblokowanie 4 sc. kamp. Strażnicy Miast o ile przeszliśmy 5 sc.
kamp. Podziemia Nieumarłych. Ze względu na fabułę przejdę jednak do 4 sc. kamp.
Góry Nadziei o tytule Nowe Bóstwo Powietrza odblokowanym po przejściu 3 sc. tej kampanii.
Prolog: Lektor: "Zawirowania, jakie nastąpiły w wymiarze żywiołów, nowe Bóstwo Powietrza zaprowadziły
nie w ten czas, który oczekiwał. Przybył do czasu, w którym jego dawny dom Niebiańskie miasta
był atakowany przez kolejne ekspedycje Demonów z oceanu światów, oraz w czasie, kiedy powierzchnia
była zachmurzona przez toksyczne chmury wywołane przez wulkany powstałe poprzez magię Demonów.
Shalwend wiedział, iż, przybycie w tym czasie nie może być przypadkiem. Wiedział, że jako
pan powietrza może obronić Niebiańskie miasta i rozpędzić toksyczny smog oczyszczając powietrze.
Bohaterowie: Shalwend teraz, jako potężny bohater klasy Obrońca (nie może posiadać artefaktów).
Gra: Rozpoczynamy grę Shalwendem z armią 10 Obłoczników oraz 20 Żywiołaków powietrza.
Z taką armia przylatujemy do Niebiańskiego miasta. Tam przyjmują naszą pomoc. W efekcie do gracza
dołącza się 3 bohaterów: Królowa Celesta, Sędzia, Niebiański elf i jednocześnie Smoczy Jeździec Lolindir
z 10 Smokowcami. Otrzymujemy też 5 miast Haven, w których możemy rekrutować jednostki 1-5 poziomu oraz
Smoczych Jeźdźców. Podczas misji w miejscu gdzie się pojawiliśmy będzie portal, przez który codziennie
będzie przychodził 1 Obłocznik oraz 2 Żywiołaki Powietrza. Naszym zadaniem będzie rozpuścić toksyczne
chmury otaczające miasta oraz przez cały ten czas bronić się przed atakami Demonów zsyłających na
latające platformy swoje armię. Aby rozpuścić chmury na niewielkim obszarze będziemy musieli wysadzić
z naszej armii Żywiołaka Powietrza lub Obłocznika (większy obszar). Po wysadzeniu jednostka znika i
zamienia się w obszar będący czystą chmurką. Kiedy wykonamy zadanie kolejnym będzie atak na miasta
Nieumarłych i Demonów na powierzchni. Tam napotkamy sojusznika walczącego siłami Metropolii.
Naszym zadaniem będzie wykorzystać przewagę latania w celu obrony ostatnich miast sojusznika.
Musimy wytrzymać do przybycia armii Tytanów z wschodu, czyli zadanie na czas.
Epilog: Lektor "Pomoc Shalwenda zmieniła bieg wojny, Demony wraz z Nieumarłymi stracili przewagę
związaną z Mrokiem. Cała armia Niebiańskich miast była skoncentrowana na walce z wrogiem.
Nikt nie przewidywał, iż przywódca Magów Arval w swojej pogoni władzy nad żywiołakami planował
niespodziewany atak na Niebiańskie miasta.
