Imperium

Behemoth`s Lair

Mody do Heroes V

Czy korzystasz z MOD-ów do gry Heroes of Might and Magic V?

  • Tak
  • Nie
Permalink

Duży mod, bardzo duży.
Nie lubię takich, ale wygląda interesująco.
Przetestuję, zobaczymy z czym to się je :)

Edit:
Ok, testowałem przez chwilę, nie crashuje, a to już plus :)
Nie bardzo tylko wiem jak przebudowywać miasta, dostałem komunikat, że nie mam nadającego się do tego miasta ;/

@Kammer
Zakładam, że grałeś w to dłużej niż 5min. Napisałbyś jakąś 4-5 zdaniową notkę o tym modzie? Mógłbym niby przepisać to z HC, ale wolałbym, żeby to było od kogoś zaznajomionego z modem.


Permalink

@Dagon - taki głupi błąd, taki głupi błąd...

Spróbuj dołączyć to do moda na enty. Teraz nie ma rady, musi działać :)


Permalink

No teraz działa! :)
... ale pojawił się drugi problem :'(

Wygląda na to, że skórka Starożytnych Entów nakłada się na Dzikie:

http://i.imgur.com/jeZ2Z09.jpg
Permalink

Mam dla Was trzy nowiny: dwie dobre, jedną niekoniecznie.

Pierwsza, zła, to taka, że kończę prace nad modem. Mam wrażenie, że podoba się tylko kilku osobom z Tawerny, a mnie już odchodzi ochota, zwłaszcza że marnuję na to mnóstwo czasu a wyniki są mizerne - wystarczy spojrzeć na ostatnie screeny, żeby zrozumieć o czym mówię. Myślałem, że wyjdzie ładnie, a wyszło jak zwykle. Trudno.

Druga, na osłodę, to taka, że nie zamierzam już więcej Wam przeszkadzać. Niniejszym kończę wszelką działalność w społeczności okołoheroesowej. Czas zająć się prawdziwym życiem.

Musicie też znaleźć nowego Oberżystę. Może Silveres albo Ignis?

Trzecia wiadomość, chyba najlepsza dla tych, którzy chcieli zobaczyć rezultaty tworzenia moda - przez ostatnie kilka tygodni pracowałem nad czymś w miarę grywalnym, i mam nadzieję, że mi się udało - nie ponoszę odpowiedzialności za crashe i inne błędy, za wszelkie przepraszam, a wynikają one jedynie z niedostatecznej ilości czasu, bo koniecznie chciałem zdążyć z tym wszystkim na dzisiaj.

Oto wszystko, co udało mi się natworzyć przez ostatni rok. Wrzućcie to do folderu "data".
A tutaj mapka, na której powinno to prawidłowo działać (przepraszam jeśli nie działa). Polecam grę na poprawionym AI z Eternal Essence.

Starałem się, by mapka była jak najładniejsza wizualnie i myślę, że mi się udało dać z siebie (prawie) wszystko w tej kwestii. Za ewentualne błędy w skrypcie przepraszam.

W tym miejscu podziękowania niech otrzymają:

lynch - za pomoc ze sporą ilością mechaniki i bohaterami
Raelag323 - za teksturki Łuczniczek
Psatkha - za głowę Orka
Sojlex - za logo projektu
Silveres - za teksturę Rycerza
J. M. Sower - za tekstury Rusałki
Lord_Khorne, Menelag, zahar - za dobre rady
Hellburn, Fauch i inni - za krytykę
Tabris - za skarpetkową hydrę
Kammer - za gazującego druida
Acid Dragon - za czterdziestoletnią rusałczą prostytutkę z porażeniem mózgowym

Przepraszam jeśli kogoś zapomniałem - zawsze sobie powtarzałem, że muszę sobie zapisywać wszystkich, a w końcu i tak tego nie zrobiłem.

Ach, zapomniałbym... Wesołych Świąt...!


