Imperium

Behemoth`s Lair

Drużyna Marzeń

Permalink

To i moje typy:

1) Rusałka.
2) Harpie wiedźmy.
3) Smocze oślizgi.
4) Srebrne pegazy.
5) Ptaki gromu.
6) Sułtańskie ifryty.
7) Feniksy.

Jednostki bardzo szybkie. Feniksy gwarantują rzucenie czaru na końcu tury i nie da się ich oślepić by temu zapobiec. Jeśli założyć, że ta ekipa zostałaby doprawiona Modlitwą, Przyspieszeniem i czymś co poprawia morale, to jest w zasadzie nie do pokonania.

Kto gra w arenę wie, że ten kto zdobędzie sporą przewagę w pierwszych 2-3 turach wygrywa.


Permalink

A więc i ja dorzucę swoje 3 grosze:

- Centaur Bojowy -> siła i szybkość zresztą chyba nie trzeba tłumaczyć
- Wilczy Jeźdźcy -> ok mało życia ale tną wojska jak masło
- Cerber -> umiejętnie poprowadzony sieje zniszczenie
- Arcymag -> tu zastanawiałem się najdłużej ale strzelec w armii musi być ;)
- Gorgona -> ulubiona jednostka z ulubionego zamku
- Sułtański Ifryt -> szybkość i siła w jednym, do tego spore znaczenie taktyczne
- po wielu trudach znojach i wymysłach stawiam na Archanioła, jednakże w tym przypadku co chwila zmieniam zdanie -> łatwiej byłoby wybrać drużynę antymarzeń w tym wypadku byłby tu z całą pewnością smok cienia.


Permalink

1. Kościej lub Centaur bojowy
2. Żywiołak burzy lub Harpia wiedźma
3. Smocza ważka lub Obserwator
4. Wampirzy lord lub Bazyliszek większy
5. Wielka gorgona lub Arcylisz
6. Rycerz śmierci lub Żywiołak magii
7. Czarny smok lub Feniks, ewentualnie Hydra chaosu.
Byłaby to armia nastawiona na dość skuteczny atak wręcz i na dystans.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.01.2014, Ostatnio modyfikował: Iza Rex

Permalink

Ciężko wybrać, gdyż większość jednostek jest zbalansowana, ale spróbuję przedstawić swoją "Drużynę Marzeń"

1)Centaur Bojowy - Oczywiście za swoją szybkość i dobrą statystykę w ataku i (gorzej już z obroną) jak i przyzwoite obrażenia oraz wytrzymałość.
2)Żywiołak Burzy - znakomite statystyki Ataku i Obrony (po 9, takimi może się pochwalić 3-cio poziomowy Gryf Królewski) w dodatku strzelec z dobrą szybkością i znakomitymi na swój poziom obrażeniami.
3)Żywiołak Lodu - podobnie jak wyżej + jednostka ma największą wytrzymałość ze swojego poziomu (zaraz po Golemie) co u strzelca jest znakomitą rzeczą.
4)Wampirzy Lord - chyba nie ma co tłumaczyć
5)Wielka Gorgona - tak jak wyżej
6)Królewska Naga - na tym poziomie miałem bardzo trudny wybór, wahałem się pomiędzy nagą, a czarnym rycerzem, postawiłem na nagę dzięki jej zdolnościom - brak kontrataku oraz zawsze te same obrażenia i dużo punktów życia.
7)Archanioł - tutaj ponownie zaczęły się schody... Czarny Smok, Archanioł, czy Tytan - postawiłem na Archanioła dzięki jego znakomitym statystykom Ataku i Obrony oraz całkiem dobrej umiejętności wskrzeszania.

Tak oto wygląda moja "Dream Team" :)

Permalink

1. Centaur bojowy
2. Żywiołak burzy
3. Obserwator
4. Wampirzy lord
5. Wielka gorgona
6. Naga królewska
7. Archanioł/Czarny smok

Permalink

A z Hotą czy bez? ;)
1.Rusałka - szybkość, brak kontrataku, przyrost i wysokie obrażenia więcej mówić nie trzeba
2.Żywiołak burzy - po prostu wybitny strzelec
3.Zywiołak lodu - to samo+sentyment/Bukanier - jeszcze doskonalszy strzelec niby prawie o połowę mniej życia, ale celny strzał - dystansowa wersja zdolności wielkiej gorgony - nadrabia to z nawiązką. No i radzi sobie świetnie w walce wręcz(brak kar, powstrzymywanie kontry) i jeszcze jest tańszy...
4.Mag - kolejny wybitny strzelec, w dodatku obniża koszt czarów/(ewentualnie)Assida - solidne obrażenia no i jest bardzo szybka, w dodatku posiada świetną zdolność dodatkowego ataku(tylko gdy zabije choć jedną jednostkę, ale z czasem ten warunek traci na znaczeniu), i choć nie ma zbyt wysokiej obrony to nadaje się do blokowania wrogich strzelców.
5.Minotuar - za solidne obrażenia, i zawsze pozytywne morale - takie coś to chce się mieć w swojej armii. Ewentualnie dżin z jego pozytywnymi zaklęciami/Czarodziejka - obrażenia, statystyki i życie może i już nie te co u minotaura, ale nadal dobre, po za tym strzal i ma fenomenalną zdolność rzucania po ataku osłanbienia lub promienia osłabienia(gdy jednostka jest już pod wpływem tego pierwszego... co świetnie komponuje się ze zbroją przeklętego)
6.Żywiołak magii - piękne obrażenia i zdolności(brak kontry, atak wszystkich przyległych wrogów, odporność na magię) w dodatku niezła szybkość i to wszystko po bardzo niskiej cenie.
7.Tytan - za najwyższe obrażenia i strzelanie lub Feniks - za szybkość i odradzanie/Wąż morski - za obrażenia i piękną zdolność ofensywną(choć i zatrucie może się przydać)
Do tego najlepiej jeszcze armata.


Permalink

Ja gram bez Hoty i bez Woga, nie podoba mi się tyle zmian... Lubie grać na tej "czystej" wersji Heroesów. (używam tylko modu HD) ;)

Permalink

Mam 2 drużyny:
Strzelecka
1 Niziołek
2 Żywiołak burzy
3 Strzelec
4 Arcymag
5 Kapłan
6 Cyklop Królewski
7 Tytan
Uderzeniowy:
1 Rusałka
2 Obsydianowy Gargulec
3 Gryf Królewski
4 Wampirzy Lord
5 Wielka Gorgona
6 Upiorny Rycerz
7 Błękitny Smok