Koniec sc. 4

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27. czerwca, Ostatnio modyfikował: Paulianin

Permalink

Przerywnik
Z okazji święta Piotra i Pawła
Ewolucja człowieka a Heroes
-0 Poziom Troglodyta (Płazoczłek) - Miękki, Umie pływać, Walczy dzidą, Zna trochę magii, Rodzi się z jaj (i na początku jest kijanką)
0 Poziom Android - Pancerz z metalu utrudnia ruchy, Trzeba go wybudować, Nie umie walczyć, Zna wiele języków
0+ Poziom Yeti - Włosowy pancerz, Ciało nie dostosowane do urodzin, Dziecko ciężko upilnować,
Potrzebuje do życia zdrowego jedzenia
1 Poziom Człowiek - Bez sierści ale za to chwytne ręce (większe obrażenia od broni),
Ciało dostosowane do narodzin (większa rekrutacja), dziecko można upilnować gdy jest w wózku
(mniejsze śmiertelność dzieci), Potrzebuje do życia jedzenia które nie jest zatrute, Możliwość nauki magii
2 Poziom Drow - Teflonowa skóra (odporność na magię), Dziecko po narodzinach szybko
morfuje do postaci szczura, Potrafi jeść truciznę, Mistrz magii
3 Poziom Błękitny Venom - Plazmowa skóra (przebija bariery magów) i teflonowe wnętrze (odporny w 50 %
na magię), Dziecko od razu chodzi, Potrafi zjeść cokolwiek nawet oponę samochodu, potrafi atakować
z jakiekolwiek strony
4 Poziom Mroczny Elf - Plazmowa skóra (przebija bariery magów) i teflonowe wnętrze (odporny na magię),
Dziecko od razu chodzi i może posługiwać się bronią, Światło w środku (pozwala nie jeść), Potrafi teleportować strzały (atakować jednostki latające), Może się magią posługiwać
5 Poziom Barbarzyńca Cyborg - Skóra powietrznoprzyczepna (może poruszać powietrzem co daję
nadludzką siłę i moc), Teflonowe wnętrze (odporność na magię), Dziecko jest od razu dorosłe (wyprodukowane),
Nie musi jeść - ma baterie, Potrafi atakować również jednostki latające za pomocą broni do walki wręcz (dar
kroma)
6 Poziom Twileak - Skóra z Vermillinu (właściwości trujące i odporność na laser), Posługiwanie się mocą (może ruszać powietrzem i rzucać pioruny i bakterie czyli duszenie), Skalitowe Wnętrze (Pozwala odbijać zaklęcia
do 50 % - coś jak magiczne lustro), Centrum z Antymaterii - Pozwala na nie jedzenie, Dziecko powstaje
z macek (dziecko od razu ma moc),
7 Poziom Sith - Skóra pancerzopszylepna (zwiększona obrona pancerza teflonowego - odporność na magię i
na ciśnienie - może walczyć pod wodą), Posługiwanie się mocą, Skalitowe wnętrze (pozwala obijać zaklęcia w 50 %), Ciśnienie Pancerza - Pozwala na walkę bez centrum czyli słabego punktu, Wyhodowany w zbiornikach od
razu ma moc
8 Poziom Pulsarian - Skóra antywilgociowa (może walczyć w deszczu), Staltowe wnętrze (pozwala na 50 % regenerację), Pulsar w środku (dodatkowa obrona, energia na długie życie), Widzenie w nocy (dzięki magnetarowi), Żuca bomby atomowe
Nie działa na niego moc, może używać magii
9 Poziom Głębinowy Elf - Skóra plazmowa (nie wrażliwy na plazmę), Więź z wodą (pod wodą ma coś jakby moc
ale jeszcze silniejsze - może pokonać potwora), Staltowe wnętrze (50 % regeneracja), Magnetar w środku (Pozwala na coś jakby lewitację pod wodą i niewidoczność dla bestii), Może używać magii, Widzenie w nocy,
Rzuca bombę antymaterii (powodując wybuch termojądrowy w wodzie lub wir antymaterii na lądzie)
10 Poziom Krasnolud Olbrzym - Skóra powietrzoprzylepna (ma moc), Staltowe wnętrze (50 % regneracja), Używanie magii (ma zdolność teleportacji), Widzenie w nocy, Brak Karku (Odporność na krytyczne uderzenie
