Imperium

Behemoth`s Lair

[Projekt] Vori

Permalink

Cześć wam,

Ciężko to nazwać czymś realnym, ale postanowiłem zrobić legendarne miasto Vori do gry Heroes of Might and Magic III. Miasto jest bardziej luźną interpretacją, niż czymś co ma nawiązywać do fabuły HoMM, fabuła bedzie opowiadać o niedobitkach po rozliczeniu(które w fabule moda nie zniszczyło Enroth, a jedynie je uszkodziło).

Line-up:
1) Lodownik
2) Robal Lodowcowy
3) Lodołamacz
4) Andrewsarchus
5) Elf Lodowy
6) Apofis lub Alp
7) Megalon lub Lodowy Podmuch

http://zapisz.net/view.php?filename=629_andre.png

http://imgur.com/a/vgAkl

Wszelkie sugestie mile widziane.


Liczba modyfikacji: 14, Ostatnio modyfikowany: 22.10.2016, Ostatnio modyfikował: Godzilla

Permalink

Nareszcie wolny... nie sądziłem, że ktoś dobrowolnie przejmie tę klątwę :P A co do line-upu to jesteś pewien, że staroegipskie ucieleśnienie chaosu pasuje na szósty poziom w lodowym zamku?


Permalink

Brawo! Popieram ambitne zamierzenia.
Sugeruję podmianę miasta na Erze 2.46. Konkretnie Tytanów. Nikt jeszcze miasta nie podmienił, a masz gotowy teren - śnieg.
Może najpierw podmień ekran miasta. Poszukaj może gotowych jednostek i podmień, zobacz co i jak. A potem próbuj swoich jednostek, budynków. Tak od razu trudno coś osiągnąć. Na początek nie za dużo brać na siebie.

Permalink

Nicolai

że staroegipskie ucieleśnienie chaosu pasuje na szósty poziom w lodowym zamku?

To nie będzie staroegipskie wcielenie chaosu, nie będę się trzymam się nazw jednostek zbytnio, bo jakbym się trzymał to bym miał wielkiego żuka na siódmym poziomie. :D

Mod jest robiony pod VCMI.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.10.2016, Ostatnio modyfikował: Godzilla

Permalink

Trzymam kciuki za powodzenie projektu i chęcią będę śledził jego rozwój. Nie daj się zrazić robocie, a małymi kroczkami w swoim czasie na pewno doszlifujesz elegancki kawał moda.

Permalink

VCMI aha. Rozumiem, że całe miasto od nowa. Będzie trudniej ale mogę radzić to samo. Zrób jakiś szkic z tego co jest a potem podmieniaj na swoje. Będzie może łatwiej.

Permalink

Oficjalnie ogłaszam, że użytkownik Fe-lag/Felag dołącza do projektu Vori, gratuluję.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 18.10.2016, Ostatnio modyfikował: Godzilla

Permalink

Takie pytanie - gdy będziesz już miał skończone jakieś konkretne prace nie myślałeś o tym, aby dołączyć to miasto do Hoty? Ludzie odpowiedzialni za to potrafią dodać nowe miasto do gry bez zastępowania istniejącego, do tego Hota jest bardzo popularna i obecność twoich prac w niej zapewniłaby ci bardzo dobrą i szybką "dystrybucję".


Permalink

Wydanie kolejnego miasta w ramach HotA'y jest w zasadzie niemożliwe (Neph już próbował z Oazą). Po pierwsze dlatego, że wymagają abyś dostosował się do ich wizji i tworzenie coś w ramach tego jest strasznie trudne (niemniej efekty są ewidentnie bardzo dobre). Po drugie, i ważniejsze, HotA Crew napotkało się na b. poważne problemy natury technicznej i ich programiści nie są w stanie przekroczyć limitu 10 miast, dlatego nie ma co się spodziewać wydania przez nich kolejnego miasta.

Dlatego już pomijam kwestię, że HotA Crew pewnie i tak nie chcieliby przy tym współpracować, takich projektów jak ten jest mnóstwo, a niewiele z nich doczekało się premiery.

Swoją drogą ważniejsze na razie od tego, jak projekt zostanie wydany, jest zrobienie chociaż części grafik.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.10.2016, Ostatnio modyfikował: Felag

Permalink

Dzięki za odpowiedź. Nie znam się na technikaliach hoty - myślałem, że skoro udało się dodać 10. miasto to można i 11. i 12. Natomiast fabularne uzasadnienie miasta Vori nie byłoby większym problemem.


