Imperium

Behemoth`s Lair

Mapy Mapmakerzy Testerzy

Permalink

Ostatnio zajmuję się mapką do multpilayera[a taki sobie z kolegami turniej urządzamy]. Jeśli chętny byłby jakis tester, to prosze pisac PW do mnie, ale makę prześlie nie wcześniej jak za tydzień


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.09.2010, Ostatnio modyfikował: Yogbarbarian

Permalink

A od której części Heroesa?


Permalink

Cześć.

Potrzebuję informacji zwrotnej na temat L-ki. Nazwa: Eat living.

Gramy nekromantą, czerwonym, mapa L, podziemia małe, zaczynamy bez surowców, wszyscy bohaterowie muszą być uwolnieni z więzień.

Mapa HotA, nasi przeciwnicy to 3x twierdza, cytadela, bastion i Cove.

https://drive.google.com/file/d/1lz6DGak3rZBGpsCaYgMiPQqKmkfKLE2K/view?usp=sharing

Mapa ma być trudna, jeśli jest łatwa to trzeba coś z tym zrobić.


Permalink

Ghulk

Mapa ma być trudna, jeśli jest łatwa to trzeba coś z tym zrobić.

w 1/2/2 mam w armii 30 alpów... sam sobie odpowiedz czy nie jest za łatwo xD nie mniej jednak gra się całkiem przyjemnie(jak dotąd). ogólnie sprawa wygląda tak, że mapa jest otwarta, mnóstwo dróg i możliwości, ale i tak każdy mądry wybierze jedną drogą - jak najszybciej do nekropolii i alpów w podziemiach, no a resztę lokacji można olać. tak poza tym niektóre lokacje w podziemiach są zupełnie puste, trzeba też coś z tym zrobić! ;P

@Edit:
w 5 tygodniu mam zajętą całą północ, około 100 alpów rozdzielonych między 3 bohaterów, 8 stówek szkieletow, ktore sie grzejo w zamku, a cpu nawet nie wychodzo ze swych stref ;( ogólnie mapa spoko, ale trudna to ona nie jest. w ogóle niełatwo utrudnić misję dla nekropolii, bo wiadomo sama w sobie jest op, no ale jeśli na siłe chcesz utrudnić to ogranicz przyrost alpów, czyli do wywalenia dwell alpów i element legionisty, który zwiększa ich przyrost o 3, albo wyłącz w nekropoliach możliwość ulepszania alpów :| no i zwiększenie siły cpu ofc
btw, stocznia (36,30) stawia okręt zbyt daleko od brzegu, nie da się do niego wejść. misja czasowa z amuletem życia jest troche bez sensu. bo co, jak się spóźnimy tam dotrzeć, to nie ukończymy przez to gry xD

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.12.2017, Ostatnio modyfikował: Begrezen

Permalink

Jako, że jak każdy rasowy narcystyczny twórca uważam swoje dzieło za niepodważalnie doskonałe, a wszyscy którzy je dotąd źle ocenili już dawno wąchają kwiatki od dołu przeto proszę o zasypywanie mnie wyłącznie komplementami i pochwałami ;) Niniejszym ostrzeżeniem zapraszam do mojej dłubaniny- czyli krainy czterech Hef-ów.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.12.2019, Ostatnio modyfikował: aniollech

Permalink

Ghulk

Cześć.Mapa ma być trudna, jeśli jest łatwa to trzeba coś z tym zrobić.

Nie zgadzam się do końca z tą tezą...
Wystarczy bowiem dodać element ludzki by trudność skalowała się wraz z poziomem graczy.
Jednak i to byłoby nudne bez jakiejś zagadki zastosowanego gambitu...
Tworząc Smoczą krwawicę postawiłem na ten aspekt właśnie.