Permalink

No hejka. Mam prośbę, moglibyście przysłać mi linka do jakiegoś moda wprowadzającego bohaterów kampanijnych na standardowe mapy. Próbowałem to pobrać na chomiku, ale nie działa, a nigdzie indziej tego nie znalazłem.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27. sierpnia, Ostatnio modyfikował: Ardon

Permalink

Spróbuj może pod tym linkiem:
click!
Nie sprawdzałem czy działa, ale powinien zatrybić przynajmniej na mapach typu multiplayer.


Permalink

Jest problem. Po wgraniu moda, kiedy chcę uruchomić grę wyskakuje mi error z tekstem: Hero"/Map Objects/Haven/Duncan.(AdvMapHeroShared).xdb#xpointer(/AdvMapHeroShared)" has no selection. A następnie info: "Press ok to skip the following heroes checks" i muszę kliknąć ok lub anuluj. Cokolwiek wcisnę gra się nie włącza i na jedno wychodzi. Mod nie działa, czy coś jest nie tak?

Permalink

Mod działa, trzeba tylko wyrzucić Arenę z folderu Maps i dla pewności wyczyścić folder H5MMods.


Permalink

No cześć. Mam pytanie, istnieje może jakiś mod, czy łatka, która magię przywołania zastępuje magią mroku, jako drugą preferowaną w lochach, tak jak to było w becie. Jeżeli tak, to moglibyście podać do niej linka?

Permalink

Dużo modów przerobiłem, ale takiego nigdy nie spotkałem...
Ale są użytkownicy, którzy przerobili ich znacznie więcej i może coś kojarzą.

A czy mod bohaterami kampanii zadziałał?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15. września, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Wiem, że można to zmienić, majstrując w katalogu z grą, a dokładniej w pliku: data.pac, ale ten plik ma tak kosmiczny rozmiar, że jak na niego kliknę to sprzęt mi się zacina, dlatego się o to spytałem.
Tak, mod z bohaterami działa. Wielkie dzięki.

Permalink

Dawno nie modowałem, ale na pewno mod podmieniający Loch na Nexus to zmieniał. Jeśli dobrze kojarzę, modyfikacja odpowiedniej linijki w pliku miasta Lochu w folderze MapObjects powinna załatwić sprawę.


Permalink

Raczej nie chcę moda, który ma zamienić Dungeon na inny zamek. Na tym zabiegu z magią mroku w lochach mi trochę zależy, no bo nie za bardzo rozumiem, jaki sens miało pozbawienie mroczniaków magii ciemności. Przecież ta sfera magiczna dla Warlocka pasuje, jak ryba z wodą, chociażby pod kątem fabularnym. To tak, jakby pozbawić Nekromantów ich unikatowej zdolności wskrzeszania nieumarłych. Ale jak się nie da, to nic nie szkodzi. Dzięki, że próbowaliście pomóc.

Permalink

Przecież wyraźnie w poprzednim poście napisałem, że się da, i co powinno wystarczyć, żeby tylko to jedno zmienić, bez instalacji dodatkowych modów xD Rozpakowujesz data.pak 7-zipem, znajdujesz odpowiedni plik w MapObjects i podmieniasz gdzieś na dole bodajże MAGIC_SCHOOL_SUMMONING_MAGIC na MAGIC_SCHOOL_DARK_MAGIC, czy jakoś tak, i tyle. A dlaczego zmienili? Kiedyś słyszałem, że chodziło o balans - Czarnoksiężnicy z Magią Mroku i Zniszczenia byli zbyt silni. Z drugiej strony, Magia Przywołania ma u nich sens, bo wymaga wysokiej Siły Czarów - a to w niej się Czarnoksiężnicy specjalizują. Gorzej, że po patchach ssie manę jak choroba.


Permalink

Ok, wszystko działa, ale gdzie mogę znaleźć dane odpowiedzialne za system rozwoju bohaterów, abym mógł u Warlocka zmienić szanse na naukę magii ciemności z 2% na 10%, a magię przywołania z 10% na 2% ?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18. września, Ostatnio modyfikował: Ardon

Permalink

GameMechanics/RefTables/HeroClass.xdb - tam powinny być prawdopodobieństwa wylosowania umiejętności, możesz się pobawić i sprawdzić, czy zadziała.