Permalink

Limit jest raczej na 256 jednostek i tyle samo miast. Bo tyle pamięci zarezerwowali twórcy. Ponieważ jedno miasto ma 14 jednostek, 4 są na żywiołaki, 4 na machiny, 1 na wieże to można zrobić 247 jednostek czyli 17 miast. 14 x 17 = 238 jednostek. Zostaje 9 na neutralnych. Zatem da się zrobić jeszcze 7, ale trzeba to wszystko wpisać w kod a to olbrzymia robota. I przede wszystkim HotA to nie platforma na mody a dodatek autorski. Stąd doradzałem Erę. Podmiana miasta jest najłatwiejsza, a forteca nie ma jeszcze żadnej podmiany. Na początek nie radzę się porywać na nie wiadomo co, bo się łatwo zniechęcić. To jest normalna praca! Widzę, że jest was już dwu. To cieszy.

Permalink

Wieść z Rusi niesie, jakoby HotA Crew znalazł błąd w silniku H3 i nie mogą dodać kolejnego miasta. Także limit jednostek, limitem jednostek ale kolejnego miasta od HotA'y, przynajmniej w najbliższym czasie, nie otrzymamy.

VCMI wydaje się chyba obecnie najlepszą platformą na tworzenie modyfikacji, bo pozostawia chyba największe możliwości ew. modderom, a poza tym w niej jesteśmy bardziej obeznani. Niemniej, jak mówiłem, zastanawiać się będziemy nad platformą gdy będziemy mieli większość defów.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.10.2016, Ostatnio modyfikował: Felag

Permalink

https://zapodaj.net/5791845db67ff.png.html

Nowy obiekt, Studnia Chaosu, będzie dawać nie wymyślone jeszcze premie.

Tekstury jeszcze do poprawy


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 22.10.2016, Ostatnio modyfikował: Godzilla

Permalink

Z radością mogę poinformować, iż również zostałem zaangażowany w ten ambitny projekt. Czuję się zaszczycony, zostając konsultantem ds. tekstu i mogąc przyczynić się do powstania moda.

Czas zagłębić się w kulturę śnieżnych elfów!

Permalink

Niestety muszę się odezwać, otóż takie miasto już kiedyś tworzone...i kilkanaście osób z Teamu nie potrafiło dokończyć choćby grafik. Sam byłem jednym z grafików i stworzyłem kilka pełnych jednostek oraz tło do miasta Vori. Projekt legł w gruzach z powodu braku zaangażowania i lenistwa większości członków, pracowały tylko dwie osoby....Porywasz się z motyką na słońce. Poza tym to już moja osobista sugestia Line-up nawet pomijając że to same nazwy jest do.... :) Sorry za szczerość ale Lodowy elf na 5 poziomie? Lodołamacz? Lodownik? Alp? -Wampir w mieście śnieżnych elfów? Pomijam już nazwy Megalon czy Andrew Sarchus ;)

Z tego co pamiętam Nasz line-up "Vori-team" był przybliżony do takiego:
1. Sylfa
2. - nie pamietam(moją propozycją był Fenris)
3. Lodowy Elf
4. Yeti
5. bodajże lodowy Gigant(ważna jednostka ze względów fabularnych, łączących Vori z Jadme)
6... też juz nie pamiętam co ustalaliśmy ale proponowałem Walkirię
7. miał być Lodowy Czerw...przypominający żmija z M&M6


Permalink

Też się zastanawiałem kim jest Andrew Sarchus. :)

Jednostki faktycznie lepiej dopasować klimatycznie do czegoś, co faktycznie istnieje w realiach M&M.


Permalink

Ostrzegał bym przed zazdrością. Bez sensu oceniać jednostki po nazwach. A to jest sprawa twórców co zrobią. Na skutek niedokończenia wiekszości gier MM nie mamy Vori. W MMVII jest tylko na mapie. Można się domyślać po wyglądzie tzw. Eofulu, że lodowi giganci to tacy jak w Herosach plus tytani. Śnieżne elfy powinny zapewne mieć białe włosy jak w Jadame. Pojawiają się w Kronikach, ale to pewnie tylko po to aby wykorzystać bastion. Bo kroniki były robione na siłę i niechlujnie. Stąd nie ma czym się sugerować specjalnie. I dobrze, robicie co chcecie. Już widzę jest drużyna. To cieszy :-)

Permalink

Nadużywacie słowa lodowy. Użyjcie trochę więcej określenia choćby "śnieżny". I ja jednak dałbym na 7 poziom błękitne smoki. Wiem, chcecie żeby to była całkowicie wasza robota, ale błękitne naprawdę tu pasują (kto grał w Miecz Mrozu ten wie). A zakładając, że siedlisko byłoby bardzo drogie, mielibyśmy wreszcie jakieś miasto nie opierające swojej siły na 7 poziomie, lub przynajmniej sporo rzadziej. Białe tygrysy by mi się widziały w tym mieście.

Baronus, Gelu jest elfem Vori i ma rude włosy. Więc biel nie jest konieczna.