czyli - 50 % obrażeń, Olbrzymi rozmiar - wyrównane szanse z Smokiem), Teleportacja bomb, Brzydko wygląda (później się w niego celuję - 25 % odporność na strzały), Pulsar w środku, Duży brzuch (chroni przed atakiem nożem - nawet 50 % jego obrażeń)
11 Poziom Geniusz - Skóra plazmowa (przebija bariery), Zrobiony z powietrza (100 % regeneracji), Używanie magii (może się teleportować i hipnotyzować), Widzenie w nocy, Brak karku, Zmiana rozmiarów (może być wielkości smoka lub osy), Magiczna strzała, Wir zamiast nóg (daje 50 % odporności na strzały, wir może
zamienić się w wiertło co daję dodatkowe obrażenia), Grupa Dżinów strzegących (bronią boki i tył czyli słabe punkty), Gwiazda w środku (napęd na wiele lat, i możliwość rozmnażania płuciowego przez podanie serca
matce, tak powstaje nowy geniusz - wkrótce powstaje nowe serce więc mamy całkiem dużą rekrutacje), Nie musi jeść
powstały z miłości (długo może żyć), Lewiatacja (może zawisnąć w powietrza - lata bez zmęczenia),
Mówi i wyczarowuje (to co mówi), Jest istotą STO (służy tylko innym - spełnia życzenia)
12 Poziom Istota Kosmosu - Skóra z vespinu (100 % regeneracja i przebijanie barier), Używanie magii, Widzenie w nocy, Brak karku, Zmiana rozmiarów, Magiczna strzała, Wir zamiast nóg, grupa żywiołaków strażników, Nie musi jeść
Możliwość zamiany w magiczny byt (jest to magiczny huragan który zadaję obrażenia całej armii wroga)
13 Galactus - Skóra z Czarnego Światła (odporność na obrażenia z wyjątkiem tych magicznych), Widzenie w nocy, Brak słabych punktów, Zmiana rozmiarów, Srebrny Surfer jako strażnik, Możliwość pożarcia pola
walki (planety - jednostki lądowe giną)
14 Poziom Unicron - Skóra z scalitu i antymaterii (50 % odbija zaklęcia, i 50 % odporności na magię), Wielka kula (odporny na spowolnienie), Pożera inne planety
15 Poziom Tytana (Np. Thanatos) - Skóra z eternitu (odporność na ogień), Olbrzymi (może być równy smoką), Wnętrze skalitowe (daje odbicie zaklęcia niszczące 60 % życia w kosmosie), brak karku
16 Poziom Heros (lub elf chaosu) - Skóra różna (posługuje się mocą), Nie musi się regenerować (jest odporny na zniszczenie), Może się uczyć (levele dają mu coraz większą siłę),
17 Poziom Ifyt - Skóra z Vermillionu (zatruwa i odporny na laser), Zmiana rozmiarów, Ochrona żywiołaków, Widzenie w nocy (światło w oczach), Wir zamiast nóg (może przypalać nim wrogów), Wyssanie duszy (może zadawać obrażenia duchom), Magiczna torebka lub plecak (może z niego coś wyciągnąć bez mówienia co chcę), Wolność od STO (Służenia tylko innym - czyli spełniania życzeń), Je ogień
18 Poziom Solarianie - Skóra świecąca (może oślepiać), Zamiana w smoka, Lewitacja (może latać bez zmęczenia), Magia zdarzeń (może odwrócić śmierć lub inne przykre zdarzenie z przypadkowej ofiary - czyli
z kogoś komu nie było przeznaczone umrzeć - nie byli postaciami historycznymi), Lecznie - Może regenerować się 100 % i leczyć jeszcze kogoś innego, Nie musi jeść (odżywia się dobrymi uczynkami)
19 Poziom Elf Pierwotny - Skóra z antymaterii (nic jej nie szkodzi, po prostu zjada uderzenie broni), Może mieć dzieci (jako że nie ma zagrożeń), Może jeść (wszystko się zapada do środka także jest chuda i może jeść bez ograniczeń).

Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 1. lipca, Ostatnio modyfikował: Paulianin